نتایج حاصل از لیزر درمانی

آیا نتایج حاصل از لیزر درمانی بعد از انجام اولین جلسه قابل مشاهده خواهد بود ؟

[su_note note_color=”#ff2082″ text_color=”#110f0f” radius=”13″]

لیزر موهای زائد
آیا نتایج حاصل از لیزر درمانی بعد از انجام اولین جلسه قابل مشاهده خواهد بود ؟

[/su_note]

جشنواره تخفیف زیبایی و لیزر، دستگاه لیزر مدیواستار (اسکلپیون) 2024

مشاوره رایگان با پزشک، کلیه ایام هفته

22612171_021  22612108_021

09027610748

instagram پیج مرکز تخصصی زیبایی قلهک

instagram پیج تخصصی لیزر موهای زائد

instagram نمونه کارهای زیبایی

برای ورود به پیج اینستاگرام روی لینک مربوطه کلیک کنید

به ندرت نتایج حاصل از عمل های زیبایی بعد از انجام اولین جلسه چشمگیر و قابل مشاهده خواهد بود  و به همین دلیل است که جلسات متعددی نیاز است تا به نتایج رضایت بخش و پایدار دست یابید . لیزر موهای زائد قطعا یکی از این نوع درمان های  می باشد.

در حالی که لیزر موهای زائد به طور قطع می تواند بعد از ماه ها یا حتی سال ها موجب از بین رفتن موهای زائد و پوستی نرم و  صاف گردد ، اما این روش ، روشی جادویی نیست که بتواند یک شبه تمامی موهای زائد را تنها با انجام یک جلسه از بین ببرد .

در صورتی که اغلب نتایج حاصل از لیزر درمانی متفاوت است ، اولین جلسه لیزر موهای زائد تنها بخشی از یک تصویر بزرگتر با جلسات متعدد است که این عامل خود نیز به مقدار و نوع مو بستگی دار . پس از جلسه اول لیزر درمانی  ، موها هنوز هم در جای خود هستند . طی فرآیند لیزر درمانی مو توسط لیزر آسیب می بینند و منتظر است که پوست به آن ها فشار وارد کند.

[su_box title=” پس از گذشت چندین روز و یا چندین هفته پس از اولین جلسه لیزر درمانی چه اتفاقی می افتد؟” style=”glass” box_color=”#ff2199″ title_color=”#110e0e”]

 

پس از گذشت چندین روز و یا چندین هفته پس از اولین جلسه لیزر درمانی مو شروع به ریختن می کند . اگر این روند اتفاق نیافتد ، که بسیار هم نادر است ،باید به پزشکی که کار لیزر درمانی را اانجام داده است مراجعه کنید .

تقریبا در همه موارد پس از گذشت یک هفته تا ده روز پس از اولین جلسه لیزر درمانی موها شروع به ریزش می کنند . اما در موارد کمی ممکن است ریزش موها به به دو هفته به طول بیانجامد تا موها کاملا دچار ریزش شوند .همچنین اسکراب ملایم می تواند به روند ریطش موها نیز کمک کند ، اما انجام این کار باید پس از مشاهده اولین نشانه هایی که موها به خودی به خود در حال ریزش هستند باید اتفاق بیافتد . در طول این مرحله، موها هرگز نباید توسط موچین یا اپیلاسیون براشته شوند . اما تراشیدن این موها معمولا مانعی ندارد .

پس از ریزش موها طی اولین جلسه لیزر درمانی ، به طور معمول مراجعین از داشتن پوستی نرم و صاف( به مدت چندین هفته تا زمانی که موها مجددا رشد کنند ) لذت خواهند برد .

رشد کامل موها در سه فاز انجام می‌گیرد به نامهای اناژن یا مرحله رشد، کاتاژن یا مرحله انتقال، تلوژن یا مرحله استراحت. طول مدت این فاز ها در هر ناحیه از بدن متفاوت است. به عنوان مثال موهای ناحیه سر دیرتر از موهای بدن رشد می‌کنند و موهای ناحیه ابرو زودتر از موهای پا رشد می‌کنند.

همچنین تمام فولیکولهای مو در یکی از مراحل مشخص رشد به سر نمی‌برند و الگویی موزاییک مانند و تصادفی دارند. ساختار موهای یک فرد با توجه به علائمی مانند سن، ارث، رنگ مو و قومیت متفاوت است. به عنوان مثال موها در سنین جوانی رشد بیشتری نسبت به میانسالی دارند.

چرخه رشد مو با سه مرحله مختلف از زندگی ، یکی از دلایل اصلی می باشد که نمی توان موها را در جلسه اول مورد هدف قرار داد. هنگامی که موها شروع به رشد می کنند ، شما باید جلسه آینده برای لیزر درمانی را برنامه ریزی کنید.

از بین بردم موهای زائد

مراجعین لیزرموهای زائد نباید توقع داشته باشند که پس از انجام تنها یک جلسه لیزر درمانی موها به طور کامل از بین بروند ، زیرا هیج متدی از لیزردرمانی نمی تواند به طور دائمی و تنها با انجام یک جلسه موهای زائد را از بین ببرد . حتی الکترولیز هم که توسط سازمان FDA برای رفع موهای زائد به رسمیت شناخته شده است ، نیاز به انجام جلسات متعددی دارد . ( گرچه این روش وقت گیر و غیر عملی است به جز در ناحیه صورت در سال های اخیر در بین مردم از محبوبیت بالایی برخوردار است )

پس از انجام اولین جلسه لیزرمانی قطعا تا چند هفته اول پوست نرم و صاف می گردد . به طور متوسط جلسات لیزرموهای زائد حدود شش تا هشت جلست می باشد ، گاهی اوقات کمتر و گاهی اوقات نیاز به جلسات بیشتری دارد که این خود به چگالی مو، مهارت و تجربه پزشک متخصص و سایر عوامل بستگی دارد . صبر و شکیبایی در انجام لیزر درمانی به احتمال زیاد منجر به دست یابی به بهترین نتایج خواهد شد. [/su_box]

[divider]

مترجم و محقق : مرضیه کبیری فر

گروه پزشکان پوست و لیزر موهای زائد

[divider]

تهران اسکین ارائه دهنده ی بهترین خدمات در زمینه لیزر درمانی با نازلترین قیمت ها !!!

لیزر درمانی فرآیند حساسی است و باید در انتخاب کلینیک حسایت بالایی  داشته باشید.

در مطب های تخصصی معرفی شده از طرف این سایت از متخصصین با تجربه و آموزش دیده استفاده می شود.

 سطح مهارت این افراد بسیار بالا و دارای مدارج علمی شایان توجه ایی هستند که باعث اعتماد مراجعین به آنها می شود.

[divider]

[su_button url=”http://www.hairremoval.org/laser-hair-removal-results-after-the-first-treatment/” target=”blank” style=”glass” background=”#ff2694″ color=”#040404″ icon=”icon: hand-o-left”]لینک منبع 1[/su_button]

[su_button url=” http://www.hairremovalforum.com/laser-hair-removal-research/how-long-does-laser-hair-removal-last/119/” target=”blank” style=”glass” background=”#ff2694″ color=”#040404″ icon=”icon: hand-o-left”]لینک منبع 2[/su_button]

0 0 رای ها
به نظر شما چند ستاره ؟

بیشترین تخفیف های زیبایی و لیزر در بهترین مراکز تهران و شهرستان ها
اینجا کلیک کنید

Subscribe
Notify of
guest

0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments