دستگاه لیزر مدیواستار اسکلپیون یا مونولیت

چرا دستگاه لیزر مدیواستار به “معجزه ی لیزر قرن” شهرت دارد؟

دستگاه لیزر مدیواستار

دستگاه لیزر مدیو استار اسکلپیون از اون دستگاه های ماندگار است که فقط یک ماشین رباتیک نیست. این دستگاه با شما حرف می زند. موقع لیزر، احساس و دمای بدن شما رو کاملا درک می کند! سرعت عمل دستگاه لیزر مدیواستار شگفت انگیز است؛ تنها 20 دقیقه برای لیزر فول بادی شما کفایت می کند. هندپیس لیزر مدیو استار با پوست شما بسیار دوستانه برخورد می کند؛ کوچکترین درد، قرمزی و التهابی رو نه حس می کنید و نه اتفاق می افتد.

در حقیقت، دستگاه لیزر مدیواستار MeDioStar NeXT PRO سریع ترین و موثرترین سیستم لیزر موهای زائد موجود در دنیاست. این دستگاه برای تمامی تیپ های پوست و مو عالی جواب می دهد. با این لیزر جدید و معجزه آسا، از درد شلاق گونه ی لیزرهایی چون کندلا و پلاتینیوم خبری نیست؛ و برای همیشه، با عوارض لیزر خداحافظی می کنید.

جشنواره تخفیف زیبایی و لیزر، دستگاه لیزر مدیواستار (اسکلپیون) 2024

مشاوره رایگان با پزشک، کلیه ایام هفته

22612171_021  22612108_021

09027610748

instagram پیج مرکز تخصصی زیبایی قلهک

instagram پیج تخصصی لیزر موهای زائد

instagram نمونه کارهای زیبایی

برای ورود به پیج اینستاگرام روی لینک مربوطه کلیک کنید

معجزات دستگاه لیزر مدیواستار!!!

دستگاه لیزر مدیواستار
دستگاه لیزر مدیواستار اسکلپیون
  • اولین دستگاه لیزر مسدود کننده عروق خونی (جلوی تغذیه رسانی به ریشه مو زائد را می گیرد)
  • اولین دستگاه لیزر بدون درد حتی برای پوست نازک حساس
  • اولین لیزر با هندپیس مربع شکل با خواص سلفون کشی
  • بدون ذره ای جا افتادگی موهای زائد از لیزر
  • تنها لیزر بدون برگشت برای رفع مو نازک و کرکی
  • سریع ترین لیزر در ریزش موها (برای نواحی کوچک چند ثانیه و برای فول بادی کمتر از 30 دقیقه)
  • خنک کننده ترین لیزر جهان (سیستم کولینگ هوش مصنوعی 360 درجه)
  • تنها لیزر دارای منو مخصوص برای افرادی با سطح تحمل پایین)

منوی دستگاه لیزر مدیواستار جامع و کامل است. در کسری از ثانیه، وضعیت پوست و مو و دمای بدن شما را شناسایی کرده و خود تنظیمی می کند. اجازه نمی دهد کوچکترین عارضه های درد، سوختگی، قرمزی و التهاب لحظات لیزر شما را تلخ کنند. با سلفون یکبار مصرف چند لایه روی پوست و روی هندپیس لیزر احتمال انتقال میکروب ها را به صفر می رساند. علاوه بر طول موج های مخصوص پوست و موی شما، یک طول موج جداگانه و اضافه دارد که از همان بیخ و بن جلوی تغذیه رسانی به موی زائد را می گیرند. خبر خوش این است که موهای زائد نازک و کرکی بدون برگشت پذیری و به کامل از بین می روند.

معرفی دستگاه لیزر مدیواستار اسکلپیون و مونولیت

دستگاه لیزر مدیواستار اسکلپیون بهتره یا مونولیت؟

خیلی ها اطلاع ندارند که مدیواستار دو نسخه داره: اسکلپیون و مونولیت. نسخه مونولیت وارد ایران شده ولی چندان با نژاد ایرانی سازگار نیست! مونولیت بیشتر به درد اروپایی ها می خوره! دقیقا حکایت بوتاکس مسپورت ایرانی و دیسپورت انگلیسی هست! شاید برای همینه که خیلی ها نظرات منفی راجع به مدیواستار مونولیت در مرکز آنیل کرج گذاشتند! نسخه ی مناسب پوست و مو نژاد ایرانی مدیواستار اسکلپیون هست. این دو دستگاه، با وجود شباهت زیاد، عملکرد متفاوتی روی نژادهای پوست و مو دارند. طبق تجربه مرکز شریعتی برکه تهران، نسخه مدیواستار اسکلپیون (تصویر و فیلم بالا) برای ایرانی ها خیلی عالیه. هنوز حتی یکنفر هم نداشتیم که دچار عوارض و التهاب شده باشه. توجه کنید که مرکز لیزر شریعتی هر دو دستگاه رو خریداری و نتایج رو تجربه کرده. دستگاه لیزر مدیواستار اسکلپیون موثرترین، بهداشتی ترین و سریع ترین لیزر دنیا شناخته شده. به خصوص که، سازنده آن کمپانی زایس آلمان ملقب به پدر اپتیک جهان است. این کمپانی سالیان درازی ست در زمینه تولید تجهیزات فوق پیشرفته لیزری حرف اول دنیا را می زند.

دستگاه لیزر مدیواستار اسکلپیون یا مونولیت
دستگاه لیزر مدیواستار اسکلپیون یا مونولیت؟

دستگاه لیزر موهای زائد مدیو استار از نگاه فنی

سرعت دستگاه های لیزر موهای زائد بستگی به اسپات سایز و سرعت درمان (تا 12 هرتز) به دست می آید و این دستگاه لیزر بیشترین و سریع ترین سیستم لیزر موهای زائد موجود در مارکت است.

حداکثر توان 2400 وات و ترکیبی منحصر به فرد از طول موج های متناسب با انواع پوست و مو باعث نفوذ بیشتر لیزر به پوست و ارائه پالس های بسیار کوتاه با سرعت بالا می شود. این مزیت امکان دسترسی اشعه لیزر به عمیق ترین فولیکول های موها را فراهم می کند.

فناوری موجود در دستگاه لیزر مدیو استار موجب می شود تا طیف گسترده ای از درمان های غیر تهاجمی مختلف ، به لطف ترکیبی از فن آوری های آوانگارد و در یک طراحی منحصر به فرد در زمینه زیبایی انجام شود.

سیستم جدید خنک کننده  پوست موجب می شود تا خنک سازی اپیدرم بسیار مؤثر باشد. این سیستم از پوست در مقابل خطر سوختگی محافظت می کند. و باعث کاهش و کنترل درد می شود. این مزایای سیستم خنک کننده راحتی و آرامش را برای بیمار تضمین می کند. مدیو استار در هزارم ثانیه دمای بدن شما را شناسایی کرده و سیستم خنک کننده اش را به راه می اندازد.

سوالات متداول و نظرات مردم درباره لیزر اسکلپیون مدیواستار

تکنولوژی فوق پیشرفته و طول پالس متغیر (حداکثر 400 میلی ثانیه) دستگاه مدیواستار  اجازه می دهد تا تمام انواع پوست ها از نوع 1 تا 6  و همچنین پوست های برنزه را درمان کند.

علاوه بر این ، ما می توانیم با استفاده از یک هندپیس با سری بلند و اسپات سایز 12 سانتیمتر مربع  و یک خنک کننده پوستی یکپارچه واریس رگ های پا ، همانژیوم و دیگر عروق را درمان کنیم.

 چرا به مدیو استار معجزه ی لیزر قرن می گویند؟

 

قبل از اختراع مدیواستار، هر جلسه لیزر تا دو ساعت طول می کشید که برای مراجعین خسته کننده بود. اما با ورود مدیو استار، هر جلسه لیزر کل بدن فقط بیست دقیقه زمان می برد.در واقع، پالس فوق کوتاه اما فرکانس بالای آن همراه با حداکثر ایمنی و قدرت نفوذ به ریشه موهای زائد از مدیو استار یک ابر قدرت لیزری ساخته است.

مراقبت های بعد از دستگاه لیزر مدیواستار

سریع ترین دستگاه لیزر مدیواستار الکساندرایت

هندپیس دستگاه لیزر مدیواستار  MeDioStar NeXT PRO   ترکیبی منحصر به فرد از چندین طول موج است. حتی یک طول موج جداگانه دارد که از فعالیت عروق خونی تغذیه رسان به ریشه موهای مزاحم و زائد جلوگیری می کند! توجه کنید که اشعه لیزر فوق باریک و متمرکز و در عین حال هوشمند می باشد و هیچ آسیبی به شبکه مویرگ های زیر پوستی شما وارد نخواهد شد. تنوع طول موج دستگاه امکان ارائه خدمات بهتری از طرف پزشکان را برای کاربران با رنگ پوست های متفاوت امکان پذیر می سازد.  این تکنولوژی نوین توسط کمپانی اسکلوپین و به منظور رضایت مشتریان در سراسر جهان  ارائه شده است.

سریع ترین دستگاه مدیواستار
مدت زمان لیزر با دستگاه مدیواستار اسکلپیون

فیلم مونولیت الکساندرایت مدیواستار

اگر نژاد اروپایی دارید و در ایران لیزر می کنید، نسخه مونولیت رو معرفی می کنیم. مدیو استار Medio Star دارای سریع ترین هندپیس های موجود در بازار می باشد.  هندپیس مونولیت از قابلیت درجه بندی فولیکول مو و ایجاد تناسب فوری میان دمای لیزر با دمای بدن در تمامی محیط ها برخوردار است. یک سیستم خنک کننده بر روی هندپیس MeDioStar NeXT PRO  نیز نصب شده که منطقه تحت درمان را بلافاصله پس از انتشار پالس خنک می کند.

دستگاه خنک کننده پوست پلیتر با قدرت بالا به منظور  راحتی و ایمنی بیشتر برای بیمار در طول درمان تضمین شده است. سیستم نظارت داخلی دستگاه لیزر سطح خنک کننده را تنظیم می کند. همیشه دمای پوست را پایین نگه می دارد؛ و درمانی بدون درد و بسیار ظریف برای انواع مختلف پوست به کاربران ارائه می دهد.

از بین بردن موهای زائد نازک و کرکی با مدیو استار

مدیو استار تنها لیزری است که بدون برگشت پذیری تمامی موهای زائد نازک و کرکی شما رو خیلی زود از بین می برد. بسیاری از مراجعین مراکز لیزر شریعتی مجموعه تهران اسکین، با وجود ناامیدی از لیزرهای دیگر، از این دستگاه رضایت کامل دارند.

آیا اشعه لیزر موهای زائد مدیو استار به پوست شما آسیب می رساند؟

به لطف تکنولوژی  TAPER، یک بسته ویژه فیبر کوارتز توسط مدیو استار اسکلپیون (Asclepion)  تعبیه شده. اسکلپیون پرتو لیزر رو به شیوه ای بسیار یکنواخت انتقال می دهد. با توجه به توزیع یکنواخت انرژی و پرتو مربع شکل، هیچ شکافی دمایی میان نقاط و مناطق جانبی وجود ندارد. بنابراین، حالت داغ تر یا سرد تر از سایر نقاط وجود ندارد. این روش درمان، روشی ایمن و بدون عوارض جانبی ست.

دستگاه لیزر مدیواستار پوست روشن، گندمی، سبزه، تیره

دستگاه لیزر پوست تیره
بهترین دستگاه لیزر پوست تیره روشن

مراجعین لیزر با پوست تیره نگران عارضه ی تغییر رنگدانه پوست بعد از لیزر هستند. این عارضه با اغلب دستگاه ها ایجاد شده و در یکنواختی و طبیعی بودنِ رنگ پوست اختلال ایجاد کرده. بر عکس اغلب لیزرها، با مدیو استار جای هیچگونه نگرانی وجود ندارد. طول موج های medio star طوری تنظیم شده اند که در عین قدرت بالای انرژی لیزر در تخریب رنگدانه ریشه موی زائد، بر رنگدانه طبیعی پوست هیچگونه اثرات منفی ای نمی گذارند.

به لطف طول موج های تنظیم پذیر به علاوه ی طول پالس متغیر (تا 400 مگابایت)، دستگاه MeDioStar NeXT PRO  قادر به درمان انواع تیپ های پوستی از 1 تا 6  از جمله پوست های برنزه می باشد. مدت زمان قابل تنظیم پالس در ترکیب با خنک کننده پوست از آسیب های حرارتی مانند سوزاندن اپیدرم جلوگیری می کند.

با تکنولوژی لیزر مدیواستار نیازی نیست که در طول تابستان حتی درمان انواع پوست های بسیار تیره را متوقف کنید.

دستگاه لیزر بهداشتی
دستگاه لیزر بهداشتی مدیواستار

چرا مدیواستار بهداشتی ترین دستگاه لیزر مو زائد است؟

به تجربه شخصی خودم در این سال ها، دستگاه های لیزر از نظر بهداشتی با هم فرق می کنند. من قبلا با دستگاه هایی لیزر کردم که فقط الکل برای ضد عفونی آنها استفاده می شد. یا اینکه، دستگاه با ضد عفونی کننده تمیز می شد اما سر هندپیس لیزر هیچ تماسی با پوست من نداشت. در هر دو حالت، یعنی چه با ضد عفونی کننده و چه بدون تماس مستقیم، امکان انتقال میکروب، به خصوص ویروس زگیل تناسلی یا تبخال، وجود دارد. بر خلاف تمامی دستگاه های لیزر دیگر، مدیو استار فوق بهداشتی است. در مراکز لیزر شریعتی تهران اسکین، سه اصل بهداشتی رو مشاهده می کنید:

1. ابتدا هندپیس دستگاه لیزر رو با بهترین محصولات ضد عفونی می کنند. سپس، چند لایه سلفون دور هندپیس می کشند. تنها لیزر با هندپیس مربعی شکل مدیواستاره. بقیه لیزرها هندپیس دایره دارند که امکان سلفون کشی وجود ندارد!

2. پس از اطمینان از تمیزی و نیز سالم بودنِ پوست فرد مراجعه کننده (که قبلا در جلسه مشاوره پزشکی کامل بررسی شده)، محصولات آبرسان و خنک کننده روی پوست زده می شود. سپس، دوباره چند لایه سلفون یکبار مصرف جداگانه روی پوست قرار می گیرد.

3. تمامی مراحل بهداشتی و تنظیمات دستگاه توسط پزشک نظارت می شود. به عبارتی، پزشک بر عملکرد اپراتور نظارت دارند.

جدیدترین قیمت لیزر با دستگاه مدیواستار
جدیدترین قیمت لیزر موهای زائد با دستگاه مدیواستار

جدیدترین قیمت دستگاه لیزر مدیواستار

دو سوال داریم:
1. قیمت خرید دستگاه لیزر مدیو استار چقدر است؟
2. هزینه ی لیزر موهای زائد با دستگاه مدیو استار بریا من و شما چقدر است؟

دوستان عزیز، قیمت خرید دستگاه های لیزر اصل و فوق پیشرفته معادل خرید یک خانه خوب در یک منطقه خوب در تهران است، یعنی چند میلیارد تومان! دستگاه لیزرهای ارزان قیمت به درد لیزر کردن نمی خورند زیرا فاقد تجهیزات هوشمند و دقیق برای لیزر عالی هستند. این دستگاه ها با عوارض سوختگی، تغییر رنگدانه پوست، زخم و تاول، درد و غیره همراهند.

بر خلاف لیزرهای ارزان قیمت، بهترین دستگاه لیزرها نتیجه ی زحمات و تحقیقات گسترده ی چندین ساله ی بهترین دانشمندان جهانند. دستگاها لیزر مدیو استار ساخت کمپانی معروف زایس در آلمان و سازنده ی بهترین تجهیزات لیزری پزشکی زیبایی در دنیا می باشد.

در پاسخ به سوال دوم، مراکز لیزر قیطریه و شریعتی در شمال تهران (متعلق به مجموعه تهران اسکین) در عین استفاده از گرانترین دستگاه لیزر دنیا، قیمت های بسیار منصفانه و ارزان تر از مراکز مشابه را ارائه می دهند. از طریق لینک زیر، می توانید از

قیمت لیزر موهای زائد (دستگاه مونولیت-اسکلپیون مدیو استار)

با خبر شوید:


انواع کاربردهای درمانی مدیواستار

مدیو استار می تواند به غیر از لیزر موهای زائد درمان های زیر را انجام دهد:

1. از بین بردن واریس پاها

2. درمان همانژیوم (ضایعات رگ های خونی) و رگ های عنکبوتی

3. کمک به جوانسازی، رفع چین و چروک ها و سفت سازی پوست

4. رفع جای جوش و آکنه و روشن تر کردن پوست (در کل، خودِ لیزر موهای زائد سبب براق شدن پوست  می شود.)

مقایسه دستگاه لیزر مدیو استار با دستگاه الکساندرایت کندلا

4 علت برتری اسکلپیون به کندلا جنتل مکس پرو عبارتند از:

  • مدیو استار بدون درد است اما کندلا با درد همراه است.
  • به دلیل استفاده از سلفون، دستگاه مدیو استار غیر تماسی است
  • قدرت اسکلپیون 21 ژول و قدرت کندلا 12 ژول است
  • به دلیل بی درد بودن نیاز به استفاده از کرم های بی حسی نیست.

    بیشتر بدانید:

سیستم قابل حمل دستگاه مدیواستار جدید

کمپانی اسکلپیون دستگاه های جدید MeDioStar NeXT PRO   را در یک سایز کوچک و قابل حمل بر روی یک ترالی ارائه داده است که می توان آن را به راحتی جابجا کرد.

صفحه لمسی و نرم افزار پیشرفته لیزر MeDioStar

MeDioStar NeXT PRO  دارای  صفحه نمایش لمسی TFT با رزولوشن 8.4 اینچی است که با نرم افزار پیشرفته با پیشنهادات پارامترها ، کتابخانه عکس و ویدئو و اطلاعات مربوط به درمان همراه می باشد.

پزشکان متخصص در شعبات تهران اسکین روش های خاصی برای درمان های زیبایی با لیزر و لیزر موهای زائد به مراجعین ارائه می دهند.  شما هم می توانید با مراجعه به این مراکز زیبایی خود را چند برابر کنید.
                                                      برای تماس با بهترین مرکز لیزر موهای زائد دستگاه مدیو استار کلیک کنید.

منبع

3.7 6 رای ها
به نظر شما چند ستاره ؟

بیشترین تخفیف های زیبایی و لیزر در بهترین مراکز تهران و شهرستان ها
اینجا کلیک کنید

Subscribe
Notify of
guest

0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments