لیزر موهای زائد برای موهای روشن و بلوند با مدرن ترین لیزر

لیزر موهای زائد برای موهای بلوند و روشن با مدرن ترین لیزر

لیزر موهای زائد برای موهای بلوند و روشن با مدرن ترین لیزر

لیزر موهای زائد برای موهای روشن و بلوند با مدرن ترین لیزر

هنگامی که حذف موهای توسط لیزر برای اولین بار در اواسط دهه 90 گسترش پیدا کرد ، تنها کاندیداها برای لیزر درمانی افرادی با پوست روشن و موهای تیره بودند. خوشبختانه ، در حال حاضر تولید کنندگان   به طور مداوم در حال توسعه نوع جدیدی از تکنولوژی لیزر می باشند.  لیزرهایی که بتوان از آنها برای کسانی که موهای خاکستری ، موهای قرمز و موهای بلوند دارند استفاده کرد. و آنها هم بتواند با لیزر موهای زائد صورت و بدن خود را از بین ببرند و از مزایای این درمان لذت ببرند.

حذف موهای زائد توسط لیزر واقعاً تبدیل به یک روند مورد استقبال در جهان زیبایی و بهداشتی است. شما تنها کسی نیستید که لیزر درمانی را برای از بین بردن موهای زائد خود در نظر گرفته اید. حذف موهای  زائد توسط  لیزر در ابتدا فقط برای افرادی ایده آل بود که دارای پوستی روشن  با موهای تیره تر بودند.  خبر خوب این است که صنعت لیزر در طول زمان پیشرفت های زیادی کرده است.  بنابراین در حال حاضر لیزر موهای زائد برای افراد مختلف با رنگ موها و رنگ پوست های مختلف و متفاوت مورد استفاده قرار می گیرد.

جشنواره تخفیف زیبایی و لیزر، دستگاه لیزر مدیواستار (اسکلپیون) 2024

مشاوره رایگان با پزشک، کلیه ایام هفته

22612171_021  22612108_021

09027610748

instagram پیج مرکز تخصصی زیبایی قلهک

instagram پیج تخصصی لیزر موهای زائد

instagram نمونه کارهای زیبایی

برای ورود به پیج اینستاگرام روی لینک مربوطه کلیک کنید

اگر موهای بلوند دارید ، ممکن است اینطور شنیده باشید که حذف موهای بلوند توسط لیزر  گزینه مناسبی برای از بین بردن موهای ناخواسته شما نیست. حقیقت این است که این واقعیت ندارد.  پیشرفت تکنولوژی در زمینه لیزر باعث طراحی لیزر های جدید مانند لیزر مدیوپلاس شده که حتی قادر است موهای بلوند ، کرک مانند و نازک را به خوبی از بین ببرد.

 

تفاوت بین انواع مو و لیزر موهای زائد

تفاوت بین انواع مو و لیزر موهای زائد

بدن و صورت اکثر مردم با مو پوشیده شده است.  تنها مناطقی از بدن که مو ندارد ، کف دست ها و پا ها می باشد.  لیزر برای حذف موهای زائد ضخیم تر که بر روی سر ، دست ها ، پاها و در منطقه بیکینی شما یافت می شود ، طراحی شده است.

 

روش حذف موهای زائد توسط لیزر

حذف موهای زائد با لیزر فقط یک روش جادویی است که موهای شما را از بین می برد و شما را بلافاصله   از شر آنها خلاص می کند.  در واقع لیزر با هدف قرار دادن فولیکول های موها کار می کند.  پرتو لیزر در نهایت فولیکول مو را گرم می کند و موها را مستقیماً از بین می برد. در حقیقت لیزر فولیکول مو را می کشد و بعد از آن موها ریزش خواهد کرد. هرگز سعی نکنید فولیکول موها را خود تان بیرون بکشید. بگذاردی  آنها به طور طبیعی بیرون بیایند.

فولیکول ها دارای رنگدانه هستند. هر چه رنگدانه تیره تر باشند ، هدف قرار دادن و از بین بردن آنها برای لیزر آسان تر است.  حذف موهای تیره تر نیازی به پرتو قوی لیزر ندارد.  زیرا به راحتی جذب رنگدانه ها می شود. برای موهای روشن تر لازم است که پرتو لیزر در یک فرکانس بالاتر تابیده شود. اگر تکنسین لیزر این نکات را در نظر نگیرد ، خطرناک است و ممکن است عوارضی به دنبال داشته باشد.

 

تفاوت لیزرها

امروزه از انواع مختلفی از لیزرها استفاده می شود.  همه این لیزر ها جوانب مثبت و منفی خود را دارند. و مشتریان نیز از نتایج خوب لیزر ها بهره مند می شوند.   اما بعضی اوقات نتایج لیزر درمانی  بر اساس فیزیک  بیماران تعیین می شود. در تکنولوژی همه لیزرهای موهای زائد از انرژِی نور و گرمایی استفاده می شود.  انرژی  نور و یا انرژی گرمایی توسط رنگدانه های مو جذب می شود تا فولیکول های موهای  ناخواسته زیر پوستی را غیرفعال کند. اما تفاوت لیزرها در روش و مکانیک و نحوه  چگونگی انجام این پروسه معلوم می شود.

 

پنج نوع اصلی لیزر موهای زائد

پنج نوع اصلی لیزر موهای زائد ، عبارت هستند از لیزر های الکساندرایت ، رابی ، دایود ، Nd: YAG  و  ELOS ™ .  در حالی که سال ها است که از تمام این لیزرها با موفقیت بسیار زیادی در کلینیک های لیزر توسط متخصصان حذف مو استفاده می شود ، انتخاب لیزر برای یک بیمار با پوست سبزه با لیزر انتخابی برای یک مراجعه کننده با پوست سفیید و موهای بلوند متفاوت است.

علت این که پیش از این حذف موهای بلوند و همچنین موهای خاکستری و قرمز از طریق لیزر مشکل بوده ، عدم وجود رنگدانه در شفت مو می باشد. نور و گرما به رنگ های تیره تر جذب می شوند.  بنابراین هر چه رنگدانه ها در موهای بیمار کمتر باشند ، برای برخی از تکنولوژی های لیزری سخت تر است که موها را هدف قرار داده و آنها را حذف کنند.  بنابراین  کدام سیستم های لیزر قادر است به طور مؤثر  موهای بلوند صورت و بدن  را از بین ببرد؟

 

انواع لیزرها

مزایای لیزر اسکلپیون مدیو استار

لیزرهایی برای حذف موهای زائد وجود دارد که به طور خاص برای از بین بردن  موهای ناخواسته بلوند  طراحی شده است.  فرق نمی کند که افراد برای از بین بردن موهای صورت و یا موهای بدن خود مراجعه کرده باشند.

لیزر Nd: YAG و لیزرهایی که از تکنولوژی ELOS ™  الکتریکی و نوری بهره برداری می کنند ، برای حذف موهای روشن تر بهتر از سایر لیزرها عمل می کنند.

  • لیزر Nd: YAG یکی از بهترین لیزرها برای حذف موهای زائد است و می توان از این لیزر به طور مناسب برای درمان تمام شش نوع پوست استفاده کرد. از سوی دیگر، اثربخشی آنها در دستیابی به نتایج به دست آمده طولانی تر از سایر لیزرها می باشد. از طرفی هم لیزر  Nd: YAG  همیشه انتخاب مناسبی نیست.
  • لیزر Syneron’s Aurora  یکی از رایج ترین سیستم های لیزر تکنولوژی Elos است. این لیزر از فرکانس های رادیویی برای به حداقل رساندن میزان نور یا انرژی گرمایی لازم برای از بین بردن موها استفاده می کند.  به عبارت دیگر ، فرکانس های رادیویی باعث می شود تا سطح پایین تر انرژی نور و گرما مورد نیاز باشد. فرکانس های رادیویی کمک می کنند تا لیزر بتواند تمرکز بیشتری داشته باشد. همچنین انرژی نوری را قادر می سازند تا مؤثر تر و هدفمند عمل کند. با کاهش بهینه انرژی نوری ،  خطر ابتلا به سوختگی و عوارض جانبی در بیماران کاهش خواهد یافت.

 

عوارض جانبی حذف موهای لیزر برای موهای بلوند

در حالی که حذف موی لیزر می تواند به طور بالقوه برای کسانی که موهای بلوند دارند خطرناک باشد ، اگر این کار به درستی انجام شود ، واقعاً خطرناک نیست. شما باید مطمئن شوید که درمان شما توسط یک فرد حرفه ای که در لیزر موهای زائد بلوند تجربه کافی داشته باشد ، انجام می شود.  این کار می تواند به طور چشمگیری خطر عوارض جانبی بالقوه را کاهش دهد.

لیزر می تواند کمی دردناک باشد. و باعث احساس خارش کمی بر روی پوست می شود. به غیر از درد ، این روش همچنین می تواند منجر به تحریک پوستی شود. و حتی ممکن است باعث ایجاد قرمزی و کبودی شود. به خصوص در افرادی که پوست حساسی دارند.  خبر خوب این است که معمولاً فقط چند ساعت بعد از انجام درمان این عوارض از بین می روند.

شما همچنین ممکن است برخی از عوارض جانبی دیگر مانند تفاوت رنگدانه یا بافت پوست خود و یا حتی در برخی از مواقع زخم را مشاهده کنید.  از آنجا که لیزر موهای بلوند باید با فرکانس بالاتری برای هدف قرار دادن موهای بلوند اجرا شود،  در واقع پس از این روش احتمال ایجاد زخم یا تاول زدن بیشتر می شود.

برای دیدن اینکه چگونه پوست شما به ریزش موی لیزر واکنش نشان می دهد ، لازم است که قبل از جلسات اصلی یک تست پچ انجام شود.

 

مراقبت های دیگر برای لیزر موهای زائد

همچنین لازم به ذکر است که  لیزر موهای زائد در یک جلسه امکان پذیر نمی باشد. اگر می خواهید  به نتایج مطلوب برسید ، باید به درمان ادامه دهید. پس از گذشت چند روز از اولین جلسه درمان ، متوجه تفاوت چشمگیری در میزان مو در ناحیه درمان شده خواهید شد.  اما قطعاً همه موها از بین نخواهد رفت.  برای گرفتن نتیجه لازم  لیزر درمانی در چندین جلسه انجام خواهد شد.

شما همچنین باید اطمینان حاصل کنید که نتایج خود را حفظ کنید. از آنجایی که موهای شما در چرخه های مختلف رشد می کنند ، شما باید به موقع درمان های فصلی را انجام دهید. توصیه می شود که در ابتدا  فاصله بین جلسات شش هفته باشد. پس از رسیدن به نتیجه مطلوب ،  هر چند ماه یا بیشتر یک جلسه درمانی دیگر به منظور حفظ نتایج مورد نیاز انجام دهید.

فناوری موجود در دستگاه لیزر اسکلپیون موجب می شود تا طیف گسترده ای از درمان های غیر تهاجمی مختلف ، به لطف ترکیبی از فن آوری های آوانگارد و در یک طراحی منحصر به فرد در زمینه زیبایی انجام شود. 

آیا لیزر برای موهای بلوند گران تر است؟

اگر می خواهید لیزر موهای زائد انجام دهید و موهای شما روشن و یا رنگی است ، شاید لازم باشد که هزینه بیشتری پرداخت کنید.  اما بهتر است در این مورد با کلینک مورد نظر مشاوره کنید.  درمان موهای زائد بلوند خیلی تخصصی تر است. و به نوع خاصی از دستگاه لیزر نیاز دارد. در حالی که حذف موهای زائد با لیزر مقرون به صرفه است ، برای افرادی که موهای روشن تر و یا پوست های تیره تری دارند ، می تواند کمی گران تر باشد.

 

موهای من بلوند است. آیا می تواند لیزر کنم؟  

لیزر برای موهای بلوند

بدون توجه به نوع پوست و رنگ و مو ، هر مراجعه کننده ای باید قبل از شروع جلسات لیزر درمانی به منظور بررسی موها و منطقه درمان یک جلسه به کلینیک مراجعه کند.  پس از تمام دستورالعمل هایی که توسط تکنسین لیزر ارائه می شود ، انتظار احساس ناراحتی کمی را داشته باشید.  بسیاری از مراجعه کنندگان درد لیزر موهای زائد را به برخورد کش لاستیکی با پوست تشبیه می کنند.  طول نتایج ممکن است از بیماری به بیمار نیز متفاوت باشد. اما در حدود شش جلسه حذف مو می تواند نتایج مثبتی برای اکثر بیماران  تا دو سال به دست آورد.

مراجعه کنندگانی که موهای بلوند دارند ، در معرض خطرهای مشابه و عوارض جانبی همانند سایر بیماران هستند. با توجه به این واقعیت ، مراجعین  بلوند مانند سایر مراجعین باید به همان اندازه محتاط باشند و در مورد روش های حذف موهای زائد تحقیق کنند.  همچنین بهتر است قبل از درمان با یک متخصص برای لیزر موهای زائد صحبت کنید و مطمئن شوید که بهترین لیزر مو را با توجه به شرایط و رنگ پوست و موی خود انتخاب کرده اید.

تکنسین لیزر و مراجعه کنندگان لیزرکه موهای زائد به رنگ روشن  دارند ، هنگام انتخاب نوع تکنولوژی لیزر باید بسیار محتاط باشند. به دلیل شرایط خاصی که برای انواع موهای روشن وجود دارد ، احتمال موفقیت شما در رفع موهای زائد و ایمنی آن به  انتخاب سیستم لیزر مناسب بستگی دارد.

کلینیک تهران اسکین افتخار دارد درمان های ویژه برای متقاضین و کاربران خود را با مدرن ترین دستگاه های لیزر ساخت آلمان انجام دهد.

محقق و مترجم : مینو شفیعی

پزشکان متخصص  در کلینیک تهران اسکین روش های خاصی برای درمان های زیبایی با لیزر به مراجعین ارائه می دهند.  شما هم می توانید با مراجعه به کلینیک های ما زیبایی خود را چند برابر کنید.
                                                      برای تماس با کلینیک تهران اسکین اینجا کلیک کنید.
5 1 رای
به نظر شما چند ستاره ؟

بیشترین تخفیف های زیبایی و لیزر در بهترین مراکز تهران و شهرستان ها
اینجا کلیک کنید

Subscribe
Notify of
guest

0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments