تزریق چربی به لب

تزریق چربی به لب ، سینه ، باسن ، گونه و چانه |بهترین روش حجم دهی لب ها

تزریق چربی به لب

تزریق چربی به لب چیست و چگونه انجام می شود؟

امروزه متدها و روش های مختلفی برای حجیم کردن لب ها به کار می رود! برخی از آن ها نتیجه ی بهتری نسبت به بقیه دارند و به همین خاطر محبوبیت بیشتری نیز بین افراد پیدا کرده اند!

جشنواره تخفیف زیبایی و لیزر، دستگاه لیزر مدیواستار (اسکلپیون) 2024

مشاوره رایگان با پزشک، کلیه ایام هفته

22612171_021  22612108_021

09027610748

instagram پیج مرکز تخصصی زیبایی قلهک

instagram پیج تخصصی لیزر موهای زائد

instagram نمونه کارهای زیبایی

برای ورود به پیج اینستاگرام روی لینک مربوطه کلیک کنید

شاید اسم تزریق چربی به گوش شما هم خورده باشد و کنجکاو شده باشید که این روش دقیقا به چه صورت عمل می کند!

تزریق چربی به لب
تزریق چربی به لب

نکته ی مهم این جاست که هیچ گونه چربی آماده ای وجود ندارد که شما بخواهید به بدن خود تزریق کنید. بلکه متد کاری این نوع درمان این گونه است که چربی ها را از برخی نقاط بدن برداشته و در محل مورد نظر تزریق می کنند.

آشنایی با برخی اصطلاحات رایج در تزریق چربی:

محل اهدا کننده : محلی در بدن است که دارای چربی می باشد و می توان از آن جا ، چربی ها را برداشت.عموما از شکم و پهلو، ران و یا بازوها ، چربی برداشته می شود!

محل دریافت کننده : محلی است که تصمیم به تزریق چربی در آن را دارید.عموما تزریق چربی در صورت انجام می گیرد.لب ها بهترین نقطه برای تزریق چربی می باشند!

شیوه ی کار به این صورت است که پزشک ، با استفاده از سوزن های بسیار ریز ، چربی ها را از محل اهدا کننده برداشته و در محل دریافت کننده تزریق می کنند.به خاطر داشته باشید که تزریق چربی عملیاتی ظریف و دقیق است. به همین خاطر توصیه می شود که مرکز زیبایی و پزشک خود را با دقت انتخاب کنید.

بهترین مرکز تزریق چربی در تهران

مرکز زیبایی برکه افتخار دارد که بهترین و با کیفیت ترین خدمات را به شما عزیزان ارائه کند. کلیه پزشکان این مجموعه ، دارای مهارت و تخصص بالا می باشند.به همین خاطر تضمین خواهیم کرد که بهترین نتیجه را حاصل نمایید!شما می توانید جهت کسب اطلاعات بیشتر و هم چنین اخذ نوبت از این مرکز به صفحه ی تماس با ما مراجعه کنید!
بهترین مرکز تزریق چربی در تهران
بهترین مرکز تزریق چربی در تهران

تزریق چربی به لب بهتر است یا ژل

یکی از سوالات بسیار مهم این است که : تزریق چربی یا ژل ؟!!

در پاسخ به این سوال باید بگوییم که همه چیز به خواست و نیاز شما بستگی دارد. هر دو روش فوق العاده هستند و ظاهر بسیار خوبی به لب های شما خواهند داد.

نکته ای که باید در نظر بگیرید این است که در روش تزریق چربی ، هیچ گونه مواد خارجی به بدن شما وارد نمی شود و زمان تطبیق بدن با این چربی ها کوتاه تر خواهد بود!
البته طبیعی است که پس از اتمام درمان ، اندکی دچار تورم و کبودی شوید.این عوارض جانبی کاملا طبیعی است و پس از مدتی از بین خواهند رفت و در آن هنگام می توانید نتیجه ی کامل را در خود مشاهده کنید!

هزینه تزریق چربی به لب چقدر است | تخفیف تزریق چربی

سوال بسیار مهم : هزینه ها و قیمت ها؟!

با وضعیت اقتصادی موجود در کشور ، طبیعی است که افراد نتوانند هزینه های بالایی را برای عمل های زیبایی پرداخت کنند. اما بر عکس آن چه که شنیده اید ، تزریق چربی به هیچ وجه عمل گران قیمتی محسوب نمی شود.

این عملیات کاملا سرپایی بوده و با استفاده از بی حسی موضعی صورت می گیرد.شما می توانید یک ساعت بعد از اتمام این عملیات ، به منزل خود بازگردید. صفر تا صد این پروسه در مطب پزشک صورت می گیرد و به هیچ وجه نیازی به بستری شدن نخواهید داشت!

هزینه تزریق چربی نیز بستگی زیادی به محلی که قصد تزریق به آن دارید ، خواهد داشت. در واقع هر چه حجم ناحیه مورد نظر بزرگ تر باشد ، طبیعی است که هزینه های شما نیز افزایش پیدا خواهد کرد.

اما در مرکز زیبایی برکه ، افتخار ما بر این است که همواره خدمات خود را با قیمتی مناسب عرضه کنیم!
هزینه تزریق چربی به لب چقدر است
هزینه تزریق چربی به لب چقدر است

تزریق چربی به لب دائمی است

طبیعی است که وقتی تزریق چربی به لب را انجام دادید ، دلتان بخواهد که نتایج آن ماندگار و همیشگی باشند. اما خبر بد این جاست که تزریق چربی به لب ، عملیاتی موقت است و به همین خاطر ممکن است به تزریق مجدد نیاز داشته باشید!

عموما و در بهترین حالت تزریق چربی 1 الی 2 سال دوام خواهد داشت! البته این عدم دوام به نوعی به سود شما خواهد بود چرا که این گونه اطمینان پیدا خواهید کرد که به هیچ وجه درگیر عوارض جانبی طولانی مدت نخواهید شد!

باز هم باید توضیح دهیم که همه چیز به پزشکتان بستگی خواهد داشت.

پزشک تشخیص می دهد که چربی کدام ناحیه از بدن شما برای تزریق مناسب تر است ! در صورتی که این انتخاب به درستی صورت بگیرد ، احتمالتان دوام تزریق چربی نیز بیشتر خواهد شد!

اما سوال بسیار مهم : تزریق چربی فقط به لب ها امکان پذیر است ؟!

پاسخ : به هیچ وجه ، می توان این عملیات را برای دیگر نقاط بدن نیز انجام داد. از جمله :

  • تزریق چربی به سینه
  • تزریق چربی به باسن
  • تزریق چربی به گونه ها ، چانه و پیشانی

همان گونه که می بینید اثرات شگفت انگیز تزریق چربی فقط محدود به لب ها نمی شود و شما از طریق این روش ، می توانید بدن خود را به زیباترین شکل ممکن ، فرم دهی نمایید!

هر آن چه که راجع به عوارض تزریق چربی شنیده اید را کنار بگذارید. چرا که با استفاده از یک مرکز و پزشک معتبر می توانید به بهترین نتیجه ی مورد نظرتان دست پیدا کنید.

برای مشاهده تخفیف ها ، قیمت ها و دیگر خدمات مرکز برکه اینجا را کلیک کنید.

فیلم تزریق چربی به لب

در ادامه می توانید ویدیویی از چگونگی انجام این عملیات را مشاهده کنید. کافیست بر روی تصویر پایین کلیک نمایید!

 

عکس تزریق چربی به لب

اینترنت و فضای مجازی ، بستر فوق العاده ای جهت اشتراک گذاری عکس های قبل و بعد از تزریق چربی می باشند.در ادامه چندین تصویر را می بینیم.

می توانید نتیجه ی تزریق چربی در یک مرکز معتبر با یک مرکزی که تجربه و مهارت کافی ندارد را مقایسه کنید.به خاطر داشته باشید که مهم ترین اقدام شما انتخاب پزشک ماهر و هم چنین یک مرکز معتبر است :

عکس تزریق چربی به لب
عکس تزریق چربی به لب
عکس تزریق چربی به لب
عکس تزریق چربی به لب

تزریق چربی به لب نی نی سایت

وب سایتی مانند نی نی سایت و تالار های گفتگوی آن مکان بسیار فوق العاده ای برای یافتن یک مرکز و پزشک وارد در تزریق چربی می باشد.اما به خاطر داشته باشید که اظهار نظر افرادی که آن جا هستند ، شخصی است و نمی توان به آن استناد کرد. در ادامه برخی از این اظهار نظرها را مشاهده می کنید و خواهید دید که نتیجه ی حاصل از تزریق چربی چقدر به مرکز انتخابی تان بستگی دارد.

تزریق چربی به لب نی نی سایت
تزریق چربی به لب نی نی سایت
0 0 رای ها
به نظر شما چند ستاره ؟

بیشترین تخفیف های زیبایی و لیزر در بهترین مراکز تهران و شهرستان ها
اینجا کلیک کنید

Subscribe
Notify of
guest

0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments