نکته های مهم اما پنهان برای انتخاب بهترین مرکز لیزر

بهترین مرکز لیزر موهای زائد در تهران

 

دوستان عزیز تهران اسکینی سلام

نکته های خیلی مهم اما پنهانی در انتخاب مرکز لیزر مناسب وجود دارد که گاها خیلی از افراد از این نکته ها بی خبر هستند و یا به آن اهمیت نمی دهند. اگر جزو اون دسته از افرادی هستید که هنوز از لیزر موهای زائد برای خلاص شدن از موهای بدنتون استفاده نکردید و دارید این مطلب رو میخونید باید بگیم که خیلی خوش شانس هستید.

بهترین مرکز لیزر موهای زائد تهران
جدیدترین دستگاه الکساندرایت 2018


این صحبت رو در ادامه مطلب و افرادی که قبلا چند جلسه لیزر رو گذروندن کاملا درک میکنن.
در حال حاضر دستگاه های زیادی تو حوزه لیزر موهای زائد با قیمت ها و برندای مختلف در تهران وجود داره.

جشنواره تخفیف زیبایی و لیزر، دستگاه لیزر مدیواستار (اسکلپیون) 2024

مشاوره رایگان با پزشک، کلیه ایام هفته

22612171_021  22612108_021

09027610748

instagram پیج مرکز تخصصی زیبایی قلهک

instagram پیج تخصصی لیزر موهای زائد

instagram نمونه کارهای زیبایی

برای ورود به پیج اینستاگرام روی لینک مربوطه کلیک کنید

قطعا اون چیزی که برای هر فرد مهمه این هست که متناسب با هزینه و زمانی که برای رفع موهای زائدش صرف میکنه جوابدهی خیلی خوبی داشته باشه. از طرفی حالا که میخواد از شر موهای زائدش خلاص بشه آسیبی به پوستش نرسه و یا حین جلسات بیماری از طریق دستگاه بهش انتقال پیدا نکنه. شاید خیلی از ما برای انتخاب مرکز لیزرمون به نکته هایی مثل هزینه جلسات لیزر بیشتر فکر میکنیم. ما تو این مطلب نکته هایی به شما عزیزان میگیم که شاید هیچ وقت بهش توجه نکرده باشید و یا اصلا به ذهنتون خطور نکرده باشه.

ممکنه خیلی از شماها تو فضاهایی مثل نت برگ یا تخفیفان دنبال یه مرکز خیلی خوب بگردید اما واقعا فکر کردید که چه طوری میشه با دستگاه الکساندرایت اونم برندهای خوب هر شات لیزر 2000 تومان یا 4000 تومان حساب بشه؟

نکته های مهم اما پنهان برای انتخاب بهترین مرکز لیزر

1) خیلی از مراکزی که تو این فضاها معرفی میشن اصلا دستگاهی با مشخصات دستگاهی که تو تبلیغات عنوان میکنن ندارن و کیفیت دستگاهشون پایینه و ممکنه جزو IPL باشه (یعنی شبه لیزر و جزو دستگاه هایی که اصلا جوابدهی مثبتی تو رفع موهای زائد ندارن و گاها به پوست آسیب می رسونن) به علت تعدد زیاد تبلیغات تو فضاهایی مثل نت برگ یا تخفیفان نظارتی از سمت این فضاهای تبلیغاتی، برای بازدید از همه مراکز وجود نداره پس خودتون باید تو انتخاب مرکز دقت کنید!

2) مراکزی که واقعا دستگاه های خوب داشته باشن قطعا هزینه سرویس و تعویض قطعات دستگاه بالا هست پس اگر مرکزی با قیمت پایین داره با این دستگاه خدمات رو ارائه میکنه با این هزینه کم، شات کافی انجام نمیده و جلسات لیزر رو طولانی میکنه تا بتونه از پس هزینه های دستگاه بربیاد.

3) خیلی از مراکز موقع تعویض قطعات دستگاه برای تامین هزینه های سرویس تخفیفای خیلی عجیب میذارن و شما خوشحالید که یک جلسه با تخفیف خوب لیزرتون رو انجام دادید درحالیکه دستگاه اصلا کیفیت خوبی تو اون جلسه لیزر برای شما نداشته! 

4) دستگاه هایی مثل آپوجی و کندلا که الان تو بازار لیزر تبلیغای خیلی زیادی براش انجام میشه از نظر بهداشتی کاملا مطمئن نیست. چون ویروسایی مثل زگیل تناسلی با استریل کردن و ضدعفونی کردن سر هندپیس با الکل هم از بین نمیره. پس باید حتما به این نکته دقت کنید که دستگاهی رو انتخاب کنید که هیچ تماسی با پوست مراجعه کننده قبلی نداشته.

انتقال زگیل تناسلی
زگیل تناسلی

5) خیلی از افرادی که قبلا لیزر رو انجام دادن میدونن که درد دستگاه های لیزر زیاده حتی دستگاه هایی مثل کندلا یا آپوجی  که گفته میشه درد نداره و باید برای نواحی مثل ژنیتال یا زیر بغل از زایلاپی استفاده کنن و این راهکار مناسبی نیست چون باعث میشه واکنش پوست طبیعی نباشه و عملکرد لیزر درست پیش نره و همین طور وجود زایلاپی رو پوست ناحیه بیکینی ممکنه باعث سوختگی این ناحیه بشه.

بهترین مرکز لیزر در تهران
الکساندرایت اسکلپیون 2018

6) دستگاه های لیزری که در ایران استفاده میشن قدرت از بین بردن موهای کرکی رو ندارن و حتی خود مراکز با اینکه از نظر مالی به نفعشونه اما این نواحی رو انجام نمیدن چون موهای پرزی به موی ضخیم تبدیل میشن اما خیلی از ما موهامون کرکی هست و دوست داریم این موها هم از بین برن. اگر تا انتهای مطلب همراهمون باشید بهتون جدیدترین و قوی ترین دستگاه لیزر که توانایی از بین بردن موهای کرکی رو هم داره رو بهتون معرفی میکنیم. دستگاهی که اتفاقا یه بخش مهم از کارش از بین بردن موهای کرکی بدن هست.

بهترین مرکز لیزر در تهزان
جدیدترین دستگاه الکساندرایت 2018

7) در حال حاضر خیلی از آرایشگاه ها و باشگاه های ورزشی وارد حوزه لیزر موهای زائد شدن، اونم با قیمتای خیلی کم و دور از ذهن. انتخاب این مراکز به سود اون ها و ضرر شماست. چون انجام لیزر تو این مراکز قطعا تخصصی نیست و اگر پوستتون دچار حساسیت یا مشکلی بشه پزشکی برای رفع این مشکل تو این فضا وجود نداره و اون وقت به خاطر هزینه ی کم لیزر مو، باید کلی هزینه برای رفع مشکل پوستی یا بهداشتی پوستتون پرداخت کنید.

مجموعه تهران اسکین با دارا بودن ده ها مرکز تخصصی لیزر در تهران و سایر شهرستان ها به عنوان مرجع اطلاع رسانی پوست و لیزر کشور مفتخر است که در حیطه زیبایی و لیزر موهای زائد با کیفیت ترین خدمات را با بروزترین دستگاه های روز دنیا در خدمت شما عزیزان باشد.

شعبه شمال تهران مجموعه تهران اسکین مجهز به جدیدترین دستگاه لیزر در کل کشور می باشد

دستگاه الکساندرایت اسکلپیون Mediostar 2018

  • تنها لیزر الکساندرایت 2018 بدون درد

  • تنها لیزری که امکان انتقال بیماری های پوستی را به صفر درصد رسانده ( به دلیل استفاده از سلفون یکبار مصرف و سطح تماس صفر)

  • تنها لیزر موثر روی موهای کرکی

  • تنها لیزر با خاصیت همزمان سوزاندن ریشه مو به همراه عروق خونی مو (تاثیر دو تا سه برابر سایر لیزرها)

  • بهترین لیزر از لحاظ اثر بخشی ( با اثر بخشی بیشتر از کندلا و آپوجی و همه لیزرهای موجود در ایران)

    برای کسب اطلاعات بیشتر و اطلاع از تخفیفات ویژه پاییزه اینجا کلیک کنید

1 1 رای
به نظر شما چند ستاره ؟

بیشترین تخفیف های زیبایی و لیزر در بهترین مراکز تهران و شهرستان ها
اینجا کلیک کنید

Subscribe
Notify of
guest

0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments