قیمت بوتاکس خط اخم

قیمت بوتاکس خط اخم | تزریق بهترین بوتاکس های مسپورت و لینوریز | مرکز زیبایی برکه

قیمت بوتاکس خط اخم

قیمت بوتاکس خط اخم

استفاده از بوتاکس برای برطرف کردن خط ناشی از اخم روی پیشانی روش بسیار فوق العاده ای است که حالت خشم و عصبانیت را در صورت خود برطرف کنید.

با کاهش خط اخم میان ابروها ، افراد بسیاری احساس طراوت در چهره ی خود می کنند و همین مسئله ، تغییر بزرگی در زندگی اجتماعی آن ها ایجاد کرده است.

جشنواره تخفیف زیبایی و لیزر، دستگاه لیزر مدیواستار (اسکلپیون) 2024

مشاوره رایگان با پزشک، کلیه ایام هفته

22612171_021  22612108_021

09027610748

instagram پیج مرکز تخصصی زیبایی قلهک

instagram پیج تخصصی لیزر موهای زائد

instagram نمونه کارهای زیبایی

برای ورود به پیج اینستاگرام روی لینک مربوطه کلیک کنید

قیمت بوتاکس خط اخم
قیمت بوتاکس خط اخم

با استفاده از درمان بوتاکس می توان عضلاتی که موجب ایجاد چین و چروک روی صورت شده اند را ریلکس کرده و از عمیق تر شدن این چروک ها پیشگیری کرد.

تزریق بوتاکس عملیاتی ساده است که تنها 10 دقیقه طول می کشد و شیوه ی کار آن به این صورت است که تزریق کوچکی در ناحیه ی مورد نظر انجام می شود.می توان گفت تزریق صحیح بوتاکس ، نوعی هنر است ، چرا که با تزریق در جای درست و به میزان کافی می توان به بهترین نتیجه ممکن دست پیدا کرد.

بیشترین جایی که بوتاکس تزریق می شود برای خط اخم، چین های افقی روی پیشانی و هم چنین اطراف چشم است.

اما سوالی اساسی که درباره تزریق بوتاکس وجود دارد این است که آیا هزینه ها و قیمت انجام این عملیات زیبایی بالاست ؟

در پاسخ به این سوال باید بگوییم که همه چیز به انتخاب درست یک مرکز زیبایی بستگی دارد. ما در مرکز زیبایی برکه تلاش داریم که بهترین نتیجه ممکن را برای شما عزیزان به دست آوریم و علاوه بر این قیمت های این مجموعه به نسبت مواد استفاده شده و هم چنین نتایج به دست آمده بسیار به صرفه است.

سوالات رایج راجع به بوتاکس خط اخم

مشکلی نخواهد بود که اگر تزریق بوتاکس را فقط برای خط اخم انجام دهم ، نه تمام پیشانی ؟

بله، شما می توانید چین و چروک ها را در یک ناحیه خاص کاهش دهید.برخی افراد تمایل دارند که حالت های بیانی پیشانی خود را از دست ندهند ؛ اما علاوه بر این می خواهند که این خط اخم را از بین ببرند.یک پزشک متخصص می داند که بوتاکس را در کجا تزریق کند.هم چنین دوز دقیق و عضلات هدف را نیز به خوبی می تواند تشخیص دهد

.

قیمت بوتاکس خط اخم
قیمت بوتاکس خط اخم

آیا بوتاکس خط اخم درد دارد ؟

خیر!!خیلی از مراجعه کنندگان ما احساس تزریق بوتاکس را مانند سوزن سوزن شدن یا بندانداختن توصیف می کنند.

دوام بوتاکس خط اخم چقدر خواهد بود ؟

مرکز برکه به ساخت “چهره ی طبیعی ” و هم چنین دوزهای پایین تزریق معروف است، متخصصین مرکز برکه تلاش می کنند که با این کار از حالت یخ زده چهره جلوگیری کنند به همین خاطر توصیه می کنیم که این نوع درمان را هر 3 الی 4 ماه یک بار انجام دهید تا بهترین نتیجه ی ممکن را حاصل نمایید.

به همراه بوتاکس از چه چیزی می توانید استفاده کنید تا نتیجه ی حاصل از آن بهتر شود ؟

فیلرهای درمال : برای پر کردن خطوط عمیق تر اخم
توصیه های بعد از درمان : برای حفظ کردن نتیجه حاصل از تزریق

قیمت بوتاکس خط اخم
قیمت بوتاکس خط اخم

بهترین مرکز تزریق بوتاکس در تهران

مرکز زیبایی و لیزر برکه ، افتخار دارد که کلیه خدمات تزریق بوتاکس مسپورت و لینوریز را به شما عزیزان ارائه کند. علاوه بر این تخفیف های جذاب و استثنایی این مرکز به مناسبت سال نو آغاز شده است. به همین خاطر فرصت را از دست ندهید و همین امروز با ما تماس گرفته و نوبت بگیرید.

قیمت بوتاکس مسپورت در سال 97

قیمت بوتاکس دیسپورت به تبع تغییرات قیمت در سال 97 نیز افزایش پیدا کرده است. اما مرکز برکه برای رعایت حقوق مشتری تلاش کرده است که با اعمال تخفیف های فوق العاده ، این مسئله را برای مشتریان عزیز برطرف نماید.

علاوه بر این بوتاکس مسپورت یکی از بهترین مواد بوتاکس به حساب می آید. افراد زیادی هستند که به علت ایرانی بودن این نوع بوتاکس ، اطمینان زیادی به آن ندارند و تصور می کنند که با تزریق آن دچار عوارض ناگواری می شوند.

قیمت بوتاکس خط اخم
قیمت بوتاکس خط اخم

اما در ادامه تصمیم داریم به برخی مزایای این نوع از بوتاکس بپردازیم و لزوم انتخاب آن را به شما عزیزان یادآور شویم

بوتاکس ارزان قیمت

بوتاکس مسپورت به علت ارزان بودن آن یکی از رایج ترین مواد استفاده شده در تزریق بوتاکس به حساب می آید. خیلی افراد گمان می کنند که ارزان بودن این نوع از بوتاکس دلیل بر چینی بودن و بی کیفیت بودن آن است. اما چنین مسئله ای به هیچ وجه صحت ندارد.

قیمت ارزان آن نسبت به دیگر انواع بوتاکس ( مانند دیسپورت) به خاطر داخلی بودن آن است. به همین خاطر عموما هزینه های واردات آن در قیمت نهایی بی تاثیر خواهد بود.

علاوه بر این کیفیت فوق العاده این نوع بوتاکس باعث شده است که افراد زیادی به تزریق آن راغب شده و ترجیح دهند که به جای صرف هزینه های گزاف و کسب نتایج بد ، به بوتاکس مسپورت روی بیاورند.

علاوه بر این کمیاب شدن بوتاکس دیسپورت نیز یکی دیگر از دلایل تزریق بوتاکس مسپورت به حساب می آید. این دو نوع بوتاکس به لحاظ کیفیت هیچ گونه تفاوتی با یکدیگر نداشته و نتیجه ی حاصل از انجام این عملیات شگفت انگیز و فوق العاده خواهد بود.

قیمت بوتاکس ایرانی

همان گونه که گفتیم ، قیمت بوتاکس ایرانی نسبت به دیگر انواع آن پایین تر بوده و همان کیفیت مواد خارجی را به همراه دارد.

در نظر داشته باشید که بوتاکس ایرانی بسیار با کیفیت تر از نوع چینی آن است و هیچ گونه عوارض جانبی به همراه نخواهد داشت.

قیمت بوتاکس خط اخم
قیمت بوتاکس خط اخم

علاوه بر این پزشکان مجموعه برکه تضمین خواهند کرد که در صورت از بین رفتن نتایج بوتاکس در کمتر از دو ماه ، کل عملیات به صورت رایگان مجددا انجام شود.

شما به عنوان بیمار، کاملا حق خواهید داشت که از پزشک خود بخواهید مواد مصرفی را به شما نشان دهد و این گونه از کیفیت بوتاکس خود اطمینان حاصل کنید.

البته بی کیفیت بودن یا نبودن بوتاکس تنها بعد از تزریق است که مشخص می شود. اما به خاطر داشته باشید که انتخاب درست یک مرکز و پزشک متخصص می تواند تا حد زیادی از بروز چنین مشکلاتی جلوگیری به عمل آورد.

در ادامه شما را به مشاهده ی تصاویر بوتاکس چینی و مسپورت دعوت می نماییم.

نوع ایرانی بوتاکس مسپورت
نوع ایرانی بوتاکس مسپورت

 

نوع چینی بوتاکس با برچسب کانادایی
نوع چینی بوتاکس با برچسب کانادایی

مترجم و محقق : ندا ناصری

لینک منبع 

0 0 رای ها
به نظر شما چند ستاره ؟

بیشترین تخفیف های زیبایی و لیزر در بهترین مراکز تهران و شهرستان ها
اینجا کلیک کنید

Subscribe
Notify of
guest

0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments