بوتاکس صورت مردان

بوتاکس صورت مردان | تخفیف تزریق بوتاکس | بهترین مرکز تزریق بوتاکس در تهران| فیلم بوتاکس صورت

بوتاکس صورت مردان

بوتاکس صورت مردان

آیا اخیرا متوجه بروز برخی چین و چروک ها اطراف بینی و دهان خود شده اید ، که موجب نگرانی شما راجع به ظاهرتان شده باشید ؟

جشنواره تخفیف زیبایی و لیزر، دستگاه لیزر مدیواستار (اسکلپیون) 2024

مشاوره رایگان با پزشک، کلیه ایام هفته

22612171_021  22612108_021

09027610748

instagram پیج مرکز تخصصی زیبایی قلهک

instagram پیج تخصصی لیزر موهای زائد

instagram نمونه کارهای زیبایی

برای ورود به پیج اینستاگرام روی لینک مربوطه کلیک کنید

امروزه افراد بسیاری روش های زیبایی را جهت جوان تر و زیباتر شدن خود انتخاب می کنند و این مسئله هیچ گونه ارتباطی به جنسیت ندارد. اگر هم چنان درگیر کلیشه های ذهنی خود راجع به زیبا شدن هستید ، باید به شما بگوییم که در حال حاضر این گونه مسائل خریداری ندارند.

بوتاکس صورت مردان
بوتاکس صورت مردان

زیبایی و عشق به زیبایی مرد و زن نمی شناسند. با بالا رفتن سن و بروز چین و چروک ها می تواند هر فردی را نگران ظاهر خود کند.

باید به شما بگوییم که چنان چه مرد هستید و به باشگاه می روید تا بدن جذاب و زیبایی داشته باشید به این معنیست که به ظاهر خود اهمیت می دهید و تزریق بوتاکس و رفع چین و چروک ها نیز بخشی از روند زیباتر شدن و جوانی است.

بهترین مرکز تزریق بوتاکس

مرکز زیبایی و لیزر برکه افتخار دارد که با استفاده از بهترین و با کیفیت ترین مواد ؛ کلیه خدمات بوتاکس را به شما عزیزان ارائه کند. شما می توانید جهت کسب اطلاعات بیشتر و هم چنین اخذ نوبت از این مرکز به صفحه ی تماس با ما مراجعه کنید.

در این مطلب تصمیم داریم به بوتاکس صورت مردان  بپردازیم و بگوییم گرچه شاید در ابتدا برایتان ترسناک به نظر برسد و از انجام این عملیات زیبایی خجالت بکشید اما هیچ چیز شرم آوری در این باره وجود ندارد. چرا که اهمیت دادن به پوست و زیبایی به هیچ وجه امر زنانه ای نیست و این روزها هر فردی که به بهداشت و سلامت خود اهمیت می دهد باید این گونه روش ها را نیز در نظر بگیرد. به همین خاطر توصیه می کنیم که با ذهنی باز و بدون پیش داوری مطلب زیر را بخوانید.

بوتاکس صورت مردان
بوتاکس صورت مردان

به نظر می رسد که مردان زیادی امروزه ، به ظاهر پوست خود اهمیت می دهند و برای رفع چین و چروک هایی که روی آن ظاهر می شوند ، استفاده از کرم ها و محصولات مختلفی را امتحان می کنند.

اما چرا محصولاتی را استفاده می کنید که هیچ گونه فایده ای ندارند و اثرات فوق العاده ای بر روی پوست شما نمی گذارند ؟ چرا بوتاکس را امتحان نمی کنید ؟ آیا تصور می کنید که با انجام روش های زیبایی ،زنانه می شوید و وجهه ی مردانه شما زیر سوال می رود ؟

استفاده از بوتاکس با بالا رفتن سن به هیچ وجه ، تکنیک جدید و نوینی به حساب نمی آید.افراد بسیاری هستند که برای جوان تر به نظر رسیدن و زیباتر بودن ، از این تکنیک استفاده کرده اند.

سلبریتی های مرد زیادی وجود دارند که از بوتاکس استفاده کرده اند و این مسئله به هیچ وجه چیز جدیدی نیست.

به عنوان مثال ، شایعاتی وجود دارد که جَرد لتو ( بازیگر و خواننده ی معروف آمریکایی و برنده ی اسکار) نیز از بوتاکس استفاده کرده است.

اجازه بدهید که نگاه دقیق تری به بوتاکس صورت مردان داشته باشیم و بگوییم از انجام این روش باید چه انتظاراتی داشته باشید.

بوتاکس صورت مردان
بوتاکس صورت مردان

در این مقاله تصمیم داریم به حقیقت بوتاکس مردان اشاره ای داشته باشیم و بگوییم که به هنگام تزریق بوتاکس باید چه انتظاری از نتایج آن داشته باشید.

علاوه بر این روش های مراقبتی بعد از تزریق بوتاکس نیز اشاره ای خواهیم کرد و دستورالعمل هایی را به شما می دهیم که از طریق آن ها درد و تورم بعد از تزریق را کاهش دهید.

 فیلم بوتاکس صورت

 

بوتاکس چیست ؟

خیلی های می خواهند بدانند که بوتاکس دقیقا چیست !!در پاسخ به این سوال باید بگوییم که بوتاکس نوعی دارو است که از سم تولید شده توسط بوتولونیم به دست می آید.

سم استفاده شده در بوتاکس دقیقا همان سمی است که موجب مسمویت غذایی مرگبار به نام بوتولیسم می شود.

بله، درست خواندید!!اما در نظر داشته باشید که این سم در بوتاکس کاملا غیر فعال است و این مسئله بدان معنیست که میکروب موجود در آن زنده نیست.

بوتاکس صورت مردان
بوتاکس صورت مردان

بوتاکس چگونه کار می کند ؟

بوتاکس معمولا در نواحی ای از صورت که دچار چین و چروک شده است ، تزریق می شود. این دارو از ارسال سیگنال های عصبی به عضلات ناحیه مورد نظر جلوگیری کرده و در نتیجه از بروز چین و چروک در آن ها پیشگیری می کند.

برای مدتی کوتاه ( چندین ماه) این عضلات به شکل موثری فلج می شوند. تزریق بوتاکس از طریق آزاد شدن استیل کولین مانع از انقباض سلول های عضلانی می شود.

اثرات این دارو موجب کاهش انقباض نابه هنجار عضلات می شود و آن ها را از خشکی می رهاند.به عبارت دیگر ، تزریق بوتاکس موجب پیشگیری از بروز چین و چروک ها شده و چین های موجود بر روی پوست صورت شما را نیز کاهش می دهد.

هزینه بوتاکس صورت

هزینه بوتاکس صورت به ناحیه ای که می خواهید تزریق در آن انجام شود ، بستگی دارد.علاوه بر این کیفیت مواد مختلف بوتاکس نیز بر روی هزینه های نهایی آن تاثیر خواهد گذاشت.

توصیه می کنیم که از مواد با کیفیت و اورجینال استفاده کنید تا گرفتار عواقب بعد از آن نشوید.بوتاکس های بی کیفیت می توانند منجر به بروز زخم و کهیرهای ماندگاری شوند که تا سال ها بر روی پوست شما باقی خواهند ماند.

بهترین قیمت + بهترین کیفیت + ماندگاری = مرکز زیبایی برکه

مراقبتهای بعد از تزریق بوتاکس

اگر اولین باری است که برای تزریق بوتاکس اقدام می کنید ، شاید اندکی نگران و مضطرب باشید. اما این مسئله کاملا عادی است

در ابتدا فرمی در برابر شما قرار داده می شود که بر اساس آن رضایت خود را برای انجام این عملیات زیبایی اعلام می کنید و پس از ان به سوالاتی پزشکی موجود در این فرم پاسخ می دهید

پس از انجام تزریق ، ممکن است ناحیه ی تزریق شده ، اندکی دردناک بوده و متورم شود. اما جای هیچ گونه نگرانی نیست. چرا که این دو عارضه ، از عوارض جانبی معمولا تزریق بوتاکس به حساب می آیند.

علاوه بر این از پزشک خود بخواهید که کِرِم بی حسی به پوست شما بزند تا درد تزریق کاهش پیدا کند.

علاوه بر این می توانید برای کاهش تورم ، از بسته های یخ استفاده کنید.

قبل و بعد بوتاکس

در ادامه می توانید تصاویر قبل و بعد از بوتاکس برای صورت آقایان را مشاهده کنید.

بوتاکس صورت مردان
بوتاکس صورت مردان

 

بوتاکس صورت مردان
بوتاکس صورت مردان

 

بوتاکس صورت مردان
بوتاکس صورت مردان

مترجم و محقق : ندا ناصری

لینک منبع

0 0 رای ها
به نظر شما چند ستاره ؟

بیشترین تخفیف های زیبایی و لیزر در بهترین مراکز تهران و شهرستان ها
اینجا کلیک کنید

Subscribe
Notify of
guest

0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments