تزریق ژل به لب : مزایا و منافع – مراقبت های بعد از تزریق ژل- بهترین مرکز تزریق ژل

تزریق ژل به لب

تزریق ژل به لب

لب ها می توانند عامل اصلی جذابیت ما باشند و به همین خاطر مراقبت از آن ها در اولویت است!!

جشنواره تخفیف زیبایی و لیزر، دستگاه لیزر مدیواستار (اسکلپیون) 2024

مشاوره رایگان با پزشک، کلیه ایام هفته

22612171_021  22612108_021

09027610748

instagram پیج مرکز تخصصی زیبایی قلهک

instagram پیج تخصصی لیزر موهای زائد

instagram نمونه کارهای زیبایی

برای ورود به پیج اینستاگرام روی لینک مربوطه کلیک کنید

شاید شما هم خانم هایی را در کوچه و بازار دیده اید که تلاش می کنند با بالا کشیدن خط لب خود، ظاهر لب هایشان را درشت تر و زیباتر نشان دهند اما واقعیت این است که این کار به قدری مسخره و تقلبی است که هزاران هزار جوک راجع به این دسته از خانم ها ساخته شده!!

اما راه چاره چیست؟ متد دیگری هم وجود دارد که بتوان از طریق آن لب های خود را برجسته تر و زیباتر کنیم؟!

تزریق ژل به لب
تزریق ژل به لب

برای پاسخ به این سوال باید بگوییم که بهترین کاری که می شود برای حجیم کردن لب ها انجام داد ، تزریق ژل به آن هاست!!
بر خلاف آن چه که اکثریت افراد تصور می کنند ، تزریق ژل به لب اصلا کار عجیب و غریبی نیست!

سلبریتی و افراد مشهور مدام در حال تزریق ژل هستند .یکی از بارز ترین مثال هایی که می توان در این باره زد، کایلی جنر می باشد که خودش اعتراف کرده بارها تزریق ژل لب انجام داده و واقعیت این است که این عمل زیبایی تاثیر زیادی بر چهره و البته معروفیت وی داشته است.کافیست سری به صفحه ی اینستاگرام این فلوئنسر اینستاگرام بیاندازید تا متوجه شوید دقیقا از چه چیزی صحبت می کنیم!
حال سوال این جاست که اگر کایلی جنر توانسته با ژل لب به این میزان از زیبایی و جذابیت دست پیدا کند، چرا شما نتوانید ؟!!

تزریق ژل به لب
تزریق ژل به لب

بهترین مرکز تزریق ژل و بوتاکس در تهران

مرکز زیبایی برکه با در اختیار داشتن بهترین پزشکان و هم چنین با کیفیت ترین مواد ، افتخار دارد تا کلیه خدمات تزریق ژل ، بوتاکس ، چربی و … را به شما ارائه کند. شما عزیزان می توانید جهت کسب اطلاعات بیشتر اینجا را کلیک کنید!

بهترین نوع ژل چیست ؟

ژل ها انواع و اقسام مختلفی دارند و به همین خاطر دست شما برای انتخاب یکی از آن ها بسیار باز خواهد بود.

بهترین نوع ژل ، ژل ژوویدرم است که حاوی اسید هیالورونیک می باشید. این مواد هیچ گونه آسیبی به لب شما نخواهند زد و به همین خاطر ، نتایج حاصل از تزریق آن شگفت انگیز خواهند بود!

بهترین نوع ژل چیست ؟
بهترین نوع ژل چیست ؟

تزریق ژل چگونه انجام می شود ؟

در ابتدا نوعی بی حسی به لب فرد زده می شود تا درد ناشی از تزریق را کاهش دهد. پس از آن پزشک شما، با سوزن های بسیار ریزی چندین تزریق در جای جای لب شما انجام خواهد داد تا ژل مورد نظر به طور یکسان به همه جای لب تزریق شود!!

به خاطر داشته باشید که تزریق ژل به لب فرآیندی حساس و ظریف است و باید حتما توسط پزشک متخصص انجام گیرد!

اسید هیالورونیک ، ماده ای طبیعی است که در خود بدن نیز وجود دارد و به سلامت لب ها کمک می کند.به همین خاطر ژل هایی که حاوی این مواد هستند، بهترین گزینه برای تزریق می باشند!!

تزریق ژل لب مدل باربی

اما همان گونه که ذکر کردیم ، مدل های مختلفی برای تزریق ژل به لب وجود دارد که رایج ترین آن ها در حال حاضر مدل باربی می باشد.

حتما شما هم با این عروسک جذاب آمریکایی آشنایی دارید.تب شبیه شدن به این عروسک که گویی معیار و ملاک اصلی زیبایی به حساب می آید ، امروزه میان همه افراد رایج شده است!!

اما به خاطر داشته باشید که شباهت پیدا کردن به عروسک باربی ، تنها محدود به تزریق ژل لب نمی شود!! هر کسی ساختار چهره ی منحصر به فردی دارد و با توجه به این ساختار است که تصمیم گرفته می شود ، چه نوع مدلی برای وی مناسب خواهد بود!

در صورتی که بدون توجه به ساختار کلی چهره تان ، تصمیم بگیرید که این نوع مدل از تزریق ژل لب را امتحان کنید ، طبیعی است که ظاهر ناخوشایندی پیدا کنید.

نکته ی بسیار مهم : تنها شخصی که صلاحیت دارد ، مقدار ژل و نوع مدل آن را برای شما تجویز کند، پزشکتان خواهد بود. سرخود دست به هیچ گونه اقدامی نزنید ، چرا که ممکن است نه تنها از نتیجه ی تزریق ژل راضی نباشید بلکه ، ظاهر اولیه ی خود را نیز از دست دهید!!

هیچ کس دلش نمی خواهد شبیه به خواهران بدجنس سیندرلا شود و واقعیت این است که تزریق ژل مدل باربی برای خیلی ها چنین نتیجه ای در بر خواهد داشت!

تزریق ژل لب درد داره؟

یکی از مهم ترین سوالاتی که در این میان پرسیده می شود ، این است که آیا تزریق ژل به لب درد خواهد داشت ؟!

در پاسخ به این سوال باید بگوییم که جای هیچ گونه نگرانی نخواهد بود! پیش از انجام عملیات مقداری کِرِم بی حس کننده به لب های شما زده خواهد شد و سوزن هایی که به لب هایتان وارد می شود، به قدری ریز هستند که به زحمت درد تزریق را احساس خواهید کرد!!

فیلم تزریق ژل لب

فیلمی که چگونگی عملیات تزریق ژل به لب را نشان می دهد ، را در ادامه آورده ایم.برای آشنایی بیشتر با این عمل زیبایی می توانید روی فیلم کلیک کنید!

عکس تزریق ژل لب

یکی از مهم ترین اقداماتی که شما باید انجام دهید ، مشاهده ی عکس هایی است که تاثیر تزریق ژل به لب را نشان می دهد. هر مرکز معتبر و مشهوری قطعا آلبومی از تصاویر بیماران سابق خود دارد که باید به شما نشان دهد .به این ترتیب می توانید شیوه ی کاری پزشک مربوطه و هم چنین نتایج کار وی را مشاهده کنید!

عکس تزریق ژل لب
عکس تزریق ژل لب
عکس تزریق ژل لب
عکس تزریق ژل لب

تاثیر گرما بر ژل لب

یکی از نگرانی های اصلی افراد به هنگام تزریق ژل به لب این است که مبادا گرما بر روی این ماده تاثیر بگذارد و موجب حل شدن آن شود!

برای این که خیال شما را آسوده کنیم باید گفت که :

ژل لب در لایه ی میان لب ها تزریق خواهد شد و هیچ گونه گرمایی تا این سطح از پوست نفوذ نخواهد کرد!!

به عنوان مثال اگر تزریق ژل به لب هایتان را انجام داده اید و پس از آن نوبت لیزر موهای زائد صورت خود را باید انجام دهید ، اثر حرارتی لیزر نمی تواند به ژل مربوطه نفوذ کند.

البته باز هم باید بگوییم که همه چیز به نوع ژلی که تزریق کرده اید و هم چنین مهارت پزشکتان بستگی دارد.

مراقبت بعد از تزریق ژل لب

طبیعی است که پس از تزریق ژل باید نکاتی را رعایت کنید تا از فرم کلی لب هایتان مراقبت کنید. از جمله این مراقبت ها می توان به موارد زیر اشاره کرد :

تا 1 هفته پس از تزریق ژل به لب از انجام هرگونه ورزش سنگین خودداری کنید

تا 24 ساعت بعد از تزریق ژل بهتر است هیچ گونه مواد آرایشی روی لب ها استفاده نکنید

در صورت بروز هر گونه کبودی یا تورم، بهتر است منتظر بمانید تا خود به خود رفع شوند. چرا که این مسائل یکی از رایج ترین عوارض جانبی تزریق ژل به لب می باشند!

گردآورنده : ندا ناصری

پزشکان و متخصصین پوست و موی تهران اسکین

0 0 رای ها
به نظر شما چند ستاره ؟

بیشترین تخفیف های زیبایی و لیزر در بهترین مراکز تهران و شهرستان ها
اینجا کلیک کنید

Subscribe
Notify of
guest

0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments