لیزر موهای زائد

دوازده نکته مهم که باید قبل از لیزر موهای زائد بدانید| لیزر موهای بدن| مرکز تخصصی لیزر برکه

دوازده نکته مهم که باید قبل از لیزر موهای زائد بدانید

اگر از تیغ کشیدن و امتحان کردن روش های مختلف برای رفع موهای زائد خود خسته شده اید و تصمیم گرفته اید برای همیشه از شر موهای زائد خود رها شدید مرکز زیبایی و لیزر برکه می تواند شما را به این خواسته مهم تان برساند. در بخش زیر به چند نکته مهم درباره لیزر موهای زائد اشاره می ‌کنیم که می ‌تواند برای شما بسیار سودمند باشد و بدانید که قرار است با چه چیزی مواجه شوید.

لیزر موهای زائد با درد کمی همراه است

لیزر موهای زائد

در لیزر موهای زائد از نور لیزر استفاده می ‌شود و به رنگدانه های پوست ارسال می گردد. سپس نور لیزر به گرما تبدیل می ‌شود و فولیکول ‌های مو را از بین می برد. برخی از افرادی که مو های زائد خود را لیزر کرده اند ادعا می کنند در نقاطی که پوست بدن نازک تر است مثل پوست اطراف بینی، چانه و شقیقه درد بیشتری را احساس می کنند. خوشبختانه اکثر دستگاه های لیزر دارای سیستم خنک کننده هستند و جریان هوای خنک به صورت پیوسته به سمت پوست هدایت می ‌شود و به خنک شدن پوست کمک بسیار زیادی می کند.

جشنواره تخفیف زیبایی و لیزر، دستگاه لیزر مدیواستار (اسکلپیون) 2024

مشاوره رایگان با پزشک، کلیه ایام هفته

22612171_021  22612108_021

09027610748

instagram پیج مرکز تخصصی زیبایی قلهک

instagram پیج تخصصی لیزر موهای زائد

instagram نمونه کارهای زیبایی

برای ورود به پیج اینستاگرام روی لینک مربوطه کلیک کنید

صبور باشید

معمولا ۲ تا ۳ هفته پس از اولین جلسه درمان با لیزر طول می کشد تا تفاوت را احساس کنید و به طور کلی به ۸ تا ۱۲ جلسه درمان نیاز دارید تا شاهد نتایج نهایی باشید. معمولاً بیماران ادعا می ‌کند که پس از ۲ یا ۸ هفته نتایج حاصل از لیزر موهای زائد قابل مشاهده است. البته باید به خاطر داشته باشید که در فواصل زمانی تعیین شده برای لیزر موهای زائد خود به پزشک مراجعه کنید زیرا فولیکول ‌های مو در مراحل مختلفی از رشد قرار دارند که باید همه آنها به خوبی توسط لیزر از بین بروند.

قبل از لیزر بدن خود را شیو کنید

ممکن است لیزر با موهای روی سطح پوست واکنش بدهد و باعث بروز التهاب پوست شود یا آن که بوی سوختگی مو به مشام شما برسد به همین دلیل شیو کردن کامل بدن اهمیت به سزایی در فرآیند درمان با لیزر دارد.

لیزر موهای زائد یک روش سریع است

لیزر موهای زائد

لیزر موهای زائد بدن با سرعت بسیار بالایی انجام می شود به نحوی که لیزر کامل موهای صورت فقط ۵ دقیقه طول می ‌کشد و در ابتدا پزشک از شما می خواهد که آرایش صورت خود را پاک کنید و برای شروع پروسه لیزر آماده شوید.

پس از لیزر موهای زائد می ‌توانید به باشگاه بروید

در مرکز لیزر برکه از جدیدترین دستگاه های لیزر استفاده می‌ شود تا شما را به نتیجه دلخواه تان برساند. حدود ۳ یا ۴ ساعت پس از لیزر موهای زائد می توانید به باشگاه بروید یا دوش بگیرید بدون آنکه مشکلی برای شما به وجود بیاید.

از قرار گرفتن در معرض نور آفتاب خودداری کنید

متخصص پوست و مو نکات مهم مربوط به لیزر را برای شما توضیح خواهد داد و ممکن است از شما بخواهد قبل و بعد از درمان از قرار گرفتن در معرض نور آفتاب خودداری کنید. اگر قبل از شروع برنامه لیزر حمام آفتاب گرفته نیز باید صبر کنید تا اثر آن از بین برود سپس برای لیزر موهای زائد خود اقدام کنید. پس از لیزر نیز نباید در معرض نور آفتاب قرار بگیرید زیرا ممکن است باعث به تعویق افتادن جلسه بعدی لیزر شما شود.

ممکن است رشد موها در برخی نقاط افزایش یابد

لیزر موهای زائد

پس از لیزر درمانی ممکن است موهای برخی از نقاط بدن که تحت درمان قرار گرفته اند سریع ‌تر رشد کنند و حتی ضخامت آنها افزایش پیدا کند اما نگران نباشید زیرا متخصص پوست و مو به طور کامل شما را در این خصوص راهنمایی خواهد کرد.

ممکن است لازم باشد محصولات زیبایی خود را عوض کنید

باید به مدت دو روز قبل و بعد از لیزر موهای زائد از استفاده از اسکراب، کرم های حاوی رتینول و گلیکولیک اسید خودداری کنید. از آنجایی که ممکن است پس از لیزر کمی پوست شما خشک شود بهتر است از کرم های مرطوب کننده و آب رسان استفاده کنید و به مدت دو هفته قبل و بعد از لیزر آنها را روی پوست خود بمالید. به مدت یک تا دو هفته قبل از لیزر از پیلینگ شیمیایی خودداری کنید تا پوست شما دچار آسیب دیدگی نشود.

لیزر موهای زائد با مزایای متعددی همراه است

لیزر موهای زائد
هنگامی که شما موهای خود را لیزر می کنید برای همیشه از شر آنها خلاص خواهید شد. لیزر موهای زائد علاوه بر ایجاد پوستی تمیز تر و صاف تر و لطافت بیشتر و کاهش دائمی موهای زائد از میزان التهاب پوست می کاهد و از رشد موها به سمت داخل جلوگیری خواهد کرد زیرا لیزر درمانی به موها کمک می کند به صورت صاف رشد کنند.

در دوران درمان با لیزر نمی ‌توانید از وکس استفاده کنید

استفاده از وکس، کندن موها یا دکلره کردن آنها باعث بروز اختلال در روند لیزر موهای زائد می شود. اگر در طول درمان با لیزر می خواهید که هیچ مویی روی بدن تان نباشد می توانید به شیو کردن آن ها بپردازید تا بعدا مشکلی برای شما ایجاد نشود.

لیزر برای انواع پوست ها مناسب است

لیزر موهای زائد

رنگ موها باید به اندازه کافی تیره باشد تا بتواند گرمای لیزر را به خود جذب کند. امروزه دستگاه های مختلفی برای لیزر موهای زائد طراحی شده است که برای انواع پوست و مو مناسب است و می تواند شما را به نتایج دلخواه تان برساند.

لیزر موهای زائد به طور قطعی آنها را از بین می برد

اکثر افرادی که از لیزر برای رفع موهای زائد خود استفاده می کنند ادعا می کنند که تا ۹۰ درصد از میزان رشد موهای زائد آنها کاسته شده است و از نتایج به دست آمده رضایت کامل را دارند اما مسئله ای که باید به آن توجه کنید این است که اختلالات هورمونی یا بارداری پس از لیزر موهای زائد می تواند باعث رشد مجدد آنها شود.

اگر قصد لیزر موهای زائد بدن خود را دارید می توانید با مراجعه به مرکز لیزر برکه از خدمات آن بهره مند شوید و به نتایج دلخواه دست پیدا کنید.

مترجم: لیلا عبدالملکی

منبع

0 0 رای ها
به نظر شما چند ستاره ؟

بیشترین تخفیف های زیبایی و لیزر در بهترین مراکز تهران و شهرستان ها
اینجا کلیک کنید

Subscribe
Notify of
guest

0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments