تزریق بوتاکس در شمال تهران

تخفیف بوتاکس در تهران | تزریق بوتاکس شریعتی

بوتاکس ، این سم زیبا کننده چیست؟

سم بوتولینوم
تزریق بوتاکس

بوتاکس یک ماده تزریقی برای باز شدن عضلات چروک است. در تهیه این ماده از سم بوتولینوم نوع A به ویژه OnabotulinumtoxinA برای فلج کردن موقت عضلات استفاده می شود. این ماده تزریقی منجر به کاهش ظاهر چین و چروک های صورت می شود.

درمان بوتاکس حداقل تهاجمی است. این یک درمان بی خطر و موثر برای خطوط ریز و چین و چروک های دور چشم محسوب می شود. همچنین می تواند به منظور رفع خطوط بین چشم ها (خط اخم) در ناحیه پیشانی استفاده شود.

جشنواره تخفیف زیبایی و لیزر، دستگاه لیزر مدیواستار (اسکلپیون) 2024

مشاوره رایگان با پزشک، کلیه ایام هفته

22612171_021  22612108_021

09027610748

instagram پیج مرکز تخصصی زیبایی قلهک

instagram پیج تخصصی لیزر موهای زائد

instagram نمونه کارهای زیبایی

برای ورود به پیج اینستاگرام روی لینک مربوطه کلیک کنید

بوتاکس در ابتدا در سال 1989 برای معالجه بلفارواسپاسم (پلک زدن غیر ارادی) و سایر مشکلات عضلات چشم از سوی FDA  مورد تأیید قرار گرفت. در سال 2002 ، FDA استفاده از بوتاکس را برای درمان های زیبایی رفع خطوط اخم متوسط ​​و شدید بین ابرو تصویب كرد. همچنین در سال 2013 بوتاکس برای درمان چین و چروک گوشه چشم ها (خطوط پنجه کلاغی) از سوی FDA تصویب شد.

بر اساس یک مطالعه بالینی در سال 2016 ، بوتاکس یک روش درمانی ساده ، بی خطر و مؤثر برای کاهش چین و چروک های پیشانی شناخته شد.

در سال 2016 ، بیش از 4.5 میلیون درمان با استفاده از بوتاکس و داروهای مشابه برای مقابله با چین و چروک انجام شد. این نوع پروسیجر در ایالات متحده ، روش زیبایی غیر جراحی شماره یک محسوب می گردد.

? مژده ، مژده ?

تخفیف بوتاکس در تهران در مرکز تزریق بوتاکس شریعتی

تزریق بوتاکس شریعتی : آمادگی برای تزریق بوتاکس

بهترین دکتر تزریق بوتاکس در تهران
تزریق بوتاکس شریعتی

تزریق بوتاکس شامل یک درمان غیر جراحی و سرپایی در مطب می باشد. این فرایند به آمادگی بسیار کمی نیاز دارد. قبل از تزریق باید در مورد سوابق پزشکی ، ابتلا به آلرژی ها یا سایر مشکلات پزشکی به ارائه دهنده درمان تان اطلاع دهید. ارائه دهنده خدمات درمانی شما باید یک پزشک دارای مجوز ، یک دستیار پزشک یا یک پرستار باشد.

ممکن است لازم باشد قبل از تزریق تمام آرایش خود را پاک کرده و ناحیه درمان را پاکسازی کنید. همچنین ممکن است لازم باشد از مصرف داروهای رقیق کننده خون مانند آسپرین اجتناب کنید تا خطر کبودی را کاهش دهید.

تزریق بوتاکس شریعتی : چه مناطقی از بدن را می توان با استفاده از تزریق بوتاکس درمان کرد؟

تزریق بوتاکس قلهک
تزریق بوتاکس در شمال تهران

از نظر زیبایی ، تزریق بوتاکس در مناطق زیر قابل اجرا است:

  • ناحیه بین ابروها (ناحیه گلابلا) ، برای درمان خط اخم متوسط ​​تا شدید
  • خطوط گوشه های چشم که معمولاً تحت عنوان خطوط پنجه کلاغی شناخته می شوند

بوتاکس همچنین را برای معالجه مشکلات پزشکی مختلفی از سوی FDA تأیید شده است ، از جمله:

  • مثانه بیش فعال
  • تعریق بیش از حد زیر بغل و کف دست
  • اسپاسم اندام تحتانی
  • میگرن مزمن

تزریق بوتاکس شریعتی : عملکرد بوتاکس چگونه است؟

بهترین دکتر تزریق بوتاکس در تهران
بهترین کلینیک تزریق بوتاکس

تزریق بوتاکس با مسدود کردن موقتی سیگنال های عصبی و انقباضات عضلات عمل می کند. این امر منجر به بهبود ظاهری چین و چروک اطراف چشم و بین ابروها می شود. همچنین با جلوگیری از انقباض عضلات صورت می تواند روند شکل گیری خطوط جدید را نیز کند سازد.

تزریق بوتاکس یک روش حداقل تهاجمی است. در این پروسیجر نیازی به هیچ گونه برش یا بیهوشی عمومی نیست. اگر نگران درد و ناراحتی ناشی از آن هستید ، یک بی حس کننده موضعی یا یخ می تواند ناحیه درمان را بی حس کند.

در طی این روش ، ارائه دهنده شما از یک سوزن نازک برای تزریق 3 الی 5 آمپول سم بوتولینوم نوع A استفاده می کند. وی قسمت مورد نظر بین ابروها را تزریق می کند. برای برطرف کردن خطوط پنجه کلاغی معمولاً به سه تزریق در هر گوشه چشم نیاز خواهید داشت.

کل فرایند تزریق بوتاکس تقریباً 10 دقیقه طول می کشد.

تزریق بوتاکس شریعتی : خطرات و عوارض بوتاکس

ممکن است کبودی یا دردی جزئی ایجاد شود ، اما باید طی چند روز بهبود یابد. سایر عوارض جانبی تزریق بوتاکس ممکن است شامل موارد زیر باشد:

  • تورم یا افتادگی در ناحیه پلک
  • خستگی
  • سردرد
  • گردن درد
  • دو بینی
  • خشکی چشم
  • واکنش های آلرژیک ، مانند بثورات پوستی ، خارش یا علائم آسم

در صورت بروز هر یک از این عوارض جانبی ، فوراً با پزشک خود تماس بگیرید.

تزریق بوتاکس شریعتی : اثر بوتاکس بعد از چند روز حاصل می گردد؟

تخفیف بوتاکس در تهران
اثر بوتاکس بعد از چند روز

از مالیدن ، ماساژ دادن و یا اعمال هرگونه فشار در ناحیه تحت درمان خودداری کنید. این اقدامات می تواند باعث شود مواد بوتاکس در سایر نواحی بدن پخش شود و ممکن است بر نتایج شما تأثیر منفی بگذارد. چنانچه تزریق بین ابروهای تان صورت گرفته ، به مدت سه تا چهار ساعت دراز نکشید و خم نشوید. انجام این کار ممکن است باعث شود که بوتاکس از زیر کاسه چشم جا به جا شود. و در نتیجه منجر به افتادگی پلک شود.

پس از تزریق بوتاکس به هیچ گونه دوران نقاهتی نیاز ندارید. در اکثر موارد باید قادر باشید بلافاصله فعالیت های عادی را از سر بگیرید.

بسیار حائز اهمیت است که درک درست و انتظارات واقع بینانه ای از پیشرفت های ممکن داشته باشید. نتایج مورد نظر ممکن است در طی 1-2 روز پس از درمان رویت شود. تأثیر کامل تزریق بوتاکس به طور معمول تا چهار ماه ادامه دارد. این درمان به واسطه شل شدن عضلات همچنین می تواند از بازگشت خطوط ریز جلوگیری کند.

برای حفظ نتایج ، تزریقات بیشتری در بازه های مختلف زمانی مورد نیاز است.

تزریق بوتاکس شریعتی : قیمت انواع بوتاکس چقدر است؟

خطوط گلابلا
هزینه بوتاکس خط اخم

هزینه ها ممکن است بسته به میزان واحد مورد نیاز ، تعداد تزریق ، اندازه ناحیه درمان و محل جغرافیایی که در آن درمان دریافت می کنید متفاوت باشد.

جهت اطلاع از قیمت تزریق بوتاکس شریعتی اینجا کلیک کنید.

تزریق بوتاکس یک روش انتخابی است و بیمه های درمانی هزینه ای که صرف دلایل زیبایی شود را تحت پوشش قرار نمی دهند.

تزریق بوتاکس شریعتی : قبل از تزریق بوتاکس ، حتماً نکات زیر را بخوانید

تزریق بوتاکس قلهک
نقاط تزریق بوتاکس
  1. نحوه انتخاب بهترین دکتر تزریق بوتاکس در تهران

در حال حاضر بوتاکس بهترین روش زیبایی غیر جراحی در سرتاسر دنیا محسوب می شود. این بدان معناست که چون تقاضا بالاست ، تعداد زیادی هم کلینیک این خدمت را ارئه می دهند. بنابراین انتخاب درست بر عهده خود شماست.

به گفته متخصص پوست و موی ما در مرکز زیبایی برکه “جستجوی خود را تنها به یافتن متخصصان پوست و جراحان پلاستیک یا بهترین دکتر برای تزریق بوتاکس محدود کنید. این پزشکان متخصص آناتومی صورت هستند و آموزش آنها تنها به کلاس های آخر هفته محدود نمی شود ، همانطور که در مورد بسیاری از متخصصان پزشکی دیگر نیز این موضوع صدق می کند.”

در مرحله بعد ، رسانه های اجتماعی و وب سایت های پزشکی را بررسی کنید تا ببینید آیا نمونه کار آنها با آنچه که مورد نظر شماست مطابقت دارد یا خیر. اگر قصد داشته باشید تاتو کنید یا موهای خود را کوتاه کنید ، قطعا نگاهی به نمونه کارهای این هنرمند می اندازید ، درست است؟ همین کار را با یک پزشک بوتاکس مورد نظر تان نیز انجام دهید.

“به عکس قبل و بعد بوتاکس موجود در مطب نگاه کنید ، یا در صورت امکان ، به صورت حضوری تزریق بوتاکس یک بیمار را از نزدیک ببینید. اگر صورت بیمار بی حالت و اصطلاحا یخ زده شده است ، نشان دهنده این است که نباید به آن پزشک مراجعه کنید.”

اگرچه قرا نیست با متخصص پوست خود دوست صمیمی و نزدیک شوید ، اما مهم است که ارائه دهنده خود را دوست داشته باشید تا بتوانید با وی احساس راحتی کنید. نظرات موجود در صفحه یا سایت پزشک تان را بخوانید تا بتوانید از شیوه کار وی مطلع شوید.

همانطور که لیست انتخاب های خود را محدود می کنید ، ترتیب یک مشاوره را نیز بدهید تا از نزدیک با پزشک مورد نظر خود گفتگو کنید. صورت ، صورت شماست ، بودجه از جیب شماست و تصمیم ، تصمیم خودتان است. اگر از طرف مرکز یا پزشک مورد نظر تحت فشار قرار گرفتید ، هرچه سریع تر از آنجا خارج شوید. پیدا کردن پزشکی که به نگرانی ها و خواسته های شما گوش فرا می دهد و تنها سود خود را در نظر نمی گیرد ، بسیار مهم است. پزشک باید به شما در دستیابی به اهداف تان کمک کند ، نه این که اهداف خود را دیکته کند.

جهت یافتن بهترین دکتر تزریق بوتاکس در تهران :

  • اعتبار و تجربه او را در نظر بگیرید.
  • در مورد کارهای قبلی پزشک تحقیق کنید.
  • نظرات دیگران را بررسی کنید.
  • برای مشاوره با پزشک رو در رو ملاقات کنید.
  • و این که در نظر داشته باشید که آیا روش های او با اهداف شما مطابقت دارد یا خیر.

چنانچه به دنبال دکتر پوست خوب در میرداماد می گردید ، اینجا کلیک کنید.

  1. با پزشک خود برنامه بوتاکس تهیه کنید

وقتی روی انتخاب یک پزشک مصمم شدید ، طرح نقشه بوتاکس تان را با وی بریزید. به یاد داشته باشید که چهره زیبای شما بی نظیر و منحصر به فرد خود شما است. این بدان معنی است که برنامه تزریق بوتاکس شما متفاوت از مدل تزریق مادر یا حتی بهترین دوست تان خواهد بود.

در مورد پزشک مهمترین بخش ایجاد هر برنامه تزریق ، درک اهداف تان و ایجاد انتظارات واقع بینانه در شما است. برای این منظور ، یک پزشک باید در مورد آنچه بوتاکس می تواند و نمی تواند برآورده سازد ، به شما آگاهی رساند.

بسته به اهداف تان ، ممکن است نیاز به مراجعه به مرکز تزریق بوتاکس تا شش بار در سال برای دریافت تزریق های متعدد داشته باشید. متخصص پوست و موی شما باید تمام گزینه های شما ، از جمله درمان هایی که به بوتاکس مربوط نمی شود را برای تان تشریح کند.

هنگامی که اهداف خود را با متخصص پوست خود مطرح می کنید ، او باید سن شما را در نظر بگیرد و از نزدیک عمق خطوط صورت تان را بررسی کند. پزشکان معمولا ترجیح می دهند از بوتاکس برای درمان خطوط ریز استفاده کند. برای خطوط عمیق تر ، می توان برای دستیابی به زیبایی مطلوب تر شخص از بوتاكس در كنار سایر درمان ها استفاده كرد.

پزشک شما همچنین باید تمام حرکات پویای ماهیچه شما را ارزیابی کند. به عنوان مثال ، در مورد خطوط پیشانی ، پزشک چگونگی چروک ها حین بالا بردن ابروهای بیمار ، در حالت عادی و حین بسته بودن چشمان را بررسی می کند.

برخی از افراد به طور ژنتیکی دارای پلک های افتاده ای هستند که این نقص را با بالا نگه داشتن ابروهای خود جبران می کنند. بوتاکس پیشانی می تواند این ماهیچه ها را تضعیف کرده و مانع از بهبود این وضعیت شود. در نتیجه فرد حتی می تواند حس کند که پلک هایش سنگین تر و افتاده تر از قبل نیز شده است و این وضعیت به هیچ وجه خوب نیست.

نحوه تهیه برنامه بوتاکس:

  • اهداف شما چه هستند؟
  • آیا می توانید با بوتاکس به اهداف خود برسید؟
  • سن خود را در نظر بگیرید.
  • در صورت لزوم در مورد درمان های تکمیلی مشورت کنید.
  • بودجه خود را در نظر بگیرید.
  • در مورد عوامل موثر در سبک زندگی صحبت کنید.

جهت کسب اطلاع درباره تزریق بوتاکس قلهک اینجا کلیک کنید.

  1. اجازه دهید حساب بانکی شما – نه خود شما – تصمیم نهایی را اتخاذ کند

آنچه در کیف پول شماست ، در برنامه تزریق بوتاکس تان نیز نقش بسزا دارد. درمان بوتاکس موقتی است و ماندگاری آن حدود چهار تا شش ماه به طول می انجامد. اگر نتایج را دوست داشتید ، ممکن است تصمیم بگیرید که چندین درمان دیگر در سال انجام دهید.

در نظر گرفتن بودجه بسیار مهم است ، و تدوین طرحی که هم سود و هم بودجه یک درمان را در خود جای دهد ، بسیار مهم تر است. هزینه های بوتاکس بسته به عوامل مختلف ، متفاوت است. اگر هزینه درمان برای شما ارزش دارد با خودتان رو راست باشید.

به سبک زندگی خود نیز فکر کنید و در مورد چگونگی تأثیر آن بر روی پوست تان با پزشک خود مشورت کنید. فرایند پیری از عوامل درونی و بیرونی سرچشمه می گیرد. ژن ها ، قومیت ها و حتی برخی شرایط پزشکی ، ماهیتی درونی دارند و ما بر آنها کنترلی نداریم. ما بیشتر در مورد عوامل بیرونی مانند آلودگی هوا ، استرس یا استعمال دخانیات کنترل داریم.

آگاهی دادن پزشک در مورد انواع مختلف پیری و بحث در مورد عادات خاص ، قرار گرفتن در معرض محیط و همچنین انتخاب رژیم غذایی و شیوه زندگی به تهیه این طرح ، حداکثر رساندن مزایا و بهینه سازی نتایج کمک خواهد کرد.

تزریق بوتاکس شریعتی : سن مناسب برای دریافت بوتاکس چه زمانی است؟

دکتر پوست خوب در میرداماد
تزریق بوتاکس پیشانی

اگر چه این بازه زمانی برای هر فرد متفاوت خواهد بود ، اما متخصصین پوست توصیه می کنند هنگامی که خطوط ریز ظاهر می شود و شروع به خودنمایی می کنند ، بهترین زمان برای تزریق بوتاکس است.

در دهه 30 زندگی ، گردش سلول های بدن و تولید کلاژن کاهش می یابد و این درست همان زمانی است که بسیاری از ما شروع به رویت علائم پیری می کنیم. برخی از مردم ممکن است قبل از این اتفاق ، تزریق بوتاکس را تجربه کنند و بسیاری از ارائه دهندگان هم موظفند به این خواسته جامه عمل بپوشانند. اما توصیه می شود روی خطوط دفاعی اول تمرکز نکنید.

افراد نوجوان و افراد در سنین 20 سالگی باید پول خود را پس انداز کنند و بیشتر به رژیم غذایی ، سبک زندگی و قرار گرفتن در معرض محیط توجه کنند تا به حفظ درخشش جوانی خود کمک کنند. تزریق بوتاکس برای این رنج سنی چندان توصیه نمی شود.

خلاصه مطلب

خانم دکتر احمدی متخصص پوست
قیمت بوتاکس مسپورت

تزریق بوتاکس یک روش زیبایی برای کاهش چین و چروک های ریز اطراف چشم و پیشانی است که توسط FDA تأیید شده است. این درمان نسبتاً ایمن و غیر تهاجمی است.

هنگام بهترین دکتر تزریق بوتاکس در تهران ، باید در نظر داشته باشید که وی دارای مجوز پزشکی است و از تجربه کافی در این زمینه برخوردار است. قبل از تزریق بوتاکس در مورد هرگونه آلرژی یا مشکلات پزشکی خود به پزشک تان اطلاع دهید و در صورت بروز عوارض جانبی بعد از درمان ، فوراً به وی مراجعه کنید. نتایج تزریق باید حدوداً چهار ماه به طول انجامد و ممکن است برای حفظ صورتی بدون چین و چروک به تزریق های بیشتری نیاز داشته باشید.

بهترین کلینیک تزریق بوتاکس | تزریق بوتاکس در شمال تهران

تزریق بوتاکس در شمال تهران
تزریق بوتاکس شریعتی

چنانچه به دنبال تزریق بوتاکس در شریعتی ، قلهک ، میرداماد ، پاسداران ، فرمانیه ، تجریش و به طور کلی تزریق بوتاکس در شمال تهران هستید به شما مرکز زیبایی برکه را معرفی می کنیم.

مرکز زیبایی برکه ، مرکز تزریق بوتاکس شمال تهران با بهره گیری از بهترین پزشکان و متخصصین زیبایی و هم چنین بهترین و با کیفیت ترین مواد، افتخار دارد کلیه خدمات تزریق بوتاکس ، ژل و چربی را به شما عزیزان ارائه دهد. شما می توانید جهت کسب اطلاعات بیشتر و همچنین اطلاع از قیمت ها و تخفیف ها به این صفحه مراجعه کنید.

امیدواریم این مطلب توانسته باشد اطلاعات مفیدی به شما عزیزان ارائه کند.

تحقیق و ترجمه: مینو زرفش

منابع:

botox

healthline

0 0 رای ها
به نظر شما چند ستاره ؟

بیشترین تخفیف های زیبایی و لیزر در بهترین مراکز تهران و شهرستان ها
اینجا کلیک کنید

Subscribe
Notify of
guest

0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments