رفع چین و چروک صورت

رفع چین و چروک صورت با استفاده از میکرودرم ابریژن | میکرونیدلینگ | هیدرودرم

رفع چین و چروک صورت

رفع چین و چروک صورت یکی از مشکلاتی است که به خصوص خانم های بسیاری با آن دست و پنجه نرم می کنند. البته که این مشکل مختص خانم ها نیست و آقایان هم این حق را دارند که نگران چین و چروک های صورتشان باشند. هیچ کس دوست ندارد صورتش به واسطه ی چین و چروک صورتی در ظاهر مسن، شکسته و بی حال و ناراحت داشته باشد. در ضمن همه ی ما هم می دانیم که داشتن ظاهری زیبا و جوان چه قدر می تواند در ایجاد روحیه ای مثبت برای فرد موثر باشد.

رفع چین و چروک صورت
رفع چین و چروک صورت

چین و چروک که عموما ناشی از بالا رفتن سن است، پدیده ای است که خواه و ناخواه، چه از پوستتان خوب مراقبت کرده باشید چه نه، برایتان اتفاق می افتد. البته چین و چروک الزاما ناشی از افزایش سن نیست، و عارضه های و بیماری های دیگری هم در کنار عوامل متعدد می تواند آن را ایجاد کند.

جشنواره تخفیف زیبایی و لیزر، دستگاه لیزر مدیواستار (اسکلپیون) 2024

مشاوره رایگان با پزشک، کلیه ایام هفته

22612171_021  22612108_021

09027610748

instagram پیج مرکز تخصصی زیبایی قلهک

instagram پیج تخصصی لیزر موهای زائد

instagram نمونه کارهای زیبایی

برای ورود به پیج اینستاگرام روی لینک مربوطه کلیک کنید

روش و راه های زیادی برای درمان چین و چروک وجود دارند. از درمان های گیاهی گرفته تا کرم های گوناگون. اما همه ی این روش ها برای تعدیل و بیشتر جلوگیری از بروز چین و چرک هستند، نه درمان قطعی آنها. اگر به دنبال روش های درمانی موثر تر در مدت زمان کوتاه تری هستید، حتما عمل زیبایی را به شما توصیه می کنیم.

وقتی حرف از درمان های زیبایی می شود همه فکر می کنند منظور از ان جراحی است. در حالی که این باور کاملا اشتباه است. بهترین درمان های زیبایی برای رفع چین و چروک صورت، هرگز شامل جراحی نمی شوند. از جمله بهترین روش های درمان زیبایی برای چین و چروک صورت، می توان به روش هایی همچون لیزر، میکرودرم ابریژن و میکرونیدلینگ اشاره کرد.

هر سه این موارد، لیزر، میکرودرم و میکرونیدلینگ، روش های بدون جراحی هستند که از طریق تجریک پوست به خود درمانی عمل می کنند. از این رو هر سه این درمان ها جزو ایمن ترین و کم عوارض ترین روش های رفع چین و چروک صورت به حساب می آیند.

مرکز زیبایی برکه با درختیار داشتن کادری مجرب، متشکل از پزشکان متخصص و حرفه ای، مجهز به بهترین دستگاه های روز لیزر، میکرودرم ابریژن و میکرونیدلینگ بوده و آماده ی ارائه ی خدمات تخصصی برای رفع چین و چروک صورت می باشد. از آنجاییکه تمرکز این مرکز بر روی درمانی غیر جراحی است، برکه تجربه های زیادی در درمان انواع پوست صورت دارد. شما هم اکنون می توانید برای تعیین وقت مشاوره و درمان اینجا را کلیک کنید و با ما تماس بگیرید.

برای آشنایی بیشتر با این روش های زیبایی بهتر است در ادامه ی مقاله همراه ما باشید.

مکیرودرم ابریژن یک روش درمانی برای تراشیدن سطح رویی و جوانسازی پوست است که در درمان و رفع زخم های آکنه و چین و چروک تاثیر بسیاری دارد. پزشکان در دهه ی 80 میلادی شروع به استفاده از این درمان، به عنوان جایگزینی برای درمان های سنتی پوست صورت کردند، چراکه میکرودرم نسبت به روش های قدیمی تر عوارض جانبی کمتری دارد و تاثیرش بیشتر است. علاوه بر آن می تواند در کوتاه مدت بهترین نتیجه را بدهد.

میکرودرم ابریژن از طریق تراشیدن لایه ی نازک سطحی پوست، آن  هم به آرامی، عمل می کند. میکرودرم ابریژن سلول های مرده را از پوست جدا می کند. با استفاده از یک دستگاه قوی میکرودرم ابریژن، پزشک و متخصص پوست با بهره گیری از کریستال های نوک تیز، سطح متشکل از سلول های مرده ی موجود در لایه ی رویی پوست را می تراشد. این سلول های مرده پس از تراشیده شدن به وسیله ی سیستم مکشی دستگاه میکرودرم، از روی پوست برداشته می شوند. نتیجه و تاثیر این درمان لطافت، زیبایی و نرمی پوست است.  این تراش لایه ی بیرونی در واقع یک مکانیسم آسیب رسانی کنترل شده است که پوست را به تولید سلول های جدید و کلاژن تحریک می کند و از این طریق سبب می شود لایه ی پوستی جدید با بافتی تازه و نو روی صورت ایجاد شود. و از این راه اثر جوانسازی اش را روی پوست گذاشته و چین و چروک ها را از بین می برد.

رفع چین و چروک صورت
رفع چین و چروک صورت

مکیرونیدلینگ

این درمان که یک درمان آلترناتیو بسیار خوب برای روش هایی مانند میکرودرم و لیزر است، بسیار ایمن و کم عوارض است. سیستم عملکرد آن اما تفاوتی با دو روش دیگر ندارد.

متخصص پوست یا تکنسین متخصص، با استفاده از دستگاه میکرونیدلینگ که از سوزن های ریز بیشماری تشکیل شده، عملا سطح رویی پوست را تخریب می کند. این تخریب باعث تحریک پوست به تولید سلول های جدیدی و کلاژن شده و اثر جوانسازی و پاکسازی برای رفع چین و چروک و درمان عارضه های پوستی دیگر مانند جای جوش، زخم و غیره می شود. تکنسین میکرونیدلینگ با کشیدن قلم میکرو نیدلینگ روی سطح پوست باعث می شود این اثر به شکل یکدست و هموار روی تمام نقاط پوست صورت اعمال شود. تفاوت عمده ی میکرونیدلینگ با میکرودرم ابرِژن این است که به جای اثر دست دوم روی پوست، و تراش لایه ی بیرونی، مستقیما سوزن ها را داخل پوست وارد می کند و تخریب مسقیم می گذارد. اثر بخشی این روش درمانی در مدت زمان کوتاه تری نتیجه ی خود را نشان می دهد.

رفع چین و چروک صورت با لیزر

لیزر فرکشنال، یکی از بهترین روش های جوانسازی پوست است که البته تکنولوژی آن از میکرودرم و میکرونیدلینگ قدیمی تر است. این روش هم با تخریب سطح رویی و مرده ی پوست، باعث تولید سلول های جدیدی و کلاژن می شود و از همین طریق اثر جوانسازی بر پوست می گذارد. تنها تفاوتش با روش هایی چون میکرودرم و میکرونیدلینگ در استفاده از ابزار متفاوت است. اشعه ی لیزر با متمرکز کردن حرارت، به جای تخریب یا تراش مستقیم عملا لایه ی مرده ی پوست را می سوزاند.

رفع چین و چروک صورت
رفع چین و چروک صورت

چگونه چین و چروک صورت ر ا ازبین ببریم

راه های مختلفی برای این کار وجود دارند، اما موثر ترین آنها تخریب سطح رویی پوست و تحریک پوست برای بازسازی خود از طریق تولید کلاژن و سلول های جدید است. معمولا درمان های موضعی مانند کرم های گوناگون نمی توانند چنین اثری داشته باشند، به همین خاطر بهتر است برای گرفتن بهترین نتیجه به درمان هایی مانند میکرودرم و میکرونیدلینگ رو بیاورید.

درمان قطعی چروک

درمان های زیبایی عموما درمان قطعی چروک را تضمین می کنند در حالی که ممکن است استفاده ی از روش های سنتی و گیاهی حتی بعد از مدتی بسیار طولانی چندان اثر بخش نباشند.

مترجم و محقق : ندا ناصری

بیشتر بدانید

مرکز زیبایی و لیزر برکه

0 0 رای ها
به نظر شما چند ستاره ؟

بیشترین تخفیف های زیبایی و لیزر در بهترین مراکز تهران و شهرستان ها
اینجا کلیک کنید

Subscribe
Notify of
guest

0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments