درمان سریع لک صورت در مرکز برکه

درمان سریع لک صورت: آیا لیزر، فیس آپ یا میکرونیدلینگ خوبن؟

درمان سریع لک صورت

درمان سریع لک صورت در مرکز برکه
درمان تخصصی و قطعی لک صورت: از تشخیص علت تا درمان ریشه ای در مرکز شریعتی

سلام و قلبتان پر از آرامش.

لک صورت اگه باشه و اگه نباشه چه تاثیری روی خوشبختی و موفقیت ما خانوما داره؟

جشنواره تخفیف زیبایی و لیزر، دستگاه لیزر مدیواستار (اسکلپیون) 2024

مشاوره رایگان با پزشک، کلیه ایام هفته

22612171_021  22612108_021

09027610748

instagram پیج مرکز تخصصی زیبایی قلهک

instagram پیج تخصصی لیزر موهای زائد

instagram نمونه کارهای زیبایی

برای ورود به پیج اینستاگرام روی لینک مربوطه کلیک کنید

من یه دوست خوش اخلاق متاهلی داشتم که بعدِ ده سال زندگی مشترک کارش به جدایی کشید چون شوهره خیانت می کرد. قیافش خوب بود ولی به خاطر لک و چین و چروک به چشم نمیومد. راستش خودِ من وقتی نگاش می کردم خیلی حس بدی بهم دست میداد. یه جور پژمردگی و ناامیدی از صورتش برداشت میشد.
آخرین بار که دیدمش خیلی جدّی پیشنهاد کردم بره پاکسازی صورت و خوشگلی شو و در نتیجه شوهره رو برگردونه. البته خیلی ناراحت میشم که اغلب آقایون به جای اینکه پول بدن خانومشون بره جوانسازی میرن خیانت رو پیشه می کنن! شایدم همین دسته از مردا نمی دونن که خیلی از خانوم های بی انصافی که زندگی زن متاهلی رو خراب می کنن با جوانسازی و بوتاکس و پاکسازی صورت زیباتر شدن و مردا می تونن همین شرایط رو برا همسر خودشون فراهم کنن!

خلاصه، تا مدتی خبری از این دوستم نداشتم چون شهر دیگه ای ساکن شدم و اونم شوهرش تلفنش رو گرفته بود نمیذاشت با احدی تماس بگیره و حتی خرجی شم نمیداد. ولی بعد از یه سال و نیم با پرس و جو پیداش کردم. منو خونش دعوت کرد و با کمال تعجب یه خانوم خوشگل و خیلی جوونتر دیدم که با شوهر و پسرش خوشبخت زندگی می کردن. ازش پرسیدم پول از کجا تهیه کرده رفته پاکسازی. گفتش که با تدریس خصوصی پس انداز کرده و با بن تخفیف ویژه، اول پاکسازی صورت با دستگاه بعدشم هایفوتراپی کرده. یه سری مراقبت های پوست سنتی رو هم انجام داده بود. خوشحال شدم پیشنهادمو عملی کرده.

اینا که گفتم داستان نبود واقعیت زندگیِ خیلی هاست.

متن زیر به جدی ترین دغدغه های شما درباره لک صورت و سریع ترین و ساده ترین روش درمان می پردازد. هم از بهترین روش های سنتی نوشتیم و هم از مدرن. لحظاتی با ما همراه باشین.

11 علت لکه های قهوه ای روی صورت

لک قهوه ای و تیره ی صورت رابطه خیلی نزدیکی با بیماری های داخلی بدن داره. گاهی وقتا بهتره به جای پیدا کردن راهِ درمان، اول علت ریشه ای لک صورت معلوم شه به ویژه که انواع لک (قرمز سفید خاکستری تیره… و درمان هر کدوم فرق می کنن):

1. لک صورت می تونه در اثر مصرف قرص های ضدبارداری ایجاد شه.

2. اختلالات هورمونی، چاقی، آب و هوا، آلرژی، ژنتیک پوست و مقاومت به انسولین با تیرگی پوست ارتباط دارن

3. اگه بلافاصله بعد از تعرّق صورت رو نشوریم و این نشستن ها، به خصوص بعد از ورزش یا موندن توی گرما، ادامه پیدا کنه لک صورت ایجاد میشه. عرق کردن برای دفع سموم خوبه ولی شستنِ عرق برای جلوگیری از لک مهمه.

4. پوست خشک و با مزاج سوداوی (طبع سرد) بیشتر لک میزنه. هر چه قدر مواد آماده محتوی نگهدارنده بیشتر مصرف کنیم، احتمال بروز لک بیشتره: به خصوص سوسیس کالباس و سس صنعتی، کنسروجات، غذای مانده (برای مثال، مغز گردو یا تخم مرغ مانده)، سرکه، ترشی جات، و در کل خوراک های سرد (مرغ ماشینی، …)

5. مصرف برخی مواد غذایی ناسازگار با هم: برای مثال، ماست با ترشی، با ماهی، با گوشت، و بعضی خوراکی ها به لک صورت و پیسی منجر میشه. در طب سنتی تاکید بر اینه که پخته با خام همزمان مصرف نشن!

6. خواب ناکافی و اختلالات خواب و استرس با لک و تیرگی پوست صورت رابطه تنگاتنگی داره.

7. عدم دفع به موقع سموم و مواد زائد بدن از طریق کبد و مجاری ادراری و سیستم لنفی با ایجاد لک و تیرگی پوست رابطه معناداری داره.

8. رابطه ی معناداری بینِ روابط جنسی نامنظم یا بدونِ آرامش با ایجاد لک و تیرگی پوست هست.

9. مشکلات گوارشی به خصوص یبوست موجب ایجاد لک میشه.

10. مصرف بعضی قرص ها و داروها با عوارض لک و تیرگی صورت همراهه.

11. مصرف بیش از حد ادویه جات و مواد چرب و سرخ کرده لک ها رو پررنگ تر می کنه. اگه به ادویه تند آلرژی دارین ممکنه به تیرگی پوست نیز دچار شین.

بهترین روش های نابودی لک صورت

برای نابودی لک صورت چندین انتخاب داریم. عواملی مثل صبر و حوصله و محیط زندگی شما، اینکه چقد می تونین برای مراقبت ها وقت بذارین و چقدر بودجه دارین در انتخاب های شما دخالت دارن.

  1. دستگاه های پاکسازی پوست صورت که بهترینشون دستگاه فیس آپ هست. این روش خیلی ملایم هست و برای لک ها و تیرگی های متوسط خیلی خوب جواب داده. یه ماساژور دورانی ملایم و بعد مواد غیرتزریقی مناسب پوستتون روی پوست کشیده میشن. عارضه خاصی نداره و فقط افرادی با پوستای فوق حساس یه کوچولو قرمزی موقت رو تجربه می کنن. فیس آپ جدیدترین روش پاکسازی صورت هست که عوارض میکرودرم ابریژن رو نداره. خودِ من لک قوزک پامو که در بارداری ایجاد شده بود با فیس آپ خیلی راحت از بین بردم.
  2. برای پوستایی که وسعت و عمق لک و تیرگی شون زیاده میکرونیدلینگ می تونه کمک خوبی باشه. میکرونیدلینگ اگه کاندید مناسبی باشین و در چند جلسه انجام بدین خیلی خوبه. فقط توصیه می کنیم که زیر نظر پزشک متخصص انجام بدین (نه خانگی) تا دچار عارضه های درد، سوزش، خراش و بثورات پوستی و عفونت نشین. عنوان بعدی خلاصه ش رو مفید می نویسم.
  3. مزوتراپی ضد لک هم بعضی پزشکان پوست توصیه می کنن. یه سری مواد روشن کننده و کلاژنی، ویتامینه و پروتئینی و غیره رو در لایه میانی زیر پوست تزریق می کنن. این مواد سبب تسریع خونرسانی میشن و رنگدانه تیره ی پوست رو در خودشون حل می کنن. بعضی پوستا ممکنه به بعضی مواد مزو واکنش منفی نشون بدن برا همین قبلش با پزشک مجرب مشورت کنین. بعضی دوستان هم به خودشون ظلم می کنن و سرخود کوکتل تزریق می کنن و بعدا کلی عذاب می کشن. عمق تزریق مواد مزو خیلی خیلی مهمه و اگه سرخود توی نقاط اشتباهی تزریق شن عواقب با خود شخص تزریق کننده هست!
    بعضیا درباره ی بهترین مارک مواد مزوتراپی سوال می کنن. باید بگیم که اینطوری نیست که برندای مشهور بهتر باشن! ممکنه یه برند معمولی رو پوست شما خیلی بهتر جواب بده. با پزشک مجرب در یه مرکز مزو خوب مشورت کنین تا نوع مواد رو درست انتخاب کنه.
  4. کرم های ضد لک بهداشتی و تولید شده توسط شرکت های معتبر: جهت اطلاعات و خرید محصولات آلمانی اصل (از مرکز زیبایی شریعتی شمال تهران) با لینک زیر تماس بگیرین:

بهترین محصولات ضد لک صورت

5. روش های سنتی صبر و حوصله می خواد چون داروهای گیاهی دیرجذبن. از دوستان عزیزمون می خوایم که هیچ اسکراب و ماسکی رو چه گیاهی و چه شیمیایی با نسخه ی اینترنتی استفاده نکنن چون شرایط و واکنش های پوستی اشخاص با هم فرق داره. حتما به متخصص مراجعه کنین.

چند راهکار سنتی رو اشاره می کنیم ولی به معنای تجویز نسخه یا تایید نیست!

مالش روغن کرچک (تداخلات هم داره) یا روغن بفشه اصل یا آرگان به پوست، مالش کرم رازیانه، …، روغن بادام شیرین… توی نور آفتاب نمونین. بهتره روغن شب تا صبح رو صورت بمونه و نور نخوره. ممکنه بعضی روغن ها رشد موی زائد رو به دنبال داشته باشن.

حجامت زیر نظر متخصص (تداخلات داره) و در زمان های مناسب(در صورت کم خونی، بارداری…ممنوعه)

مصرف داروهای صاف کننده خون (غلظت خون به تیرگی پوست منجر میشه) و خوراکی هایی مثل انار، کاهو، کاسنی، …

گیاه سودابر افتیمون

درمان کم خونی (به تیرگی پوست منجر میشه) با مصرف قرص خون و داروهای خونساز

نکته: هر ماسکی که میزنین اول باید نوع پوست و واکنش اون به مواد ماسک از قبل پیش بینی شه(مقداری زیر بازو بزنین و از 24 تا 48 ساعت صبر کنین تا حساسیت یا عدم حساسیت شما معلوم شه) . حتی ممکنه این مواد با داروهای مصرفی شما (به خصوص داروی ضد جوش) یا مثلا بارداری تداخل داشته باشن. من جای شما باشم حتما با متخصص طب سنتی که پزشک عمومی هم باشه مشورت می کنم.


ماسک ضد لک و روش کننده صورت

توصیه می کنیم هیچ ماسک ضد لک و روشن کننده صورت رو سرخود استفاده نکنین. چرا؟ دلیل اصلی اینه که هر پوستی آناتومی و حساسیت ها و نیازهای ویژه خودش رو داره. به علاوه، ماها اغلبمون به علت ریشه ای لک های صورتمون کمتر توجه می کنیم و بیشتر دنبال راه حل سریع هستیم. فرض کنیم علت تیرگی صورتمون کم خونی یا اختلالات هورمونی باشه، آیا، بدون درمان کم خونی و اختلالات هورمونی، ماسک فایده و ماندگاری قابل توجهی داره؟

برای مثال، در سایت های زیادی به ماسک لیموترش یا همراه با شیر و عسل و خیار اشاره شده اما سوال اینجاست اگه پوست شما خشک باشه و به اسید لیمو واکنش نشون بده یا عسل اصل نباشه و یا اینکه خیار سبزه های امروزی گلخانه ای و محتوی سموم شیمیای هستن چه نتایجی عایدتون میشه؟ آبلیمو ممکنه پوست رو به نور آفتاب حساس می کنه و دچار آفتابسوختگی بشین. استفاده غلط می تونه منجر به تغییر رنگدانه پوست در محل با اطراف بشه.

بعضی ماسک ها موجب رشد موهای زائد صورت میشن. سازگاری ترکیب ماست با نوع پوست مهمه.

ماسک شیر و سیب زمینی

ماسک آب و پیاز

ماسک بابونه

ماسک جوش شیرین با شیر

ماسک گردو با شیر یا ماست

ماسک گوجه فرنگی که برای پوست های حساس توصیه نمیشه

ماسک آلوئه ورا

ماسک موز

ماسک هایی مثل زردچوبه، خاک رس، نشاسته، و غیره هم استفاده شده.

نکته: بهتره هیچ ماسکی رو بدون شناخت قبلی از نیازها و نوع پوستتون و بدون مشورت با متخصص چه سنتی چه مدرن استفاده نکنین. دوز و تعداد دفعات و مواقع استفاده ماسک در نتیجه تاثیر داره.


درمان تخصصی لک صورت-درمان قطعی لک صورت

درمان سریع لک صورت

دوستان خوبم، اگه عجله دارین و دنبال یه روش خیلی ملایم، بی عارضه، کم هزینه و سریع برا کمرنگ شدن لک های صورت یا از بین رفتن اونها هستین، دستگاه فیس آپ یا همون روش فیس آپ پوست رو پیشنهاد می کنیم.

و اما فیس آپ پوست چیه:

فیس آپ جدیدترین نسل میکرودرم ابریژن هست و عوارض میکرودرم سابق رو نداره و از پودر کریستالی خبری نیست. پودر کریستال یه سری عوارض تحریک پوستی رو ایجاد می کرد اما ماساژور دورانی فیس آپ با پوست مهربونه و آروم آروم فریبش میده خودشو بازسازی کنه.

هدهای فیس آپ پنج تا هستن که شخصی و جداگانه ان. هد مخصوص تیرگی زیر چشم (با میکرودرم سابق امکان روشن کردن پوست اطراف و زیر چشم وجود نداشت و با آسیب زیادی همراه بود ولی با فیس آپ این مشکل برطرف شده)، هد مخصوص پوست حساس، هد مخصوص رفع تیرگی قوزک پا، گردن، زیر بغل و غیره، و هدهای دیگه.
ویدئو زیر رو مشاهده کنین:

اثر فیس آپ همون جلسه اول قابل مشاهده هست. با میانگین تعداد چهار تا پنج جلسه نتایج خوبی داره. ممکنه بر اساس ژنتیک و عمق و وسعت لک، تعداد جلسات فیس آپ برای اشخاص مختلف تغییر کنه.

معرفی کامل فیس آپ پوست

فیس آپ پوست یا میکرونیدلینگ؟

نکته: برا لک های عمقی و وسیع تر میکرونیدلینگ رو انجام بدین ولی به تجربه خودم و همکاران اگه جای شما باشیم و به خصوص پوستمون حساس باشه، اول چند جلسه فیس آپ میریم و تدریجی انجام میدیم؛ چون فیس آپ خیلی ملایم تر و البته اثربخشه. میشه برا جلسات بعدی با میکرونیدلینگ مشکل رو بهتر حل کرد.

لیزر صورت برای لک

از لیزر در حالت کیوسوییچ (پالس انرژی و طول موج تنظیم شونده) یا از لیزر فرکشنال دی اکسید کربن برا رفع لک های تیره و قهوه ای عمیق صورت و ملاسما (لک شدید) استفاده شده. لیزر بدون عوارض نبوده و هر پوستی شرایط لیزر رو نداره.جهت اطلاع شما عزیزان، روش های پاکسازی پوست در حال بروز رسانی هستن و پزشکان تا جای ممکن از روش های غیرتهاجمی کمک میگیرن.

برای اطلاعات کامل، لینک زیر رو با شیفت همزمان کلیک باز کنین:

لیزر کیوسوییچ برای رفع لک صورت

فیلم سفید شدن پوست با لیزر

میکرونیدلینگ برای لک صورت خوبه؟

میکرونیدلینگ یه سری سوزن نازک و ریز داره که به ابزار درمارولر وصلن. این سوزن ها به صورت غیرتهاجمی روی پوست کشیده میشن تا راه تنفس پوست باز شه. ممکنه در هر یه سانتی متر مربع 250 تا سوزن فوق طریف فرو برن. نگران نباشین! عمق نفوذ سوزن ها تعریف شده و در حد چند میلی متر کوچیکه. چند ماهی طول میکشه تا نتیجه کلاژن سازی و تعمیر و بازسازی پوست با میکرونیدلینگ ظاهر شه؛ برا بعضیا سه ماه و بعضی تا شش ماه زمان می بره.
میکرونیدلینگ خیلی کاربردای متنوعی داره و یکی شون رفع لک های تیره و قهوه ای صورت هست.

توصیه می کنیم مزومیکرونیدلینگ (در صورت کاندید مناسب بودن) انجام بدین: یعنی ترکیب مزوتراپی با میکرونیدلینگ. مواد مزو بعد از اتمام میکرونیدلینگ تزریق میشه.

میکرونیدلینگ ممکنه پوست شما رو خشک کنه و چون مواد مزوتراپی آبرسان هستن از خشکی و تحریک و خارش صورت جلوگیری میشه.

بایدها و نباید های میکرونیدلینگ ضد لک صورت

برای نتیجه گیری خوب از میکرونیدلینگ، خیلی مهمه که یه سری کارا رو انجام بدین یا ندین:

مراقبت های بعد از میکرونیدلینگ

برای نتیجه گیری بدون عوارض جدی از میکرونیدلینگ، مراقبت های زیر ضروری هستن:

نور آفتاب و اشعه ماوراء بنفش ضرر داره و پوست رو تحریک می کنه. کلا میکرونیدلینگ رو برا پوستای آفتاب سوخته انجام نمیدن.

تا سه روز بعد از میکرونیدلینگ، هرگز محصولات محتوی آلفا هیدروکسی اسید، بتا هیدروکسی اسید، رتینول ویتامین آ، ویتامین C و در کل فعال کننده های پوستی رو مصرف نکنین.

مصرف آسپرین و ایبوبروفن و در کل داروهای ضد لخته خون به خونریزی از پوست منجر میشه

داروی ضدآکنه و جوش (راکوتان/رتینوئید…) در بازه زمانی دو هفته قبل و بعد از میکرونیدلینگ مصرف نکنین تداخل جدی داره

به پوست فشار نیارین، تو هوای گرم و در تماس با شوینده های مضر، عطر و اسپری قرار نگیرین

تعرق زیاد، برنزه و کارای سنگین هم ضرر دارن

نکته: اگه قصد بوتاکس، لیزر یا لایه برداری شیمیایی دارین حداقل دو هفته صبر کنین چون اینا با میکرونیدلنیگ تداخل دارن.

چند روز بعد میکرونیدلینگ پوست خوب میشه؟

اگه مراقبت های قبل و بعد رو رعایت کنین و مرکز انتخابی تون هم خوب باشه، فقط یکی دو روزی عوارض موقتی کبودی، خونریزی جزئی، خارش و تحریک پوستی رو دارین.

مراقب باشین هر دارویی که مصرف می کنین عوارض تحریک پوست رو نداشته باشه.

کبودی بعد از میکرونیدلینگ

به شرط رعایت پیش شرطها و مراقبت ها و انتخاب مرکز معتبر، کبودی بعد از میکرونیدلینگ فقط یکی دو ساعت تا نهایت 24 ساعت باقی می مونه.

شستن صورت بعد از میکرونیدلینگ

برا 24 ساعت اول می تونین با آب ولرم صورت رو شستشو بدین. برا 72 ساعت بعدی از یه تمیز کننده مناسب پوستتون با ملایمت استفاده کنین. البته تا 24 ساعت اول شنا انجام ندین و تا یه هفته تعرق و ورزش سنگین نداشته باشین.


بهترین دستگاه لایه بردار صورت-اسکراب صورت با دستگاه

در حال حاضر، بهترین دستگاه لایه بردار صورت فیس آپ هست. می دونین چرا محبوبیت پیدا کرده؟ دلیلش بی عارضه بودن و ملایمت رفتار با پوست و نتیجه سریع و هزینه پایینتر هست. فیس آپ انگار پوست رو نوازش می کنه نه سوراخ سوراخ و ضربه زننده است و برعکس سوزاننده نیست. به تجربه کاربران و مراجعین مرکز برکه، درد نداره و فقط اگه پوستتون خیلی حساس باشه یه کوچولو قرمز میشه که سریع رفع میشه.
نتایجش همون جلسه اول مشهوده ولی برای نتیجه گیری کامل چهار پنج جلسه و بیشتر نیازه. البته برای پوستای پر از لک های عمقی از روش های مکمل یا ترکیبی مثل مزوتراپی غیرتزریقی همراه با فیس آپ، میکرونیدلینگ بعد از فیس آپ، مزوتراپی غیرتزریقی و این قبیل استفاده میشه.

معرفی کامل دستگاه فیس آپ پوست، هزینه و تماس با بهترین مرکز فیس آپ تهران


فیلم لایه برداری صورت ضد لک

لینک تماس با بهترین مرکز پاکسازی پوست صورت

sourcr 1

source

source

5 2 رای ها
به نظر شما چند ستاره ؟

بیشترین تخفیف های زیبایی و لیزر در بهترین مراکز تهران و شهرستان ها
اینجا کلیک کنید

Subscribe
Notify of
guest

0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments