بهترین دستگاه لیزر بدون عوارض لیزر صورت مردان

عوارض لیزر صورت مردان و لیزر صورت مردان برای جای جوش

عوارض لیزر صورت مردان

بهترین دستگاه لیزر بدون عوارض لیزر صورت مردان

سلام، امیدوارم سلامت باشید.

سرعت زندگی بالا رفته و مرد شما سرش خیلی شلوغه؛ اغلب خسته و کوفته از سر کار برمیگرده و دوست نداره هر روز با تیغ ریش تراشی سروکله بزنه. موهای سیخ سیخی صورتش که تازه در اومده هم شما رو اذیت می کنه هم همسرتون رو. تشویقش می کنین به لیزر موهای زائد صورت و ریش؛ اما شاید از عوارض لیزر صورت مردان می ترسین و تردید دارین کدوم دستگاه بهتره!

جشنواره تخفیف زیبایی و لیزر، دستگاه لیزر مدیواستار (اسکلپیون) 2024

مشاوره رایگان با پزشک، کلیه ایام هفته

22612171_021  22612108_021

09027610748

instagram پیج مرکز تخصصی زیبایی قلهک

instagram پیج تخصصی لیزر موهای زائد

instagram نمونه کارهای زیبایی

برای ورود به پیج اینستاگرام روی لینک مربوطه کلیک کنید

بهترین لیزر موهای زائد صورت

مقاله زیر راهنمای خوبی برای پیشگیری از عوارض لیزر صورت مردان هست. چندین نکته جالب برای لیزر عالی و ماندگار صورت آقایون با بهترین دستگاه داریم. با ما همراه باشین.

لیزر صورت مردان: رازهای جذب خانم ها

دوست خیلی زیبا، دقیق، تحصیل کرده، نجیب و شیکی داشتم می گفت: “یکیو به عنوان یه آقای مناسب من بهم معرفی کردن. جلسه اول آشناییمون رستوران قرار گذاشتیم؛ روبروم نشسته بود و اولین چیزی که نظرمو جلب کرد لکه کوچیک چرک روی یقه پیراهنش و دومین چیزی که رابطه منو همونجا باهاش تموم کرد موهای سینه ش بود که یقه شو کمی باز گذاشته بود تا خیال خودش مردونه جلوه کنه!”

نظر شما خانوما راجع به مردای پر از موهای زائد چیه؟ اصلا می پسندین؟
از خانومهای جوون مجرد بپرسین اغلبشون اقرار می کنن:”من یه خانم امروزی با تفکر امروزی هستم. چون خودم لیزر موهای زائد کل بدن انجام دادم از همون اول دوست داشتم مرد آینده م بدن تمیز و بدون مو داشته باشه. البته دوستایی دارم که از کمی مو روی سینه مردونه یا کمی موی خط ریش بدشون نمیاد. ولی من نه.”
واقعیت اینه که نگاه زن ها به مردها دیگه مثل گذشته نیست. خانوما به مسائل زناشویی توجه بیشتری نشون می دن و رضایت جنسی براشون مهمه. شاید خیلی از آقایون توجه نکنن که گاهی وقتا علت اصلی بداخلاقی و غرولند کردن خانوم این باشه که بدن آقا لطیف نیست و لطافت با پرمویی جور در نمیاد!

بهترین دستگاه لیزر موهای زائد صورت مردان

بهترین دستگاه لیزر برای دوری از عوارض لیزر صورت مردان مدیواستار اسکلپیون هست که در دنیا حرف اول رو می زنه. این لیزر اختصاصی رفع موهای زائد ساخته و طراحی شده. از ویژگی های الکس و دایود و غیره برخوردار هست و برای همه نوع پوست و مو جواب میده.

⇐ چه پوست شما گندمی باشه،تیره، سبزه یا مابینی، چه روشن،

⇐ موهاتون هر جنس و رنگی که باشه: ضخیم، نازک، کرکی (دارای رنگدانه در ریشه مو)، و غیره،

مدیواستار برای شما حتما جواب میده و کاملا بدون عارضه هست.

مدیواستار تنها دستگاه لیزر بدون درد، بدون عوارض قرمزی و التهاب و بدون عوارض زخم و پوسته شدن هست.

نکته جالب مدیواستار: به جای ژل و الکل از سلفون یکبار مصرف روی سر هندپیس و روی پوست شما استفاده میشه. این سلفون احتمال انتقال هرگونه آلودگی از فرد به فرد یا از دستگاه به فرد و برعکس رو به صفر می رسونه.
برخی مراکز هندپیس رو با فاصله از پوست قرار میدن و از چیزی استفاده نمی کنن؛ این کار نمی تونه جلوی انتقال میکروب ها رو از دستگاه به پوست بگیره!

مدیواستار اثربخشی سریع و فوق العاده ای داره و در مقایسه با تمامی دستگاه های لیزر دیگه (آپوجی، کندلا، سایناشور پلاتینیوم و غیره)، تعداد جلسات و هزینه پرداختی شما رو کاهش چشمگیری میده. این اثربخشی سریع با خاصیت غیرفعال سازی عروق خونی تغذیه رسان به فولیکول های مو ایجاد شده. به عبارتی، هیچ لیزر دیگه ای نمیتونه علاوه بر هدف گیری رنگدانه موی زائد، عروق خونی رو برای مدت های طولانی غیرفعال کنه.

در لینک (مقاله) زیر، یه مقایسه خوب بین انواع دستگاه های لیزر رایج در ایران انجام شده:
لینک معرفی کامل دستگاه لیزر صورت مردان: مدیواستار اسکلپیون

5 تا از بدترین عوارض لیزر صورت مردان

عوارض لیزر صورت مردان همون عوارض لیزر کل بدن هست اما این عوارض با رعایت مراقبت ها و انتخاب بهترین دستگاه لیزر موهای زائد اتفاق نمی افتن.

تحریک پوستی

قرمزی و تورم پوست

احساس درد

تفاوت رنگ پوست در محل لیزر با رنگ اطراف (تغییر رنگدانه)

تاول، پوسته پوسته شدن یا ایجاد زخم پوستی

نکته: عوارض لیزر صورت مردان در نتیجه ی انتخاب غلط دستگاه لیزر، کاندید مناسب نبودن، اپراتور کم تجربه یا عدم رعایت مراقبت های قبل و بعد رخ می دهند.

بهترین دستگاه لیزر جلوگیری از عوارض لیزر صورت مردان

چه طوری از عوارض لیزر صورت آقایون جلوگیری کنیم؟

تناسب طول موج دستگاه با رنگ پوست و جنس مو در نتیجه ی خوب لیزر خیلی اثرگذاره.برای مثال، طول موج 755 نانومتر الکس برای پوست روشن و موی ضخیم بهتر جواب میده یا اینکه طول موج 810 نانومتر دایود مناسب پوست کمی سبزه هست. برای پوست تیره فقط دستگاه مدیواستار و برای همه انواع پوست و مو، باز هم مدیواستار رو توصیه می کنیم.

لینک زیر درباره ی “کدام دستگاه لیزر مناسب پوست من است” راهنمای بسیار عالی ست. بیش از صد و پنجاه نظر و تجربه و پرسش و پاسخ از هم وطنان و کارشناسان لیزر در لینک زیر درج شده:

دستگاه لیزر مناسب پوست آقایان

دلایل بوی بد زیر بغل آقایان

بوی بد زیر بغل نتیجه ی رعایت نکردن یه سری نکات هست:

یکی از علت های اصلی بدبویی زیر بغل و کشاله ران انباشت موهای زائد و جمع شدن بکتری ها و میکروب ها لابلای این موهاست! رفع موهای زائد کمک خوبی به رفع بدبویی زیر بغل هست.

تغذیه ناسالم و مصرف بیش از حد سردی ها مثل مرغ، گوشت گاو، فست فود، سوسیس کالباس صنعتی، پرخوری و غیره به بوی بد عرق منجر میشه. خوراکی های بدبوکننده دیگه که نباید زیادی مصرف شن عبارتند از: نوشابه، قهوه نسکافه، …

تراشیدن موهای زائد زیر بغل با تیغ عرق رو بدبوتر می کنه! موبر سنتی طبیعی خوبه اما حوصله زیادی می خواد و خیلی ها بوی تندش رو دوست ندارن و پوست بعضیا نازکه و با موبر سنتی می سوزه.

استفاده از مام و اسپری که سردرد و اختلالات خواب میاره چون از منافذ پوستی زیر بغل رد و وارد بدن میشه.

مصرف سیگار، الکل، … و پوشیدن لباس از جنس نانو یا پلاستیک عرق بدن رو بدبو می کنه. با پوشیدن لباس نخی و آزاد به تنفس پوست و دفع عرق بدون بو کمک کنیم.

لیزر موهای زائد کمک خوبی به رفع بدبویی زیر بغل و کشاله ران هست.

درمان قطعی بوی بد زیر بغل آقایان

راههای متنوعی برای کاهش بوی بد زیر بغل وجود داره که البته بستگی به علت بو دارن. اما یکی از راه حل های عالی لیزر موهای زائد زیر بغل هست.

لیزر چه طوری به رفع بوی عرق زیر بغل کمک می کنه؟

غده های آپوکرین پوست ما یه سری ترشحات به شکل عرق از خودشون دفع می کنن. این ترشحات اول به داخل فولیکول های مو می ریزن تا بعدش از سطح پوست دفع شن. ترشحات عرقی آپوکرین اغلب در نواحی رویش موهای زائد، به خصوص، زیر بغل، کشاله ران و بیرونِ آلت تناسلی قرار دارن.
اگه پوست ما به باکتری آلوده باشه، این عرق آپوکرینی بدبو میشه. خودِ موهای زائد در این سه تا ناحیه به بدبو شدن عرق منجر میشن چون به راحتی باکتری ها رو در خودشون جمع می کنن.

توجه کردین که نی نی ها بوی خوبی میدن؟ و تا پیش از بلوغ خیلی متوجه بوی بدنمون نشدیم؟ غده های عرقی از بلوغ به بعد فعال میشن. یکی از راه های کاهش عرق اینه که موهای زائد رو اسیدی کنیم. مالش آب لیموی تازه به محل رویش موهای زائد برای رفع بوی بد عرق کمک می کنه.

اما لیزر موهای زائد از رشد موهای زائد یعنی از فعالیت فولیکول های موی زائد کم می کنه. هر بار که لیزر می کنیم، موی زائد کمتری رویش می کنه. در نتیجه، عرق کمتری به داخل تعداد کمتری از فولیکول های مو سرازیر میشه.


13 ناحیه لیزر موهای زائد آقایان

به غیر از صورت، کجاهای بدن آقایون رو میشه لیزر کرد؟

آقایون می تونن 13 منطقه از بدن شون رو در بهترین مراکز لیزر موهای زائد لیزر کنن. این 13 منطقه عبارتن از:

1. خط ریش گونه
2. خط ریش زیر گردن
3. پشت گردن
4. دست ها کامل
5. بازوها
6. ساعدها
7. پاها کامل
8. ران ها
9. ساق پاها
10. باسن
11. ناحیه تناسلی و کشاله ران
12. شکم و زیر شکم
13. زیر بغل

لیزر ریش صورت مردان-لیزر خط ریش

یکی از کارای اعصاب خورد کن مردا همین تراشیدن موهای زائد صورت و ریش و ریختن اونها روی کف زمین و آینه دستشویی هست. موهای سیخ سیخی ریش به خصوص وقتی رنگ موها سفید سیاه میشه اصلا جالب نیستن. خانم های جوون از این وضعیت خوششون نمیاد چون لطافت پوست مردونه رو از بین می بره.

با لیزر موهای زائد ریش طی چند جلسه رشد موهای زائد ریش کاهش چشمگیری پیدا می کنه. در کل، فرآیند لیزر موهای زائد زمانبر هست اما هر جلسه کوتاه هست و خیلی وقت شما رو نمیگیره.
البته هیچ دستگاه لیزری موهای زائد رو برای همیشه و همیشه از بین نمی بره ولی بین 70 تا 85 درصد کاهش نتیجه بسیار قابل قبولی هست.

باز هم تاکید می کنیم که تناسب طول موج دستگاه لیزر با نوع پوست و مو خیلی مهمه وگرنه تجربه عوارض لیزر دور از انتظار نیست.

نکته: هیچ روشی به اندازه لیزر یه خط ریش بسیار زیبا و متناسب با چهره شما رو ایجاد نمی کنه.

5 تا از مراقبت های قبل و بعد از لیزر صورت آقایان

دوست عزیز، برای پیشگیری از عوارض لیزر صورت آقایان یه سری مراقبت ها رعایت شه بهتره:

1. در نظر گرفتن تداخلات دارویی از دو هفته قبل و بعد از لیزر صورت. مهمترین دارو ضد جوش و ضد آکنه راکوتان یا همون ایزوترتینوئین هست.

2. تداخلات دارویی مانند انواع آنتی هیستامین، ضد افسردگی ها، ضد آرتروز، انواع آنتی بیوتیک و ضد التهاب، هر دارویی که ضد لخته خون هست (ایبوبروفن، وارفارین، آسپرین…)،

لینک اسامی داروهایی که با لیزر صورت آقایان تداخل دارن

3. برنزه نکردن، قرار نگرفتن پوست صورت زیر نور آفتاب و تماس نداشتن با اشعه ماوراء بنفش یا مواد مضر شیمیایی و شوینده های مضر

4. پرهیز از میکرودرم، میکرونیدلینگ و پاکسازی پوست همزمان با لیزر موهای زائد (بین اینها فاصله باشه و فاصله رو پزشک تشخیص می دن).

5. پرهیز از زدن عطر و ادکلن سنگین به محل لیزر تا یک هفته قبل و بعد از لیزر

لینک مراقبت قبل از لیزر موهای زائد آقایان

قیمت لیزر صورت مردان

دوست عزیز،

قیمت های لیزر مرکز شریعتی به روز و بسیار منصفانه است. قیمت ها برای انواع پکج های لیزر ریش و سبیل، پاها و دست ها، گونه، تناسلی و غیره در سایت درج شده.

اگه مایل به دریافت قیمت های ارزان تر و در عین حال لیزر استاندارد و بسیار باکیفیت هستین،

اگه تجربه اپراتور براتون مهمه،

و اگه بهداشتی بودن مرکز و تجهیزات لیزر و برخورد خوب کادر مرکز براتون مهمه،

و اگه دستگاه لیزر مدیواستار اسکلپیون، معجزه لیزر موی زائد قرن، رو انتخاب می کنین،

مرکز لیزر موهای زائد شریعتی در شمال تهران رو پیشنهاد می کنیم. اپراتور آقا برای رفع موهای زائد ناحیه تناسلی آقایون کار می کنن.

لینک تماس با بهترین مرکز لیزر موهای زائد آقایان در شمال تهران

لیزر صورت مردان برای جای جوش

دوست عزیز، توصیه می کنیم به جای لیزر صورت برای رفع جای جوش و تجربه عوارض لیزر صورت آقایان، از دستگاه فیس آپ پوست کمک بگیرین. فیس آپ بهترین دستگاه و بهترین روش پاکسازی پوست از هر گونه لک، تیرگی، جای جوش و آکنه، جای اسکار، جای اسکار و غیره هست. ویدئو زیر رو از سایت تلفیزیون مشاهده کنین:

در واقع، فیس آپ جدیدترین نسل میکرودرم ابریژن منتها منهای عوارض میکرودرم سابق هست. هیچگونه پودر کریستالی با عوارض تحریک پوستی در کار نیست. به جای پودر، ماساژور دوَرانی روی پوست خیلی آهسته و ملایم حرکت می کنه و بعد از پاکسازی یه سری محصولات (به دلخواه) ملایم مثل پد روی پوست کشیده میشن. متوسط جلسات فیس آپ 4 تا 5 جلسه و بستگی به ژنتیک و نیاز پوست برای بعضی ها بیشتر طول میکشه. اوایل هفته ای یکبار و بعد با فاصله ماهی یکبار مراجعه می کنین. یه سری مراقبت ها داره که در لینک زیر کامل توضیح داده شده.

لینک معرفی کامل فیس آپ پاکسازی پوست، مراقبت ها و تعداد جلسات

نکته: خانومها و آقایونی که فیس آپ رو تجربه کردن از اینکه قرمزی و درد خاصی نداره و سریع نتیجه میگیرن متعجب میشن.


مراکز لیزر آقایان در تهران

در هر نقطه ای که در تهران ساکن هستین، بهترین مراکز لیزر رو می تونین از طریق لینک زیر پیدا کنین. البته تعداد مراکزی که دستگاه فوق العاده مدیواستار رو دارن بسیار محدودن!

لینک تماس برای مراکز لیزر آقایان در تهران

برای مشاهده قیمت ها و تخفیف های لیزر آقایان (13 گانه)، لینک زیر کامل هست:

لینک بهترین مرکز لیزر آقایان تهران

فیلم مرکز لیزر موهای زائد آقایان

لینک منبع خارجی

به امید نجات زمین و حیات پاک

 

0 0 رای ها
به نظر شما چند ستاره ؟

بیشترین تخفیف های زیبایی و لیزر در بهترین مراکز تهران و شهرستان ها
اینجا کلیک کنید

Subscribe
Notify of
guest

0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments