چگونه مو های زائد را برای همیشه از بین ببریم

چگونه موهای زائد را برای همیشه از بین ببریم ؟ لیزر موهای زائد بهترین راه است

چگونه مو های زائد را برای همیشه از بین ببریم

چگونه موهای زائد را برای همیشه از بین ببریم ؟ این سوالی است که همه ی کسانی که به زیبایی و آراستگی ظاهری خود اهمیت می دهند همیشه می پرسند. مطمئناً شما هم از روش های سنتی رفع موهای زائد مانند تیغ و اصلاح و اپیلاسیون استفاده می کنید یا کرده اید. بیایید قبول کنیم که این روش ها خسته کننده اند. بعد از تمام زحمت و سختی ای که به خود می دهیم تا با تیغ موهای زیر بغل خود را شیو کنیم، بعد از تحمل درد فوق العاده زیاد اپیلاسیون، باز هم موهای زائد، ضخیم تر و بیشتر از گذشته سر جایشان ظاهر می شوند. تازه بدتر، در مواقعی که اصلا انتظارش را نداریم و شرایط اصلاح مجدد هم وجود ندارد!

چگونه مو های زائد را برای همیشه از بین ببریم
چگونه مو های زائد را برای همیشه از بین ببریم

مردم مدت هاست به دنبال راهی ایمن برای آن هستند تا برای همیشه از شر موهای زائد بدن خود خلاص شوند. خبر خوش اینکه ما جوابتان را در اخیتار داریم : لیزر!

جشنواره تخفیف زیبایی و لیزر، دستگاه لیزر مدیواستار (اسکلپیون) 2024

مشاوره رایگان با پزشک، کلیه ایام هفته

22612171_021  22612108_021

09027610748

instagram پیج مرکز تخصصی زیبایی قلهک

instagram پیج تخصصی لیزر موهای زائد

instagram نمونه کارهای زیبایی

برای ورود به پیج اینستاگرام روی لینک مربوطه کلیک کنید

امروزه لیزر موهای زائد بهترین و موثر ترین روش درمانی برای رفع دائمی موهای زائد بدن است.با انجام یک دوره ی کامل این درمان، دیگر هرگز نیازی ندارید دشواری ها و بی نتیجگی های روش های سنتی را تحمل کنید.

مرکز لیزر برکه با دراختیار داشتن کادری مجرب از پزشکان و متخصصان حرفه ای و به جدیدترین و بهترین دستگاه لیزر موهای زائد(الکساندرایت اسکلپیون) مجهز بوده و آماده ی ارائه ی خدمات لیزر موهای زائد به شما متقاضیان عزیز می باشد. مشاوره رایگان پیش از عملیات به همراه تخفیف های استثنایی و باورنکردنی برکه، در کنار دسترسی آسان(محدوده مترو قلهک)، آن را به یکی از بهترین و مناسب ترین و البته بهداشتی ترین  مراکز لیزر تهران تبدیل کرده است. برای آشنایی با لیست تعرفه ها و تعیین نوبت مشاوره و درمان هم اکنون اینجا را کلیک کرده و با ما تماس بگیرید.

در ادامه بهتر است اندکی بیشتر با فرآیند لیزر موهای زائد آشنا شویم. با ما همراه باشید.

 

لیزر موهای زائد چگونه کار میکند

درمان لیزر موهای زائد از اشعه ی نوری لیزر برای هدف قرار دادن رنگدانه های موحد در ریشه ی هر یک در موهای زائد استفاده می کند. اشعه ی لیزر ساتع شده از ریشه می گذرد و به فولیکول مو می رسد.

گرمای حاصل از اشعه ی لیزر فولیکول مو را می سوزاند و باعث می شود که مو دیگر نتواند از آن رشد کند.

مو از یک چرخه ی منحصر به فرد رشد تبعیت می کند که شامل مرحله های استراحت،  ریزش، و رشد مجدد است.  موهایی که به تازگی ریخته اند و در مرحله ی استراحت به سر می برند، برای تکنسین لیزر قابل مشاهده نیستند. بنابراین فرد ممکن است نیاز داشته باشد تا موها دوباره اندکی رشد کنند تا بتواند آنها را مجددا لیزر کند.

چگونه مو های زائد را برای همیشه از بین ببریم
چگونه مو های زائد را برای همیشه از بین ببریم

برای بیشتر افراد فرآیند درمان لیزر موهای زائد به چند جلسه ی درمانی احتیاج دارد که در طول 3 تا 6 ماه برگزار می شوند.

آیا لیزر موهای زائد دائمی است؟

مویی که از طریق ازبین رفتن فولیکول ریشه، نابود و رفع شده باشد دیگر رشد نمی کند. هرچند افرادی که درمان لیزر موهای زائد را انجام داده اند باید انتظار آن را داشته باشند که تعدادی از موهای زائد ناحیه ی درمان دوباره رشد کنند.

در طول زمان احتمال آن وجود دارد که ناچار شوید ناحیه ی درمان شده را دوباره برای از بین بردن موهای دوباره رشد کرده لیزر کنید. در کل درمان لیزر موهای زائد نیازمند برخی درمان های ترمیمی بعد از دوره ی اصلی درمان است. این درمان های ترمیمی تک جلسه ای هر شش ماه یا یکسال یکبار انجام می شوند.

اینکه موها بعد از لیزر دوباره رشد کنند یا نه، به عوامل متعددی بستگی دارد. از جمله نوع و جنس موی دوباره رشد کرده و مهارت متخصصی که لیزر را برای شما انجام داده است. به همین دلیل سعی کنید همواره مرکزی را برای لیزر موهای زائد انتخاب کنید که معتبر و با کیفیت باشد.

از بین بردن موهای زائد بدن مردان

از بین بردن موهای زائد بدن مردان اساسا تفاوتی با زنان ندارد. فقط از آنجاییکه عموما موهای زائد بدن مردان بیشتر از زنان است و به طور معمول موهای زائد ضخیم تری دارند، تعداد جلسات لیزر برای رفع موهای زائد بدن مردان ممکن است اندکی بیشتر باشد. البته که هرچه جلسات درمان بیشتر باشند، هزینه ی درمان هم کمی افزایش پیدا میکند.

چگونه مو های زائد را برای همیشه از بین ببریم
چگونه مو های زائد را برای همیشه از بین ببریم
جهت کسب اطلاعات بیشتر درباره مرکز لیزر ویژه آقایان اینجا را کلیک کنید

رفع دائمی موهای زائد ناحیه تناسلی

موهای زائد ناحیه تناسلی، تفاوتی با موهای زائد سایر نقاط بدن ندارند. تنها از آنجاییکه این ناحیه از حساس ترین نواحی بدن است، ممکن است روند لیزرینگ آن به دقت بیشتری احتیاج داشته باشد. در غیر اینصورت تفاوتی با لیزر موهای زائد سایر نقاط بدن ندارد.

جهت کسب اطلاع از قیمت و هزینه لیزر ناحیه تناسلی اینجا را کلیک کنید 

چگونه موهای زائد بدن را بزنیم

برای “زدن” موهای زائد راه های زیادی وجود دارد، مانند تیغ یا مواد شیمیایی یا اپیلاسیون. اما اگر به دنبال اثری پایدار، کم درد، ایمن و با کمترین عوارض جانبی هستید، بهتر است لیزر درمانی را مد نظر قرار دهید. لازم به ذکر است که دستگاه های لیزر خانگی هم در بازار وجود دارند که با استفاده از آنها می توانید در خانه موهای زائد خود را لیزر کنید. اما استفاده از این دستگاه ها را توصیه نمی کنیم.

برای اینکه بدانید چرا نباید از دستگاه لیزر خانگی استفاده کنید اینجا را کلیک کنید.

چراکه فرآیند لیزر موهای زائد، همانطور که از اسمش بر می آید، با اشعه ی لیزر سر و کار دارد و اساس عملکردش سوزاندن ریشه ی مو است. لیزر موهای زائد درمان حساسی است که اگر به درستی و دقت انجام نشود، می تواند آسیب های جدی به پوست شما وارد کند. به همین دلیل توصیه می کنیم به جای پرداخت هزینه ی گزاف بابت این دستگاه ها، پول و سلامتی خود را حفظ کرده و یک دوره لیزر موهای زائد در یک مرکز معتبر را تجربه کنید.

از بین بردن موهای زائد دور سینه

از آنجاییکه موهای زائد دور سینه عموما کرکی هستند و ریشه های ضعیفی دارند، لیزر ممکن است به راحتی نتواند آن را از بین ببرد. برای تشخیص اینکه آیا لیزر درمان مناسبی برای رفع موهای زائد دور سینه شما هست یا نه، حتما به یک متخصص پوست و لیزر مراجعه کنید و از او در مورد شرایط خود مشورت بگیرید.

شما می توانید جهت کسب اطلاعات درباره تنها دستگاه لیزر موهای کرکی اینجا را کلیک کنید

مترجم و محقق : ندا ناصری

بیشتر بدانید

0 0 رای ها
به نظر شما چند ستاره ؟

بیشترین تخفیف های زیبایی و لیزر در بهترین مراکز تهران و شهرستان ها
اینجا کلیک کنید

Subscribe
Notify of
guest

0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments