جوانسازی پوست در ملارد

جوانسازی پوست در ملارد | قبل از مراجعه به پزشک، بهترین درمان را بشناسید!!

جوانسازی پوست در ملارد

جوانسازی پوست در ملارد
شهر ملارد با مساحتی بیش از 900 کیلومتر مربع و جمعیتی بالغ بر نیم میلیون نفر، یکی از شهر های استان البرز است.
این شهر عملا فصل مشترکی برای تهران، کرج و استان مرکزی به حساب می آید. به همین خاطر سطح دسترسی نسبتا مطلوبی به همه آنها دارد.
مردم شهرمهاجر پذیر ملارد به دلیل کمبود نسبی امکانات، وقتی می خواهند از امکانات مناسبی برخوردار شوند ترجیح می دهند به شهر های بزرگتر مجاور، مخصوصا تهران یا کرج مراجعه کنند. این مسئله مخصوصا در زمانهایی که ملاردی های عزیز قصد دارند تا به یک مرکز تخصصی مراجعه نمایند بارزتر می شود.

جوانسازی پوست در ملارد
جوانسازی پوست در ملارد

در این مقاله قصد داریم در مورد جوانسازی پوست در ملارد صحبت کنیم. اگر در ملارد زندگی می کنید و مایلید برای جوانسازی پوست به یک مرکز زیبایی مراجعه کنید چه می کنید؟ طبعا مراکز زیبایی بسیاری در خود ملارد وجود دارند، اما به خاطر کمبود امکانات ممکن است آن سطح کیفی که انتظارش را دارید نداشته باشند.
در چنین شرایطی طبعا اولین گزینه ای که به ذهن هرکدام از ساکنان ملارد می رسد مراجعه کردن به مرکزی در تهران و کرج است. شهرهایی که بیشترین و بهترین مراکز زیبایی در آنها قرار دارند.
اما ملاردی های عزیز، بهتر است به این نکته توجه داشته باشید: پیش از آنکه بخواهید مسیر طولانی تهران یا کرج را طی کنید، لازم است ابتدا اطلاعات کافی در مورد روش های مرسوم برای جوانسازی پوست داشته باشید. این اطلاعات به شما کمک می کند تا با چشمان باز مرکز درمانی را انتخاب کنید و برای پیدا کردن روش جوانسازی مناسب وقت و پولتان را در جلسات توجیهی اولیه هدر ندهید. تا با تصمیمی که از قبل گرفته اید به مرکز مراجعه کنید، نه اینکه بعد از مراجعه تازه به فکر تصمیم گرفتن بیفتید.

جشنواره تخفیف زیبایی و لیزر، دستگاه لیزر مدیواستار (اسکلپیون) 2024

مشاوره رایگان با پزشک، کلیه ایام هفته

22612171_021  22612108_021

09027610748

instagram پیج مرکز تخصصی زیبایی قلهک

instagram پیج تخصصی لیزر موهای زائد

instagram نمونه کارهای زیبایی

برای ورود به پیج اینستاگرام روی لینک مربوطه کلیک کنید

جوانسازی پوست در ملارد
جوانسازی پوست در ملارد

در این مقاله قصد داریم تا راهنمایی جامعی در مورد بهترین روش های جوانسازی پوست به شما ارائه کنیم تا راحت تر بتوانید از خدمات این درمان زیبایی بهره مند شوید. با ما همراه باشید.

روش های جوانسازی پوست

شرایط مختلفی وجود دارند که می توانند پوست و مخصوصا پوست صورت را از حالت شاداب و جوان خود خارج کنند. شرایط نامساعد آب و هوایی، بهداشت محیطی، بهداشت فردی، بیماری های پوستی و مهمتر از همه افزایش سن. همه ی این شرایط به پوست آسیب می زنند و موجب بروز لک های پوستی، خطوط صورت، چین و چروک، جوش های زیر پوستی و به طورکلی پیری زودهنگام ظاهر چهره می شوند.
احتمالا تا همین الا هم تبلیغات زیادی در مورد راهکارهای جوانسازی پوست شنیده اید. یادتان باشد که جوانسازی پوست برای داشتن چهره ای جوان و بی چین و چروک فقط از طریق عمل های سنگین جراحی، بوتاکس و کشیدن پوست اتفاق نمی افتد. بلکه راهکار زیادی برای رسیدن به این هدف پیش روی شما وجود دارند. رایج ترین پیشنهادی که برای جوانسازی پوست شنیده اید شاید این باشد:

استفاده از داروهای گیاهی برای جوانسازی پوست

استفاده کردن از داروهای گیاهی همیشه خوب است. چون این محصولات طبیعی هستند و عوارض جانبی چندانی برای شما نخواهند داشت. ولی یادتان باشد که هیچ ترکیب جادویی، یا معجون گیاهی نمی تواند آنطور که باید و شاید تاثیر مورد نظر شما را در جوانسازی پوست داشته باشد.

جوانسازی پوست در ملارد

استفاده از داروهای موضعی و ماسک های گیاهی مختلف برای تکمیل فرآیند درمان مناسب است اما خود یک درمان کامل نیست. چرا که اولین ضعف آن این است که باید برای مدت زمان طولانی مورد استفاده قرار بگیرد تا بتواند اثر کند. از آنطرف اگر برای بازه ای کوتاه مدت استفاده نشود تاثیرش را به سرعت از دست خواهد داد. پس بهتر است از این ماسک های طبیعی به عنوان درمان تکمیلی بلند مدت، در کنار روش اصلی درمانی استفاده کنید. هرچند که حتی این کار هم لزوم خاصی ندارد.

کرم های جوانسازی پوست

معضلات استفاده از کرم های زیبایی حتی از ماسک های طبیعی هم بیشتر است. اولا که هیچ کرمی در جهان وجود ندارد که بتواند صد در صد به شما تضمین دهد می تواند به طور کامل باعث جوانسازی پوست شما شود. ترکیبات شیمیایی موجود در کرم ها، مسئله تاریخ انقضا و غیره نیز اعتبار این روش درمانی را بسیار کاهش می دهند.
علاوه بر آن، مانند ماسک های طبیعی، کرم های زیبایی هم باید برای مدتی طولانی مورد استفاده قرار بگیرند تا نتیجه اندکشان را برجای بگذارند. و اگر برای مدتی کوتاه استفاده نشوند تاثیرشان از بین می رود. این یعنی باید برای مدتی طولانی هزینه های زیادی را بابت این کرم ها بپردازید تا در بهترین حالت یک تاثیر حداقلی روی صورت شما بگذارند. در کنار همه اینها عوارض جانبی احتمالی کرم ها را هم قرار دهید تا متوجه شوید که استفاده از آنها اصلا روش مفید و مناسبی نیست.

جوانسازی پوست در ملارد

استفاده از لیزر برای جوانسازی پوست

لیزر یکی از روش های مستقیم و البته موثر برای جوانسازی پوست به شمار می رود. اما از آنجاییکه احتمال بروز عوارض جانبی در آن زیاد است و ممکن است خطراتی برای پوست به همراه داشته، نمی شود گفت که بهترین روش برای جوانسازی پوست به حساب می آید.

جوانسازی پوست در ملارد

بهترین روش های جوانسازی پوست

امروزه دنیای پزشکی دو روش نوین و فوق العاده را برای جوانسازی پوست پیشنهاد می کند.
• میکرودرم ابریژن
• میکرونیدلینگ

میکرودرم

میکرودرم جزو یکی از عمل های زیبایی است که کمترین تهاجم ممکن را دارد. در این روش از کریستال های مخصوص یا دانه های الماس استفاده می شود تا پوست مرده ی سطح لایه برداری شود. در این درمان دوره ای یا چند جلسه ای، بعد از اینکه پوست برای چند نوبت لایه برداری شد، پوست شفاف زیرین کم کم خود را نشان می دهد. پوستی که رفته رفته دیگر هیچ نشانی از چین و چروک، چاله، لک یا جوش زیر پوستی در آن نیست.
البته به جای لایه برداری مستقیم، می توان از اسپری کردن کریستال روی پوست نیز استفاده کرد که همان تاثیر را دارد.

جوانسازی پوست در ملارد
جوانسازی پوست در ملارد

میکرونیدلینگ

میکرونیدلینگ نیز یکی از عمل های زیبایی با کمترین میزان تهاجم ممکن است. فرق این درمان با میکرودرم آن است که مستقیم بوده و از هیچ ماده خاصی در آن استفاده نمی شود. میکرونیدلینگ یک روش کاملا طبیعی است که در آن از یک هندپیس مخصوص که دارای تعداد زیادی سوزن بسیار ریز و استریل شده است استفاده می شود.
این سوزن های با کشیدن شدن روی پوست صورت یک آسیب و تخریب بسیار جزئی و بی خطر بر پوست ایجاد می کنند. این آسیب سراسری بدن را تحریک می کند تا برای ترمیمش کلاژن تولید کند. کلاژن ماده ای طبیعی در بدن است که مستقیما باعث کشیدگی پوست و سفت شدن بافت آن می گردد.
حال اگر این درمان را در بازه های مرتب و در چند جلسه تکرار کنید، رفته رفته کلاژن ترشح شده باعث بهبودی ظاهر پوست رفع چروک ها و خطوط، رفع لکها و بر طرف شدن دیگر آسیب های پوستی می شود.

جوانسازی پوست در ملارد
جوانسازی پوست در ملارد

بهترین مرکز جوانسازی پوست در ملارد

همانطور که گفتیم اگر ساکن ملارد هستید بهتر است برای جوانسازی پوست به مراکز معتبری که در تهران و کرج وجود دارند مراجعه کنید. با اطلاعاتی که از این مقاله به دست آوردید حال به خوبی آگاهید که کدام روش ها بهتر از بقیه هستند. پس کافی است دنبال مرکز معتبری باشید که این خدمات را به شما ارائه می کند.

مجموعه مراکز ما با شعب سراسری در کل کشور، از جمله شعبه مرکزی در تهران و شعبه کرج، یکی از بهترین، با کیفیت ترین و البته به‌صرفه ترین مراکزی است که می توانید برای جوانسازی پوست به آنها مراجعه کنید. برای کسب اطلاعات بیشتر از این مراکز و شعب مختلف، همچنین گرفتن نوبت می توانید به صفحه تماس با ما مراجعه نمایید.

مترجم و محقق : ندا ناصری

0 0 رای ها
به نظر شما چند ستاره ؟

بیشترین تخفیف های زیبایی و لیزر در بهترین مراکز تهران و شهرستان ها
اینجا کلیک کنید

Subscribe
Notify of
guest

0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments