تزریق بوتاکس شریعتی

تزریق بوتاکس قلهک زرگنده | تخفیف بوتاکس در قلهک

در مقالات قبلی درباره بهترین دکتر تزریق بوتاکس در تهران توضیحات مفصلی ارائه دادیم و شما را با مرکز بوتاکس تهران آشنا کردیم. امروز قصد داریم نکات بسیار مهمی درباره بوتاکس پیشانی و تجربه تزریق بوتاکس در قلهک به شما آموزش دهیم. پس چنانچه قصد تزریق بوتاکس را دارید یا به دنبال تزریق بوتاکس شمال تهران می گردید ، توصیه می کنیم این مطلب را از دست ندهید.

برای جستجوی آسان و دسترسی سریع تر به پاسخ سوالات خود می توانید بر روی لینک های موجود در جدول زیر کلیک کنید و مستقیما به سوالاتی که مد نظر شماست رجوع کنید.

جشنواره تخفیف زیبایی و لیزر، دستگاه لیزر مدیواستار (اسکلپیون) 2024

مشاوره رایگان با پزشک، کلیه ایام هفته

22612171_021  22612108_021

09027610748

instagram پیج مرکز تخصصی زیبایی قلهک

instagram پیج تخصصی لیزر موهای زائد

instagram نمونه کارهای زیبایی

برای ورود به پیج اینستاگرام روی لینک مربوطه کلیک کنید

پیش از هر چیز لازم است ابتدا نکات مهمی درباره تزریق بوتاکس را به شما یادآور شویم.

5 نکته مهم در مورد بوتاکس

تزریق بوتاکس
بوتاکس چیست
  1. بوتاکس چیست ؟

بوتاکس یک روش پزشکی برای معالجه برخی از مشکلات عضلانی و یک روش زیبایی برای از بین بردن چین و چروک ها است که با فلج کردن موقت ماهیچه ها عمل می کند.

  1. بوتاکس برای چه مواردی در صورت استفاده می شود؟

بوتاکس برای رفع خطوط افقی پیشانی ، معروف به خطوط “11” بین چشم ها و خطوط پنجه کلاغی اطراف چشم ، توسط FDA تأیید شده است.

  1. چه تعداد واحد بوتاکس برای پیشانی مجاز است؟

برای خطوط افقی پیشانی ، پزشکان مجازند تا 20 واحد بوتاکس تزریق کنند. برای خطوط “11” بین چشم ها (یا خطوط گلابلار) ، حداکثر 20 واحد موثر واقع می شود. این بدان معنی است که شما می توانید تا 40 واحد بوتاکس در ناحیه پیشانی خود دریافت کنید.

  1. چه نقاطی از صورت برای تزریق بوتاکس بی خطر هستند؟

در حال حاضر ، خطوط کنتال گوشه های چشم (پنجه کلاغی) تنها ناحیه مورد تأیید FDA برای تزریقات بوتاکس به شمار می رود.

  1. هزینه تزریق بوتاکس چقدر است؟

هزینه و قیمت بوتاکس بسته به نقطه ای که تزریق را دریافت می کنید ، متفاوت است. همچنین هزینه ها بر اساس هر واحد تزریق نیز تعیین می شوند و ممکن است متفاوت باشند.

تزریق بوتاکس شمال تهران

تزریق بوتاکس قلهک : تزریق بوتاکس پیشانی

تزریق بوتاکس فرمانیه
قیمت بوتاکس پیشانی

تزریق بوتاکس یک پروسیجر تزریقی زیبایی است که برای شل کردن و صاف کردن چین و چروک های صورت استفاده می شود. این روش ، عضلات صورت شما را به طور موقت به واسطه ماده فعال موجود در بوتاکس که سم بوتولینوم نوع A نام دارد ، فلج می کند. بوتاکس می تواند در ناحیه پیشانی ، بین چشم های تان تزریق شود.

تزریق بوتاکس برای پیشانی ، درمانی برای صاف کردن خطوط افقی و چروک های عمودی بین چشمان است. عملکرد این روش ، شل کردن عضلات مسئول ایجاد این چین و چروک ها می باشد.

برخی افراد ممکن است تزریق بوتاکس در پیشانی را بدین جهت انتخاب کنند تا ظاهر خطوط عمودی اخم و چروک های افقی پیشانی را به حداقل برسانند.

اگرچه استفاده از بوتاکس در پیشانی به تازگی مورد تایید FDA واقع شده است ، اما پزشکان متخصص و کاملاً واجد شرایط ، شدیدا جانب احتیاط را رعایت می کنند. دلیل این امر این است که یا وجودی که بوتاکس می تواند در صاف کردن و یا رفع چین و چروک موثر باشد ، در عین حال می تواند منجر به شل شدن بیش از حد عضلات نیز شود ، در نتیجه ممکن است افتادگی ابرو یا حتی نا متقارن بودن آن ها ایجاد شود.

از اینرو ، میزان تزریق بوتاکس باید با دقت کنترل و نظارت شود. خوشبختانه این اتفاق در مرکز تزریق بوتاکس قلهک افتاده و شما می توانید با خیالی آسوده تزریق بوتاکس خود را دریافت کنید ، بدون این که نگران خطرات و عوارض احتمالی آن باشید.

تزریق بوتاکس شریعتی

تزریق بوتاکس قلهک : چه میزان بوتاکس برای تزریق پیشانی مجاز است؟

رفع خطوط میان ابروها
بوتاکس پیشانی

تزریق بوتاکس به میزان 50 تا 200 واحد در هر سرنگ مصرف می شود. برخی از پزشکان می گویند به طور متوسط ​​8 تا 20 واحد به پیشانی تزریق می کنند. Allergan ، یکی از شرکت های تولید کننده لوازم آرایشی و بوتاکس ، دوز 4 واحدی را در هر 5 نقطه روی پیشانی پیشنهاد می کند که در مجموع 20 واحد را شامل می شود.

پزشک تان ابتدا باید تزریق را با دوز کم شروع کند. در این صورت ، معمولاً دو تا چهار هفته به شما زمان داده می شود تا ببینند که این دوز چگونه بر روی شما تاثیر می گذارد. سپس می توانید چند واحد بیشتر دریافت کنید. از اینجا به بعد ، پزشک تان در بازدیدهای بعدی به شما اطلاع می دهد که چه تعداد واحد لازم را دارید.

به طور کلی ، جلسات تزریق بوتاکس تقریباً چهار ماه با هم فاصله دارد. هنگامی که برای اولین بار تزریق بوتاکس را شروع می کنید ، ممکن است نتایج درمانی چندان به طول نکشد و ممکن است لازم باشد دو یا سه ماه پس از اولین درمان ، مجددا به پزشک خود مراجعه کنید.

تزریق بوتاکس پاسداران

تزریق بوتاکس قلهک : قیمت بوتاکس پیشانی چقدر است؟

تزریق بوتاکس قلهک
بوتاکس پیشانی

تزریق بوتاکس بر اساس هر واحد قیمت گذاری می شود. قیمت هر واحد نیز بسته به نوع برند به کار رفته ، متفاوت است. همچنین هزینه ها و ویزیت پزشکان مختلف نیز با یکدیگر متفاوت است. فریب تبلیغات ارزان قیمت بوتاکس را نخورید. تزریق بوتاکس ارزان قیمت دارای عوارض بد و گاها جبران ناپذیری است. لازم است در نظر داشته باشید که تزریق بوتاکس یک فرایند پزشکی است و تنها باید تحت شرایط کنترل شده و زیر نظر پزشک صورت بگیرد.

به سالن های زیبایی یا اسپا که این خدمات را ارائه می دهند ، اعتماد نکنید و برای انجام این کار تنها به یک متخصص مجرب مراجعه کنید.

البته مشاهده تخفیف های شگفت انگیز در نت برگ یا تخفیفان پزشکی تهران وسوسه انگیز است ، اما شما باید واقعاً مطمئن شوید که جراح یا پزشک تان بر کاری که انجام می دهد ، مسلط است.

جهت اطلاع از هزینه تزریق بوتاکس ، قیمت بوتاکس پیشانی ، قیمت انواع بوتاکس ، قیمت بوتاکس ایرانی ، تزریق بوتاکس دیسپورت ، قیمت و تخفیف بوتاکس مصپورت اینجا کلیک کنید.

تزریق بوتاکس قلهک : تزریق بوتاکس در چه نقاطی از پیشانی مجاز است؟

خطوط گلابلا
هزینه بوتاکس خط اخم

FDA تنها نقاط خاصی در پیشانی را برای تزریق بوتاکس تأیید کرده است. این نقاط شامل خطوط افقی در پیشانی و همچنین خطوط گلابلا (خطوط “11”  یا خط اخم بین چشم ها) است. حتی با وجود مورد تأیید قرار گرفتن این نقاط ، باز هم احتیاط در درمان لازم است. استفاده بیش از حد بوتاکس در پیشانی می تواند منجر به وارد آمدن آسیب های طولانی مدتی شود و زیبایی شما را به مخاطره بیاندازد.

تزریق بوتاکس تنها برای رفع خطوط پیشانی ، خطوط گلابلا و خطوط کنتال جانبی در اطراف چشم (“خطوط پنجه کلاغی”) توسط FDA تأیید شده است. تزریق خطوط پنجه کلاغی ممکن است در مجموع حدود 24 واحد نیاز داشته باشد.

تزریق بوتاکس فرمانیه

تزریق بوتاکس قلهک : ماندگاری بوتاکس پیشانی چقدر است؟

ماندگاری بوتاکس
ماندگاری بوتاکس

به طور کلی ، ماندگاری تزریق بوتاکس حدود چهار ماه به طول می انجامد. با این حال ، اثرات اولین درمان شما ممکن است زودتر از بین برود. در این صورت ، زودتر از چهار ماه به مراجعه مجدد نیاز خواهید داشت. پس از آن ، انتظار می رود که فاصله بین جلسات درمانی تان طولانی تر باشد.

ممکن است بلافاصله پس از تزریق ، شاهد حصول نتایج نباشید. برخی از پزشکان توصیه می کنند 14 روز فرصت بدهید تا اثرات تزریق خود را ملاحظه کنید.

تزریق بوتاکس تجریش

برای تزریق بوتاکس کجا برم : تزریق بوتاکس قلهک

تزریق بوتاکس تجریش
قیمت تزریق ژل بوتاکس

اگر بیش از حد تعداد واحد بوتاکس دریافت کنید ، می تواند باعث ایجاد سنگینی یا افتادگی مناطق تحت درمان شود. از آنجا که سم مورد استفاده در بوتاکس باعث فلج عضلات می شود ، تا زمانی که دارو اثر خود را از دست ندهد ، نمی توانید آن عضلات را حرکت دهید. همچنین دریافت بیش از حد تزریق بوتاکس ، خواه در نواحی مناسب باشد خواه نامناسب ، می تواند صورت شما را “یخ زده” و بی حالت جلوه دهد.

تزریق بوتاکس قلهک

تزریق بوتاکس قلهک : چگونه متخصص مناسب را پیدا کنیم

بهترین دکتر تزریق بوتاکس در تهران
تزریق بوتاکس قلهک

هنگامی که صحبت از انتخاب پزشک مناسب برای تزریق بوتاکس به میان می آید ، ابتدا باید مطمئن شوید که پزشکی که به آن مراجعه می کنید دارای مجوز پزشکی باشد. متخصصین پوست ، جراحان پلاستیک و متخصص گوش و حلق و بینی ، مطمئن ترین افراد جهت تزریق بوتاکس به شمار می روند. گاهی اوقات پرستاران ، دستیاران پزشک و سایر متخصصان دیگر نیز ممکن است برای تزریق بوتاکس آموزش ببینند و مجوز بگیرند.

قبل از انتخاب مرکز بوتاکس ، درباره صلاحیت های هر شخص کاملاً تحقیق کنید. اگر فردی که فرایند تزریق شما را انجام می دهد پزشک نباشد ، یا تجربه ای در این کار نداشته باشد ، ممکن است شما را متوجه پیامد های بدی کند.

 

اقدامات حین تزریق بوتاکس

تزریق بوتاکس پاسداران
بهترین دکتر تزریق بوتاکس در تهران

آن چه که حین تزریق انجام می دهید به با اهمیتی اقدامات قبل و بعد از آن نیست، اما در این فهرست تهران اسکین به مواردی اشاره کرده ایم که برای یک جلسه درمان خوب باید به یاد داشته باشید:

  • آرایش کردن ممنوع! درست قبل از تزریق، پزشک صورت تان را با الکل یا یک ماده ضد عفونی کننده پاکسازی می کند. به همین دلیل هیچ مانعی نباید بر روی پوست تان وجود داشته باشد. چنانچه با آرایش به جلسه بروید، در هر حال، پیش از تزریق باید آن را پاک کنید. پس بهتر است بدون آرایش به جلسه درمان بروید.
  • آرام و بی تحرک باشید، اما توجه کنید. اگر از سوزن هراس دارید، با فکر کردن به آن خود را آزار ندهید. ذهن خود را بر روی موارد تصادفی، مانند میمون ها متمرکز کنید. مطمئن باشید پیش از این که متوجه شوید تزریق به پایان خواهد رسید. حرکت نکنید اما به دستوراتی که پزشک می دهد، توجه کنید. در طول فرایند، پزشک بارها از شما می خواهد که لبخند بزنید، اخم کنید یا عضله تان را شل کنید.
  • استفاده از کمپرس سرد. استفاده از یخ یا کمپرس سرد مانند آتروپات در طول تزریق و پس از آن به طور چشمگیری هر گونه احتمال کبودی را کاهش می دهد.

 

مراقبت های بعد از تزریق بوتاکس

مراقبتهای بعد از بوتاکس
مراقبت بعد از بوتاکس

اقدامات و مراقبت هایی که پس از تزریق بوتاکس انجام می دهید بسیار اهمیت دارد. در این فهرست تهران اسکین، لیستی از کارهایی که باید یا نباید پس از تزریق انجام دهید، آمده است:

  • ناحیه ای از پوست را که تزریق انجام داده اید، لمس نکنید. در 24 ساعت اولیه از مالیدن و ماساژ دادن این ناحیه خودداری کنید تا از گسترش بوتاکس به سایر عضلات جلوگیری شود.
  • از انجام فعالیت شدید بدنی اجتناب کنید.
  • از مصرف بیش از حد الکل خودداری کنید.
  • در 24 ساعت اولیه از انجام لایه برداری، میکرودرم ابریشن و غیره خودداری کنید.
  • از مصرف داروهایی که منجر به رقیق شدن خون می شود (در بالا اشاره شد)، بپرهیزید.
  • در صورت کبودی پس از تزریق، استفاده از کرم موضعی ویتامین K یا آرنیکا موثر است. همچنین در صورت در دسترس بودن، می توانید درمان های V-beam، pulse-color یا KTP laser را نیز انتخاب کنید تا کبوی سریع تر از بین برود. کانسیلر های رنگ سبز یا زرد نیز برای پنهان کردن کبودی مفید است.
  • چنانچه به تزریق مجدد نیاز دارید یا از نتایج راضی نیستید، حتما به پزشک تان مراجعه کنید.
  • در صورت بروز هر گونه عوارض جانبی یا پیامد های ناخواسته پس از تزریق بوتاکس، به پزشک یا فوریت های پزشکی مراجعه کنید.

پیروی از این اقدامات پیش، حین و پس از تزریق بوتاکس، تجربه تزریق را خوشایند تر و قطعا نتیجه آن را مطلوب تر می سازد.

خلاصه مطلب

برای تزریق بوتاکس کجا برم
تزریق بوتاکس

تزریق بوتاکس پیشانی ، از نظر FDA به عنوان یک درمان مطمئن و مؤثر برای برطرف کردن خطوط و چین و چروک ها تأیید شده است. یک پزشک متخصص و دارای مهارت را در انجام تزریق بوتاکس انتخاب کنید و قبل از مراجعه برای تزریق ، در مورد آن مرکز و متخصص به دقت تحقیق کنید. ماندگاری تزریق بوتاکس باید حدود چهار ماه به طول انجامد.

تزریق بوتاکس قلهک : بهترین دکتر تزریق بوتاکس در تهران

بهترین دکتر تزریق بوتاکس در تهران
تزریق بوتاکس قلهک

چنانچه به دنبال تزریق بوتاکس در شریعتی ، قلهک ، زرگنده ، پاسداران ، فرمانیه ، تجریش و به طور کلی تزریق بوتاکس در شمال تهران هستید به شما مرکز زیبایی برکه را معرفی می کنیم.

مرکز زیبایی برکه ، مرکز تزریق بوتاکس شمال تهران با بهره گیری از بهترین پزشکان و متخصصین زیبایی و هم چنین بهترین و با کیفیت ترین مواد، افتخار دارد کلیه خدمات تزریق بوتاکس ، ژل و چربی را به شما عزیزان ارائه دهد. شما می توانید جهت کسب اطلاعات بیشتر و همچنین اطلاع از قیمت ها و تخفیف ها به این صفحه مراجعه کنید.

امیدواریم این مطلب توانسته باشد اطلاعات مفیدی به شما عزیزان ارائه کند.

تحقیق و ترجمه: مینو زرفش

منابع:

healthline

skinacea

0 0 رای ها
به نظر شما چند ستاره ؟

بیشترین تخفیف های زیبایی و لیزر در بهترین مراکز تهران و شهرستان ها
اینجا کلیک کنید

Subscribe
Notify of
guest

0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments