مراقبت قبل و بعد از تزریق بوتاکس | خطرات تزریق بوتاکس | بهترین مرکز تزریق بوتاکس

بهترین مرکز بوتاکس تهران: نکات جدیدی که احتمالا به گوشتون نخورده!

بهترین مرکز بوتاکس تهران

بهترین مرکز بوتاکس در تهران کجاست؟ چه ویژگی هایی دارد؟ 

سلام دوستان. امروز یک سری گزارش جدید و غیرتکراری درباره بوتاکس از مرکز شریعتی در تهران داریم. حتی اگر اخم صورت شما بسیار عمیق باشد، نگران نباشید. کادر شریعتی برکه جوانی و لبخند ملیح را به صورت شما باز می گرداند. به تجربه خود، تفاوت کار بهترین دکتر تزریق بوتاکس در تهران با دکترهای دیگر رو توضیح می دهیم. مطمئنیم که تعداد این دکترهای متبحر مجرب در تهران به انگشتان دست هم نمی رسد! 

جشنواره تخفیف زیبایی و لیزر، دستگاه لیزر مدیواستار (اسکلپیون) 2024

مشاوره رایگان با پزشک، کلیه ایام هفته

22612171_021  22612108_021

09027610748

instagram پیج مرکز تخصصی زیبایی قلهک

instagram پیج تخصصی لیزر موهای زائد

instagram نمونه کارهای زیبایی

برای ورود به پیج اینستاگرام روی لینک مربوطه کلیک کنید

 

تجربه من از بهترین مرکز بوتاکس تهران 

اولین چیزی که موقع بوتاکس زدن دکتر توجهم رو جلب کرد عینک مخصوص او بود. خیلی ریزبین و مُدِق بود! به تزریق میل به میل مقدار واحد بوتاکس یا همان دوز بوتاکس حسابی دقت می کرد. خط اخم بسیار سمج عمیقی داشتم. اولش خیلی امید نداشتم. دکتر برای من 90 واحد مردانه مارک مصپورت ایرانی اصل تزریق کرد. برای خانم ها معمولا بیشتر از 70 واحد نمی زنند! بعد از دو هفته، چین و چروک های پیشانی ام کامل از بین رفت. خط اخمم هنوز کامل محو نشده بود. دکتر پیشنهاد تزریق ژل دادند. با تزریق ژل زیشل کره ای مشکلم کامل حل شد. ژل زیشل تنها برند 10 سی سی مورد تایید وزارت بهداشت برای خط اخم و صورت است.

مقایسه ژل تک سی سی و 10 سی سی 

دکتر گفتند که ژل تک سی سی برای رگ وسط پیشانی عوارض دارد. مقداری از ژل رو هم در آمپول با یخ ژله ای به خودم دادند. قرار شد از دو هفته تا یکماه بعد برای تزریق  مابقی مراجعه کنم. گفتند اگر کل ژل رو تزریق کنند پیشانی ام برجستگی ناجوری به خود می گیرد. خدا رو شکر، تزریق ژل و بوتاکس کوچکترین عوارضی نداشت. باورم نمیشد که خط اخمم برای مدت 8 ماه نابود شده بود. هر چهار ماه یکبار تزریق بوتاکس تمدید می کنم. ایندفعه می خواهم با تزیرق 8 عدد نخ جذبی لیفت نخ برای پیشانی و خط اخمم انجام دهند. این تجربه شخصی خودم کاملا واقعی است. مرکز بوتاکس شریعتی در تهران (برکه) رو پیشنهاد می کنم. دقت دکتر کورش کریم زاده بسیار بالا است. 

تجربه تلخ و شیرین از تزریق بوتاکس در تهران

 من قبل از انتخاب مرکز شریعتی، سه بار بوتاکس پیشانی و خط اخم در مراکز متعدد دیگری زدم. هر بار، خاطرات تلخی از تزریق بوتاکس داشتم. علتش تزریق بوتاکس چینی و نامرغوب با قیمت ارزان در یک درمانگاه عمومی بود. تزریق بوتاکس ماندگاری چندانی در محو کردن خط اخم من نداشت. به علاوه، دچار عوارض سردرد، افتادگی پلک و تاری و دوبینی بلند مدت شدم. انگار افراد تازه کار کم تجربه برای من تزریق کرده بودند! آن موقع ها نمی دانستم تزریق بوتاکس باید حرفه ای باشد. دقت درباره دوز، اصل بودن مارک و انتخاب نقاط تزریق بسیار اهمیت دارد.
در آن مراکز نامعتبر، تزریق بوتاکس به سرعت و بدون دقت انجام می شد. اما در مرکز شریعتی تهران، دکتر برایم وقت کافی گذاشتند. حین تزریق، همه موارد لازم رو برایم توضیح می دادند. چندین بار حرکات اخم و لیفت ابروها رو انجام دادم. نقاط و مقدار واحد تزریق بوتاکس رو به دقت انتخاب کردند. این دقت چیزی است که هر دکتری ندارد و در مراکز قبلی تجربه نکرده بودم. 

تزریق بوتاکس در مرکز شریعتی برکه تهران

من خودم ابتدا از نیم رخ و تمام رخ خطوط اخم، پیشانی و چهره ام عکس ارسال کردم. دکتر عکسم رو دیدند و نظر دادند. می خواستم یک برآورد کلی از هزینه و برند بوتاکس داشته باشم. نوبت ویزیت گرفتم و حضوری مراجعه کردم. مشاوره هم شدم. پرسیدند که آیا اولین بار هست که تزریق بوتاکس و ژل می کنم یا خیر. حساسیت یا بیماری خاصی دارم یا خیر. بارداری و شیردهی نیز سوال کردند و غیره. به سوالاتم پاسخ دادند. گفتم که به لیدوکائین حساسیت دارم. دکتر درباره برندهای پیشنهادی مرکز نیز توضیح دادند.

اصل بودن برند در بهترین مرکز بوتاکس تهران

خودم بهترین برند بوتاکس مسپورت ایرانی اصل رو انتخاب کردم. مقدار واحد تزریق، هزینه برند و دستمزد خودشان رو مشخص کردند. بوتاکس به حالت پلمپ و دارای تاریخ تولید و انقضاء جلوی خودم باز شد. دکتر محصول رو دستم دادند تا خودم کامل چک کنم. از این کار دکتر خوشم آمد. خیلی هم شوخ طبع و دقیق بودند. توصیه می کنم شما هم امتحان کنید. خیلی ها از مراکز دیگر برای درمان عوارض بوتاکس به مرکز شریعتی برکه می آیند. از عوارض بوتاکس در مراکز قبلی می نالند! هر زیباجویی که در مرکز برکه تزریق می کند از اصل بودن برند و ایمنی تزریق راضی است. کوچکترین عوارضی تجربه نکردم. ماندگاری تزیرق بوتاکس برای من چهار ماه و ماندگاری تزریق ژل حدود یکسال بود. برای شما ممکنه بیشتر باشد. 

بهترین دکتر تزریق بوتاکس در تهران

مدیریت مرکز بهم گفتن که دکتر کورش کریم زاده برای بازیگرانی مانند بهاره رهنما تزریق بوتاکس انجام دادند. تزریق رو خیلی نچرال انجام می دهند. اغلب بازیگرها برای حفظ حالت طبیعی چهره به ایشان مراجعه می کنند. بخش مدیریت کاملا واقعیت رو میگفتند چون خودم تزریق بوتاکس رو (اصطلاحا بوتاکس مردونه) انجام دادم. دیدم که چه طوری ظرف چند روز خطوط اخم من بعد از  سالها رنج و طعنه شنیدن از این و اون محو شد. باورم نمی شد چون خیلی خطم عمیق بود. فکر می کردم فقط با جراحی بر طرف خواهد شد. البته پس از گذشت دو هفته، مقداری ژل نیز برای پر کردن فضای خالی زیر خطوط اخمم تزریق کردند. هم اکنون، بسیار رضایت دارم. قبل از تزریق بوتاکس در بهترین کلینیک تزریق بوتاکس تهران، هر کی منو می دید فکر می کرد چقدر بداخلاقم. خدا می دونه چقدر ناراحت می شدم وقتی یکی یه تکه ای می پروند و اعتماد به نفسم رو پایین می آورد. حالا به قول خودم، حسابی سوزوندمشون. زیبایی چهره م برگشته و خیلی خوشگل تر و شادتر از همون طعنه زن ها شدم.

جوانسازی با نخ

هزینه بوتاکس در بهترین کلینیک بوتاکس تهران

از نظر هزینه با توجه به کیفیت بالای برند بوتاکس و ژل بسیار منصفانه بود. در واقع، قیمت های مرکز برکه شریعتی پایین تر و کیفیت خدمات آن بالاتر از سایر مراکز مشابه است. مارک های چینی اصلا استفاده نمی کنند و ژل های گران قیمت رو می خرند. مهم کیفیته چون من دو بار چوب ارزانی بوتاکس رو خوردم. بهتون پیشنهاد می کنم فرصت تزریق بوتاکس در مرکز شریعتی رو از دست ندهید. قیمت بستگی به هدف شما، وسعت نقاط تزریق، دوز مورد استفاده و مارک دارد. کافیه از چهره تون عکس بفرستید تا هزینه رو تقریبی برآورد کنن.
پیج اینستاگرام مرکز زیبایی شریعتی برای دریافت پاسخ سریع: laser.shariati

خدمات مرکز بوتاکس برکه شریعتی تهران

مرکز لیزر و زیبایی شریعتی سالهای سال است که فعالیت گسترده ای دارد. در تمامی شبکه های اجتماعی کاملا فعال است. بهترین پزشکان و اپراتورهای لیزر در این مرکز مشغول کارند. تمامی برندهای تزریقی بوتاکس، ژل، مزوتراپی، مزوژل جالپرو پروفایلو و غیره کاملا درجه یک است. هیچ محصول یا دستگاه زیبایی دست دوم، اجاره ای یا چینی ندارند. تمامی دستگاه های جوانسازی گران ترین قیمت و بالاترین کیفیت رو دارد. 

  • اندولیفت صورت و بدن (معجزه جوانسازی قرن)
  • لیزر موهای زائد آقا و خانم با دستگاه لیزر مدیواستار اسکلپیون (بدون درد، فوق سریع، بهداشتی و کاملا ایمن)
  • پاکسازی صورت با دستگاه فوق پیشرفته فیس آپ میکرودرم (نسل جدید و بدون معایب میکرودرم سابق)
  • هایفوتراپی و آر اف فرکشنال
  • جوانسازی و لیفت نخ (نخ بهترین جنس با ماندگاری واقعی 6 ماه و بیشتر)
  • انواع مزوتراپی درمان تیرگی زیر چشم، لک، جوانساز و روشن کننده
  • درمان واقعی و رفع تیرگی زانو، زیر بغل، کشاله ران، قوزک پا و غیره
  • درمان انواع ریزش مو یا کم مویی
  • چال لپ و پیرسینگ
  • بوتاکس زیر بغل و بوتاکس کف دست ضد تعریق
  • لیفت پلک بدون جراحی و حذف چربی اضافه دور چشم 
  • جوانسازی (پروفایلو، مزوژل و سایر روش های علمی مدرن)

ارزان ترین بوتاکس تهران کجاست؟

بوتاکس ارزان قیمت در تهران چیزی جز عوارض نصیب شما نمی کند! این بوتاکس ها عموما تقلبی و ناخالصی زیاد دارند. بارها و بارها شاهد مراجعه افرادی از سایر مراکز به مرکز شریعتی برکه برای درمان عوارض بوتاکس بوده ایم. علت ارزان بودن بوتاکس در مراکز نت برگ و تخفیفان رو بشناسید:

  • تزریق ناشیانه توسط افراد غیر حرفه ای یا غیر پزشک
  • نامرغوب بودن برند (عموما چینی یا متفرقه یا تاریخ گذشته)
  • انجام بوتاکس در سالن ها و آرایشگاه ها
  • جلب توجه تعداد زیادی از مراجعین برای کسب سود هر چه بیشتر
  • عدم داشتن مجوز رسمی از وزارت بهداشت (و در نتیجه جوابگو نبودن در قبال عوارض بوتاکس!) 

بهترین برندهای بوتاکس در بهترین مرکز بوتاکس تهران

  • مسپورت یا مصپورت ایرانی اصل Masport (دارای نشان استاندارد و بومی سازی شده مخصوص نژاد ایرانی)
  • دیسپورت انگلیسی اصل Dysport (دیسپورت ارزان تر از معمول تقلبی است!) (دیسپورت برای ایرانی ها عوارض شایع افتادگی پلک و سردرد دارد!)
  • زئومین آلمان Xeomin (مخصوص افراد مبتلا به آلرژی یا حساس به بوتاکس)
  • نورونوکس کره ای (مراقب باشید به اسم کانادایی تقلبی قالب شما نکنند!)

تزریق همزمان ژل و بوتاکس 

گزارش 1:
آمار ASPS نشون می ده که در سال 2014 حدود 2/3 میلیون عمل تزریق ژل و بوتاکس انجام شده. مردم به تزریق بوتاکس علاقه دارند چون کمترین تهاجم را به پوست دارد. گفته شده که اسید هیالورونیک طبیعی در ژل ها با بدن حسابی سازگاره. اما یه مشکل هم داریم: ماده ژل (HA) ممکنه از مرحله تولید تا مصرف مقداری از اثر خودشو از دست بده. با این وجود، ژل اسید هیالورونیک اصل ایمن ترین ماده برای تزریق به صورت است. توجه کنید که بهترین مارک ژل تک سی سی است. تنها ژل 10 سی سی مورد تایید وزارت بهداشت در ایران زیشل کره جنوبی است. برای پر کردن خطوط اخم نیز کاربرد دارد.

تخفیف تزریق بوتاکس در تهران

ترکیب ژل با بوتاکس

برای حل این مشکل، محققان پیشنهاد می کنند حتما ژل در ترکیب با بوتاکس استفاده شود. در این صورت، طول عمر ژل و ماندگاری زیبایی تون هم بیشتر خواهد بود.
در مرکز شریعتی، تزریق هر دو ژل و بوتاکس به دقت و با فاصله زمانی انجام می شود. ترکیب این دو در زمان های مناسب خود خوبی می دهد.

برای اطلاع از تزریق بهترین مارک های ژل مرکز شریعتی (برکه)، اینجا کلیک کنید.

صورت صاف با تزریق بوتاکس

بهترین کلینیک بوتاکس سردرد در تهران

گزارش 2:
یک خبر خوب برای افراد مبتلا به سردرد میگرنی داریم. یک سری سوزن های بوتاکس جدید با نوک مخصوص طراحی شده که دقت تزریق رو بالاتر می برند. اسم این سوزنِ پیستول مانند و بلند MultiGuide است؛ این سوزن محدوده یک میلی متری رو هم می تواند هدف بگیرد. ضمن اینکه، این سوزن به یک صفحه نمایش وصل شده و تصاویری از مغز در نقاطِ مبتلا به میگرن رو نشان می دهد.

جذابیت با تزریق بوتاکس در تهران

بهترین مرکز بوتاکس در تهران برای سردرد

تا مدتی قبل، می گفتند تزریق بوتاکس به پوست می تونه به کاهش سردرد کمک کنه. اما الان بوتاکس مستقیم به نقاط میگرنی و حتی مرکز میگرن در پوست سر تزریق می شه. مرکز میگرن، به ویژه، سردرد خوشه ای، حدود 5 الی 6 سانتی متر زیر پوست سر هست. بوتاکس به همین نقطه مرکزی تزریق میشه. ظرف 3 تا 9 ماه بعد از بوتاکس، علایم میگرن کامل برطرف میشه. اما تزریق هر چند ماه یکبار لازمه تا کامل درمان شوید.

فراموش نکنیم بعضی فناوری های جدید بوتاکس (BrainLab/ CustusX) به سرعت وارد ایران شده اند. بهتره یه مرکز درست حسابی انتخاب کنیم. این نوع تزریق شبیه تیراندازی به مرکز هدف در سریال امپراطوریس آهن می مونه. یعنی، خیلی دقت می خواد.

جوانی با تزریق بوتاکس تهران

درمان اختلالات مثانه و بی اختیاری ادرار با بوتاکس

گزارش 3:
سم بوتولینوم سه نمونه B، A و C داره که فعلا نمونه A در پزشکی زیبایی (رفع چین و چروک) استفاده میشه. از همین نمونه A برای پزشکی درمانی هم بهره می برن. سال 2015 بود که گروهی از محققان در یه کنفرانس، نتایج  تازه ای از تزریق بوتاکس رو اعلام کردن. این کنفرانس در نیواورلئان برگزار شد. نتایج بهبودی بیماران مبتلا به اختلالات مثانه بیش فعال و عصبی به کمک بوتاکس جالب توجه بود. البته فراموش نکنیم که پزشک باید بدونه بوتاکس رو در چه نقطه ای و با چه مقداری تزریق کنه.

هشدار: طبق برخی گزارشات، ماده بوتاکس در یک سری بیماران خاص سبب برهم خوردن سیستم اداری شده. این حالت از چند ساعت تا چند هفته بعد از تزریق پیش میاد. برای همین، در جلسه مشاوره قبل از زیبایی، حتما بیماری های خاص خود رو با پزشک در میون بذارین.

تزریق بوتاکس در تهران

اهمیت انتخاب بهترین مرکز تزریق بوتاکس در تهران

گزارش 4:
ماده بوتاکس می تونه از طریق پایانه های عصبی به سیستم اعصاب مرکزی انتقال پیدا کنه. مهمترین کاربرد بوتاکس کاهش فعالیت یا فلج کردن عضلاتِ بیش فعال هست. البته هنوز گزارشی مبنی بر برهم ریختن سیستم عصبی مرکزی ارایه نشده؛ ولی اگه در یه مرکز سطح پایین بوتاکس انجام بدین، امکان تزریق به نقاط اشتباهی وجود داره. بوتاکس می تونه با سرعت بالا از مسیر اعصاب بگذره. اگه تک مولکول های بوتاکس توی این مسیر به ویروس ها و پاتوژن ها در بدن برخورد کنن، عواقب جدی تری در انتظار فرد هست. اینا رو میگم که مراقب باشین هر جایی بوتاکس نکنین.

زیبایی با تزریق بوتاکس در تهران

بهترین کلینیک بوتاکس ضد افسردگی

گزارش 5:
محققان از مقیاس MADRS برای اندازه گیری اثر بوتاکس بر افسردگی متوسط تا شدید کمک گرفتن. متوجه شدن که علایم افسردگی در اغلب بیمارانِ مبتلا کاهش چشمگیری داشت. این بوتاکس بین دو ابرو برای خط اخمشون تزریق شده بود. فقط هم یه بار تزریق کرده بودن. ضمن اینکه افسردگی اون ها تا حدود 50 درصد افسردگی کمتر شده بود. البته خیلی خیلی مهمه که تزریق بوتاکس با درمان های دیگه تون تداخل نداشته باشه. مخصوصا با مصرف دارو، الکل یا مواد مخدر.

عوارض بوتاکس در شرایط خاص

بوتاکس نامرغوب، تقلبی و تزریق ناشیانه عوارض نامطلوبی دارد. یک سری افراد مصرف کننده مواد مخدر باید مراقب باشند. اگر بعد از تزریق بوتاکس ترامادول و مشروبات الکلی مصرف شود، احتمال کما یا مرگ وجود دارد. 

زن زیبا با تزریق بوتاکس در تهران

توصیه ما برای تزریق بوتاکس در تهران

در مراکز تهران اسکین حتما جلسه مشاوره انجام میشه. اینو البته خودتون هم باید تاکید کنین. مقداری مسئولیت بر عهده خودتونه. پزشک زیبایی از همه مسائل، بیماری ها و آزمایشات شما خبر نداره. باید حتما درباره مصرف مشروبات الکلی، مواد مخدر، بیماری های روحی-روانی، ترامادول، داروهای خاص و این طور موارد بهش گزارش دهید.

بوتاکس برای رفع چین و چروک دور چشم

گزارش 7:
گاهی سوال پیش میاد بهترین کاربرد بوتاکس چیه. یعنی، کدوم نقاط صورت  برای بوتاکس کردن مناسب ترن. جواب یک سوم بالای صورت هست. به عبارت دیگه، با این همه روش برای زیبایی و جوانسازی، بهتره بیشترین کاربرد هر روش رو در نظر بگیریم. برای مثال، هیچ پزشک کاربلد باتجربه ای نمیاد بوتاکس رو به خط لبخند بزنه مگه در نقطه تلاقی با گونه. بلکه، از تزریق ژل کمک میگیره. جالبه بدونین که اون مرکز نامعتبر فوق همون جلسه اول، بوتاکس رو به خطوط خنده هم تزریق کرده بود. بیشترین کاربرد بوتاکس همون رفع چین و چروک دور چشم ها+ رفع خط اخم بین دو ابرو + رفع خطوط پیشانی هست. این سه مورد در یک سوم بالای صورت قرار دارن.

بوتاکس های دیسپورت و مَسپورت

بهترین مرکز بوتاکس تهران
بوتاکس مسپورت و دیسپورت

در مرکز برکه، دو بوتاکسِ دیسپورت و مسپورت نیز تزریق میشن.

دیسپورت: اصل این ماده از بریتانیا میاد. اثرگذاریش هم بارها و بارها به اثبات رسیده. از پزشکای عمومی گرفته تا متخصص های پوست از این بوتاکس تعریف و تمجید می کنن.

برخی مواد سازنده دیسپورت عبارتند از: سرم آلبومین انسانی (125 mcg)، لاکتوز (2/5 mg) + 300 یا 500 واحد سم بوتولینوم خالص+ مقادیری پروتئین از شیر گاو.
بنابراین، انجام تست حساسیت پوست شما به هر یک از این مواد دیسپورت لازم هست.

مسپورت: یکی از دلایل ساخت و تولید بوتاکس ایرانی اینه که اثرگذاری مفید بوتاکس بستگی به فاصله ی تاریخ تولید تا مصرف داره. اگه بوتاکس در ایرانِ خودمون تولید شه، هم به صرفه تره و هم اثرش بهتر می مونه. 

نکته ای درباره تزریق بوتاکس پلمپ شده:
با باز شدن درب ویال بوتاکس و رقیق سازی آن، تا 50 درصد و بعضا تا 70 درصد از کارآیی خودش رو ممکنه از دست بده. بنابراین، بهتره چک کنین درب ویال پلمپ باشه.
ضمن اینکه تهران اسکین طرفدار کالای ایرانیِ باکیفیت هم هست. این طوری هزینه ها براتون پایین تر میاد.

اثرات تزریق بوتاکس تهران

معرفی مرکز زیبایی شریعتی برای تزریق بوتاکس و ژل در تهران

دوستان خوب. اینکه پزشک شما از چه برندي از كدام كشور سازنده استفاده می کنند خیلی مهمه. متاسفانه برخي پزشكان از برندهاي نامرغوب و گاهي تقلبي استفاده ميكنن و باعث بي اعتمادي متقاضیان نيز ميشن. لطفا در انتخاب پزشک خود دقت کنین.

تمامی خدمات تزریق بوتاکس در مرکز شریعتی برکه انجام می شود.

منبع 1

منبع 2

منبع 3

منبع 4

منبع 5

مشاهده ی قیمت های تزریق بوتاکس و ژل از بهترین مرکز بوتاکس تهران

‏‎

‏‎مشاوره تزریق بوتاکس و ژل در مرکز شریعتی تهران

4 3 رای ها
به نظر شما چند ستاره ؟

بیشترین تخفیف های زیبایی و لیزر در بهترین مراکز تهران و شهرستان ها
اینجا کلیک کنید

Subscribe
Notify of
guest

5 نظرات
قدیمی ترین
جدیدترین بیشترین رای
Inline Feedbacks
View all comments
طلا
طلا
4 years ago

سلام
اونجا بوتاکس پیشانی هم انجام میشه؟

دپارتمان ارجاع تخصصی و پاسخ به سوالات
Admin
پاسخ به  طلا

بله بوتاکس همه نواحی توسط پزشک متخصص و برندهای معتبر انجام میشه

مهسا
مهسا
4 years ago

من اینجا اومدم خیلی راضی م
خیلی خوش اخلاق ن و کارشون تمیز بود

دپارتمان ارجاع تخصصی و پاسخ به سوالات
Admin

سلام دوست عزیز
از اینکه از خدمات مرکز راضی بوده اید بسیار خرسندیم.