بهترین روش درمان خانگی مو با روغن داغ زیتون و بن ماری

روغن زیتون و روغن بن ماری داغ و گرم

 

درمان مو با روغن داغ روغن داغ، درمانی ساده، مقرون به صرفه و کارآمد برای موهای شماست.

کمی توجه کردن به مو و ماساژ پوست سر سبب تغییر در بافت و استحکام موها می شود. اثبات شده است که استفاده از روغن های طبیعی، مو را نرم و زیبا می کند.

جشنواره تخفیف زیبایی و لیزر، دستگاه لیزر مدیواستار (اسکلپیون) 2024

مشاوره رایگان با پزشک، کلیه ایام هفته

22612171_021  22612108_021

09027610748

instagram پیج مرکز تخصصی زیبایی قلهک

instagram پیج تخصصی لیزر موهای زائد

instagram نمونه کارهای زیبایی

برای ورود به پیج اینستاگرام روی لینک مربوطه کلیک کنید

موادی که نیاز داردید: برای انجام این درمان مو، به روغن زیتون خالص ، یک کاسه برای روغن، یک شانه و یک کلاه حمام و وقتی برای استراحت دارید.

مقدار مناسبی از روغن را درظرف بریزید مقداری روغن خالص در ظرف یا فنجان بریزید،بهتر است از روغن هایی مثل روغن زیتون، روغن نارگیل یا روغن آواکادو استفاده کنید. روغن نارگیل، جامد است ولی وقتی آن را گرم می کنید به حالت مایع در میاید، مقدار روغنی که نیاز دارید به بلندی و پرپشت بودن موی شما بستگی دارد.

روغن گرم کنید از انگشت تان برای تست دمای روغن استفاده کنید، برای اینکه روغن درست عمل کند نباید خیلی داغ باشد، همچنین می توانید روغن را به روش بن ماری داغ کنید در مورد داغ کردن روغن در  ماکروویو محتاط باشید، فقط چند ثانیه در ماکروویو قرار دهید ولی مکررا بررسی کنید.

نکته: روغن هیچ وقت نباید حباب بزند یا بخار کند، دمای آن را در حد دمای بدن نگه دارید.

روش تهیه و استفاده از روغن داغ

به موهایتان روغن بزنید مقدار کمی از روغن  را کف دست تان بریزید و آن را روی موهای تان ماساژ دهید، آن قدر روغن اضافه کنید که موهای تان کاملا پوشانده شود، اگرنگران  کثیف شدن محیط اطراف هستید، این کار را در حمام یا در سینک انجام دهید. حفظ زیبایی موها در سنین بالای 35 سال اهمیت زیادی برای خانم ها دارد.

موها را شانه بزدید از انگشتهایتان، شانه یا برس استفاده کنید. مطمئن شوید که روغن به طور مساوی در موهای تان پخش شده، قسمت های آخر مو تمایل زیادی به خشک شدن دارند، پس به آن جا بیشتر توجه کنید.

کلاه حمام را روی موهایتان بکشید موی خود را درون یک پوشش گرم قرار دهید، قرار دادن مو درون پوشش گرم، باعث ایجاد یک محیط گرم می شود و مو را تازه و متخلخل می کند. به روغن اجازه دهید تا به درون مو نفوذ کند.

موها را به تناوب ماساژ بدهید مو را یک ساعت در پوشش بگذارید و هر نیم ساعت یک یا دوبار ماساژ دهید. هیچ تفاوتی در موهایی که یک ساعت مانده اند با آنهایی که بیشتر مانده اند پیدا نمی کنید.

نکته: این مدت زمان را ریلکس بگذرانید.

موها را بشویید، شانه بزنید و حالت دهید بعد از یک ساعت، موهای تان را شامپو بزنید، هر چند بار که لازم است شامپو بزنید تا تمام باقیمانده های روغن از بین برود. بعد از شستشو، موهای تان را شانه بزنید تا هرگونه ژولیدگی را برطرف کنید، سپس مانند همیشه به آن حالت  بدهید.

نکته: برای نتیجه ی بهتر، لازم است هر ماه یا دو ماه یک بار این روش را انجام دهید.


منبع: ehow        

4 1 رای
به نظر شما چند ستاره ؟

بیشترین تخفیف های زیبایی و لیزر در بهترین مراکز تهران و شهرستان ها
اینجا کلیک کنید

Subscribe
Notify of
guest

0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments