لیزر موهای زائد

10 راز باور نکردنی درباره لیزر موهای زائد که قبلا هرگز فاش نشده!

از آن جایی که لیزر موهای زائد به واسطه قدرت بالای تابش بر روی فولیکول های مو تمرکز کرده و آن ها را از بین می برد، قادر است به طور پایدار موهای زائد را حذف کند و در عین حال، بافت نرم اطراف خود که برای حضور بین پوست و مو لازم است را دست نخورده باقی بگذارد.

در ادامه این مطلب، 10 راز باور نکردنی درباره لیزر موهای زائد را برای تان فاش کرده ایم.

جشنواره تخفیف زیبایی و لیزر، دستگاه لیزر مدیواستار (اسکلپیون) 2024

مشاوره رایگان با پزشک، کلیه ایام هفته

22612171_021  22612108_021

09027610748

instagram پیج مرکز تخصصی زیبایی قلهک

instagram پیج تخصصی لیزر موهای زائد

instagram نمونه کارهای زیبایی

برای ورود به پیج اینستاگرام روی لینک مربوطه کلیک کنید

 

راز شماره 1: جلسات لیزر موهای زائد به طور متوسط بین 4 تا 6 جلسه است

کلینیک لیزر موهای زائد در بوشهر
حقایقی در مورد لیزر موهای زائد

شاید برخی مراکز لیزر موهای زائد به شما بگویند که به 9 یا 10 جلسه لیزر موهای زائد نیاز دارید. اما این تنها روشی است برای به حداکثر رساندن سود برای خودشان. این گونه مراکز معمولا با درنظر گرفتن پکیج های پیشنهادی، اقدام به اغوا کردن مراجعین خود کرده و سود هنگفتی را روانه جیب خود می کنند. مراکز لیزر تهران اسکین این گونه عمل نمی کنند و تعداد جلسات در همان ابتدای شروع درمان به وضوح مشخص خواهد شد.

 

راز شماره 2: لیزر موهای زائد بر روی موهای روشن و پوست های تیره اثربخشی ندارد

مهمترین نکات لیزر موهای زائد در پوست های تیره
لیزر موهای زائد در پوست های تیره

لیزر موهای زائد به طور موثری برای افرادی که پوست روشن و موهای تیره ای دارند، مناسب است. درمان بر روی این ترکیب، بهترین نتیجه را حاصل می کند. بهترین دستگاه لیزر موهای زائد، الکساندرایت است. بدون شک، لیزر الکساندرایت را می توان موثرترین دستگاه لیزر بر شمرد. دستگاه لیزر موهای زائد یاگ نیز مناسب است، اما به اثربخشی الکساندرایت عمل نمی کند. افرادی که دارای پوست تیره هستند، می توانند از لیزر یاگ بهره مند شوند. لازم به ذکر است که تجهیزات و دستگاه های لیزر موهای زائد خانگی علی رغم قیمت بالایی که دارند، به ویژه در خصوص موهای روشن و پوست های تیره، به خوبی دستگاه های حرفه ای عمل نمی کنند.

در خصوص لیزر موهای زائد بر روی پوست های تیره بیشتر بدانید: لیزر موهای زائد برای پوست های تیره  – بخش اول <<<>>>  لیزر موهای زائد برای پوست های تیره  – بخش دوم

 

راز شماره 3: همه موهایتان توسط لیزر موهای زائد از بین نخواهد رفت

بهترین مزایای لیزر
لیزر موهای زائد

این را به خاطر داشته باشید که لیزر موهای زائد به طور دائم موهای زائدتان را برطرف نمی کند. اکثر افراد از کاهش دائمی و چشمگیری که به واسطه لیزر موهای زائد میسر می گردد، خرسند و راضی هستند. تنها روش رفع دائمی موهای زائد، الکترولیز است که آن هم مستلزم صرف سزمان و هزینه زیادی است و در نهایت عملا غیر واقعی به نظر می رسد.

از آنجایی که اپیلاسیون موجب آسیب به پوست می شود، امروزه بیشتر افراد لیزر موهای زائد را ترجیح می دهند. علاوه بر این، اپیلاسیون، یک روش پایان ناپذیر است.

با وجودی که در لیزر موهای زائد عمده موهای زائد از بین می روند و موهای نازک و کرکی شکل باقی می مانند در مقایسه با سایر روش ها، روش ارجح تر و قابل اعتماد تری محسوب می شود.

 

راز شماره 4: در تبلیغات برخی مراکز، لزوم شرکت در جلسات سالانه لیزر قید نمی شود

 لیزر موهای زائد چقدر درد داره؟
لیزر موهای زائد

پس از اتمام یک دوره درمان کامل لیزر موهای زائد، لازم است به طور سالانه 1 تا 2 جلسه (بسته به تراکم موهای زائد) به مرکز لیزر مراجعه کنید. متاسفانه در برخی مراکز به این موضوع پرداخته نمی شود و مراجعه کننده از اهمیت این جلسات سالانه در ماندگاری مزایای لیزر کاملا بی خبر خواهد ماند. خوشبختانه این موضوع در تبلیغات و مطالب تهران اسکین به کرات اشاره شده است.

 

راز شماره 5: لیزر موهای زائد دارای عوارض جانبی است، اگر توسط غیر متخصص انجام شود

سوختگی پوست با لیزر

اغلب عوارض و پیامدهای ثبت شده از لیزر موهای زائد، به دلیل بی تجربگی و غیر متخصص بودن فردی است که این فرایند را انجام می دهد. اپراتورهای لیزر بی تجربه ممکن است درمان لیزر را بر روی پوست برنزه شده یا تیره انجام دهند که در نتیجه با سوختگی پوست مواجه می شوند. دکتر تینا آلستر، یکی از متخصصان پیشگام در عرصه لیزر جهان اظهار دارد: باوری که از سوی مردم وجود دارد این است که لیزر موهای زائد را هر فردی می تواند انجام دهد. اما باید این را به خاطر داشته باشید که این لیزر نیست که فرایند را انجام می دهد، بلکه اپراتور است. به همین خاطر یک هفته طول نمی کشد که عوارض و پیامدهای استفاده نادرست از لیزر پدیدار می شوند.

 

راز شماره 6: بسیاری از دستیار های متخصصین لیزر موهای زائد آموزش ندیده اند

لیزر موهای زائد

متاسفانه امروزه هر کسی را در روپوش سفید ببینیم، تصور می کنیم پزشک یا پرستار است. بسیاری از مراکز با این ترفند از یک دستیار سطح پایین و آموزش ندیده استفاده می کنند و دستورات لازم را به او می دهند تا فرایند لیزر را به دست گیرد. در چنین شرایطی امکان بروز عوارض جانبی احتمالی افزایش می یابد. متاسفانه در این مورد هیچ نظارتی هم وجود ندارد. بنابراین پیش از شروع درمان لیزر موهای زائد خود از باتجربه بودن دستیار پزشک اطمینان حاصل کنید. خبر خوب این که تمامی متخصصین لیزر تهران اسکین در صورت دارا بودن دستیار، آموزش های لازم را به آن ها داده اند تا عوارض جانبی احتمالی را به حداقل برسانند.

 

راز شماره 7: فروش پکیج های لیزر موهای زائدی که برای تان الزامی ندارند

لیزر موهای زائد در مردان
لیزر موهای زائد

برخی از مراکز لیزر موهای زائد، به تبلیغ پکیج هایی می پردازند که هیچ فایده ای برای شما ندارد و تنها شما را متحمل هزینه زیاد می کنند. در ابتدا ممکن است شما تنها برای لیزر موهای زائد پا مراجعه کرده باشید، اما آن ها با ارائه این پیشنهاد که “در صورت لیزر دست، زیر و بغل و صورت هزینه مقرون به صرفه تری را پرداخت می کنید” شما را در دام بیاندازند و در نهایت سود کلانی را متوچه جیب خود می سازند. پیشنهاد ما به شما این است که تنها درمان های لیزری که مورد نیازتان است را پرداخت کنید و به پکیج های پیشنهادی یک “نه قاطع” بگویید.

 

راز شماره 8: لیزر موهای زائد ارزان قیمت تر از سایر روش های حذف موی زائد است

بیشترین هزینه لیزر موهای زائد
هزینه لیزر موهای زائد

تمام سالی هایی که برای از بین بردن موهای زائد خود هزینه کرده اید را در نظر بگیرد. اگر چه لیزر موهای زائد معادل هزینه های 2 تا 3 سال اپیلاسیون کردن است، اما پس از چند جلسه حدود 50% موهای زائدتان برای همیشه از بین خواهند رفت. هر چه زودتر و در سنین پایین تر برای لیزر موهای زائد خود اقدام کنید، صرفه اقتصادی بیشتری در طولانی مدت عایدتان می گردد.

برآوردها نشان می دهد زنان در طول زندگی خود به طور میانگین 11.000 مرتبه پاهای خود را شیو می کنند. استفاده از ژیلت ها و کرم های موبر هم که تمامی ندارد. در این بین امکان رشد موهای زیر پوستی و بریدگی های تصادفی بسیار بالاست. بنابراین می توان گفت عدم انتخاب لیزر موهای زائد و پی گرفتن روش های جایگزینی چون اپیلاسیون و استفاده از ژیلت به منزله از دست دادن پول بیشتر در کل زندگی تان است.

 

راز شماره 9: موارد احتیاطی درمان لیزر موهای زائد که برخی مراکز به شما نمی گویند

اجتناب از برنزه کردن برای لیزر

برخی از مراکز لیزر موهای زائد از روی کم توجهی یا بی اهمیت بودن این موضوع در نظرشان، از گوشزد کردن موارد احتیاطی سرباز می زنند. در 12 ساعت منتهی به درمان لیزر باید از گرفتن دوش آب گرم و داغ، رفتن به سونا یا حوضچه آب گرم اجتناب کنید تا بروز عوارضی چون قرمزی پوست به حداقل برسد. چنانچه حین استحمام دچار سوزش و قرمزی پوست در نواحی درمان شده شدید، روی آن یخ بمالید. از استفاده از دئودورانت، عطر یا هر گونه پاک کننده پوست خودداری نمایید. همچنین پیشنهاد می شود پس از درمان لیزر موهای زائد از ورزش کردن پرهیز کنید، زیرا هنگامی که ورزش می کنید، دمای بدن تان افزایش می یابد و عرق که سبب نگه داشتن نمک طبیعی بدن می شود را دفع می کنید. این امر موجب تحریک و گرم شدن ناحیه درمان و ایجاد درد و رنجش می گردد. خوشبختانه این موارد به کرات در مطالب تهران اسکین قید شده است.

 

راز شماره 10: با لیزر موهای زائد دیگر مجبور نیستید از موهای زیر پوستی رنج ببرید

بهترین روش پیشگیری از رشد موهای زیر پوستی
پیشگیری از رشد موهای زیر پوستی

لیزر موهای زائد، یکی از بهترین روش ها برای خلاص شدن از شر موهای زیر پوستی است. موهای زیر پوستی، اغلب در اثر شیو کردن و اپیلاسیون به وجود می آیند. این موها می توانند منجر به بروز فولیکولیت (التهاب و عفونت فولیکول های مو) شود. تصور کنید هیچ برآمدگی ناشی از تیغ، جوش های قرمز یا سوزش و التهابی بر روی دست و پا، ناحیه بیکینی یا زیر بغل تان وجود نداشته باشد!

 

نتیجه گیری

آیا به دنبال یک روش بی عیب و نقص، بدون درد، ارزان قیمت تر و بدون عارضه و پیامد هستید؟ آیا راحتی و آسایش مکانی که فرایند حذف موی زائد را انجام می دهد برای تان اهمیت دارد؟ آیا به دنبال سریع ترین و جدیترین تکنولوژی هستید؟ و…

بسیاری از این خواسته های شما توسط لیزر موهای زائد برآورده می گردد. حقیقت این است که بسیاری از افراد وقت خود را صرف تلاش برای تحقیق و دسترسی به این حقایق نمی کنند. به همین خاطر اغلب این حقایق در قالب یک راز برای شان نهفته باقی می ماند. سعی کنید پیش از سپردن موهای زائد خود به دست تیغ یا موم و سایر روش ها، بیشتر تحقیق کنید.

افرادی که درمان لیزر موهای زائد را انجام داده اند بیان می کنند که به طور قطع لیزر موهای زائد یکی از بهترین روش هایی بوده است که تاکنون به کار برده اند.

این واقعیت را نیز باید در نظر بگیرید که همه مراکز یکسان نیستند و بسیاری به از آن ها اصول و استانداردهای لیزر موهای زائد را رعایت نمی کنند و موجب ایجاد عوارض جانبی گاها جبران ناپذیری می شوند. از این رو اکیدا توصیه می کنیم که در انتخاب مرکز لیزر موهای زائد خود نهایت دقت و وسواس را داشته باشید. در آخر پیشنهاد می کنیم اگر به دنبال یک مرکز لیزر خوب هستید، به فهرست مراکز لیزر تهران اسکین در سراسر کشور سری بزنید.

شاد و زیبا باشید.

 

 

تحقیق و ترجمه: مینو زرفش

منبع خارجی جهت مطالعه بیشتر:

[button color=”red” size=”small” link=”https://www.laserhairpittsburgh.com/laser-hair-removal-secrets-revealed/” ]لینک مرجع[/button]

0 0 رای ها
به نظر شما چند ستاره ؟

بیشترین تخفیف های زیبایی و لیزر در بهترین مراکز تهران و شهرستان ها
اینجا کلیک کنید

Subscribe
Notify of
guest

3 نظرات
قدیمی ترین
جدیدترین بیشترین رای
Inline Feedbacks
View all comments
ماندانا مرادی
ماندانا مرادی
5 years ago

سلام، از مرکز جردن مجموعه تهران اسکین خیلی ممنونم، من 3 جلسه در مطب دکتر قانعی لیزر درمانی خود را انجام دادم اما از طریق یکی از دوستانم با مرکز جردن آشنا شدم اپراتور خیلی دقیق کار را انجام داد قیمت ها هم نسبت به کیفیت دستگاه بسیار مناسب بود و مابقی جلسات را در این مرکز ادامه می دهم. شعبه جردن مجموعه تهران اسکین جزو بهترین مرکز لیزر در تهران از نظر من است. از سایت خوبتون ممنونم

م. نادری
م. نادری
5 years ago

با سلام. خواستم از شعبه کرمان تشکر کنم. اپراتور بسیار با تجربه و دقیق بود و قیمت ها بسیار مناسب است. من قبلا دو جلسه در مطب دکتر ایرج اسفندیار پور لیزر خود را انجام دادم ولی خواهرم در مطب دکتر محمد علی کریمیان انجام داده بود و بسیار راضی بود و از این طریق با شعبه خوبتون آشنا شدم پاینده باشید.

زهرا
زهرا
5 years ago
پاسخ به  م. نادری

سلام، منم قبلا مطب دکتر سیمین سریزدی می رفتم ولی از جلسه 4 ام به بعد مطب دکتر کریمیان ادامه دادم و خیلی راضی هستم. هم چنین ممنون از پرسنل خوب این مرکز