جوانسازی صورت با پی آر پی

جوانسازی صورت با پی آر پی| بهترین مرکز پی آر پی در اهواز+فیلم

جوانسازی صورت با تزریق خون

جوانسازی پوست همیشه دغدغه خانم ها و آقایانی است که وارد قرن جدید شده اند و همواره به دنبال یک روش قطعی برای بهبود شرایط پوست خود هستند. جوانسازی صورت با پی آر پی یکی از روش ‌های بسیار پرطرفدار است که از سلول های خود بدن شما برای کاهش و حتی رفع چین و چروک و بافت اسکار استفاده می کند. در این روش از سلول‌ های بنیادی برای تحریک سلول های جدید استفاده می ‌شود.

در حال حاضر این روش جذاب با پیشرفت های بسیار زیادی همراه بوده است و پزشکان می توانند به کمک سلول ‌های بنیادی صورت شما را به دوران جوانی تان برگردانند و ظاهری جذاب را برای شما به وجود بیاورند.

جشنواره تخفیف زیبایی و لیزر، دستگاه لیزر مدیواستار (اسکلپیون) 2024

مشاوره رایگان با پزشک، کلیه ایام هفته

22612171_021  22612108_021

09027610748

instagram پیج مرکز تخصصی زیبایی قلهک

instagram پیج تخصصی لیزر موهای زائد

instagram نمونه کارهای زیبایی

برای ورود به پیج اینستاگرام روی لینک مربوطه کلیک کنید

جوانسازی صورت با پی آر پی

پی آر پی مخفف پلاسمای غنی از پلاکت است. در این روش پزشک نمونه خون شما را تهیه می ‌کند و سپس آن را درون دستگاه سانتریفیوژ قرار می ‌دهد. نمونه خون تهیه شده در دستگاه تحت سرعت بسیار بالا قرار می گیرد و مشتقات خون از یکدیگر جدا می شوند. سپس پزشک پلاسمای آن را جدا می کند و به این ترتیب برای جوانسازی صورت شما مورد استفاده قرار می گیرد.

جوانسازی صورت با پی آر پی روشی است که به کمک پلاسمای غنی از پلاکت که از نمونه خون خود شما تهیه شده است صورتی جوان و شاداب را به شما هدیه می دهد. جالب است بدانید این روش زمانی به اوج محبوبیت خود رسید که برخی از سلبریتی ها از قبیل کیم کارداشیان و سایرین از آن برای لطافت و درخشندگی بیشتر پوست خود مقابل دوربین ها استفاده کردند.

جوانسازی صورت با پی آر پی
جوانسازی صورت با پی آر پی

تزریق پلاسمای غنی از پلاکت یک روش عالی برای کمک به فرایند جوان سازی صورت و از بین بردن چین و چروک و خطوط ریز و درشت و حتی بافت اسکار ناشی از آکنه است تا شما پوستی لطیف داشته باشید. از آنجایی که پلاسمای غنی از پلاکت از نمونه خون شما تهیه می شود به هیچ عنوان شما در معرض ریسک بروز واکنش آلرژیک یا حساسیت پوستی قرار نخواهد گرفت.

در این روش پزشک پلاسمای غنی از پلاکت را به طور مستقیم به زیر سطح پوست شما تزریق می ‌کند تا بدون نیاز به استفاده از فیلر و بوتاکس به ظاهر طبیعی دست پیدا کنید. جالب است بدانید که از این محصول برای جوانسازی سینه نیز استفاده می ‌شود و این ترکیبات خونی توسط یک سوزن کوچک به درون پوست اطراف سینه تزریق می ‌شوند تا کیفیت پوست این ناحیه افزایش پیدا کند و پوست آن جوان شود. این روش برای جوانسازی ناحیه دکلته و فاصله بین سینه ها بسیار مناسب است.

تزریق پلاسمای غنی از پلاکت چه نتایجی را به دنبال دارد؟

حدود چند هفته پس از تزریق پلاسمای غنی از پلاکت بافت جدید کلاژن تشکیل می ‌شود و تعداد سلول های سالم بیشتری زیر سطح پوست به وجود خواهد آمد و شما می توانید شاهد بهبود کیفیت، رنگ و بافت پوست خود باشید. به تدریج و با تولید کلاژن و سلول های سالم بیشتر شما شاهد ظاهری جوان تر و شاداب تر خواهید بود چرا که سلول های بنیادی باعث تولید سلول های سالم بیشتر شده اند.

درخشندگی بیشتر پوست
درخشندگی بیشتر پوست

پس از تزریق پی آر پی شما شاهد درخشندگی و شادابی بیشتر پوست خود هستید زیرا عروق خونی جدید در این ناحیه تشکیل می ‌شوند و پوست شما به علت تولید کلاژن و به وجود آمدن پوست جدید لطافت بیشتری خواهد داشت و شما جوان شدن پوست خود را به خوبی احساس خواهید کرد.

دوران نقاهت پس از تزریق چقدر است؟

بهتر است به پوست تان فرصت بدهید به ترمیم خود بپردازد. در صورتی که جوانسازی صورت با پی آر پی بدون میکرونیدلینگ انجام شده باشد شما شاهد قرمزی، کبودی و تورم خفیف پوست خود در محل تزریق خواهید بود.

تورم صورت پس از ۲۴ تا ۴۸ ساعت برطرف خواهد شد و کبودی حاصل از درمان در برخی از افراد تا دو هفته باقی می ماند. شما می توانید یک روز پس از تزریق، فعالیت‌های روزمره خود را شروع کنید. برای کسب نتایج بهتر و کاهش ریسک بروز عوارض جانبی حاصل از تزریق پی آر پی باید از همه نکاتی که پزشک به شما گوشزد می ‌کند پیروی کنید.

تفاوت جوانسازی صورت با پی آر پی و لیفت صورت چیست؟

افرادی که نیاز به اصلاحات متعدد و گسترده در صورت خود دارند می توانند متقاضی درمان با جراحی لیفت صورت باشند. لیفت صورت توسط پی ار پی نتایج طبیعی تری را به دنبال می آورد و باعث سفت شدن پوست خواهد شد. می توان در کنار جراحی لیفت صورت از تزریق پلاسما نیز استفاده کرد تا کیفیت پوست افزایش پیدا کند و الاستیسیته آن نیز بهبود یابد.

تفاوت مهم جراحی لیفت صورت با پی آر پی در این است که پس از پی آر پی شما نیاز چندانی به استراحت ندارید و می توانید به انجام فعالیت روزمره خود بپردازید اما در جراحی لیفت صورت به دو هفته زمان نیاز دارید تا صورت شما به سمت بهبودی برود.

مزایای تزریق پی آر پی چیست؟

مهمترین مزیت جوانسازی صورت با پی آر پی این است که از نمونه خون خود شما استفاده می شود و هیچ گونه خطری به لحاظ واکنش آلرژیک شما را تهدید نخواهد کرد. برخی از مزایای تزریق پی آر پی عبارت است از رفع چین و چروک، رفع شلی پوست، رفع خطوط اطراف چشم و خط اخم، از بین رفتن آکنه و بافت اسکار و جوانسازی سینه. جالب است بدانید از تزریق پلاسمای غنی از پلاکت در بهبود ریزش مو نیز استفاده می شود. علاوه بر پلاسما ترکیبات دیگری نیز به صورت شما تزریق می شود.

مزایای پی آر پی
مزایای پی آر پی

فاکتورهای رشد و برخی از انواع ویتامین ها از جمله موادی هستند که به پلاسمای غنی از پلاکت اضافه می شوند تا روند جوانسازی صورت سریع تر انجام گردد. پلاسما به علت دارا بودن مواد مغذی، ویتامین ها، هورمون ها، الکترولیت و پروتئین ها برای حفظ سلامت سلول ها کاملاً ضروری است.

نکات مهم قبل و بعد از تزریق پی آر پی چیست؟

برای اینکه شما نتایج خوبی از تزریق پلاسمای غنی از پلاکت به دست بیاورید و ریسک بروز عوارض جانبی احتمالی در شما به حداقل برسد باید نکات زیر را رعایت کنید:

  • حدود شش ماه قبل از تزریق پی آر پی از مصرف آکوتان خودداری کنید.
  • ۲ تا ۴ هفته قبل از درمان از تزریق بوتاکس و فیلر اجتناب کنید.
  • یک هفته قبل از تزریق از مصرف الکل خودداری کنید زیرا الکل باعث می ‌شود عملکرد سلول های بنیادی مختل گردد.
  • یک هفته قبل از درمان از مصرف رتینوئیدها، آنتی بیوتیک موضعی، لایه بردار، هیدروکینون و بنزوئیل پروکساید خودداری کنید.
  • از قرار گرفتن در مقابل نور مستقیم آفتاب اجتناب نمایید.
  • یک هفته قبل از درمان از لیزر موهای زائد صورت یا اپیلاسیون خودداری کنید.
مراقبتهای قبل و بعد از پی آر پی
مراقبتهای قبل و بعد از پی آر پی
  • از مصرف هر نوع محصولی که باعث می شود خشکی و حساسیت پوست شما افزایش پیدا کند اجتناب نمایید.
  • اگر سابقه تبخال را دارید باید یک هفته قبل از تزریق به حداقل سه روز پس از آن دارو مصرف کنید.
  • حدود ۷ روز قبل و دو هفته بعد از تزریق پی آر پی از مصرف داروهای غیر استروئیدی ضد التهاب یا داروهای استروئیدی خودداری کنید زیرا مصرف این محصولات باعث می شود نتایج خوبی را از درمان به دست نیاورید.
  • بهتر است تا ۲۴ ساعت پس از تزریق پلاسمای غنی از پلاکت از انجام دادن فعالیت های جسمانی سنگین خودداری کنید.
  • انتظار مقداری تورم و قرمزی پوست را داشته باشید.
  • پس از درمان از قرار گرفتن در مقابل نور آفتاب خودداری کنید و حتماً هنگام خارج شدن از منزل از کرم ضد آفتاب استفاده نمایید.
  • حداقل به مدت ۴ ساعت پس از جوانسازی صورت با پی آر پی از شستشوی صورت خود اجتناب کنید.
  • از رفتن به سونا یا دوش آب داغ گرفتن خودداری نمایید.
  • تا دو هفته پس از درمان از انجام دادن هر یک از روش های زیبایی از قبیل تزریق ژل و فیلر یا بوتاکس اجتناب کنید.

عوارض جانبی جوانسازی صورت با پی آر پی چیست؟

عوارض جانبی حاصل از تزریق پلاسمای غنی از پلاکت بسیار نادر است اما در برخی موارد احتمال بروز آنها وجود دارد. برخی از این عوارض به شرح زیر می باشند:

  • درد، کبودی و تورم در محل تزریق
  • بروز عفونت در محل تزریق
  • قرمزی شدید پوست که طی مدت ۱۲ تا ۲۴ ساعت برطرف می ‌شود.
  • خشکی پوست و پوسته ریزی که طی مدت ۷ تا ۱۰ روز بهبود پیدا می کند.
  • خارش در محل تزریق
  • احساس سرگیجه، تهوع و استفراغ
  • افزایش موقت سطح قند خون
  • تشکیل بافت اسکار دائمی که بسیار نادر است.
  • تیره شدن رنگ پوست که به ندرت به وجود می ‌آید و یک ماه بعد برطرف می گردد.

آیا همه افراد می توانند متقاضی درمان با پی آر پی باشند؟

اکثر افرادی که ۱۸ سال به بالا دارند می توانند متقاضی درمان با تزریق پی آر پی باشند اما در برخی موارد که در بخش زیر توضیح می دهیم امکان انجام این روش وجود ندارد:

  • افرادی که دچار سرطان متاستاز دهنده، ملانوما و سرطان استخوان هستند.
  • افرادی که عفونت شدید دارند.
  • افرادی که در حال شیمی درمانی هستند.
  • افرادی که در دو هفته گذشته از داروهای استروئیدی استفاده کرده اند.
  • افرادی که از داروهای رقیق کننده خون استفاده می کنند.
  • افرادی که بیماری های پوستی دارند.

 

  • متقاضیانی که از داروهای سرکوب کننده سیستم ایمنی بدن استفاده می کنند.
  • افرادی که دیابت یا سایر انواع بیماری های مزمن را دارند.
  • افرادی که دچار اختلالات خونی و ناهنجاری های پلاکت هستند.
  • زنان باردار یا افرادی که در دوران شیردهی به سر می برند.
  • افرادی که دچار اختلالات مزمن کبدی هستند.

نتایج حاصل از تزریق پی آر پی تا چه مدت باقی می ماند؟

ماندگاری پی آر پی
ماندگاری پی آر پی

برای جوانسازی صورت با پی آر پی به طور متوسط شما به ۲ تا ۳ جلسه درمان نیاز دارید که باید ۶ تا ۸ هفته فاصله زمانی بین جلسات درمان وجود داشته باشد تا شما نتایج مطلوبی را به دست بیاورید.

معمولاً نتایج حاصل از جوانسازی صورت با پی آر پی حدود ۶ تا ۹ ماه باقی می ماند. اگر شما از نتایج به دست آمده رضایت داشته باشید می توانید هر سال برای تمدید این نتایج به پزشک خود مراجعه کنید.

تاثیرات جادویی تزریق پی آر پی و میکرونیدلینگ

میکرونیدلینگ روشی است که برای کاهش علائم و نشانه های حاصل از پیری مورد استفاده قرار می گیرد و از آن تحت عنوان روشی برای تولید کلاژن بیشتر یاد می شود. در برخی از مراکز زیبایی در کنار میکرونیدلینگ از تزریق پی آر پی نیز استفاده می ‌شود تا فرآیند بهبود صورت افزایش پیدا کند و از میزان تورم و قرمزی صورت کاسته شود.

مزایای بی نظیر میکرونیدلینگ با پی آر پی
مزایای بی نظیر میکرونیدلینگ با پی آر پی

تحقیقات نشان داده است که میکرونیدلینگ با تزریق پلاسمای غنی از پلاکت می ‌تواند به بهبود نتایج حاصل از درمان در افرادی که دچار بافت اسکار هستند کمک کند. تزریق پلاسمای غنی از پلاکت باعث می شود که میزان اثرگذاری میکرونیدلینگ افزایش پیدا کند. اکثر افراد می توانند متقاضی درمان با این روش باشند و از مزایای جادویی جوانسازی صورت با پی آر پی و میکرونیدلینگ بهره‌مند شوند.

قیمت جوانسازی صورت با پی آر پی و میکرونیدلینگ چقدر است؟

از تزریق پلاسما غنی از پلاکت به عنوان یک روش زیبایی محسوب می ‌شود که تحت پوشش بیمه قرار ندارد و شما باید هزینه آن را از جیبتان پرداخت کنید. به طور کلی هزینه جوانسازی صورت با پی آر پی و میکرونیدلینگ به عوامل متعددی از قبیل تعداد جلسات مورد نیاز، مهارت و تخصص پزشک و موقعیت فیزیکی مطب او بستگی دارد.هرگز فریب تبلیغات ارزان ‌قیمت را نخورید و وسوسه نشوید که با صرف هزینه کمتر زیبایی خود را به خطر بیندازید.

به خاطر داشته باشید که ممکن است شما به ۶ جلسه درمان نیاز داشته باشید پس فکر این قضیه را نیز بکنید چرا که جوانسازی صورت با پی آر پی و میکرونیدلینگ بدون شک یک روش ارزان ‌قیمت نیست. شما می توانید در خصوص هزینه درمان خود با پزشک تان صحبت کنید و اطلاعات لازم را به دست بیاورید.

بهترین مرکز پی آر پی در اهواز کجاست؟

اگرچه جوانسازی صورت با پی آر پی و میکرونیدلینگ یک روش کم تهاجمی است چیزی از اهمیت مراجعه به یک مرکز زیبایی عالی کم نمی کند چرا که زیبایی صورت اصلا شوخی بردار نیست و شما نمی توانید زیبایی خودتان را به خطر بیندازید. ما در مراکز زیبایی خود با به کارگیری متخصصان توانمند و کارآمد به شما برای کسب نتایج دلخواه کمک می کنیم.

شما می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص بهترین مرکز پی آر پی در اهواز و تماس با کارشناسان مرکز به صفحه ارتباط با ما مراجعه نمایید.

نتایج حاصل از درمان کی قابل مشاهده خواهد بود؟

تزریق پی آر پی در کنار میکرونیدلینگ می تواند باعث بهبود بافت اسکار روی صورت شود و ظاهری جذاب و زیبا را به وجود بیاورد. پس از آنکه دوران درمان شما تکمیل شد و شما همه جلسات لازم را سپری کردید می توانید به تدریج شاهد نتایج به دست آمده از درمان باشید. معمولاً حدود دو هفته طول می ‌کشد تا شرایط پوست صورت شما رو به بهبود برود پس اولین مرحله درکسب نتایج دلخواه این است که کاملاً صبور باشید.

خداحافظی با ریزش مو با تزریق پلاسمای غنی از پلاکت

آیا شما از ریزش موهای خود رنج می برید و به دنبال یک راه حل قطعی برای جلوگیری از ریزش موهای تان هستید؟ اگر پاسخ تان به این سوال مثبت است دست نگه دارید. حدود ۵۰ میلیون نفر آقا و ۳۰ میلیون خانم در آمریکا دچار طاسی سر هستند. برخی از این افراد در سنین جوانی قرار دارند اما عده ای دیگر پس از ۵۰ سالگی دچار ریزش مو شده اند.

درمان ریزش مو با پی آر پی
درمان ریزش مو با پی آر پی

معرفی روش پی آر پی به عنوان یک راه حل برای ریزش مو توانسته انقلابی در این عرصه زیبایی ایجاد کند چرا که این روش هیچ گونه عارضه جانبی ندارد. حدود یک دهه از کاربرد پی آر پی در علم پزشکی می گذرد و از این روش در حوزه های مختلفی استفاده شده است. در عرصه زیبایی و مو نیز پزشک پس از آماده سازی نمونه خون شما آن را به درون پوست سر تزریق می ‌کند که به ترمیم عروق خونی، افزایش رشد سلول ها، ترمیم زخم و تحریک تولید کلاژن کمک می کند.

پزشکان زمانی شروع به استفاده از این روش کردند که متوجه شدند غلظت بالای پلاکت های موجود در پلاسما باعث می ‌شود که موها مدت بیشتری در فاز فعال رشد قرار داشته باشند. تزریق پلاسمای غنی از پلاکت برای بهبود رویش موها به مدت ۳ ماه و هر ماه انجام می شود سپس تا دو سال و هر سه تا چهار ماه یک بار انجام خواهد شد. برنامه درمان با این روش به ژنتیک شما، الگوی ریزش موها و میزان ریزش آنها، سن شما و شرایط هورمونی بدنتان بستگی دارد.

ممنوعیت های تزریق پلاسمای غنی از پلاکت برای ریزش مو شامل چه مواردی است؟

معمولا تزریق پلاسمای غنی از پلاکت برای اکثر افراد مجاز است و هیچ خطری آنها را تهدید نمی کند با این حال گروه های زیر نمی توانند متقاضی درمان با این روش باشند:

  • اگر شما دچار بیماری تیروئید یا لوپوس هستید احتمالا نمی توانید متقاضی درمان با این روش باشید چرا که این اختلالات همچنان باعث ریزش موهای شما خواهد شد.
  • اگر از داروهای رقیق کننده خون استفاده می کنید پلاکت های شما عملکرد مناسبی ندارند و تزریق prp عملاً اثرگذاری چندانی نخواهد داشت.
  • ‏پی آر پی زمانی اثرگذاری بهتری دارد که ریزش موهای شما به تازگی رخ داده باشد زیرا فعال کردن فولیکول هایی که مدت زیادی فعالیت نداشته اند چالش‌ برانگیز است.

ومپایر لیفت

تزریق خون به صورت کیم کارداشیان
تزریق خون به صورت کیم کارداشیان

ومپایر لیفت یا همان پی آر پی روشی است که کیم کارداشیان به شدت از آن حمایت می کند و درباره مزایای بی ‌نظیر آن صحبت می کند. امروز صورت ومپایری بسیار معروف و محبوب شده است و با توجه به استقبال سلبریتی ها از این روش افراد زیادی متقاضی درمان با آن شده ‌اند. شما هم می ‌توانید به جوانسازی صورت خود با پی آر پی بپردازید و از نتایج به دست آمده لذت ببرید.

 

جمع آوری مطالب: لیلا عبدالملکی

لینک منبع اول

لینک منبع دوم

لینک  منبع سوم

 

0 0 رای ها
به نظر شما چند ستاره ؟

بیشترین تخفیف های زیبایی و لیزر در بهترین مراکز تهران و شهرستان ها
اینجا کلیک کنید

Subscribe
Notify of
guest

0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments