قیمت لیزر موهای صورت

قیمت لیزر موهای صورت | بهترین مرکز لیزر در تهران | بهترین دستگاه لیزر موهای زائد

قیمت لیزر موهای زائد صورت

قیمت لیزر موهای صورت اولین نگرانی است که مردم دارند. چون به خلطر شایعه های زیادی که از قیمت های گزاف لیزر شنیده اند، فکر میکنند هزینه ی لیزر موهای زائد صورت بسیار گران است.

لیزر حقیقتا درمان شگفت انگیزی است. اگر خانم هستید و این مقاله را مطالعه می کنید، بهتر است بدانید که لیزر شما را برای همیشه از شر بند انداختن خلاص می کند. البته اگر از روش های سنتی دیگری برای رفع موی صورتتان استفاده نمی کنید!

جشنواره تخفیف زیبایی و لیزر، دستگاه لیزر مدیواستار (اسکلپیون) 2024

مشاوره رایگان با پزشک، کلیه ایام هفته

22612171_021  22612108_021

09027610748

instagram پیج مرکز تخصصی زیبایی قلهک

instagram پیج تخصصی لیزر موهای زائد

instagram نمونه کارهای زیبایی

برای ورود به پیج اینستاگرام روی لینک مربوطه کلیک کنید

قیمت  لیزر موهای صورت
قیمت لیزر موهای صورت

لیزر تاثیر همیشگی و دائمی دارد و می تواند به خوبی موهای زائد و کرکی صورتتان را برای همیشه از از بین ببرد. احتماالا شما هم تجربه ی این را دارید که موهای صورت واقعا یکی از پر دردسر ترین موهای زائد هستند. چون بیش از هر موی زائد دیگری در معرض دید قرار دارند. البته کسانی که موهای بور دارند آنقدر نگران این مسئله نیستند، اما اگر موهای شما تیره و سیاه باشد، موهای کرکی صورت می توانند مایه ی عذاب شوند.

مخصوصا اگر رشد موهایتان زیاد هم باشد. یادتان باشد که بند انداختن صورت به عنوان رایج ترین روش برای رفع موهای زائد، عوارض و مشکلات خاص خودش را دارد. از التهاب و قرمزی و جوش بعد آن گرفته تا زخیم تر شدن ریشه های مو. از همین رو بسیاری از خانم ها هستند که ترجیح می دهند به جای رفع موهای زائد صورتشان، آنها را با دکولوره یا بی رنگ کنند تا مجبور به بند انداختن های پیاپی نشوند. چون موهای بی رنگ کمتر دیده می شوند.

اما لیزر کردن موهای زائد راهی است که به شما کمک می کند طی ایمن ترین شرایط، درمانی موثر و پایدار را تجربه کنید. به شکلی که دیگر هیچ موی زائدی روی صورتتان ظاهر نشود.

یادتان باشد که بعد از لیزر منافذ پوستی بسته شده و پوست ظاهری بسیار صاف و صیقلی پیدا می کند. این امر باعث می شود تا صورتی زیباتر و ظاهری جذاب تر داشته باشید. این نکته به خصوص در کشور ما می تواند بسیار مهم باشد. چون اغلب خانم های ما فقط صورتشان در محیط های اجتماعی پیدا و مشخص است.

قیمت  لیزر موهای صورت
قیمت لیزر موهای صورت

اما برگردیم به بحث قیمت لیزر موهای زائد صورت. این درمان هرگز آنطور که فکرش می کنید گران و پرهزینه نیست. البته باید بگوییم که آنقدر ها هم ارزان نیست، پس فریب تبلیغات ارزان قیمت را نخورید. یادتان باشد که لیزر درمانی دوره ای است که باید در چند جلسه انجام شود. لذا قیمت آن به صورت جلسه ای تعیین می شود. اگر قصد لیزر کردن موهای زائد صورتتان را دارید سعی کنید مرکزی را انتخاب کنید که معقول ترین قیمت را به شما پیشنهاد می کند.

برای اینکه بتوانید معیار مناسبی از قیمت های معقول لیزر با کیفیت داشته باشید، بهتر است به این صفحه سری بزنید و لیست قیمت هایش توجه داشته باشید. اینها قیمت های یک مرکز معتبر و با کیفیت هستند که هزینه های منطقی برای لیزر دریافت می کند.

در ادامه همراه ما باشید تا بیشتر با لیزر موی صورت آشنا شویم.

قیمت لیزر صورت مردان

خیلی ها به اشتباه فکر می کنند که لیزر تنها مختص خانم هاست. جالب آنکه موهای زائد بدن و صورت مردان بیشتر است، و طبیعتا افراد مناسب تری برای لیزر کردن موهای زائد به حساب می آیند!

لیزر موهای زائد مردان با زنان تفاوتی در عملکرد ندارد. تنها فرق این است که موهای زائد مردان معمولا بیشتر و ضخیم تر است. همین امر باعث می شود شدت درمان لیزر موهای زائد مردان کمی بیشتر از زنان باشد.

قیمت  لیزر موهای صورت
قیمت لیزر موهای صورت

یادتان باشد که هرچه تعداد جلسات لیزر بیشتر باشد، هزینه ی درمان هم بالاتر می رود. چون همانطور که اشاره کردیم هزینه ی لیزر به صورت جلسه ای دریافت می شود. از آنجایی که مردان به خاطر موهای زخیم تر و بیشتر معمولا به جلسات بیشتری از لیزر احتیاج دارند، احتمالا قیمت لیزر برای آنها کمی بالا تر است.

آقایان عزیز، لیزر کردن موهای زائد صورت ، به این معنی نیست که ریش و سبیل تان را برای همیشه از دست می دهید. هرچند این هم یک گزینه است! بلکه می توانید با لیزر، خط ریشتان را آنکادر کرده و چنانچه سرعت رشد موهای صورتتان خیلی زیاد است، آن را کم کنید. البته موهای زائد گونه هم دلخواه هیچکس نیست و می تواند در فرآیند لیزر به طور کلی از بین بروند.

متاسفانه چون بیشتر خانم ها هستند که از لیزر استفاده می کنند، مراکز زیادی وجود ندارند که خدمات مخصوص آقایان داشته باشند. ولی برخی از مراکز لیزر مانند مرکز برکه هستند که خدمات ویژه ی لیزر آقایان را هم به مراجعینشان ارائه می کنند.

برای آشنایی بیشتر بهتر است مقاله ی لیزر موهای زائد آقایان را مطالعه کنید.

بهترین مرکز لیزر در تهران

چنانچه می خواهید بهترین نتیجه را از لیزر بگیرید، حتما به بهترین مرکز هم مراجعه کنید.

قیمت  لیزر موهای صورت
قیمت لیزر موهای صورت

مرکز لیزر برکه در شمال تهران با کادر مجرب از پزشکان و تکنسین های متخصص، یکی از بهترین مراکزی است که خدمات لیزر را هم برای خانم ها و هم برای آقایان انجام می دهد. مجهز بودن به بهترین و جدیدترین دستگاه های لیزر روز دنیا، در کنار قیمت های استثنایی، برکه را به یکی از با کیفیت ترین و در عین حال به صرفه ترین مراکز لیزر تبدیل کرده است. شما همین حالا می توانید برای دیدن لیست قیمت های برکه و همچنین تماس جهت اخذ نوبت به صفحه ی تماس با ما مراجعه نمایید.

درد لیزر موهای زائد

نگرانی رایج دیگری که در مورد لیزر وجود دارد، به درد آن بر می گردد. مردم اغلب فکر می کنند لیزر درمان دردناکی است. هرچند لیزر به واسطه ی حرارتی که برای از بین بردن ریشه های مو بر پوست القا می کند می تواند دردناک باشد، اما راهکار هایی وجود دارند که با استفاده از آنها درد لیزر بسیار کاهش می یابد.

قیمت  لیزر موهای صورت
قیمت لیزر موهای صورت

روش هایی مانند استفاده از کرم ضد درد پیش از شروع فرآیند لیزر و سیستم خنک کننده ی متصل به هندپیس. سیستم خنک کننده از طریق سرد کردن سطح پوست بلافاصله بعد از هر شات لیزر، با حرارت آن مقابله کرده و درد لیزر را تا میزان قابل توجهی ( در حد صفر) کاهش می دهد.

برای آشنایی بیشتر مقاله ی بهترین راه برای کاهش درد لیزر را مطالعه نمایید.

محقق : ندا ناصری

0 0 رای ها
به نظر شما چند ستاره ؟

بیشترین تخفیف های زیبایی و لیزر در بهترین مراکز تهران و شهرستان ها
اینجا کلیک کنید

Subscribe
Notify of
guest

0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments