لیزر موهای زائد

برطرف کردن موهای زائد ناحیه تناسلی|قیمت لیزر موهای زائد تناسلی| فیلم لیزر اندام تناسلی

یک روش عالی برای برطرف کردن موهای زائد ناحیه تناسلی

لیزر موهای زائد در مقایسه با سایر روش ها از قبیل شیو کردن و موم انداختن یک روش عالی و ایمن برای برطرف کردن موهای زائد ناحیه تناسلی محسوب می شود و ریسک بریدگی و سوختگی پوست و درد ناشی از اپیلاسیون را به صفر می رساند و شما دیگر دچار رشد موهای زائد به درون پوست نخواهید شد. برخی از افراد پوست بسیار حساسی دارند و استفاده از پودر و کرم های موبر باعث سوختگی پوست و حتی گاهی اوقات بروز تاول پوستی خواهد شد اما لیزر موهای زائد یک روش عالی است که هیچ یک از این عوارض را به دنبال ندارد و شما را برای همیشه از دردسرهای حاصل از این روش ها خلاص خواهد کرد.

آشنایی با لیزر موهای زائد

برای لیزر موهای زائد از نور لیزر استفاده می ‌شود که به سمت فولیکول های مو ارسال می گردد. رنگدانه‌ های موجود در فولیکول های مو نور لیزر را جذب می کنند و به این ترتیب فولیکول ها از بین خواهند رفت اما اصلا نگران نباشید چرا که لیزر هیچ ‌گونه تأثیر منفی بر روی بدن شما نخواهد گذاشت زیرا پرتوهای آن توانایی عبور از لایه دوم پوست را ندارند و فقط فولیکول های مو را هدف قرار خواهند داد.

جشنواره تخفیف زیبایی و لیزر، دستگاه لیزر مدیواستار (اسکلپیون) 2024

مشاوره رایگان با پزشک، کلیه ایام هفته

22612171_021  22612108_021

09027610748

instagram پیج مرکز تخصصی زیبایی قلهک

instagram پیج تخصصی لیزر موهای زائد

instagram نمونه کارهای زیبایی

برای ورود به پیج اینستاگرام روی لینک مربوطه کلیک کنید

لیزر به یک روش قطعی و ایمن برای داشتن پوست تمیز و بدون مو تبدیل شده است و شما می توانید از مزایای بی نظیر لیزر موهای زائد بهره مند شوید. لیزر موهای زائد ناحیه تناسلی یکی از پرطرفدارترین روش ها در سراسر جهان است و افراد زیادی از لیزر برای برطرف کردن موهای زائد ناحیه تناسلی خود استفاده می کنند.

برطرف کردن موهای زائد ناحیه تناسلی در کلینیک لیزر برکه

از لیزر موهای زائد ناحیه تناسلی تحت عنوان لیزر برزیلی یاد می شود. برخی از خانم هایی که بسیار خجالتی هستند از لیزر برای برطرف کردن موهای زائد ناحیه تناسلی خود اجتناب می کنند اما متخصصین ما در مراکز لیزر با ایجاد یک جو دوستانه سعی می ‌کنند از احساس خجالت در خانم ها جلوگیری کند تا آنها با آرامش خاطر به لیزر موهای زائد ناحیه شرمگاهی خود بپردازند.

ما با استخدام اپراتورهای با تجربه و ماهر به شما برای کسب نتایج مورد انتظار کمک می ‌کنیم و شما را برای همیشه از نیاز به برطرف کردن موهای زائد خلاص خواهیم کرد. برای لیزر موهای زائد ناحیه تناسلی شما در راحت ترین حالت ممکن قرار خواهید گرفت و اپراتور کار خود را آغاز خواهد کرد. شما و اپراتور لیزر از عینک مخصوص برای محافظت از چشم خود استفاده خواهید کرد تا چشم شما دچار آسیب دیدگی نشود.

اپراتور لیزر از یک هند پیس کوچک استفاده می ‌کند و آن را روی ناحیه ای که قرار است لیزر شود به حرکت در خواهد آورد تا پرتوهای نور لیزر به سمت موضع مورد نظر هدایت شود. دستگاه های لیزر ما مجهز به سیستم خنک کننده هستند تا شما در طول درمان با لیزر احساس بدی نداشته باشید ما همه سعی خود را کرده ایم که شما در طول جلسات لیزر احساس بسیار خوبی داشته باشید و اصلا احساس شرم و خجالت بر شما غالب نشود.

برطرف کردن موهای زائد ناحیه تناسلی مزایای زیادی دارد

برطرف کردن موهای زائد بدن به ویژه ناحیه تناسلی علاوه بر ایجاد تمیزی پوست باعث می شود که اعتماد به نفس شما افزایش پیدا کند تا با خیال راحت به استخر بروید و بیکینی بپوشید و از خنکی آب در این روزهای داغ تابستان لذت ببرید. اگر برنامه لیزر موهای زائد شما به چرخه قاعدگی تان برخورد کرد اصلاً نگران نباشید چرا که می توانید با استفاده از تامپون برنامه درمان خود را ادامه دهید البته می توانید با مرکز لیزر صحبت کنید و در صورت تمایل قرار ملاقات خود را به تعویق بیاندازید.

لیزر موهای زائد ناحیه تناسلی

لیزر موهای زائد بهترین روش برای درمان رشد موهای زائد به درون پوست است و شما را برای همیشه از این وضعیت ناراحت کننده نجات خواهد داد. رشد موهای زائد به داخل پوست یکی از مشکلات شایع در تعداد زیادی از خانم ها و به ویژه در خط بیکینی است. برطرف کردن موهای زائد ناحیه تناسلی توسط لیزر در این روزهای گرم که میزان تعریق بدن افزایش پیدا می کند می تواند ریسک بروز عفونت قارچی را به حداقل برساند و باعث ارتقاء سطح سلامت ناحیه تناسلی شود.

چگونه برای لیزر ناحیه تناسلی آماده شویم؟

ما به تصمیم شما برای لیزر موهای زائد ناحیه تناسلی احترام می گذاریم و آماده ارائه خدمات رسانی به شما برای لیزر خط بیکینی یا لیزر کامل برزیلی هستیم. متخصصین ما آماده ارائه خدمات مشاوره به شما سروران گرامی هستند تا بتوانید تصمیم درستی بگیرید و به آنچه که انتظارش را دارید دست پیدا کنید. در اکثر افراد لیزر بهترین روش برای برطرف کردن موهای زائد ناحیه تناسلی است می تواند آنها را از دردسرهای شیو کردن یا موم انداختن خلاص کند.

اثر گذاری لیزر موهای زائد بر روی پوست های روشن و موهای تیره بیشتر است به این ترتیب اگر موهای زائد شما به صورت طبیعی تیره است و پوست روشنی دارند می توانید از مزایای عالی لیزر بهره مند شوید و نتایج رضایت بخشی را به دست بیاورید. رنگ پوست شما سبزه است اصلا نگران نباشید چرا که دستگاه لیزر متناسب با رنگ پوست شما طراحی شده است و می تواند شما را برای همیشه از شر موهای زائد خلاص کند.

مزایای لیزر موهای زائد ناحیه تناسلی چیست؟

در یک دهه اخیر لیزر موهای زائد بدن به یکی از محبوب ترین روش ها برای برطرف کردن موهای زبر و سیاه تبدیل شده است. سرعت و دقت بالای آن باعث شده افراد زیادی متقاضی درمان با این روش باشند. لیزر می تواند بدون آسیب رساندن به پوست و بافت مجاور آن به برطرف کردن موهای زائد بپردازد.

 لیزر موهای زائد ناحیه تناسلی

لیزر در مقایسه با سایر روش های موجود از قبیل الکترولیز یا اپیلاسیون با درد بسیار کمتری همراه است و در مقایسه با آنها مقرون به صرفه تر است و نتایج حاصل از آن عالی است. هنگامی که شما به لیزر موهای زائد خود می ‌پردازید ریسک بروز التهاب پوست و رشد موهای زائد در نفوذ به صفر می رسد و دیگر دچار این عوارض نخواهید شد.

لیزر موهای زائد باعث صرفه جویی در زمان و پول شما می شود و این مسئله به اثر گذاری بالای لیزر و دائمی بودن نتایج حاصل از آن ارتباط دارد و شما می توانید پس از اتمام دوره درمان با لیزر از مزایای بی نظیر آن بهره مند شوید.

به خاطر داشته باشید که در فواصل بین جلسات لیزر فقط مجاز به شیو کردن هستید و باید از اپیلاسیون خودداری کنید زیرا وجود ریشه موها برای لیزر موهای زائد کاملا ضروری است. امروزه برخی از دختران نوجوان نیز تصمیم می ‌گیرد که از لیزر برای برطرف کردن موهای زائد بدن خود استفاده کند. لیزر هیچ گونه تأثیر منفی بر آنها نخواهد گذاشت زیرا همانند لیزر موهای زائد بدن بزرگسالان فقط موهای زبر و سیاه بدن را هدف قرار می ‌دهد و توانایی نفوذ به درون لایه های عمیق بدن و اندام های داخلی را ندارد.

مترجم: لیلا عبدالملکی

منبع

0 0 رای ها
به نظر شما چند ستاره ؟

بیشترین تخفیف های زیبایی و لیزر در بهترین مراکز تهران و شهرستان ها
اینجا کلیک کنید

Subscribe
Notify of
guest

0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments