برطرف کردن موهای زائد اندام تناسلی آقایان| درمان قطعی موهای زائد| لیزر موهای زائد آقایان

لیزر موهای زائد اندام تناسلی آقایان

موهای زائد در همه نقاط بدن رشد می ‌کند که در برخی نقاط به صورت موهای کم پشت و نازک دیده می شوند و برخی دیگر از قسمت ‌های بدن از قبیل زیر بغل و اندام تناسلی به صورت موهای زبر و سیاه رشد می کنند. برطرف کردن موهای زائد اندام تناسلی یک چالش بزرگ برای آقایان است و آنها روش های مختلفی را برای از بین بردن مو های زائد خود امتحان می کنند و همیشه به دنبال روشی برای برطرف کردن موهای زائد اندام تناسلی خود هستند. اگر شما هم جزو این گروه از افراد هستید با ما همراه باشید تا اطلاعات خوبی را در اختیار شما قرار دهیم.

به طور کلی موهای زائد بدن در دوران بلوغ علت تغییر در سطح هورمون ها شروع به رشد می ‌کنند و به تدریج تراکم آنها افزایش پیدا می ‌کند و شیو کردن باعث می ‌شود که این موها زبر تر و تیره تر شوند. برخی از افراد معتقد هستند که رشد موهای بدن با مزایایی همراه است و به عنوان یک مانع بین پوست و لباس عمل می ‌کند و از ساییدگی پوست جلوگیری می نماید.

جشنواره تخفیف زیبایی و لیزر، دستگاه لیزر مدیواستار (اسکلپیون) 2024

مشاوره رایگان با پزشک، کلیه ایام هفته

22612171_021  22612108_021

09027610748

instagram پیج مرکز تخصصی زیبایی قلهک

instagram پیج تخصصی لیزر موهای زائد

instagram نمونه کارهای زیبایی

برای ورود به پیج اینستاگرام روی لینک مربوطه کلیک کنید

رشد موهای زائد اندام تناسلی آقایان

از سوی دیگر برطرف کردن موهای زائد اندام تناسلی باعث می شود که ریسک بروز مشکلات پوستی به صفر برسد. تیغ کشیدن یکی از روش ‌های موجود برای برطرف کردن موهای زائد اندام تناسلی است اما متاسفانه ریسک رشد موهای زائد به درون پوست، فولیکولیت و هایپرپیگمنتیشن را افزایش می ‌دهد و باعث می ‌شود فرد دچار مشکلات متعددی شود. اگرچه شیو کردن یک روش ساده برای برطرف کردن موهای زائد است می تواند ریسک بروز بریدگی و سوختگی پوست، التهاب و خارش و تاول پوستی را افزایش دهد به همین دلیل برخی از آقایان از این روش برای برطرف کردن موهای زائد خود استفاده نمی کنند.

استفاده از موم یکی دیگر از روش هایی است که برای برطرف کردن موهای زاید مورد استفاده قرار می ‌گیرد اما متاسفانه با درد بسیار زیادی ناشی از کندن مو از ریشه همراه است و در برخی موارد باعث می شود که موهای زائد به زیر سطح پوست رشد کنند که این وضعیت نیز بسیار دردناک است.

استفاده از پودر یا کرم های موبر نیز یکی دیگر از روش هایی است که برای برطرف کردن موهای زائد ناحیه تناسلی مورد استفاده قرار می گیرد. وجود ترکیبات شیمیایی موجود در این محصولات در برخی از افرادی که پوست حساسی دارند باعث سوختگی پوست و تاول پوستی می شود.

آیا راه حلی برای برطرف کردن دائمی موهای زائد وجود دارد؟

سالیان سال است که بشر از این روش ها برای برطرف کردن موهای زائد خود استفاده می ‌کنند اما از آنجایی که به صورت موقت موهای زائد را برطرف می ‌کنند همواره باعث ناامیدی انسان شده است و هیچ یک از این روش ها نتوانسته اند نتایج قابل قبولی را ارائه دهند.

امروز محصولات متعددی در بازار ارائه شده است که تولید کنندگان آنها ادعا می کنند استفاده از این محصولات می تواند به صورت دائمی موهای زائد را برطرف کند حتی برخی از آنها به طور جدی تاکید می کنند که محصولات آنها حاوی ترکیبات ۱۰۰% طبیعی است و هیچ گونه عارضه ای ندارد و می ‌تواند کاربران را به خواسته های شان برساند.

اما واقعیت این است که تنها روش موجود برای برطرف کردن دائمی موهای زائد اندام های خصوصی یا سایر نقاط بدن لیزر است. در این روش اپراتور لیزر دستگاه هندپیس را روی پوست ناحیه ای که قرار است لیزر شود قرار می دهد و به این ترتیب پرتوهای نور لیزر به سمت فولیکول ‌های مو هدایت می ‌شوند. هنگامی که پرتوهای لیزر توسط فولیکول های جذب می ‌شود به گرما تبدیل خواهد شد و گرمای تولید شده باعث تخریب فولیکول می شود. تخریب فولیکول به معنای ناتوانی بدن برای تولید موهای جدید است.

برای آنکه نتایج مورد انتظار از لیزر موهای زائد به دست بیاید باید دوران درمان با لیزر تکمیل شود تا فولیکول های مو برای همیشه از بین بروند و دیگر امکان رشد موهای زائد وجود نداشته باشد. از آنجایی که بدن همیشه توانایی ترمیم خود را دارد باید سالی یک یا دو بار برای لیزر موهای زائد به مراکز تخصصی لیزر مراجعه کرد تا موهای زبر و سیاه بدن برای همیشه از بین بروند.

الکترولیز نیز یکی دیگر از روش های موجود برای برطرف کردن دائمی موهای زائد ناحیه تناسلی و سایر نقاط بدن است. در این روش اپراتور از یک دستگاه که شبیه سوزن است برای برطرف کردن موهای زائد و سوزاندن فولیکول ها استفاده می کند. مشکلی که در ارتباط با این روش وجود دارد این است که دوران درمان با آن طولانی است و معمولاً طولانی بودن تعداد جلسات درمان با الکترولیز باعث خستگی متقاضیان می شود.

عوارض جانبی لیزر موهای زائد چیست؟

از سوی دیگر الکترولیز در مقایسه با لیزر پرهزینه تر است به همین دلیل اکثر افراد ترجیح می دهند از لیزر برای برطرف کردن موهای زائد خود استفاده کنند زیرا لیزر یک روش مقرون به صرفه تر برای دستیابی به نتایج مورد انتظار است و از سوی دیگر دوران درمان با آن طی مدت کوتاهی انجام می شود و زمان زیادی برای برطرف کردن موهای زائد صرف نمی شود.

همه روش هایی که برای اطراف زیبایی مورد استفاده قرار می گیرند و دارای عوارض خاص خود هستند و این مسئله در خصوص لیزر موهای زائد نیز صدق می ‌کند. در اکثر موارد عوارض جانبی لیزر موهای زائد خفیف و موقت است و طی مدت کوتاهی برطرف خواهد شد. قرمزی، خارش، تورم، سوزش و پوسته ‌ریزی از عوارض جانبی موهای زائد است که بسیار شایع است و خوشبختانه طی مدت یک یا دو روز برطرف خواهند شد.

در برخی موارد عوارض جانبی لیزر موهای زائد بسیار جدی است و در صورتی که فرایند لیز توسط یک اپراتور بی تجربه یا دستگاه لیزر نامناسب انجام شود عوارض جانبی دیگری به وجود خواهد آمد. سوختگی پوست یکی دیگر از عوارض جانبی لیزر است و زمانی رخ می ‌دهد که دستگاه انتخاب شده برای لیزر با نوع پوست فرد متقاضی درمان تناسب نداشته باشد.

آیا لیزر موهای زائد ناحیه تناسلی باعث ناباروری آقایان می شود؟

برخی از افراد تصور می کنند که لیزر موهای زائد ناحیه تناسلی بر توانایی باروری و عملکرد جنسی آقایان تاثیر می گذارد به همین دلیل از لیزر موهای زائد خود اجتناب میکنند. اما واقعیت این است که پرتوهای لیزر فقط فولیکول های مو در رو پوست را هدف قرار می ‌دهند و اصلا توانایی نفوذ به درون اندام های داخلی بدن را ندارند به این ترتیب هیچ گونه تاثیر منفی بر شانس باروری و عملکرد جنسی آقایان نمی گذارد. اگر شما هم جزو این گروه از افراد هستید که به این دلیل از لیزر موهای زائد خود اجتناب کرده اید با خیال راحت به مراکز لیزر مراجعه کنید و درمان را شروع کنید.

مترجم: لیلا عبدالملکی

منبع

0 0 رای ها
به نظر شما چند ستاره ؟

بیشترین تخفیف های زیبایی و لیزر در بهترین مراکز تهران و شهرستان ها
اینجا کلیک کنید

Subscribe
Notify of
guest

0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments