لیزر موهای زائد پا

تجربه ی من از لیزر موهای زائد پا در مرکز لیزر موهای زائد رشت

لیزر موهای زائد پا

لیزر موهای زائد پا یکی از رایج ترین درمان های موثر برای از بین بردن همیشگی موهای زائد است. موهای زائد پا، به خصوص برای خانم ها از اهمییت زیادی برخوردار است. برای آشنایی با حس درمان لیزر موهای زائد پا، از زبان یک مراجعه کننده در ادامه با ما همراه باشید…

لیزر موهای زائد پا
لیزر موهای زائد پا

مهم نیست چقدر کارت را درست انجام می دهی، یا کارت را بی نقص به پایان برسان یا شروعش نکن. در سالن بزرگی که از تمیزی برق می زند، یک لکه ی کثیفی کوچک بیشتر جلب توجه می کند. و فارغ از همه ی زحمتی که کشیده ای، همان یک لکه همه چیز را خراب می کند.

جشنواره تخفیف زیبایی و لیزر، دستگاه لیزر مدیواستار (اسکلپیون) 2024

مشاوره رایگان با پزشک، کلیه ایام هفته

22612171_021  22612108_021

09027610748

instagram پیج مرکز تخصصی زیبایی قلهک

instagram پیج تخصصی لیزر موهای زائد

instagram نمونه کارهای زیبایی

برای ورود به پیج اینستاگرام روی لینک مربوطه کلیک کنید

مهم نیست چقدر و چند بار تلاش کردم تا موهای زائد روی پاهایم را با تیغ یا ژیلت بزنم، همیشه یک نقطه وجود دارد که یا دستم به آن نرسیده یا چشمم در هنگام اصلاح آن را ندیده. با همه ی زحمت و سختی که به خودم می دادم تا با ژیلت موهای زائد پایم را اصلاح کنم، همیشه یک نقطه بود که باقی می ماند و هیچوقت به من اجازه نمی داد به شکل رضایت بخشی، پایی صاف و تمیز داشته باشم.

من در شهر رشت زندگی می کنم و  چون شاغلم، واقعا برایم خسته کننده بود که هر بار نیمی از زمان حمامم را به اصلاح موهای پاهایم بگذرانم. ترجیح می دادم از وقت و انرژی ام بیشتر برای استراحت استفاده کنم.

بعد از مدتی بود که متوجه شدم پوست پایم بعد از هر بار تیغ زدن بسیار قرمز می شود و به به راحتی زخم بر میدارد. انگار حالت ملتهب دارد! بله، پوستم به تیغ حساس شده بود. هر بار که پاهایم را تیغ می زدم از درد و جای زخم، روز ها عذاب می کشیدم،  تا موها دوباره کمی رشد کنند و درد بخوابد. باز هم روز از نو، روزی از نو.

لیزر موهای زائد پا
لیزر موهای زائد پا
لیزر موهای زائد پا
لیزر موهای زائد پا

این شد که به اپیلاسیون روی آوردم. علی رغم اینکه پول زیادی نداشتم تا هر یکی دوهفته (آخر موهای پاهای من خیلی سریع رشد می کنند) خرج اپیلاسیون کنم، ترجیح دادم به هر حال آن را جایگزین تیغ و ژیلت کنم. به نظر چاره ی دیگری نبود.

با وجود اینکه به یاد دارم بعد از اپیلاسیون از نتیجه راضی بودم و اعتراف می کنم از منظره ی بدون مو و صاف و صیقل خورده ی پاهایم لذت بردم، مهمترین حسی که از اولین جلسه ی اپیلاسیون در عمرم به یاد دارم ، درد است. درد شدید. هر بار که خانم متصدی وَکس را از روی پایم می کشید، آنقدر درد می کشیدم که دلم می خواست جیغ بکشم. نمی دانم، شاید تحمل درد من پایین بود، اما به هر حال حسی بود که عمیقا تجربه کردم.

قصه ی اپیلاسیون آنجا جالب شد که وقتی به خانه رسیدم و در اولین فرصت در حمام پاهایم را درست و حسابی نگاه کردم، متوجه شدم، علاوه بر اینکه خانم متصدی هم مانند خودم، برخی از موهای زائد را جا انداخته، پوستم باز هم ملتهب شده و در یکی دو نقطه کبودی دارد. آن را به حساب جلسه ی اول بودن گذاشتم و به مراجعه هایم به آن سالن زیبایی ادامه دادم. اعتراف می کنم که چون تعداد دفعاتی که برای اپیلاسیون می رفتم زیاد بود، ترجیح دادم به سالن ارزان قیمتی مراجعه کنم.

لیزر موهای زائد پا
لیزر موهای زائد پا

بعد از چند جلسه مراجعه مجدد به همان سالن، باز دیدم همان آش و همان کاسه. بعد از هر جلسه، علی رغم تذکر هایم به خانم متصدی، باز هم موهایی هنوز بر پوستم باقی می ماند و بعد از چند دقیقه پوستم ملتهب و کبود می شد. با خود فکر کردم شاید به خاطر سالن زیبایی است که انتخاب کردم! بنابراین ترجیح دادم با همه ی فشار مالی که به من می آورد به سالن آرایشی بسیار گرانتری برای اپیلاسیون بروم.

بله، صرف پول بیشتر، متصدی ماهر تر، هیچ مویی بر پاهایم باقی نمی گذاشت، اما مشکل التهاب و کبودی های جزئی همچنان پا بر جا بود!

برای آشنایی با روش های از بین بردن موهای زائد برای همیشه، این مقاله را بخوانید.

دیگر نمی دانستم چه باید بکنم! هیچ راهی به ذهنم نمی رسید که چگونه می توانم هم از شر موهای زائد پاهایم خلاص شوم، هم پایم قرمز و کبود نشود. تازه هر بار هم آنقدر درد نکشم. از تلاش مداوم و چند وقت به چند وقت برای از بین بردن موهای زائد خسته شده بودم. به دنبال روشی بودم که بتوانم موهای زائد پاهایم را برای همیشه از بین ببرم.

اینطور شد که شروع به جستجو در اینترنت کردم. کم کم با درمان لیزر موهای زائد پا، که وعده می داد موهای زائد را برای همیشه از بین می برد آشنا شدم. از دوستان و آشنایان و همکاران در این باره سوال کردم، آنهایی که با این درمان آشنا بودند(که البته تعدادشان هم کم نبود) خیلی از درمان لیزر موهای زائد پا رضایت داشتند.

بهترین مرکز لیزر موهای زائد در رشت

همین شد که شروع به گشتن برای پیدا کردن مرکزی معتبر و قابل اعتماد برای لیزر کردم. اما تلاشم هیچ نتیجه ای نداشت. تا اینکه از دوستان و آشنایانی که موهای زائدشان را لیزر کرده بودند پرسیدم.  اکثر آنهایی که لیزر را تجربه کرده بودند، فقط یک مرکز را به من معرفی می کردند. مرکز تخصصی لیزر موهای زائد رشت.

معطل نکردم و در اینترنت به دنبال مرکز تخصصی لیزر موهای زائد رشت گشتم. بله! پیدایش کردم. مرکز لیزر رشت یکی از شعبات تهران اسکین است.

لیزر موهای زائد پا
لیزر موهای زائد پا

این مرکز علاوه بر اینکه به بهترین دستگاه های لیزر مجهز بود، متخصص پوستی داشت که بر روند درمان نظارت داشت یا خودش آن را انجام می داد. با شنیدن اینکه یک پزشک متخصص در مرکز لیزر تخصصی لیزر موهای زائد رشت وجود دارد، خیالم راحت شد، چراکه دیگر نیازی نبود نگران التهاب و کبودی باشم. پزشک حتما شرایط خاص پوست من را درک می کرد.

 اما نکته ی دیگری که در کنار همه ی ویژگی های کیفی این مرکز نظر مرا به خود جلب کرد، تخفیف های استثنایی مرکز لیزر رشت بود. اوایل فکر هزینه های لیزر جلوی من را می گرفت، اما با دیدن این تخفیف ها، دیدم که توان مالی آن را دارم.

حالا مدتی می شود که دوره ی درمان لیزر موهای زائد پا یم را در مرکز لیزر رشت شروع کرده ام، و صادقانه باید بگویم حتی با اینکه دوره درمانی ام تکمیل نشده، واقعا از نتیجه رضایت دارم. رشد موهای زائد پاهایم به شدت کاهش یافته و دیگر اثری از قرمزی و التهاب و کبودی نیست. من از مرکز تخصصی لیزر رشت واقعا راضی هستم، به همین دلیل آن را به شما هم توصیه می کنم. شما می توانید از اینجا با مرکز لیزر رشت تماس بگیرید.

چون این مرکز از بهترین انواع دستگاه های حرفه ای لیزر استفاده می کرد، خوشبختانه هیچ دردی در طول جلسات نداشتم و کمترین عوارض جانبی را تجربه کردم.

نکات قبل از لیزر موهای زائد

دستگاه لیزر براساس تشخیص کنتراست رنگی مو را از پوست تفکیک می کند و ریشه ی آن را می سوزاند. بنابراین در هر جلسه ی لیزر به یاد داشته باشید که اگر موهایتان بلند شده، موهای زائد خود را با ژیلت اصلاح کنید تا فقط ریشه ها بر سطح پوست بماند. ضمنان از اپیلاسیون بین جلسات لیزر جدا خودداری کنید.

بهترین مرکز لیزر موهای زائد

بهترین مرکز لیزر موهای زائد، مرکزی است که هم متخصصان حرفه ای دارد، و هم مجهز به بهترین و پیشرفته ترین دستگاه های لیزر است. مراکز شعبات لیزر تهران اسکین، واجد این شرایط بوده و خود را به عنوان بهترین مراکز لیزر موهای زائد، در سطح کشور معرفی کرده اند. شما می توانید از اینجا با بهترین مراکز لیزر موهای زائد در ایران آشنا شوید.

هزینه لیزر موهای زائد

درمان لیزرموهای زائد از دسته ی درمان های دوره ای است. هزینه ی این درمان به تعداد جلسات لیزری که به آنها نیاز دارید بستگی دارد. بسته به جنس پوست و مویتان، هرچه تعداد جلسات بیشتر باشد، هزینه ی کل لیزر بالا تر می رود.

مترجم و محقق : ندا ناصری

بیشتر بدانید

مراکز درمانی

0 0 رای ها
به نظر شما چند ستاره ؟

بیشترین تخفیف های زیبایی و لیزر در بهترین مراکز تهران و شهرستان ها
اینجا کلیک کنید

Subscribe
Notify of
guest

0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments