جراحی و عمل بینی بازیگران

کدام بازیگران سوپراستار عمل بینی و جراحی صورت داشته اند؟

 

مشاوره رایگان عمل بینی (سپتوپلاستی، رینوپلاستی…) و بازیگران سینما

عوارض و خطرات جراحی بینی

سلام دوستان. امروز ادامه ی مطلب مشاوره رایگان در زمینه عمل بینی، مراقبت ها، عوارض و هشدارها رو داریم.

در قسمت اول، کارشناسان مرکز پیشنهادی تهران اسکین به 20 پرسش مهم شما در زمینه عمل بینی پاسخ دادن.

جشنواره تخفیف زیبایی و لیزر، دستگاه لیزر مدیواستار (اسکلپیون) 2024

مشاوره رایگان با پزشک، کلیه ایام هفته

22612171_021  22612108_021

09027610748

instagram پیج مرکز تخصصی زیبایی قلهک

instagram پیج تخصصی لیزر موهای زائد

instagram نمونه کارهای زیبایی

برای ورود به پیج اینستاگرام روی لینک مربوطه کلیک کنید

برای دیدن قسمت اول مشاوره جراحی بینی (رینوپلاستی)، ???اینجا رو کلیک کنین.

چند  تصویر از عمل های بینی و جراحی پلاستیک نابهنجار با مدل های نامناسب رو ببینین:

عمل بینی و جراحی بد بازیگران

عمل جراحی بینی بازیگران قبل و بعد

عمل جراحی بینی بازیگران قبل و بعد

زیبایی بینی در ایران به تناسب فرهنگ اصیلِ ایرانی!

عمل های بینی وحشتناک

هر عمل بینی ای زیبا و متناسب با چهره در نمی آید مگر اینکه در کنار هنرِ پزشکی، با فرهنگ ایرانی و واکنش عرفیِ جامعه سازگار باشد. در مرکز پیشنهادی ما، این سازگاری در نظر گرفته می شود؛ مگر اینکه خود شما تصمیمی به دلخواه بگیرید و بر فرم خاصی از بینی پافشاری کنید.

چه برای درمان انحراف و پولیپ بینی، و چه برای زیبایی و تناسب چهره، عمل بینی حتما باید به دست یک پزشک کاربلد انجام شود. انتخاب یک تیم پزشکی مجرب که به ساختار بینی، تناسب فرم جدید با چهره و واکنش های فیزیکی و روحی روانی شما به این تغییرات آشنایی دارد، ضروری ست.

عمل بینی بازیگران سینما

شیلا خداداد قبل و بعد از عمل بینی2

عمل های بینی با انواع و اقسام مدل ها به حدی در ایران رواج یافته که هشدارهایی از سوی برخی پزشکان برتر به مردم داده شده. جالبه بدونین که از نظر آماری، عمل بینی در کشورهای آمریکا، هلند و آلمان کمتر از یک درصد بوده! اما در ایران روندی رو به صد درصد داشته.

همچنین، تعداد بازیگران خانم و آقای ایرانی که عمل بینی داشتن کم نیستن. از شیلا خداداد گرفته تا سحر زکریا، سید جواد رضویان، نیوشا ضیغمی، شبنم قلی خانی، کتایون ریاحی و الی آخر که تمامی ندارند… البته عمل بینی اغلب بازیگران زیبایی چهره آن ها رو دو چندان کرده و به الگوبرداری در طرفدارانشون نیز منجر شده!
اما آیا تا به حال، عوارض جراحی بینی در یک مرکز نامناسب را به چشم خود دیده اید؟ آیا داستان تقلید کلاغ از راه رفتن کبک و فراموشی هویت خود را شنیده اید (تصاویر بالا)؟ هدف مرکز پیشنهادی ما اینه که هم به زیبایی بینی و چهره برسید و هم ضررهای جراحی در یک مرکز نامعتبر از شما دورتر و دورتر شود. ضمن اینکه عمل زیبایی بینی در جهت حفظ هویت فردی و ملّی شما باشد!

مشاوره رایگان درباره جراحی بینی از مرکز پیشنهادی ما

هیچ تیغ جراحی ای بدون درد یا عارضه نیست. تیغ جراحی گربه ایست که محض رضای خدا موش نمی گیرد! کلی باید هزینه و وقت کنین تا مقداری زیبایی با عارضه یا بدون عارضه به شما هدیه شود! اما در میانه این همه غوغا برای جراحی بینی، می تونین از یه سری مراکز، مشاوره رایگان و تخفیف دریافت کنین؛ و نیز هزینه هاتونو پایین تر بیارین. اینکه اون مرکز یا پزشک رو برای عمل بینی انتخاب کنید یا نه، بستگی به نظر خودِ شما داره.  هیچ اجباری در کار نیست.
مزیت مشاوره در اینه که به تمامی پرسش های شما در زمینه عمل بینی پاسخ داده میشه. این پرسش ها می تونن از چند ده عدد هم بیشتر باشن. برای مثال، تداخلی عمل بینی من با داروهای مصرفیم، عمل بینی من و جراحی قبلی، عمل بینی من و بارداریم، عمل بینی من و تداخل با لیزر؟ و الی آخر.

ده ها پرسش و پاسخ درباره عمل بینی از مرکز پیشنهادی ما

مرکز پیشنهادی ما (آدرس و ش. تماس در پایین صفحه) تمام مسائل مربوط به عمل زیبایی یا درمانِ بینی رو با شما عزیزان در میون میگذاره. در واقع، حفظ سلامتی و کمک به زیبایی شما بدون عوارض جدی، از اولویت های مرکز پیشنهادیِ تهران اسکین هست. چند سوال و جواب مهم رو بخوانید.                                                            ???

س. 1: خطرات احتمالی جراحی زیبایی بینی چیستند؟

جواب 1: پزشک قبل از رینوپلاستی یا جراحی بینی درباره خطرات احتمالی زیر با شما صحبت خواهد کرد:

علایم عمومی مانند خونریزی، عفونت، واکنش معکوس به بیهوشی و هماتوما یا تجمع سلول های خونی زیر پوست.

عوارض مخصوصِ رینوپلاستی عبارتند از: بی حسی، خون دماغ، پارگی رگ های خونی کوچک روی سطح پوست، آسیب دایمی به اعصاب، نیاز به عمل مجدد.

نکته: کاهش خطرات فوق به مراقبت های قبل و بعد از عمل و نیز انتخاب یک مرکز تخصصی و متعهد بستگی زیادی دارد.

س. 2:  خطرات احتمالی سپتوپلاستی چیست؟

پاسخ 2: غضروف و دیواره استخوانی بینی در اغلب افراد سر جای خود، یعنی، در مرکز بینی (داخل) نیست. سپتوپلاستی یا همون اصلاح انحراف بینی به تنفس راحت تر شما کمک می کنه. با جابه جا شدن دیواره استخوانی و غضروف جداکننده دو سوراخ بینی، اندازه مجاری تنفسی بینی تنظیم و یکسان میشه. با این عمل، با یک تیر دو نشان زده میشه. هم درد، خون دماغ و ناراحتی تنفسی برطرف میشه و هم ظاهر بینی خوش فرم.

چند ریسک احتمالی در سپتوپلاستی عبارتند از:

خونریزی، عفونت (در صورت ورود مواد آلوده به بینی)، ایجاد زخم، سوراخ شدن دیواره بینی (سپتوم)، تغییر شکل بینی، بی رنگ شدن پوست بینی، کاهش حس بویایی. بنابراین، قبل از عمل، نیاز هست که پزشک احتمال بروز این خطرات رو در شما بررسی کنند.

س. 3: در سپتوپلاستی، زمان بهبودی چقدره؟

جواب 3: همه چیز بستگی به سیستم ایمنی بدن شما، مراقبت های قبل و بعد از عمل، انتخاب پزشک مجرب و …دارد. به طور معمول، یکسال طول میکشه تا فرم دلخواه بینی تثبیت شه و نتیجه لازم رو بگیرین. در برخی افراد، غضروف و بافت بینی مستعد تغییر شکل در حد بستن مجاری تنفسی هست. در اینجا، باید برای عمل مجدد اقدام کنین.

س. 4: سندرم خشکی بینی (Empty nose syndrome) چیست؟

جواب 4:  پس از باز شدن مجاری بینی در جراحی، ممکنه پدیده ای به نام خشکی یا خالی بودن بینی ایجاد شه. این پدیده، جزیی از عوارض جراحی در برخی بیماران هست. سندرم به معنی مجموعه ای از علایم در یک بیماری ست.

علایم سندرم خشکی بینی عبارتند از:

?اِشکال در تنفس از بینی،  احساس غرق شدن و تنگی نفس، خشکی

?پوسته پوسته شدن بینی،

?سردرد و سرگیجه

?خون دماغ،

?کاهش حس بویایی یا چشایی،

?کاهش اخلاط، برگشت مایع از بینی به گلو،

?نامنظم شدن ضربان قلب،

?تورم و درد بینی،

?خستگی و اختلالات خواب، و پرخوابی در روز به علت کمبود هوا در مجاری بینی.

نکته جالب: تحقیقات نشون داده که تغییرات ریسپتورهای دما و فشار در حفره های بینی در بروز سندرم خشکی بینی دخالت دارن.

س. 5. چرا پزشکان باتجربه ما را از عمل های غیرضروری منع می کنند؟

ج. 5. میل به خودنمایی به روش تغییر قیافه در برخی در جامعه ایرانی در حال افزایشه. انگار بعضی افراد از کمبود اعتماد به نفس رنج می برن و دست به عمل های زیبایی بی رویه و غیرضروری میزنن. هشداری برای این دسته از افراد داریم:  ?

گاهی جراحی می تونه اخلاط مفیدِ بینی رو کاهش دهد. وجود این اخلاط برای تنظیم باکتری های مفید بینی ضرورت دارد. بدین منوال، اگه باکتری های مفید بینی با باکتری های مضر جایگزین بشن، عوارض سندرم بینی خشک بدتر خواهند شد. برای همینه که پزشکان دلسوز و برتر، ما رو از عمل های بی رویه و غیرضروری بینی منع می کنن. البته خشکی بینی درمان دارد: زندگی در هوایی با رطوبت کافی و مراجعه به پزشک برای تجویز دارو.

س. 6. قطع مصرف چه داروها یا موادی پیش از جراحی بینی لازمه؟

جواب ها:
6.1. از دو هفته قبل، مصرف سیگار قطع شه. نیکوتین موجود در سیگار رگ های خونی رو مسدود کرده و به اختلالات تنفسی از راه بینی دامن می زند.
6.2. همچنین، مصرف داروهایی مانند ایبوبروفن، آسپرین، ویتامین E، ویتامین A، مکمل های گیاهی، را از دو هفته قبل قطع کنید. این داروها سبب خونریزی بیشتر خواهند شد.
6.3. با افراد بیمار، به خصوص افراد مبتلا به آنفلوآنزا و بیماری های ویروسی دیگر تماس نداشته باشید.
6.4. پس از نیمه شبی که قرار است فردای آن عمل بینی داشته باشید، هیچ غذایی نخورید. غذای مانده در معده می تواند به ریه ها وارد شده و آن ها را عفونی کند.
6.5. روز جراحی اصلا آرایش نکنید و لباس گشاد بپوشید تا از عفونت ها دور و بدن آماده جراحی باشد.

معرفی یکی از بهترین مراکز مشاوره جراحی بینی در تهران

دوستان. مقوله جراحی بینی گسترده و حرف برای گفتن بسیار است. ادامه ی پرسش ها و پاسخ ها را در مطلب بعدی خواهیم نگاشت. مرکز پیشنهادی تهران اسکین در ذیل، آماده پاسخگویی به سوالات شما  در زمینه عمل بینی و تمامی موضوعات مربوط به آن می باشد. برای دیدن اطلاعات تماس و آدرس کمی پایین صفحه بروید.

???????????

???????????????

???????????

همراهی ما و شما خوشایند است!

ای ایزد، در کنار بینی های کوچک، در دلهایمان نور عشق،راستی و درستی بیافشان.

لینک منبع

این مطلب ادامه دارد…

جراحی بینی بازیگران
با مرکز ما لبخند پرنشاطی بر لبانت جاری کن.
0 0 رای ها
به نظر شما چند ستاره ؟

بیشترین تخفیف های زیبایی و لیزر در بهترین مراکز تهران و شهرستان ها
اینجا کلیک کنید

Subscribe
Notify of
guest

1 دیدگاه
قدیمی ترین
جدیدترین بیشترین رای
Inline Feedbacks
View all comments