نتایج حاصل از لیزر

جوانسازی پوست با لیزر در مرکز زیبایی همدان | متخصص پوست در همدان

جوانسازی پوست با لیزر در مرکز زیبایی همدان | متخصص پوست در همدان

روش جوانسازی پوست با لیزر در کلینیک زیبایی همدان

اگر پیری ، آکنه یا خیلی زیاد در آفتاب ماندن صورت شما را با لکه ها ، زخم ها ، چین و چروک یا خطوط رها کرده است ، لایه برداری پوست با لیزر ممکن است پوست شما را جوان تر و سالم تر نشان بدهد.

لایه برداری پوست با لیزر ، لایه های پوست را با دقت از بین می برد. سلول های جدید پوستی که در طول بهبودی شکل می گیرند ، به پوست ظاهری سفت تر و جوان تر می دهند.  این روش به تنهایی یا با سایر جراحی های زیبایی روی صورت قابل انجام است.

جشنواره تخفیف زیبایی و لیزر، دستگاه لیزر مدیواستار (اسکلپیون) 2024

مشاوره رایگان با پزشک، کلیه ایام هفته

22612171_021  22612108_021

09027610748

instagram پیج مرکز تخصصی زیبایی قلهک

instagram پیج تخصصی لیزر موهای زائد

instagram نمونه کارهای زیبایی

برای ورود به پیج اینستاگرام روی لینک مربوطه کلیک کنید

 

آمادگی برای جوانسازی پوست با لیزر در مرکز همدان

  • به یک جراح پلاستیک یا متخصص پوست مراجعه کنید تا بدانید که آیا کاندید خوبی برای جوانسازی پوست هستید یا خیر.
  • اگر تبخال یا تاول در اطراف دهان خود دارید به پزشک اطلاع دهید. بازسازی سطح پوست با لیزر می تواند باعث ایجاد عوارض در این افراد بشود.
  • اگر تصمیم دارید لایه برداری پوست با لیزر انجام بدهید ، پزشک از شما می خواهد که 10 روز قبل از عمل هیچ دارو یا مکملی مانند آسپرین ، ایبوپروفن یا ویتامین  E مصرف نکنید چون مصرف این داروها می تواند باعث لخته شدن خون بشود.
  • اگر سیگاری هستید ، باید دو هفته قبل و بعد از لیزر درمانی از کشیدن سیگار خودداری کنید. سیگار کشیدن دوران بهبودی را طولانی تر می کند.

اگر مستعد ابتلا به تبخال هستید ، ممکن است پزشک قبل از شروع درمان ، برای جلوگیری از عفونت های باکتریایی داروی آنتی بیوتیک و داروی ضد ویروس برای شما تجویز کند.

 

روش جوانسازی پوست با لیزر در کلینیک زیبایی همدان

روش لایه برداری و جوانسازی پوست با لیزر توسط جراح پلاستیک یا متخصص پوست انجام می شود. این یک عمل سرپایی است.

پزشک ممکن است چین و چروک اطراف چشم ، دهان یا پیشانی شما را به صورت جداگانه درمان کند یا تمام صورت شما را معالجه کند.  برای مناطق کوچک ، پزشک آن منطقه را با بی حسی موضعی بی حس می کند و ممکن است به شما آرام بخش بدهد.  در صورت درمان تمام صورت ممکن است به بیهوشی عمومی نیاز داشته باشید.

درمان فقط قسمت هایی از صورت حدود 30 تا 45 دقیقه طول می کشد. درمان کامل صورت تا دو ساعت طول می کشد.

پس از انجام لیزر درمانی ، پزشک مناطق تحت درمان را باندپیچی می کند. بعد از 24 ساعت ، شما باید چهار تا پنج بار در روز مناطق درمان شده را تمیز کرده و سپس پمادی مانند وازلین را اعمال کنید تا از ایجاد زخم جلوگیری شود.

 

عوارض بعد از لیزر جوانسازی صورت

بعد از لایه برداری سطح پوست با لیزر ، ورم کردن پوست طبیعی است.  ممکن است پزشک برای کنترل تورم در اطراف چشم شما استروئید تجویز کند.  خوابیدن روی بالش اضافی در شب نیز می تواند تورم را کاهش دهد.

ممکن است 12 تا 72 ساعت بعد از لیزر درمانی احساس خارش یا سوزش کنید.  پنج تا هفت روز پس از جوانسازی پوست با لیزر ، پوست شما پوسته و لایه برداری می شود.

بهبودی پس از لیزر درمانی بسته به مشکلی که درمان شده است ، معمولاً 10 تا 21 روز طول می کشد. به محض بهبودی پوست ، می توانید از لوازم  آرایش چرب استفاده کنید تا قرمزی به حداقل برسد.  قرمزی پوست معمولاً طی دو یا سه ماه از بین می رود.

 

استفاده از ضد آفتاب پس از لیزر جوانسازی پوست

بهترین دستگاه لیزر در مشهد
          جوانسازی پوست با لیزر در مرکز زیبایی همدان | متخصص پوست در همدان

همچنین احتمالاً متوجه خواهید شد که پوست شما مدتی بعد از لیزر درمانی روشن تر می شود.  خیلی مهم است که از یک ضد آفتاب با طیف گسترده ای استفاده  کنید ، که حاوی اشعه ماوراء بنفش B و ماوراء بنفش A باشد تا از پوست خود در این مدت محافظت کنید.

هنگام انتخاب یک ضد آفتاب ، به دنبال مواردی باشید که مخصوص استفاده در صورت با 7٪ (یا بالاتر) اکسید روی و یک عامل محافظت در برابر آفتاب (SPF) 30 یا بالاتر تهیه شده باشد. زمان خود را در معرض آفتاب بخصوص در ساعات 10 صبح تا 2 بعد از ظهر محدود کنید.  و لباس محافظ مانند پیراهن آستین بلند ، شلوار و کلاه بپوشید.

همچنین مهم است که پوست جدید خود را به خوبی مرطوب کنید.  اگر از محصولات رتین A یا اسید گلیکولیک استفاده می کنید ، باید بعد از گذشت حدود شش هفته یا وقتی پزشک می گوید دوباره از آنها استفاده کنید.

 

مزایا و خطرات لیزر جوانسازی

اگرچه لایه برداری پوست نمی تواند یک پوست عالی ایجاد کند ، اما می تواند ظاهر پوست شما را بهبود بخشد. خطرات احتمالی لایه برداری پوست با لیزر شامل موارد زیر است :

  • سوختگی یا سایر صدمات ناشی از گرمای لیزر ،
  • زخم شدن پوست ،
  • تغییر در رنگدانه های پوست از جمله مناطقی از پوست تیره تر یا روشن تر می شود ،
  • فعال شدن بیماری های ویروسی و تاول زا مانند تبخال ،
  • عفونت باکتریایی.

 

هزینه جوانسازی پوست با لیزر

هزینه جوانسازی پوست با لیزر در کلینیک های مختلف قیمت متفاوتی دارد.  در مراکز لیزر و زیبایی تهران اسکین که در تهران و شهرستان ها نمایندگی دارد ، خدمات با تخفیف به مشتریان ارائه می شود.

از آنجا که جوانسازی پوست با لیزر یک روش زیبایی محسوب می شود ، اکثر شرکت های بیمه آن را پوشش نمی دهند. لایه برداری پوست با لیزر زخم ها را از بین می برد و رشد سلول های سرطانی را متوقف می کند.

 

چه کسانی باید جوانسازی پوست با لیزر انجام بدهند؟ 

اگر نگرانی هایی درباره مراقبت از پوست خود دارید که با محصولات بدون نسخه OTC)  ) قابل درمان نیست ، ممکن است جوانسازی پوست با لیزر را در نظر بگیرید.

برای جبران یک یا چند مورد از نگرانی های زیر در پوست خود می توانید از لیزر جوانسازی پوست استفاده کنید :

  • لکه های ناشی از بالا رفتن سن ،
  • زخم ها ،
  • جای جوش ،
  • خطوط ریز و چین و چروک ،
  • چروک های پاهای کلاغ ،
  • شل شدن پوست ،
  • ناصاف بودن پوست ،
  • بزرگ شدن غدد چربی ،
  • زگیل.

همچنین رنگ طبیعی پوست شما می تواند تعیین کند که آیا این بهترین نوع درمان زیبایی برای شما است یا خیر.  افرادی که رنگ پوست شان روشن تر است ، کاندیداهای خوبی هستند زیرا خطر هایپرپیگمنتاسیون را کاهش می دهند.

البته این تصور غلط است كه لیزر جوانسازی پوست فقط برای پوست های روشن است. نکته اصلی کار مراجعه به یک متخصص پوست یا پزشکی است که می داند کدام نوع لیزرها برای پوست های با رنگ های تیره  بهتر کار می کنند (مثلاً لیزرهای اربیم).

این روش ممکن است برای افرادی که دارای آکنه های فعال و یا پوست زیاد شل هستند مناسب نباشد.

همچنین به شما توصیه می کنیم که جوانسازی پوست با لیزر در طول پاییز یا زمستان انجام شود. این می تواند به کاهش قرار گرفتن در معرض آفتاب که به لطافت پوست آسیب می رساند ، کمک کند.

محقق و مترجم : مینو شفیعی minoo shafie

مقاله در باره جوانسازی پوست با لیزر را اینجا بخوانید

وبسایت مرکز برکه : www.tehranskin.com

اینستاگرام مرکز برکه : berkelyzerr 

هزینه تزریق بوتاکس و ژل در مرکز برکه

رفع چین و چروک صورت با تزریق ژل و بوتاکس در مرکز برکه

 

1 1 رای
به نظر شما چند ستاره ؟

بیشترین تخفیف های زیبایی و لیزر در بهترین مراکز تهران و شهرستان ها
اینجا کلیک کنید

Subscribe
Notify of
guest

0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments