بالا کشیدن باسن های افتاده و لیفت باسن | توسط بهترین دکتر متخصص جراحی

برجسته کردن باسن های افتاده و لیفت باسن | توسط بهترین دکتر متخصص جراحی

برجسته کردن باسن های افتاده و لیفت باسن | توسط بهترین دکتر متخصص جراحی  بالا کشیدن باسن های افتاده و لیفت باسن | توسط بهترین دکتر متخصص جراحی

برجسته کردن باسن یک جراحی زیبایی است که ظاهر زیبایی به باسن می بخشد.  گاهی جراحی لیفت باسن ممکن است همراه با لیپکتومی شکم انجام شود. لیفت باسن برای طراحی باسن ، کشاله ران ، ران ها و شکم انجام می شود.  در طی عمل لیفت باسن ، پوست و چربی اضافی از روی باسن برداشته می شوند.

با افزایش سن ، پوست شما شل می شود.  به علاوه آسیب های ناشی از نور خورشید ، تغییرات وزن به علت کاهش وزن زیاد تغییراتی قابل توجهی در پایین تنه شما ایجاد می کنند.  ژنتیک و افزایش سن  زنان برجستگی های بدن آنها را کاهش می دهد.  یائسگی سبب کاهش سطح استروژن می شود که میزان چربی ذخیره شده در باسن را کاهش می دهد.  تمرینات عضله سازی فرم باسن شما را به میزان قابل توجهی افزایش می دهد.  تمرینات خود را با اهداف خاصی انجام دهید.  قدم زدن ، به ویژه در سربالایی باعث افزایش تحرک عضلات باسن می شود و عضلات باسن را گرد می کند که باعث می شود باسن شما برجسته بشود.

جشنواره تخفیف زیبایی و لیزر، دستگاه لیزر مدیواستار (اسکلپیون) 2024

مشاوره رایگان با پزشک، کلیه ایام هفته

22612171_021  22612108_021

09027610748

instagram پیج مرکز تخصصی زیبایی قلهک

instagram پیج تخصصی لیزر موهای زائد

instagram نمونه کارهای زیبایی

برای ورود به پیج اینستاگرام روی لینک مربوطه کلیک کنید

لیفت باسن را با لیفت باسن برزیلی اشتباه نگیرید.  در عمل جراحی لیفت باسن برزیلی با انتقال چربی به باسن حجم باسن را افزایش می دهند.  اما برجسته کردن یا لیفت باسن فقط از بین بردن پوست و چربی های اضافه از طریق جراحی و لیپوساکشن است. هر سال هزاران نفر عمل جراحی لیفت باسن انجام می دهند و از نتایج عمل خود راضی هستند.

در طول عمل ، به منظور رسیدن به فرم رضایت بخش باسن ، پوست و چربی بیش از حد که دچار افتادگی شده ، برداشته می شود.  روش جراحی لیفت باسن به روش سنتی باعث بزرگ تر شدن و حجم دهی به باسن نمی شود ، تنها ظاهر غیر عادی باسن را بهبود بخشد.

بهترین راه برای دانستن اینکه آیا شما یک کاندید مناسب هستید ، مشاوره با یکی از جراحان ما در مرکز برکه است که می توانید با او در مورد مزایا و معایب این روش صحبت کنید و در صورت تمایل وقت عمل را تعیین کنید.   

 

چه موقع لیفت باسن لازم است

  • اگر پوست شما شل شده ، پوست باسن آویزان شده و چربی اضافی در باسن خود دارید ،
  • اگر اخیراً کاهش وزن قابل توجهی را تجربه کرده اید و به وزن ایده آل خود رسیده اید ،
  • اگر افتادگی باسن باعث شده که اعتماد به نفس خود را از دست بدهید ،
  • اگر پوست و چربی بیش از حد باعث ناراحتی شما می شود یا نمی توانید به اندازه کافی تحرک داشته باشید.

 

مزایای لیفت باسن

  • باسن شما یکدست و حجیم به نظر می رسد.
  • نتایج عمل برجسته کردن باسن طولانی مدت خواهد بود.
  • هر گونه ناراحتی ناشی از پوست بیش از حد کاهش می یابد.

 

مضرات لیفت باسن

  • بهبودی کامل می تواند تا چند ماه طول بکشد.
  • نوسان وزن در آینده می تواند بر نتایج تاثیر بگذارد.
  • این روش می تواند منجر به از دست رفتن حجم باسن بشود.

موارد بالا سه تا از مزایا و مضرات عمل برجسته کردن باسن است.   اگر می خواهید این عمل را انجام دهید لطفا با متخصصین جراحی زیبایی ما در مرکز برکه تماس بگیرید.

 

کاندیدای مناسب برای برجسته کردن یا لیفت باسن   

بالا کشیدن باسن های افتاده و لیفت باسن | توسط بهترین دکتر متخصص جراحی

پوست اضافه و چربی های بیش از حد در ناحیه پایین تنه باعث می شود که پروسه لاغری خسته کننده شود.  زیرا این چربی ها به سادگی آب نمی شوند.  و تلاش های شما برای رسیدن به یک بدن باریک تر و زیبا تر شاید به نتیجه نرسد.  اگر هر یک از این شرایط زیر برای شما وجود دارد ، ممکن است شما یک کاندید خوب برای برجسته کردن باسن باشید :

  • اگر کاهش وزن با عمل جراحی باریاتریک و یا کاهش وزن قابل توجهی از طریق رژیم غذایی داشته اید ؛
  • بارداری و یا پیری که باعث شلی و سلولیت باسن می شود ؛
  • اگر شما دارای پوستی شل ، پوست اضافی و یا افتادگی باسن هستید ؛
  • لایه های چربی زیر پوست شما نسبتاً نازک هستند ؛
  • شما یک فرد سیگاری نیستید. سیگار کشیدن روند بهبودی را کاهش می دهد و خطر عوارض جدی در طول و بعد از عمل را افزایش می دهد. اگر سیگار می کشید ، حداقل شش هفته قبل از عمل باید آن را ترک کنید ؛
  • وزن شما حداقل یک سال ثابت بوده و انتظار نمی رود که وزن بیشتری از دست برود. برای نتایج مطلوب ، فرم بدن شما باید تا حدود دو سال پس از شروع هر برنامه کاهش وزن عوض نشود ؛
  • شما در سلامت کامل هستید و به هیچ گونه بیماری مزمن مانند دیابت یا بیماری های قلبی مبتلا نیستید. افرادی که در سلامتی کامل به سر نمی برند ، کاندید خوبی برای عمل های پیکرتراشی نیستند.
  • اگر رژیم غذایی سالمی دارید. مشکلاتی مانند کمبود پروتئین می توانند در طولاین شدن مدت بهبودی دخالت داشته باشد.

اگر شما از سلامت عمومی خوبی برخوردار هستید و نگرش مثبت و انتظارات واقعی از عمل خود  دارد ، احتمالاً یک نامزد مناسب برای این روش می باشید.

بهترین راه برای دانستن اینکه آیا شما یک کاندید مناسب هستید ، مشاوره با یکی از جراحان ما در مرکز برکه است که می توانید با او در مورد مزایا و معایب این روش صحبت کنید و در صورت تمایل وقت عمل را تعیین کنید.   

 

عمل برجسته کردن باسن چگونه انجام می شود؟   

تکنیک ها و روش های زیادی برای این جراحی وجود دارد.  از جمله :

  • جراح شما یک برش در قسمت بالای باسن ، در ناحیه کمر، کشاله ران یا زیر باسن ایجاد می کند تا پوست اضافی را برداشته و پوست باقی مانده را بکشد.
  • لیپوساکشن ممکن است برای فرم دادن به باسن و یا برای متقارن بودن باسن استفاده شود.
  • برش های ایجاد شده لایه به لایه بخیه می شود تا اطمینان حاصل شود که پوست سفت کشیده شده است.
  • لوله های درین در زخم قرار داده می شود تا از تجمع مایعات جلوگیری شود. و سپس محل بخیه ها پانسمان می شود. سپس از یک بریس یا گن فشرده سازی به منظور کاهش تورم و سفت کردن پوست استفاده می شود.

 

گزینه های من چیست؟

بسته به کیفیت پوست شما ، و اینکه چه مقدار از پوست باید برداشته شود ، و همچنین با توجه به فرم بدن شما ، جراح تعیین خواهد کرد که چه گزینه ای برای شما مناسب است.  اگر مقدار زیادی پوست برای برداشتن وجود داشته باشد ، ممکن است روش لیفت پایین تنه برای شما انجام شود.  در این روش   پوست اضافه در اطراف شکم ، باسن ، ران و کشاله ران برداشته می شود.  اگر برداشتن پوست اضافه باعث از بین رفتن حجم باسن شود ، شاید پس از عمل لیفت باسن ، عمل حجم دهی به باسن برای شما مناسب باشد.

 

انتخاب جراح

یک جراح را انتخاب کنید که بتوانید به او اعتماد کنید.  متخصص جراحی شما باید تجربه کافی در انجام عمل های زیبایی داشته باشد.

برای مشاوره با متخصصین جراحی زیبایی به مرکز برکه مراجعه کنید. برای تماس با ما اینجا کلیک کنید.

جراح خود را بر اساس کیفیت ، آموزش  و تجربه انتخاب کنید نه بر اساس پولی که می گیرد.  جراحان پلاستیک ما از بالاترین استاندارد های جراحی برخوردار هستند و شناخته شده هستند.    

در طول جلسه مشاوره با جراح شما این فرصت را دارید که در مورد هدف خود صحبت کنید.   مهم است که در طول مشورت کاملاً صادق باشیم.  در طول مشاوره آماده پاسخگویی به سؤالات پزشک باشید .  همچنین عکس های قبل و بعد از عمل را که جراح مورد نظر شما انجام داده است ببینید.

بهترین راه برای دانستن  اینکه آیا شما یک کاندید مناسب هستید ، مشاوره با یکی از جراحان ما در مرکز برکه است که می تواند در مورد مزایا و معایب این روش با شما صحبت کند و تعیین کند که آیا این درمان برای شما مناسب است یا خیر.

 

آماده شدن برای عمل لیفت باسن

جراح پلاستیک دستورالعمل های قبل از عمل را به شما ارائه می دهد.  قبل از عمل لازم است که یک سابقه پزشکی دقیق و یک معاینه فیزیکی برای تعیین آمادگی جسمانی شما انجام شود.

پیش از عمل شما جراح از شما می خواهد که :

  • از دو هفته قبل از انجام عمل جراحی سیگار نکشید تا بعد از عمل سریع تر بهبود بیابید.
  • از مصرف آسپیرین ، داروهای ضد التهابی خاص و بعضی از مکمل های گیاهی که می تواند خونریزی را افزایش دهد ، اجتناب کنید.
  • صرف نظر از نوع عمل جراحی ، نوشیدن آب کافی قبل و بعد از عمل جراحی برای بهبودی بسیار مهم است.

 

عمل جراحی برجسته کردن باسن

لیفت باسن معمولاً به صورت سرپایی در کلینیک های مجاز و یا بیمارستان انجام می شود.   به طور معمول مراحل عمل حداقل سه تا شش ساعت طول می کشد ، اما گاهی ممکن است بیشتر طول بکشد.

در طول عمل جراحی به منظور راحتی بیمار داروهایی به او تزریق می شود.  بی حسی موضعی همراه با دارو های آرام بخش ممکن است یک گزینه باشد.  اما برای این روش بیشتر از بیهوشی عمومی استفاده می شود. یک متخصص یا تکنسین بیهوشی در طول جراحی برای تزریق آرام بخش یا بیهوشی عمومی و کمک به نظارت بر شما حضور خواهد داشت.

برای ایمنی شما در طول عمل جراحی از مانیتورهای مختلف برای بررسی قلب ، فشار خون ، ضربان قلب و میزان اکسیژن موجود در خون استفاده می شود.

جراح پلاستیک شما با دنبال کردن طرح جراحی که قبل از عمل جراحی مورد بحث قرار گرفته است ، عمل را شروع می کند.  ممکن است جراح تکنیک های مختلفی را برای اطمینان از بهترین نتیجه انجام دهد.  مهم این است که احساس راحتی کنید و به تصمیم پزشک خود اطمینان داشته باشید.

پس از عمل :

  • لوله های درین برای خروج مایع که در داخل برش ها تجمع می یابد در محل عمل قرار داده می شود.
  • از یک بریس فشرده یا گن برای کنترل تورم ، حمایت از بافت ها و صاف کردن پوست استفاده می شود.

 

مراقبت های پس از عمل  

بالا کشیدن باسن های افتاده و لیفت باسن | توسط بهترین دکتر متخصص جراحی

پس از جراحی شما باید دستورالعمل های دقیق در مورد مراقبت های بعد از جراحی خود را انجام دهید.  از جمله : مراقبت از لوله های درین ، مراقبت از خود در برابر علائم طبیعی بعد از عمل ، و مراقبت در صورت بروز عوارض جانبی که حتماً باید به پزشک اطلاع دهید.

به طور کلی پس از عمل برجسته کردن باسن موضع عمل پانسمان می شود و از گن های فشرده سازی برای شما استفاده می شود.  عوارض پس از عمل :

  • وقتی اثر بیهوشی از بین برود ممکن است دچار درد بشوید. اگر درد شدید یا طولانی مدت باشد ، به پزشک خود اطلاع دهید. بعد از جراحی ، قرمزی و تورم نیز خواهید داشت. در بعضی موارد تورم به مدت چند هفته یا حتی چند ماه باقی می ماند. برای تعیین اینکه آیا درد ، قرمزی و تورم شما طبیعی است یا علائم یک مشکل است ، با پزشک خود مشورت کنید.
  • اطمینان حاصل کنید که در خانه کسی هست که به شما کمک کند. شما حداقل دو هفته پس از عمل نمی توانید فعالیت زیادی داشته باشید.  و چهار تا شش هفته نباید کار سنگین انجام دهید.
  • از جراح خود در مورد نحوه نشستن و خوابیدن ، از جمله استفاده از بالش برای کاهش تنش و فشار ، کاهش درد و بهبود سریع تر زخم ها سؤال کنید.
  • لوله های تخلیه که همچنین تورم را کنترل می کند ، برای حذف مایعی که در داخل برش ها تجمع می یابد قرار داده می شوند.  پزشک از شما می خواهد که هر روز مقدار مایع  تخلیه شده  را اندازه گیری کنید. هنگامی که خروجی به اندازه کافی کم شد ، لوله های تخلیه شما در مطب دکتر برداشته خواهد شد. لوله های درین ها معمولاً دو تا سه هفته باقی می مانند ، اما گاهی ممکن است برای مدت طولانی تر بمانند.

 

دوران بهبودی پس از عمل  

دوران بهبودی جراحی برجسته کردن باسن نسبتاً طولانی است و قبل از اینکه شما بتوانید فعالیت های طبیعی خود را از سر بگیرید ، نیاز به دو تا سه هفته استراحت دارید. درمان کامل چند ماه طول خواهد کشید. داشتن سلامتی خوب ، نکشیدن سیگار و مراقبت های پس از جراحی ، سرعت بهبودی را افزایش می دهد و نتایج بهتری را به شما ارائه می دهد و از مشکلات جلوگیری می کند.

پزشک به شما توصیه می کند که پس از عمل برای مدت دو هفته از نشستن طولانی مدت خودداری کنید.   (بعضی جراحان مدت بیشتری را توصیه می کنند). این بسیار مهم است زیرا نشست طولانی مدت به چربی ها آسیب می رساند.

همچنین پزشک از شما می خواهد که به پشت نخوابید.  بلکه بر روی شکم و یا پهلوها بخوابید.  و یک کوسن بین پاهای خود قرار بدهید.  هنگامی هم که  مجبور به نشستن هستید ، باید از یک بالش برای کمک به بالا بردن باسن استفاده کنید تا از فشار بر روی موضع عمل پیشگیری کنید.

 

ماندگاری عمل لیفت باسن چه مدت است؟

نتایج لیفت باسن بسیار طولانی است. مانند اکثر جراحی ها ، نوسانات وزن ، بارداری و پیری ممکن است بر روی نتیجه عمل شما تأثیر بگذارد.  اما اگر یک سبک زندگی سالم را حفظ کنید و از افزایش وزن که منجر به کشیده شدن پوست می شود جلوگیری کنید ، می توانید از  باسن زیبای خود برای مدت زمان طولانی لذت ببرید.

نتایج جراحی برجسته کردن باسن تقریباً بلافاصله قابل مشاهده است. اما مدتی طول می کشد تا نتایج نهایی این عمل جراحی به طور کامل دیده شود.  هر چه زمان بیشتری از جراحی بگذرد رضایت شما از نتیجه عمل بیشتر خواهد شد.

 

حفظ ارتباط با جراح زیبایی خود  

برای اطمینان از نتیجه عمل و زیبایی و سلامتی خود ، مهم است که برای معاینات و پیگیری درمان خود بارها به ملاقات جراح پلاستیک خود بروید. در صورت هر سؤال یا هر گونه نگرانی با جراح خود تماس بگیرید.

 

هزینه عمل لیفت باسن  

هزینه برجسته کردن باسن با توجه به دستمزد پزشک و هزینه های بیمارستان و سایر هزینه ها متفاوت است.  هزینه عمل جراحی لیفت باسن به غیر از هزینه های جراح  شامل هزینه های مربوط به امکانات جراحی ، بیهوشی ، آزمایشات پزشکی ، نسخه های تجویزی ، پوشاک جراحی یا سایر هزینه های متفاوتی که مربوط به لیفت باسن است ، می شود.

 

خطرات و عوارض عمل برجسته کردن باسن

بالا کشیدن باسن های افتاده و لیفت باسن | توسط بهترین دکتر متخصص جراحی

 

خوشبختانه پس از عمل لیفت باسن بروز عوارض جانبی قابل توجه به ندرت اتفاق می افتد.  جراح در طول مشاوره پیش از عمل با شما در مورد خطرات خاص احتمالی صحبت خواهد کرد.

این را بدانید که تمام عمل های جراحی دارای درجه ای از خطر هستند.  برخی از عوارض احتمالی در همه جراحی ها عبارتند از :

  • واکنش جانبی به بیهوشی ،
  • هماتوم یا سروما (تجمع خون یا مایع زیر پوست که ممکن است نیاز به حذف داشته باشد) ،
  • عفونت و خونریزی ،
  • تغییر در احساس ،
  • بجا ماندن جای زخم یا اسکار ،
  • واکنش های آلرژیک ،
  • آسیب به ساختارهای زیرین بدن ،
  • نتایج نامطلوب که ممکن است نیاز به عمل های اضافی داشته باشد.

شما می توانید با توجه به توصیه ها و دستورالعمل های جراح پلاستیک  ، قبل و بعد از عمل جراحی بروز عوارض و خطرات را به حداقل برسایند.

بهترین راه برای دانستن اینکه آیا شما یک کاندید مناسب هستید ، مشاوره با یکی از جراحان ما در مرکز برکه است که می تواند در مورد مزایا و معایب این روش با شما صحبت کند و تعیین کند که آیا این درمان برای شما مناسب است یا خیر.

محقق و مترجم : مینو شفیعی minoo shafie

 

0 0 رای ها
به نظر شما چند ستاره ؟

بیشترین تخفیف های زیبایی و لیزر در بهترین مراکز تهران و شهرستان ها
اینجا کلیک کنید

Subscribe
Notify of
guest

0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments