بهترین مرکز لیزر تهران

بهترین کلینیک لیزر در تهران: با این 14 سوال و جواب، سریع پیداش کن!

بهترین مرکز لیزر در تهران

بهترین کلینیک لیزر در تهران رو با این چهارده پرسش و پاسخ بشناسید!

رقابت شدیدی بین بهترین تا بدترین مراکز و کلینیک های لیزر موهای زائد در تهران وجود دارد. در هر کوچه پس کوچه چندین کلینیک و درمانگاه لیزر به چشم می خورد. یک سرچ ساده در اینترنت کنید. لیست یک سری از پزشکان و مراکز توسط شرکت های تبلیغاتی در ردیف اول دیده می شوند! این مراکز لزوما بهترین نیستند و فقط با تبلیغات چشمک می زنند!
این شرکت ها کاری به اعتبار مرکز یا استاندارد بودن دستگاه لیزری که معرفی می کند ندارند؛ اصولا برای آن ها دریافت پول تبلیغ در اولویت است. در این میان، مراکز لیزر معتبر ممکن است از نظر زیباجویان پنهان مانده و دیده نشوند.
در این مطلب، به یک سری وقایع پشت پرده مراکز نامعتبر لیزر و روش های شناخت مراکز معتبر اشاره می کنیم. در قالب 14 پرسش و پاسخ زیر، می توانید به سرعت بهترین مراکز لیزر در تهران رو شناسایی کنید.

جشنواره تخفیف زیبایی و لیزر، دستگاه لیزر مدیواستار (اسکلپیون) 2024

مشاوره رایگان با پزشک، کلیه ایام هفته

22612171_021  22612108_021

09027610748

instagram پیج مرکز تخصصی زیبایی قلهک

instagram پیج تخصصی لیزر موهای زائد

instagram نمونه کارهای زیبایی

برای ورود به پیج اینستاگرام روی لینک مربوطه کلیک کنید

بهترین مرکز لیزر تهران
اسامی کلینیک لیزر و بهترین مراکز لیزر تهران

فهرست بهترین مراکز لیزر موهای زائد در ایران 

چطور بهترین مرکز لیزر در تهران را پیدا کنیم؟

انتخاب مرکز لیزر، کاری است که باید با دقت زیادی صورت پذیرد. وقت گذاشتن برای پیدا کردن بهترین مرکز لیزر تهران بسیار اهمیت دارد. لازم به ذکر است که نه همه مراکز لیزر یکسان هستند، و نه همه دستگاه های لیزر، و تنوع زیادی در تجربه و مهارت تکنسین ها وجود دارد.

  • جستجوی خود را به 3 مرکز لیزر معتبر محدود کنید. مراکز را بر اساس بازخورد مشتریان انتخاب کنید. همه نظرات را بررسی کنید و ببینید که مشتریان درباره مرکز لیزر چه می گویند.
  • اگر کسی را می شناسید که در این مرکز، لیزر موهای زائد انجام داده است، از وی درباره تجربه و نتایج لیزر بپرسید. خوب یا بد، این اطلاعات ارزشمند است.
  • قبل از انجام هرگونه درمان، برای یک جلسه مشاوره لیزر با هر 3 مرکز لیزر برنامه ریزی کنید.
  • با هر 3 کلینیک تماس بگیرید و بررسی کنید که اطلاعات کارکنان مرکز تا چه حد مفید و آگاهانه است.
  • برخی از سوالات مهم را تلفنی بپرسید؛ سوالاتی از قبیل: از چه نوع لیزری استفاده می کند؟ چه کسی درمان لیزر را انجام خواهد داد؟ در فهرست بعدی، سوالات ارزشمندی وجود دارد که می توانید از مرکز لیزر بپرسید.
  • تصمیم خود را بر اساس هزینه درمان یا محل کلینیک (مثلا نزدیک به محل کار) بنا نکنید.
لیست اسامی کلینیک لیزر تهران
   لیست اسامی کلینیک لیزر تهران تخفیفان

فهرستی از مهمترین سوالات لیزر موهای زائد خود را آماده کنید

در زیر مواردی ذکر شده است که باید در طول مشاوره لیزر بپرسید. اگر احساس می کنید تکنسین پاسخ های قطعی نمی دهد یا نمی تواند به برخی از سوالات شما پاسخ دهد، این نشانه را منفی در نظر بگیرید. بر عکس، اگر تمام سوالات تان با اطمینان پاسخ و توضیحات کاملی ارائه داده شده، این نشانه بسیار خوبی است.

در ادامه ما به سوالات متداولی که در ذهن اکثر شماست، پاسخی دقیق داده ایم. اگر مرکز لیزری به این گونه سوالات پاسخ ندهد، این یک پرچم قرمز است. ممکن است آن ها بی تجربه، دارای عدم شایستگی و صلاحیت یا هر دو مورد باشند.

بهترین برند دستگاه لیزر مو
بهترین برندهای دستگاه لیزر موهای زائد نت برگ
  1. کدام دستگاه و برند لیزر در مرکز موجوده؟ 

نوع لیزر مورد استفاده در تصمیم گیری شما بسیار اهمیت دارد. اگر پوست تان روشن و موهای تان تیره باشد، دایود یا الکساندرایت می تواند انتخاب خوبی برای شما باشد.

با بهترین دستگاه لیزر موهای زائد آشنا شوید

اگر رنگ پوست تان تیره است، اندیاگ یا ان دی یاگ، انتخابی عالی است. آی پی ال (IPL) لیزر نیست و نظر کارشناسانه ما این است که نتایج کار با لیزر بهتر خواهد بود.

توجه، توجه!!!

آی پی ال (IPL) لیزر نیست!

اپراتور لیزر موهای زائد خانم آقا باتجربه
اپراتور لیزر موهای زائد خانم آقا باتجربه

  1. نقش اپراتور و تکنسین بهترین کلینیک لیزر در تهران مهمه!

متاسفانه بسیاری از تکنسین ها بدون داشتن تجربه کافی در زمینه لیزر موهای زائد فعالیت می کنند. در خصوص تجربه اپراتور، سال های فعالیت و مدارک وی حتما پرس و جو کنید. مطمئن شوید که اپراتور لیزر موهای زائد شما یک نفر مشخص باشد نه چندین نفر.

مرکز لیزر موهای زائد معتبر تهران
مرکز لیزر موهای زائد معتبر تهران
  1. سابقه فعالیت بهترین مرکز لیزر در تهران

قطعا شما به دنبال بهترین مرکز لیزر تهران با اعتبار طولانی مدت هستید. مکانی که برای مدت زمانی طولانی در این زمینه فعالیت داشته و کارکنانی واجد شرایط و آگاه دارد تا به مشتریان خود کمک کنند که به نتایج مورد نظر خود دست پیدا کنند.


  1. تعداد زیباجویان بهترین کلینیک لیزر در تهران

آیا پوست و موی تان برای لیزر موهای زائد مناسب است؟ مو برای لیزر شدن به رنگ نیاز دارد، و موهای تیره تر بهتر جواب می دهند. موهای خاکستری، بلوند و قرمز با قابل درمان لیزر موهای زائد نیستند. هر چقدر پوست روشن تر باشد بهتر است. با این حال، لیزر موهای زائد بر روی پوست با هر رنگی می تواند توسط دستگاه لیزر مناسب و تکنسین بسیار با تجربه انجام شود. اطمینان حاصل کنید که تکنسین به نقطه مد نظر شما برای لیزر موهای زائد توجه می کند.


  1. تحقیق درباره نتایج لیزر در بهترین مرکز لیزر در تهران

در خصوص این که لازم است در چه تعداد جلسات لیزر شرکت کنید، سوال کنید. به طور میانگین جهت لیزر موهای زائد با دستگاه دایود به 4 تا 6 جلسه نیاز دارید. این کار برای کاهش 80 درصدی موهای زائد مهم است. این در خصوص فردی صدق می کند که دارای پوست روشن و موهای تیره است.

  1. هزینه لیزر موهای زائد در بهترین کلینیک لیزر در تهران

هزینه درمان لیزر موهای زائد بسیار مهم است. از لیزر ارزان قیمت در مراکز لیزر تخفیفان و نت برگ دوری کنید. لیزر ارزان قیمت به معنای عوارض و دستگاه لیزر نامرغوب است. در بهترین مرکز لیزر در تهران، قیمت لیزر در طول سال هرگز تغییر نمی کند. قیمت های لیزر در مرکز لیزر شریعتی برکه از اول فروردین تا پایان اسفند همان سال کاملا ثابت است.

تخفیفان لیزر موهای زائد
تخفیفان لیزر موهای زائد 

  1. آیا درمان لیزر دردناک است؟

میزان ناراحتی درمان لیزر مانند کشیدن یک کش پول پلاستیکی روی پوست است. این حالت خوشایند نیست، اما به نظر ناراحت کننده تر از درد نیست. هر چه موهای زائد تان تیره تر و خشن تر باشند، این ناراحتی را بیشتر احساس می کنید.


  1. عوارض لیزر چیست؟

پوست کمی قرمزی می شود، مشابه حالتی که حین آفتاب سوختگی ایجاد می شود. در اطراف فولیکول مو نیز ممکن است کمی تورم ایجاد شود.


  1. مهمترین مراقبت های قبل و بعد از لیزر موهای زائد؟

بله، از قرار گیری در معرض گرمای بیش از حد، حداقل 24 تا 48 ساعت قبل از درمان لیزر اجتناب کنید. در طول درمان لیزر خود، از قرار دادن محل درمان در معرض نور خورشید نیز اجتناب کنید.

درد لیزر عوارض لیزر مراقبت
دستگاه لیزر بدون درد مدیواستار اسکلپیون
  1. اقدامات حین جلسات لیزر

شما فقط میتوانید از ژیلت استفاده کنید و ناحیه درمان را شیو کنید. وکس، استفاده از موچین و بند انداختن ممنوع است. موی موجود در فولیکول مو مورد هدف همه دستگاه های لیزر موهای زائد است. وکس، استفاده از موچین و بند انداختن همگی مو را از فولیکول خارج می کنند و بنابراین هدف را از بین می برد.


  1. شیو کردن قبل و بعد از لیزر

بله صرف نظر از محل درمان، موهای قابل مشاهده باید تا حد ممکن تراشیده شوند. در غیر این صورت، در بالای پوست به عنوان یک هدف برای انرژی لیزر، گرما را به سطح پوست منتقل می کنند. اگر موهای تان قبل از درمان لیزر موهای زائد شیو نشود، خطر ایجاد سوختگی افزایش می یابد.

شیو کردن حین جلسات لیزر
شیو کردن حین جلسات لیزر نی نی سایت
  1. دستگاه لیزر اجاره ای یا مالکیتی؟

این یک سوال کلیدی است زیرا همه کلینیک ها مالک اصلی دستگاه لیزر نیستند. هنگامی که دستگاه ها متعلق به خود کلینیک ماشین باشد، تنها کارکنان مرکز اجازه استفاده از لیزر را دارند. اما هنگامی که لیزر اجاره ای باشد، در روزهای خاصی (به عنوان مثال چهارشنبه ها) به کلینیک تحویل داده می شود و اگر روزی که لیزر در دسترس کلینیک نباشد، شما یک جلسه را از دست خواهید داد. همچنین، در صورت اجاره ای بودن لیزر، ممکن است توسط بسیاری از مراکز و تکنسین ها مورد سوء استفاده قرار بگیرد. تصور کنید دستگاه لیزری مدام از مرکزی به مرکز دیگر منتقل شود و همیشه در دسترس نباشد. قطعا این، همان چیزی نیست که شما انتظار دارید.

نکته:
مرکز لیزر شریعتی تهران جزو بهترین مراکزی ست که با وجود مالکیت همیشگی دستگاه لیزرهای اورجینال گران قیمت و بی نقص، همیشه به مشتریان خود تخفیف های طلایی با قیمت های ارزان تر از مراکز مشابه ارایه می دهد.


  1. سرویس دستگاه لیزر در بهترین کلینیک لیزر در تهران

در صورتی که پاسخ بهترین مرکز لیزر تهران به این سوال، مثبت است، می توانید برچسب را در پشت دستگاه لیزر که نشان دهنده آخرین تاریخ سرویس آن است را مشاهده کنید. این یک عامل بسیار مهم است. بسیاری از کلینیک ها به دلیل هزینه بالا، دستگاه لیزر را به صورت منظم سرویس نمی کنند. در صورتی که لیزر به طور مرتب توسط یک تکنسین سرویس دهنده واجد شرایط بررسی نشود، کارایی و اثربخشی آن کاهش می یابد. تکنسین می تواند لیزر را بر روی تنظیمات مناسب تنظیم کند. در صورت بالا یا پایین بودن تنظیمات لیزر ممکن است دچار سوختگی شوید یا نتایج خوبی حاصل نشود.


  1. آیا لیزر موهای زائد یک روش دائمی است؟

لیزر موهای زائد یک روش “دائمی در کاهش” مو است نه “از بین رفتن دائمی”. اطمینان حاصل کنید که تکنسین قادر است این را برای شما توضیح دهد. اگر تکنسین به شما بگوید لیزر برای همیشه موهای زائدتان را از بین می برد، یا حقیقت را نمی گوید و یا تفاوت این دو را درک نمی کند. کاهش دائمی موهای زائد، اتفاقی است که در نتیجه لیزر موهای زائد حاصل خواهید شد. موهای زائد ناحیه درمان پس از مدتی کم خواهند شد اما این انتظار را باید پس از اتمام جلسات داشته باشید. این امر کاملا طبیعی است.

لیزر موهای زائد دائمی داریم؟
آیا لیزر موهای زائد دائمی است

نتیجه گیری: انتخاب بهترین مرکز لیزر در تهران

برای پیدا کردن بهترین مرکز لیزر تهران وقت بگذارید. مزیت این کار را در پایان خواهید دید. مراکز لیزر متعددی وجود دارند که در حال حاضر خدمات لیزر موهای زائد را ارائه می هند و می توانید آن ها را انتخاب کنید. اگر در طول مشاوره احساس بدی دارید، آن را نادیده نگیرید. همچنین، اگر به مرکز لیزری رفتید و احساس خوبی داشتید، به حس تان اعتماد کنید. مرکز لیزر تان را عاقلانه انتخاب کنید و خواهید دید که چرا بسیاری از افراد به درمان لیزر موهای زائد قسم می خورند. چرا که لیزر موهای زائد، روش بسیار موثری است.

امیدوارم پاسخ سوالات متداول خود را در خصوص چگونگی انتخاب بهترین مرکز لیزر تهران پیدا کرده باشید. چنانچه هر گونه سوالی در مورد درمان لیزر موهای زائد و یا سایر درمان های پوست دارید، از شما دعوت می کنیم آن را در بخش نظرات مطرح سازیذ یا همین امروز با ما تماس بگیرید. خوشحالیم که می توانیم به سوالات شما پاسخی صحیح دهیم. لطفا حتما جهت شرکت در یک جلسه مشاوره پوست نیز برنامه ریزی کنید.

لیست بهترین مرکز لیزر در تهران

مرکز زیبایی برکه با بهره گیری از بهترین پزشکان و متخصصین زیبایی مجرب و هم چنین بهترین و با کیفیت ترین مواد و دستگاه ها، افتخار دارد علیرغم درمان لیزر موهای زائد ، کلیه خدمات زیبایی، پوست و مو را به شما عزیزان ارائه کند.

شما می توانید جهت کسب اطلاعات بیشتر، مشاوره، اطلاع از قیمت ها و همچنین اخذ نوبت از بهترین مرکز لیزر موهای زائد در تهران به صفحه تماس با ما مراجعه کنید.

source

شاد و سلامت باشید.

5 1 رای
به نظر شما چند ستاره ؟

بیشترین تخفیف های زیبایی و لیزر در بهترین مراکز تهران و شهرستان ها
اینجا کلیک کنید

Subscribe
Notify of
guest

4 نظرات
قدیمی ترین
جدیدترین بیشترین رای
Inline Feedbacks
View all comments
مهناز
مهناز
4 years ago

سلام مرسی از مطلب خوبتان. جا دارد در این مقاله اسم لیزر اسکلپیون رو هم ببرین که در مقالات جدیدتون گذاشتین.
من از کاربران سایت هستم.