لیزر موهای زائد زیر بغل| بهترین روش برای رفع دائمی موهای زائد| مرکز لیزر برکه

لیزر موهای زائد زیر بغل

شیو کردن موهای زائد زیر بغل همیشه دغدغه اکثر خانم ها و آقایان است و این امر در روزهای تابستان آنها را با چالش بیشتری مواجه می ‌کند چرا که دوست دارند لباس های راحت بپوشند تا از شر گرمای تابستان راحت شوند اما شیو ‌کردن هر روزه زیر بغل آنها را خسته و کلافه کرده است و دوست دارند برای همیشه بدنی تمیز و بدون مو داشته باشد. لیزر موهای زائد زیر بغل بهترین روشی است که می تواند ظاهری دلخواه را به شما هدیه بدهد. نتایج حاصل از این روش دائمی است و فقط طی مدت چند هفته شما می توانید شاهد نتایج حاصل از درمان باشید و به این ترتیب دیگر نیازی به تیغ کشیدن بدن خود نخواهید داشت.

بهترین روش از بین بردن موهای زائد برای همیشه

مزایای لیزر موهای زائد

یکی دیگر از مزایای لیزر موهای زائد این است که فولیکول های مو را از بین می ‌برد و دیگر امکان رشد موهای زائد وجود ندارد. پس از لیزر موهای زائد نیاز به استراحت در منزل ندارید و می توانید مجددا فعالیت های روزمره خود را از سر بگیرید و از نتایج به دست آمده لذت ببرید.

جشنواره تخفیف زیبایی و لیزر، دستگاه لیزر مدیواستار (اسکلپیون) 2024

مشاوره رایگان با پزشک، کلیه ایام هفته

22612171_021  22612108_021

09027610748

instagram پیج مرکز تخصصی زیبایی قلهک

instagram پیج تخصصی لیزر موهای زائد

instagram نمونه کارهای زیبایی

برای ورود به پیج اینستاگرام روی لینک مربوطه کلیک کنید

لیزر موهای زائد زیر بغل یک راه ‌حل دائمی است

برای لیزر موهای زائد زیر بغل از نور لیزر استفاده می شود و فولیکول های مو را هدف قرار می دهد و آنها را از بین می برد. رنگدانه های موجود در فولیکول های مو به جذب نور لیزر می پردازند که این امر باعث از بین رفتن فولیکول ها و از بین رفتن روند رشد مجدد موها خواهد شد. لیزر موهای زائد زیر بغل به راحتی و با ایمنی بالایی انجام می شود و نتایج خوبی را برای شما به ارمغان می آورد. دستگاه‌ های مختلف لیزر برای انواع پوست ها کاربرد دارند و می توانند پاسخگوی نیازهای شما باشند و نتایج حیرت انگیزی را برای شما به دنبال داشته باشند. امروزه دستگاه های جدید لیزر دارای سیستم خنک کننده هستند و در طول درمان حس خوبی را برای شما به وجود می ‌آورند.

دستگاه لیزر ان دی یاگ برای افرادی که پوست و موی تیره دارند عالی عمل می ‌کند. طول موج های این دستگاه بلندتر است و نسبت به رنگدانه های پوست و رنگ پوست حساسیت بالایی دارد این امر به این معنا است که می ‌تواند با دقت بسیار بالایی و بدون هیچ ‌گونه تأثیر منفی بر بافت های مجاور به درون فولیکول‌ های مو نفوذ کند و فقط آنها را از بین ببرد. لیزر موهای زائد زیر بغل در مدت بسیار کوتاهی انجام می شود. قبل از شروع لیزر باید موهای زیر بغل خود را شیو کرده باشید سپس اپراتور لیزر به شما عینک محافظ چشم را می دهد تا ریسک بروز آسیب ‌های احتمالی چشم به حداقل برسد.

مزایای لیزر موهای زائد

ممکن است در طول درمان با لیزر سوزش خفیفی را احساس کنید که این حس نشان دهنده شروع فرایند لیزر موهای زائد زیر بغل است و جای هیچ گونه نگرانی وجود ندارد چرا که مشکلی را برای شما به وجود نخواهد آورد. ممکن است پس از لیزر موهای زائد زیر بغل پوستی ناحیه دچار تورم و قرمزی کمی شود اما باید بدانید که این وضعیت موقت است و هیچ گونه مشکلی را برای شروع فعالیت های روزمره شما ایجاد نخواهد کرد. در برخی موارد احتمال بروز تاول پوستی و ایجاد بافت اسکار وجود دارد که این عوارض جانبی نیز طی مدت بسیار کوتاهی از بین خواهند رفت.

تفاوت لیزر با سایر روش های رفع موهای زائد چیست؟

لیزر موهای زائد در مقایسه با سایر روش های موجود از قبیل شیو کردن، موم انداختن، الکترولیز و مواردی از این قبیل یک روش بسیار ایمن برای رفع موهای زائد بدن و زیر بغل محسوب می شود و اکثر افرادی که اخیراً به لیزر موهای زائد زیر بغل خود پرداخته اند ادعا می کند که پس از چهار جلسه درمان دیگر موهای زائد آنها رشد نکرده است. گاهی اوقات فولیکول های مو شروع به بازسازی خود می ‌کند و امکان رشد مجدد موها وجود دارد به همین دلیل باید دوران درمان تکمیل شود و سالی یکی دو بار برای تمدید نتایج به دست آمده به مرکز لیزر مراجعه کنید.

نکاتی در خصوص لیزر موهای زائد زیر بغل

همه افرادی که از تیغ کشیدن و رفع موهای زائد زیر بغل خود کلافه شده اند می توانند متقاضی مناسبی برای لیزر موهای زائد زیر بغل باشد. لیزر موهای زائد زیر بغل برای همه خانم ها و آقایان مناسب است و دستگاه‌ های مختلف لیزر می تواند آنها را به خواسته شان برسانند. لیزر موهای زائد زیر بغل یکی از ایمن ترین روش های موجود برای داشتن پوستی تمیز و بدون مو است و به لطف پیشرفت های به دست آمده در عرصه فناوری لیزر، لیزر موهای زائد به یک روش ایمن تبدیل شده است که با کمترین میزان درد و ناراحتی به رفع موهای زائد همه نقاط بدن می پردازد.

لیزر موهای زائد هیچ گونه عوارضی ندارد و فقط ممکن است در افرادی که پوست آنها حساس است باعث بروز درد خفیف می شود یا آنکه پوست آنها متورم می گردد که این مسائل موقتی هستند و طی مدت کوتاهی برطرف می شوند. معمولاً تعداد جلسات مورد نیاز برای لیزر موهای زائد زیر بغل با توجه به ضخامت موهای این ناحیه تعیین می شود. هرچه موهای زیر بغل کلفت تر باشند تعداد جلسات مورد نیاز بیشتر خواهد بود و هرچه موهای این ناحیه نازک تر باشد شما به جلسات کمتری نیاز خواهید داشت. معمولاً همه افراد می ‌توانند پس از اتمام هر جلسه از لیزر موهای زائد به محل کار خود برگردند و فعالیت‌ های روزمره خود را از سر بگیرند و نیازی به استراحت در منزل ندارد. اکثر افراد پس از چند جلسه شاهد تغییر در رشد موهای زائد زیر بغل خود خواهند بود و به تدریج این موها نازک تر می شوند تا در نهایت به طور کامل از بین بروند.

پس از اتمام درمان شما می توانید از داشتن پوستی لطیف و بدون مو لذت ببرید. نتایج حاصل از لیزر موهای زائد زیر بغل دائمی است و شما برای همیشه از شر موهای زائد این ناحیه خلاص خواهید شد. لیزر موهای زائد یک روش موثر و مقرون به صرفه است و شما را از تیغ کشیدن و سایر روش های موجود بی نیاز خواهد کرد. برخی از افراد پس از دو یا سه جلسه شاهد نتایج حاصل از لیزر خواهند بود و حدود ۷۰ تا ۸۰ درصد از موهای زائد زیر بغل آنها برطرف می شود.

رفع موهای زائد در فواصل بین جلسات لیزر

شما می توانید در فواصل بین جلسات لیزر موهای زائد از کرم های مخصوص رفع موهای زائد استفاده کنید و موهای زیر بغل خود را برطرف نمایید. به خاطر داشته باشید که نباید موهای زائد خود را از ریشه بردارید و فقط آنها را شیو کنید تا در جلسات لیزر موهای زائد زیر بغل نتایج مورد انتظار به دست بیاید. هنگامی که شما برای لیزر موهای زائد زیر بغل و سایر نقاط بدن از قبیل دست و پا، ناحیه بیکینی و صورت از لیزر استفاده می ‌کنید در واقع یک سرمایه گذاری بلند مدت انجام می دهید چرا که هزینه حاصل از لیزر موهای زائد در مقایسه با هزینه ای که باید تا آخر عمر برای امتحان کردن روش های مختلف پرداخت کنید مبلغ قابل توجهی نیست و با توجه به پایدار بودن نتایج حاصل از لیزر باید گفت که یک روش کاملا مقرون به صرفه برای رفع موهای زائد بدن است.

مترجم: لیلا عبدالملکی

منبع

0 0 رای ها
به نظر شما چند ستاره ؟

بیشترین تخفیف های زیبایی و لیزر در بهترین مراکز تهران و شهرستان ها
اینجا کلیک کنید

Subscribe
Notify of
guest

0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments