بهترین روش برای رفع موهای زائد

بهترین روش برای رفع موهای زائد| آیا لیزر درمان قطعی موهای زائد است؟| بهترین روش برای رفع موهای زائد زیربغل

بهترین روش برای رفع موهای زائد

احتمالاً شما هم جزو افرادی هستید که به برطرف کردن دائمی موهای زائد خود فکر می کنند و می خواهند از دغدغه تیغ کشیدن، استفاده از موم و هر روش دیگری برای برطرف کردن موهای زاید خود خلاص شوند. باید خدمت تان عرض کنم که لیزر بهترین روش برای رفع موهای زائد است و یکی از روش های بسیار پرطرفدار زیبایی در میان خانم ها و آقایان محسوب می شود.

بهترین روش برای رفع موهای زائد

در این روش پرتوهای نور لیزر به طور مستقیم به سمت فولیکول ‌های مو ارسال می ‌شود و فولیکول ها به جذب آن می پردازند. هنگامی که این فرایند رخ می ‌دهد نور به گرما تبدیل می ‌شود و فولیکول ها را از بین می برد. این کار باعث می ‌شود که رشد موهای زائد دچار اختلال شود زیرا فولیکول های مو از بین رفته اند. ممکن است هنگامی که شما این نکته را می خوانید کمی وحشت کنید اما باید بدانید که لیزر موهای زائد یک روش ایمن و بدون خطر است و مورد تایید سازمان غذا و دارو قرار دارد. این نوع لیزر برای برطرف کردن موهای زائد مورد استفاده قرار می گیرد هیچ خطری برای بدن ندارد و اکثر افرادی که لیزر کرده اند می گویند که هیچ احساس بدی به غیر از سوزش خفیف پوست نداشته ‌اند و در کل از تجربه لیزر موهای زائد خود رضایت کامل دارند.

جشنواره تخفیف زیبایی و لیزر، دستگاه لیزر مدیواستار (اسکلپیون) 2024

مشاوره رایگان با پزشک، کلیه ایام هفته

22612171_021  22612108_021

09027610748

instagram پیج مرکز تخصصی زیبایی قلهک

instagram پیج تخصصی لیزر موهای زائد

instagram نمونه کارهای زیبایی

برای ورود به پیج اینستاگرام روی لینک مربوطه کلیک کنید

ما با استفاده از آخرین دستگاه های لیزر و با به کارگیری بهترین متخصصان لیزر به شما این اطمینان را می دهیم که لیزر بهترین روش برای رفع موهای زائد از و شما می ‌توانید با خیال راحت برای برطرف کردن موهای زائد خود به مراکز لیزر ما مراجعه نمایید و از تجربه پوستی تمیز و بدون مو لذت ببرید. ما برای ایمنی مراجعه کنندگان خود و حفظ سلامت چشم آنها از عینک مخصوص استفاده می ‌کنیم تا از چشم آنها در برابر نور لیزر محافظت شود. به علاوه دستگاه های لیزر ما دارای سیستم خنک کننده هستند که به رفع سوزش پوست در طول درمان کمک می ‌کنند.

آیا لیزر موهای زائد ارزش هزینه کردن را دارد؟

هنگامی که به مسئله برطرف کردن موهای زائد بدن خود فکر می کنید با گزینه ‌های متعددی از قبیل شیو کردن، استفاده از موم، استفاده از کرم و پودرهای موبر و اپیلاسیون مواجه می شوید اما اگر به دنبال بهترین روش برای رفع موهای زائد خود هستید می توانید از مزایای لیزر برای داشتن پوستی تمیز و لطیف بهره مند شوید.

به طور کلی نتایج حاصل از لیزر موهای زائد دائمی است به نحوی که شما دیگر نیازی به شیو کردن نخواهید داشت. می ‌تواند تصورش را بکنید که زندگی بدون نیاز به تیغ کشیدن و تحمل سوختگی و بریدگی پوست و استفاده از موم و درد حاصل از آن چقدر شیرین و دلچسب است؟?

از سوی دیگر می توان از دستگاه لیزر برای برطرف کردن موهای زائد همه نقاط بدن از قبیل زیر بغل، ناحیه بیکینی، روی شکم و هر جایی که فکرش را بکنید استفاده کرد. حتی می توان نقاط بزرگ بدن از قبیل دست و پا را با سرعت بالایی درمان کرد. لیزر موهای زائد یک روش بسیار ایمن است و شما حتی می توانید از آن برای برطرف کردن موهای زائد پشت لب خود استفاده کنید.

به طور کلی لیزر موثرترین، ایمن ترین، سریع ترین و بهترین روش برای رفع موهای زائد محسوب می شود که نتایج حاصل از آن دائمی است. نکته مهم‌تری که در خصوص لیزر وجود دارد این است که یک سرمایه گذاری بلند مدت محسوب می ‌شود و شما یک بار هزینه می کنید و یک عمر از شر موهای زاید خود خلاص می شود.

آیا نتایج حاصل از لیزر دائمی است؟

برخی از افراد تصور می ‌کنند که باید در همان جلسه اول لیزر موهای زائد آنها از بین برود اما واقعیت این است که چنین چیزی در یک جلسه امکان پذیر نیست و باید همه جلسات لیزر موهای زائد به طور کامل انجام شود تا فولیکول های مو از بین بروند و روند رشد موهای زائد متوقف گردد. اما از آنجایی که بدن همواره توانایی ترمیم خود را دارد این احتمال وجود دارد که فولیکول های مو مجدداً شروع به فعالیت کنند به همین دلیل شما باید سالی یک بار برای تمدید نتایج به دست آمده به مراکز لیزر مراجعه کنید.

بهترین روش برای رفع موهای زائد

مسئله دیگری که در خصوص لیزر ذهن همه افراد را به خود مشغول می ‌کند این است که آیا لیزر درد دارد؟ در واقع زمانی لیزر موهای زائد واقعا دردناک بود، که این مسئله به زمان‌ های گذشته مربوط است. اما با پیشرفت علم و موفقیت ‌هایی که در عرصه لیزر به دست آمده باعث شده که از آن به عنوان بهترین روش برای رفع موهای زائد نام برده شود زیرا بدون هیچ گونه عوارض جانبی حاد و خطرناک و یا درد شدید می تواند موهای زائد را از نقطه ‌ای که شما دوست دارید برطرف کند.

در صورتی که از لیزر به درستی توسط اپراتور استفاده شود هیچ گونه مشکلی برای پوست ناحیه ای که قرار است اجرا شود به وجود نخواهد آمد و فقط موهای زائد برطرف می ‌شود اما اگر لیزر موهای زائد توسط یک فرد بدون تجربه انجام شود می ‌تواند باعث تغییر رنگ پوست یا حتی از سوختگی آن شود. به همین دلیل انتخاب بهترین مرکز لیزر اهمیت بسیار زیادی دارد و به عبارتی اولین گام در زمینه لیزر موهای زائد محسوب می شود.

لیزر بهتر است یا اپیلاسیون؟

لیزر و اپیلاسیون از جمله روش های بالقوه برای برطرف کردن موهای زائد محسوب می شوند. در اپیلاسیون از یک ترکیب چسبناک استفاده می شود و روی پوست شما قرار داده خواهد شد سپس هنگام کندن موم، موها از ریشه از پوست خارج می شود اما یکی از معایب اپیلاسیون این است که نتایج حاصل از موقت است و فقط ۲ تا ۴ هفته طول می کشد.

بهترین روش برای رفع موهای زائد

از سوی دیگر درد حاصل از اپیلاسیون واقعاً طاقت ‌فرسا است و با برخی از عوارض جانبی از قبیل سوختگی پوست، پارگی پوست، التهاب پوست، رشد موها به سمت داخل و بروز عفونت همراه است. از لیزر به عنوان بهترین روش برای رفع موهای زائد یاد می ‌شود زیرا یک راه حل قطعی برای برطرف کردن موهای اضافی بدن است و شما می توانید پس از چند جلسه برای همیشه از پر مویی پوست خود نجات پیدا کنید.

لیزر موهای زائد کل بدن یک روش کاملا بدون درد نیست اما در مقایسه با اپیلاسیون واقعا بدون درد محسوب می ‌شود و می ‌توان گفت که درد خفیف حاصل از آن کاملا خفیف و قابل تحمل است. شما می توانید در فواصل بین جلسات درمان به شیو کردن موهای زائد خود بپردازید و نگران دیده شدن موهای زائد آن در فواصل بین جلسات لیزر نباشید.

تصمیم‌ گیری برای برطرف کردن دائمی موهای زائد یک تصمیم بزرگ است و می تواند شما را برای همیشه از مشکلات و دردسرهای شیو ‌کردن خلاص کند. با لیزر موهای زائد شما دیگر نگران مهمانی های ناخواسته و بدون هماهنگی نخواهد بود می توانید با خیال راحت هر پیشنهادی را قبول کنید و هر لباسی که دوست دارید را بپوشید. آیا چیزی بهتر و لذت بخش تر از این وجود دارد؟?
ما با سال ها تجربه در زمینه لیزر موهای زائد افراد مختلف با افتخار آماده خدمات رسانی به شما سروران گرامی هستیم.

مترجم: لیلا عبدالملکی

منبع

0 0 رای ها
به نظر شما چند ستاره ؟

بیشترین تخفیف های زیبایی و لیزر در بهترین مراکز تهران و شهرستان ها
اینجا کلیک کنید

Subscribe
Notify of
guest

0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments