هایفوتراپی و ارتباط آن با جوانسازی

هایفوتراپی و ارتباط آن با جوانسازی

آیا به دنبال درمان های غیر جراحی برای مقابله با علائم پیری هستید؟ می دانید که پیری با علائمی مثل افتادگی، چروک، چین های پوستی اطراف بینی، خطوط پنجه کلاغی و افتادگی غبغب همراه است و همین اثرات پیری باعث شده که بسیاری از افراد، خطرات و عوارض جراحی و بیهوشی را کاملا به جان بخرند و با تکنیک های جوان سازی به جنگ با پیری بروند. با ما همراه باشید تا شما را با هایفو، شیوه ی مدرن لیفت صورت برای افرادی که از جراحی هراس دارند و یا عوارض جانبی آن را نمی توانند تحمل کنند آشنا کنیم.

هایفو چیست؟

هایفو که مخفف High Intensity Focused Ultrosond این است، آخرین و جدیدترین تکنولوژی غیر جراحی اثبات شده بالینی، برای لیفت و سفت کردن پوست علی الخصوص در ناحیه ی صورت و گردن به شمار می رود. این تکنولوژی به صورت طبیعی باعث تحریک و تولید کلاژن و ایجاد ظاهر طبیعی و جوان در پوست می شود.

جشنواره تخفیف زیبایی و لیزر، دستگاه لیزر مدیواستار (اسکلپیون) 2024

مشاوره رایگان با پزشک، کلیه ایام هفته

22612171_021  22612108_021

09027610748

instagram پیج مرکز تخصصی زیبایی قلهک

instagram پیج تخصصی لیزر موهای زائد

instagram نمونه کارهای زیبایی

برای ورود به پیج اینستاگرام روی لینک مربوطه کلیک کنید

هایفو صورت:

بهترین درمان پوست هایفوتراپی و ارتباط آن با جوانسازی

همان طور که سن افزایش می یابد، تولید کلاژن کاهش می یابد. چهره، گردن و نواحی پایین گردن خاصیت کشسانی خود را به مرور از دست داده، اغلب پوست دچار شل شدگی شده و چین و چروک ایجاد می شود.
تکنولوژی هایفو، با استفاده از امواج فرابنفش، لایه های عمیق ساختار پوست را مورد هدف قرار می دهد. تمرکز این انرژی اولتراسوند دقیق و محاسبه شده، در لایه های عمیق و دلخواه پوست، بدون رسیدن آسیب به سطح پوست، باعث کشیدن پوست و بهبود چین و چروک های صورت و گردن می شود.
در اصل، امواج صوتی باعث افزایش سطح کلاژن بافت شده، و همین امر باعث صاف شدن و سفت شدن پوست، کاهش علائم پیری و جوان شدن ظاهر می گردد.
هایفو قادر به رسیدن به بافت هایی است که دیگر درمان های ضد پیری نمی توانند در مبارزه با پیری آن ناحیه موثر باشند. بنابراین هایفو می تواند یک جایگزین بسیار محبوب برای جراحی یا درمان های تهاجمی دیگر یا سموم تزریقی دیگر و یا انواع فیلرها باشد.

نواحی که با HIFU تحت درمان قرار می گیرند:

هایفوتراپی

_ از بین بردن و سفت کردن غبغب زیر گردن (رفع غبغب)
_ رفع چین و چروک های صورت
_ کاهش عمق خط خنده، افتادگی های گوشه های لب
_ رفع افتادگی پلک
_ رفع چروک های خارجی کناره ی چشم ها
_ سفت شدن و محکم شدن پوست صورت

هایفوتراپی
هایفوتراپی
هایفوتراپی
هایفوتراپی
هایفوتراپی
هایفوتراپی

نتایج هایفو در هر فرد، نسبت به فرد دیگر متفاوت است و عواملی مثل سن، عادات شیوه ی زندگی و تاریخچه ی پزشکی در اثربخشی آن نقش مهمی خواهند داشت.
یک تصویر، گویا تر از هزاران حرف است. با استفاده از روش هایفو، افراد نتایج عالی به دست می آوردند دوباره و دوباره وقت می گیرند.

هایفوتراپی

مزایای استفاده از هایفو چیست؟

_ برای دستیابی به نتایج فوق العاده ذکر شده، به ۱ تا ۳ درمان نیاز دارید
_ زمان درمان بسیار کوتاه و بین ۳۰ تا ۹۰ دقیقه خواهد بود
_ روش غیر تهاجمی بدون سوزش و بدون برش است
_ از روش جراحی، مقرون به صرفه تر است
_ این روش را می توان با سایر روش های دیگر مانند Microneediling Exilis Elite ترکیب کرد
_ به زمانی برای بستری شدن نیاز ندارد
_ این روش می تواند نتایج جراحی زیبایی را طولانی تر کند

تکنولوژی هایفو چگونه کار می کند؟

در طول درمان با Hifu، درمانگر انرژی فراصوتی را به لایه های دلخواه از عمق پوست می فرستد، انرژی حرارتی در دماهای بین 65 تا 70 درجه ی سانتی گراد، به لایه های عمقی پوست فرستاده شده و لایه های مختلف مثل اسمسT درم و اپیدرم مورد هدف قرار گرفته می شوند. این هدف قرار دادن دقیق با Hifu منحصر به فرد است. سایر درمان های غیر جراحی و تهاجمی قادر به هدف قرار دادن بافت خاصی نیستند‌.
همان طور که امواج صوتی از سطح پوست عبور می کنند، درم و ساب درم را گرم می کنند و سبب ایجاد آسیب مختصری به بافت می شوند. در این پروسه بافت تحریک شده و تولید و سازمان دهی فیبرهای کلاژن آغاز می گردد که به نوبه ی خود منجر به سفت کردن و لیفت پوست ناحیه ی تحت درمان می شود. ایجاد کلاژن جدید، بخش مهمی از کمک به پوست برای حفظ ظاهری جوان است.

هایفوتراپی برای چه کسانی مناسب است؟

این روش در افرادی که بین 35 تا 75 سال دارند و پوستشان ضعیف شده، مناسب است. HIFU روشی برای تاخیر در روند پیری پوست است.

آیا هایفو تراپی درد دارد؟

به طور کلی روش هایفو دردناک نیست اما در مناطقی مانند خط فک و غبغب با کمی سوزش همراه است. البته این سوزش اصلا بازدارنده ی کار نیست و همان زمانی که انرژی اعمال می شود حس می شود و چند ثانیه بیش تر طول نمی کشد. انرژی می تواند متناسب با هر فرد مراجعه کننده و راحتی وی تنظیم شود. این کار بدون خونریزی است کاملا سرپایی و بدون دردسر است.

چه زمانی می توان نتایج هایفو را دید؟

بسیاری از مشتریان تنها در یک جلسه و همان روز اول نتایج را به وضوح خواهند دید، اما نتایج بهتر در طول هفته ها و ماه های آینده دیده خواهد شد، زیرا بدن شروع به تولید کلاژن و الاستین می کند از شما میخواهیم که نتایج خود را در 3 ماه بررسی کنید.

بیشترین تخفیف های زیبایی و لیزر در بهترین مراکز تهران و شهرستان ها
اینجا کلیک کنید