فیلر

تزریق فیلر در ساوه | منافع بی شمار فیلرها برای جوانسازی پوست

تزریق فیلر در ساوه

تزریق فیلر در ساوه

اگر از ساکنین تهران بپرسید که ساوه کجاست؟ نود درصد آنها به شما خواهند گفت که :”همین پایین تهران”!!
این واقعیت دارد که شهر کوچک و بیشتر صنعتی ساوه به خاطر نزدیکی به تهران، عموما برای تهرانی ها به عنوان یک شهر دیگر محسوب نمی شود. بلکه نگاه ها به ساوه بیشتر مانند رباط کریم و پرند است تا مثلا قم. هرچند این عبارات نشان از وابستگی شدید ساوه به تهران دارد، اما ساوه در حقیقت یک شهر مسکونی مهم است که میزبان خانواده های کارمندان بسیاری است که در کارخانه های آن کار می کنند. از همین رو ساوه یک جریان زندگی مستقل از پایتخت هم دارد و این کاملا طبیعی است.

جشنواره تخفیف زیبایی و لیزر، دستگاه لیزر مدیواستار (اسکلپیون) 2024

مشاوره رایگان با پزشک، کلیه ایام هفته

22612171_021  22612108_021

09027610748

instagram پیج مرکز تخصصی زیبایی قلهک

instagram پیج تخصصی لیزر موهای زائد

instagram نمونه کارهای زیبایی

برای ورود به پیج اینستاگرام روی لینک مربوطه کلیک کنید

تزریق فیلر در ساوه
تزریق فیلر در ساوه

اما فاصله اندک با امکانات پایتخت تاثیر خودش را می گذارد. ساکنین عزیز ساوه وقتی می خواهند از خدمات باکیفیت و مطلوب بهره مند شوند اغلب راهی تهران می شوند و برمیگردند. هرچند عزیمت به تهران به نظر آسان می رسد اما به هرصورت مستلزم پیمودن حدود حداقل چهار ساعت راه است! ساعاتی که اگر اطلاعات درستی از برخی مراکز موجود در خود ساوه داشته باشید، نیازی به صرف کردنش نیست.
از جمله مراکز خدماتی که قصد داریم در این مقاله در مورد آنها با شما صحبت کنیم، مراکز زیبایی هستند. وقتی بحث سالن های آرایشی می شود هیچکس به این فکر نمی کند که تا تهران یا شهر بزرگ دیگری مراجعت کند ، آنهم فقط برای رفتن به یک سالن آرایشی! اما بحث مراکز زیبایی جداست.
مراکز زیبایی عملا خدمات درمانی به شما ارائه می دهند و به همین علت کیفیت آنها اهمیت زیادی دارد. اما ساوه ای های عزیز، چنانچه به دنبال یک مرکز زیبایی معتبر می گردید، لازم نیست تا تهران، همدان، قم یا اراک بروید؛ بلکه مراکز زیبایی معتبر در شهر خود شما هم وجود دارند.

بهترین مراکز زیبایی ساوه

اگر چند دقیقه از وقتتان را بگذارید و فرم انتهای مقاله را پر کنید، از صرف چند ساعت وقت برای سفر به شهری دیگر بی نیاز می شوید. با پر کردن و ارسال فرم انتهای مقاله، تهران اسکین درسریعترین زمان ممکن فهرستی از بهترین و باکیفیت ترین مراکز زیبایی در ساوه را به شما عزیزان ارائه می کند.

تزریق فیلر در ساوه
تزریق فیلر در ساوه

بهتر است آگاهی داشته باشید که مرکز های زیبایی بسیار خوب که از نظر کیفی هیچ کم از بهترین مراکز تهران ندارند، در شهر خودتان هم حاضر هستند.

از جمله این مراکز اما، شعبه ساوه مجموعه مراکز تهران اسکین است. تهران اسکین مجموعه ای معتبر است که مراکز زیبایی زیادی در سراسر کشور دارد. شعب معتبری که در شهر های اطراف شما مانند اراک، همدان و قم نیز وجود دارند. کادر حرفه ای در کنار بهره مندی از بهترین دستگاه های روز دنیا با به‌صرفه ترین تعرفه ها و تخفیف های استثنایی، شعب تهران اسکین را به یکی از بهترین مراکز زیبایی در هر شهر تبدیل کرده است. برای کسب اطلاعات بیشتر و اخذ نوبت بهتر است به صفحه تماس با ما مراجعه کنید.

تزریق فیلر

شاید از ابتدای مقاله با خودتان فکر می کنید که چرا تزریق فیلر در عنوان این مقاله وجود دارد؟!
این به خاطر آن است که تزریق فیلر یکی از بهترین خدمات غیر تهاجمی جوانسازی پوست برای رفع چین و چروک است که در بهترین مراکز زیبایی می توانید دریافت دارید. این روزها هنوز هم بعد از سال ها رایجترین روش برای رفع چروک پوست بوتاکس است اما درمان های جدیدتر و بهتری هم در دسترس هستند. دقیقا مانند تزریق فیلر یا حتی تزریق چربی!
البته نباید این را فراموش کنید که هرکدام از روش های جوانسازی برای برطرف کردن مشکلات خاصی مورد استفاده قرار می گیرند، و وجود یکی الزاما به معنی جایگزین دیگری نیست.
به همین خاطر هرچقدر که بوتاکس برای رفع چروک های عمیق پوستی مناسب است، تزریق فیلر برای برطرف کردن چروک های ثابت و سطحی تر موثرتر است.

تزریق فیلر در ساوه
تزریق فیلر در ساوه

تزریق فیلر چگونه انجام می شود؟

در این روش به جای هرماده سمی( برای کسب آگاهی بیشتر در این مورد بهتر است این مقاله را مطالعه کنید)، از مواد یا پرکننده های طبیعی استفاده می شود. در گذشته فیلرها از مواد گوناگونی تولید می شدند که الزاما همگی آنها طبیعی نبودند، اما امروزه بهترین و البته رایجترین فیلرها(پرکننده ها) آنهایی هستند که طبیعی ترند.
مورد استفاده ترین فیلرهای امروزی فیلر های هیالورونیک اسیدی هستند. هیالورونیک اسید، یک اسید طبیعی در بدن است که در مواد طبیعی بیرونی مانند برخی گیاهان هم پیدا می شود. بهترین فیلرها از این جنس هستند چون هم سازگاری بیشتری با بدن دارند و هم ایمنی و اثرگذاری مطلوب آنها بیشتر است.

برای آشنایی بیشتر با هیالورونیک اسید بهتر است این مقاله را مطالعه کنید.

تزریق فیلر در ساوه
تزریق فیلر در ساوه

وقتی فیلرها به زیر پوست و در ناحیه چروک های تزریق می شوند از زیر فضای خالی شده آنها را پر می کنند و به پوست ظاهری صاف و شفاف می دهند. اتفاقی که به عنوان جوانسازی شناخته می شود.
اما تزریق فیلر فقط برای رفع چین و چروک نیست. بلکه یکی از رایجترین موارد استفاده از آن به عنوان تزریق ژل لب جهت حجم دهی به لب هاست. فیلرها تاثیر طبیعی دارند و بدون مخدوش کردن ظاهر نرمال لب ها آنها را به شکلی نامحسوس حجیم می کنند و به زیبایی صورت فرد می افزایند.

نکات تزریق فیلر

یکی از مهمترین نکاتی که باید درمورد تزریق فیلر بدانید این است که فیلرها تاثیر دائمی ندارند. بلکه بعد از حداکثر شش ماه( این سرعت به شرایط خاص هر فرد بستگی دارد) خود به خود در بافت پوست حل شده و اثرشان از بین می رود. از همین رو بعد از این مدت دوباره باید آنها را تزریق کنید تا اثرشان را تجدید نمایید.

تزریق فیلر در ساوه
تزریق فیلر در ساوه

نکته بعدی در مورد آنها این است که حتما به یاد داشته باشید، فیلرها تا زمان جا افتادن کامل در پوست می توانند حرکت کرده و جابه‌جا شوند. از همین رو بلافاصله بعد از تزریق پزشک درمانگر باید ناحیه تحت درمان را کمی ماساژ دهد تا فیلر به درستی زیر پوست جابیفتد. از آنطرف حواستان باشد که تا چند ساعت بعد از تزریق نباید هیچونه فشاری به ناحیه تزریق فیلر وارد کنید.
نکته سوم که البته قطعا در هر مرکز زیبایی با آن مواجه می شوید، مسئله مارک و برند فیلرهاست. بهتر است بدانید که بهترین مارک های فیلر که در مراکز معتبر به شما ارائه می شوند، یکی ژوویدرم و دیگری رستیلن است. ژوویدرم حالت طبیعی تر اما حجم دهندگی کمتر دارد، در حالی که رستیلن کاملا برعکس است.
گرد آورنده : ندا ناصری

0 0 رای ها
به نظر شما چند ستاره ؟

بیشترین تخفیف های زیبایی و لیزر در بهترین مراکز تهران و شهرستان ها
اینجا کلیک کنید

Subscribe
Notify of
guest

0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments