تزریق بوتاکس لینوریز

تزریق بوتاکس لینوریز و مسپورت | تزریق بهترین و با کیفیت ترین مواد بوتاکس در مرکز زیبایی برکه

تزریق بوتاکس لینوریز

تزریق بوتاکس لینوریز

با جستجوی کوتاهی در بازار تزریق بوتاکس متوجه خواهید شد که انواع و اقسام مختلفی از مواد بوتاکس وجود دارد و همین موضوع باعث شده که انتخاب یکی از این انواع بوتاکس برای افراد سخت و دشوار شود.

جشنواره تخفیف زیبایی و لیزر، دستگاه لیزر مدیواستار (اسکلپیون) 2024

مشاوره رایگان با پزشک، کلیه ایام هفته

22612171_021  22612108_021

09027610748

instagram پیج مرکز تخصصی زیبایی قلهک

instagram پیج تخصصی لیزر موهای زائد

instagram نمونه کارهای زیبایی

برای ورود به پیج اینستاگرام روی لینک مربوطه کلیک کنید

کارخانه های چینی نیز مثل همیشه از قافله عقب نمی مانند و بازار بوتاکس را تسخیر کرده اند. اما خود شما بهتر از هرکسی می دانید که نمی توان به اجناس چینی و کیفیت آن ها اطمینان نمود به همین خاطر گرچه قیمت های پایین تری به نسبت دیگر مواد بوتاکس موجود در بازار دارند اما توصیه می کنیم که همیشه کیفیت را شرط اصلی قرار دهید.

تزریق بوتاکس لینوریز
تزریق بوتاکس لینوریز

در این مطلب تصمیم داریم به یکی از بهترین مواد بوتاکس موجود در بازار بپردازیم که محبوبیت چشم گیری میان افراد پیدا کرده است.

بوتاکس لینوریز محصولی ایرانی است که کیفیتی فوق العاده دارد و برخلاف نمونه های چینی هیچ گونه عوارض جانبی بر جای نمی گذارد و علاوه بر این به نسبت دیگر محصولا اصل و با کیفیت موجود ، قیمت مناسب تری دارد

بهترین مرکز تزریق بوتاکس در تهران

مرکز تزریق بوتاکس و فیلر برکه ، افتخار دارد که به مناسب فرا رسیدن ایام پایانی سال، تخفیف های فوق العاده استثنایی به شما عزیزان ارائه کند. شما می توانید جهت کسب اطلاعات بیشتر و هم چنین اخذ نوبت از این مرکز به صفحه ی تماس با ما مراجعه کنید

قیمت بوتاکس لینوریز

یکی از سوالات رایجی که درباره تزریق بوتاکس پرسیده می شود این است که هزینه و قیمت انجام این کار چقدر می باشد ؟

در پاسخ به این سوال باید بگوییم که قیمت و هزینه ی نهایی به میزان تزریق و هم چنین ناحیه ی تحت درمان بستگی دارد.

گرچه قیمت بوتاکس لینوریز به نسبت دیگر مواد بوتاکس، کمتر است اما در نظر داشته باشید که هزینه ی کل صورت قطعا بسیار متفاوت خواهد بود.

تزریق بوتاکس لینوریز
تزریق بوتاکس لینوریز

علاوه بر این توصیه ای که به شما می کنیم این است که در نظر داشته باشید قیمت پایین یک مرکز می تواند علامت هشدار دهنده ی بوتاکس تقلبی باشد. به همین خاطر مراقب باشید که چه مرکزی را برای انجام این عملیات تخصصی استفاده می کنید. به این خاطر که گرچه تزریق بوتاکس به نسبت کار ساده ای است اما تزریق اشتباه و بی رویه ی آن می تواند عواقب جبران ناپذیری برای پوست شما به همراه داشته باشد.

موارد بسیاری گزارش شده است که با تزریق بوتاکس چینی و تقلبی ، فرد دچار کهیر و جوش های پوستی بسیار وخیمی شده است که سال ها دوام داشته اند .

اما سوالی که در این میان وجود دارد ، آن است که به عنوان یک مصرف کننده ؛ از کجا تشخیص دهیم که یک بوتاکس اصل است ؟

در ادامه به چندین روش تشخیصی اشاره می کنیم که می تواند به شما کمک کند:

اول از همه این که می توانید تصاویر بوتاکس اصل و چینی را در اینترنت پیدا کنید و به خوبی به خاطر بسپارید.این روزها اجناس چینی با برچسب های تقلبی به وفور در بازار یافت می شوند و شما به عنوان شخصی که تصمیم به انجام این عملیات زیبایی را دارد باید به خوبی به این نکات توجه داشته باشید.

تزریق بوتاکس لینوریز
تزریق بوتاکس لینوریز

نکته ی دیگری که در این میان مطرح است ، اینه که قیمت های پایین یک مرکز به نسبت دیگر مراکز زیبایی نیز می تواند زنگ هشداری برای شما باشد که به اصل بودن مواد بوتاکس شک کنید.

هم چنین تحت منشور حقوق بیمار، شما کاملا حق خواهید داشت که از پزشک خود بخواهید علاوه بر نشان دادن مدرک نظام پزشکی خود، مواد و برچسب روی بطری بوتاکس را نیز به شما نشان دهد. در صورتی که از این کار امتناع ورزید ، بهتر است به اعتبار مجموعه و هم چنین مواد استفاده شده شک کنید.

تزریق بوتاکس لینوریز
تزریق بوتاکس لینوریز

از آن جایی که مکانیزم عمل بوتاکس به گونه ای است که برخی عضلات ناحیه مورد نظر را فلج می کند تا پیام های عصبی به آن ها ارسال نشوند ، یکی از رایج ترین عوارض جانبی تزریق بوتاکس تقلبی، از کار افتادگی و فلج دائم عضلات می باشد.

این عارضه امری بسیار جدی است و باید به دقت مورد توجه قرار بگیرد. علاوه بر این یک مطب غیر بهداشتی و کثیف نیز می تواند دلیل دیگری بر عدم اطمینان به آن جا باشد.

به خاطر داشته باشید که در طول تزریق بوتاکس، سوزن هایی وارد پوست شما می شوند و یک محیط غیر پاکیزه می تواند در نهایت منجر به بروز عفونت های وخیم در پوست شوند.

متاسفانه امروزه شاهدیم که تزریق بوتاکس در برخی از سالن های آرایشی و توسط افراد غیر متخصص نیز انجام می شود.

در صورتی که پوست و ظاهرتان برای شما اندک اهمیتی دارد ، بهتر است به هیچ وجه به این نوع سالن ها اعتماد نکنید.چرا که تزریق بوتاکس باید صرفا تحت نظر و توسط یک پزشک متخصص زیبایی انجام شود.

تزریق بوتاکس لینوریز
تزریق بوتاکس لینوریز

بوتاکس مسپورت خوبه؟

بوتاکس مسپورت(مصپورت) نیز یکی دیگر از محصولات ایرانی بوتاکس است که امروزه شیوع فراوانی در بازار مصرف پیدا کرده و نتایج به دست آمده از تزریق آن نیز کاملا قابل قبول هستند.

بوتاکس مسپورت نیز مکانیزم مشابهی دارد که با فلج کردن عضلات مربوطه ، باعث رفع چین و چروک و هم چنین برطرف کردن خطوط اخم می شود.

بیشتر مواقع به خاطر قیمت پایین این نوع بوتاکس، نسبت به آن شک و شبهه هایی وجود دارد اما به خاطر داشته باشید که محصول ایرانی به علت تولید داخل بودن ، به نسبت دیگر محصولات از قیمت پایین تری برخودار است و این مسئله هیچ گونه ارتباطی به کیفیت آن ندارد.

بیشتر مراجعین مرکز برکه ، به هنگام استفاده از این نوع بوتاکس ، رضایت کامل داشته اند و هیچ گونه عوارض جانبی گزارش نشده است.

البته بهتر است که نکات بهداشتی پس از تزریق بوتاکس را نیز رعایت کنید. از جمله :

پس از تزریق بوتاکس به هیچ وجه به ناحیه مورد نظر دست نزنید و اجازه دهید که این مواد با بدن شما سازگار شوند

از قرار گرفتن در معرض نور آفتاب خودداری کنید چرا که ممکن است دچار قرمزی و التهاب شوید.

از مصرف لوازم آرایشی بعد از تزریق بوتاکس اجتناب کنید.

تزریق بوتاکس لینوریز
تزریق بوتاکس لینوریز
در نهایت این که همه چیز درباره این عملیات زیبایی به انتخاب یک مرکز معتبر و پزشک متخصص برمی گردد. پس همین امروز با مرکز برکه تماس گرفته و نوبت بگیرید.

مترجم و محقق : ندا ناصری

0 0 رای ها
به نظر شما چند ستاره ؟

بیشترین تخفیف های زیبایی و لیزر در بهترین مراکز تهران و شهرستان ها
اینجا کلیک کنید

Subscribe
Notify of
guest

0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments