لیزر دایود حذف موهای زائد

لیزر دایود حذف موهای زائد | بهترین دستگاه لیزر موهای زائد | مرکز لیزر موهای زائد یزد + فیلم

لیزر دایود حذف موهای زائد

لیزر دایود حذف موهای زائد

امروزه با ظهور و گسترش تکنولوژی های رفع موهای زائد داشتن پوستی نرم و صیقلی دیگر چندان دور از انتظار و رویا گونه نیست. کافی است جستجوی کوتاهی در صفحات مجازی و اینترنت داشته باشید تا با انواع و اقسام دستگاه های لیزر موهای زائد رو به رو شوید.( لیزر دایود حذف موهای زائد )

جشنواره تخفیف زیبایی و لیزر، دستگاه لیزر مدیواستار (اسکلپیون) 2024

مشاوره رایگان با پزشک، کلیه ایام هفته

22612171_021  22612108_021

09027610748

instagram پیج مرکز تخصصی زیبایی قلهک

instagram پیج تخصصی لیزر موهای زائد

instagram نمونه کارهای زیبایی

برای ورود به پیج اینستاگرام روی لینک مربوطه کلیک کنید

لیزر دایود حذف موهای زائد
لیزر دایود حذف موهای زائد

البته مزیت های فوق العاده ی این روش ها از چشمان هیچکس پنهان نیست. اما در نهایت معضلی که شیوع این روش ها و متد ها به همراه دارد این است که کدام دستگاه و کدام تکنولوژی بهترین جوابدهی را برای افراد مختلف دارند. چیزی که بیشتر مواقع نظر افراد را به خود جلب می کند جدید بودن و آخرین مدل بودن دستگاه است. اما مسئله ای که همواره مغفول می ماند این است که همه ی دستگاه ها برای انواع پوست ها کارکرد یکسانی ندارند. به عنوان مثال، در صورتی که پوستی تیره دارید بهترین دستگاه برای شما دستگاه لیزر دایود است.

یکی از شکایات رایح افرادی که موهای زائد زیادی دارند این است که به علت سالها تیغ کشیدن بر روی پوست، ریشه ی موها ضخیم و قوی شده و دیگر به روش های رایج رفع موهای زائد واکنش نشان نمی دهد. علاوه بر این یکی دیگر از مشکلات این افراد این است که دانه های سیاهی بر روی پوستشان ظاهر می شوند که حتی با اپیلاسیون نیز از بین نمی روند و می توانند ظاهر ناخوش آیندی به پوست بدن بدهند.( لیزر دایود حذف موهای زائد)

اما دستگاهی همچون دستگاه لیزر دایود به علت مکانیزم مبتنی بر اشعه درمانی به ریشه ی فولیکول مو نفوذ پیدا کرده و موجب تضعیف آن می شود. به همین خاطر افرادی که دو الی سه جلسه لیزر درمانی را تجربه می کنند شاهد کاهش این دانه های سیاه بر سطح پوست خود خواهند بود. و همین مسئله لیزر دایود را ( علی رغم ظهور دستگاه های جدید تر مانند الکس) در میان افراد مختلف همچنان محبوب و موثر نگه داشته است.

بهترین مرکز لیزر در یزد

با وجود مراکز مختلف لیزر موهای زائد در شهر یزد همچنان می توان شعبه ی تهران اسکین در این شهر را یکی از بهترین مراکز لیزر به حساب آورد.

لیزر دایود حذف موهای زائد
لیزر دایود حذف موهای زائد
مرکز لیزر یزد افتخار دارد که با استفاده از دستگاه لیزر دایود سوپرانو بهترین خدمات رفع موهای زائد را به شما عزیزان ارائه کند. شما هم اکنون می توانید جهت کسب اطلاعات بیشتر و  اخذ نوبت از این مرکز به صفحه ی تماس با ما مراجعه کنید.

فاصله بین جلسات لیزر موهای زائد

یکی از رایج ترین سوالاتی که درباره ی مکانیزم اثر لیزر موهای زائد از متخصصین ما پرسیده می شود این است که چه مدت زمانی بین جلسات لیزر باید فاصله بیندازیم تا بترین نتیجه ی ممکن برای ما حاصل شود. در پاسخ به این سوال باید اینگونه ذکر کنیم که گرچه مدت زمان رایج فاصله میان جلسات 4 الی 6 هفته است، اما اصولا بعد از سه هفته می توانید جلسه ی دوم لیزر خود را داشته باشید.( لیزر دایود حذف موهای زائد )

علت فاصله انداختن میان جلسات درمانی این است که برای جلسه ی دوم موها باید رشد کرده باشند تا اشعه ی لیزر بتواند آنها را هدف قرار دهد. در بیشتر افراد مدت زمان لازم برای رویش مجدد موها 3 الی 4 هفته خواهد بود.

لیزر موهای زائد بیکینی

حتما تا به حال موهای زائد ناحیه بیکینی را اپیلاسیون کرده اید. و به خوبی با حساسیت این ناحیه آشنایی دارید. به همین خاطر به هنگام تصمیم برای لیزر موهای زائد ناحیه بیکینی خیلی از بانوان دچار شک و تردید می شوند. خیلی از آنها نگران مسائل مربوط به نازایی و عفونت های داخلی می شوند. و به علت همین مسائل بیشتر آنان ترجیح می دهند که این عملیات درمانی را انجام ندهند.

لیزر دایود حذف موهای زائد
لیزر دایود حذف موهای زائد

اما بهتر است به شایعاتی که پیرامون خطرناک بودن لیزر موهای زائد بیکینی وجود دارد اهمییتی ندهید. در ادامه تصمیم داریم دلیلی موجه و منطقی برای اثبات بی خطر بودن لیزر موهای زائد بیکینی بیاوریم.( لیزر دایود حذف موهای زائد )

دلیل موجه : اشعه ی لیزر قابل کنترل است. این مسئله بدان معنی است که برای نواحی مختلف بدن شدت درجات مختلفی تنظیم می شود و علاوه بر این نفوذ این اشعه تنها تا لایه ی فولیکول مو خواهد بود. به همین خاطر اگر بخواهیم به زبان ساده این مسئله را توضیح دهیم باید بگوییم که جای هیچگونه نگرانی نیست.

برای آشنایی بیشتر با این موضوع، مقاله ی “آیا لیزر باعث نازایی می شود؟” را مطالعه کنید.

لیزر موهای زائد آقایان

خیلی از مردان تصور می کنند که رفع موهای زائد امری زنانه است و تنها بانوان هستند که این گونه عملیات های زیبایی را انجام می دهند. اما بهتر است اینگونه کلیشه های ذهنی را دور بریزید. برای شما مثالی می زنیم:

  • آیا تا به حال در مترو و خیابان مردانی را دیده اید که موهای زائد گردنشان از پشت پیراهن نیز واضح و معلوم است؟ دیدن چنین تصاویری نه برای شما خوش آیند است و نه برای خود آن شخص . به همین خاطر بیشتر مراکز لیزر موهای زائد خدمات لیزر را برای آقایان نیز ارائه می دهند.
لیزر دایود حذف موهای زائد
لیزر دایود حذف موهای زائد

از رایج ترین نواحی بدن مردان که لیزر موهای زائد بر روی آن انجام می گیرد شامل موارد زیر است :

  • پیشانی
  • گردن
  • گونه ها
  • کمر
  • شکم
  • ناحیه ی ژنیتال
  • ناحیه تناسلی
برای آشنایی بیشتر مقاله ی لیزر موهای زائد آقایان را نیز مطالعه کنید.

تفاوت لیزر دایود و الکساندرایت

امروزه دستگاه لیزر الکساندرایت محبوبیت چشمگیری میان افراد مختلف پیدا کرده است. و همین مسئله باعث شده تا مراکز لیزر بسیاری این واژه را به عنوان عبارتی تبلیغاتی بر بروشور ها و کاتالوگ های خود درج کنند. اما آیا شما به عنوان مصرف کننده ی اینگونه متد های زیبایی تفاوت میان دستگاه لیزر دایود و الکساندرایت را می دانید؟

در پاسخ به این سوال باید بگوییم که این دو دستگاه به لحاظ کیفیت تفاوت چندانی در میزان اثر گذاری خود ندارند. اما تفاوت اصلی این دو در سیستم عملکرد آنها می باشد. به عنوان مثال توصیه می شود افرادی که  موهای نازک تر و پوست روشن تری دارند از لیزر الکساندرایت استفاده کنند. چراکه جواب دهی بهتری برای این نوع از پوست و مو دارد. ( لیزر دایود حذف موهای زائد )

لیزر دایود حذف موهای زائد
لیزر دایود حذف موهای زائد

تفاوت دیگری که در این میان وجود داد این است که دستگاه لیزر دایود میزان درجات مختلفی از شدت اشعه به افراد ارائه می کند. و همانگونه که ذکر کردیم افرادی که پوست تیره تری دارند بهتر است از این لیزر استفاده کنند.

مترجم و محقق : ندا ناصری

بیشتر بدانید

مراکز درمانی

0 0 رای ها
به نظر شما چند ستاره ؟

بیشترین تخفیف های زیبایی و لیزر در بهترین مراکز تهران و شهرستان ها
اینجا کلیک کنید

Subscribe
Notify of
guest

0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments