عمل جراحی پیکرتراشی

با پیکرتراشی به جنگ چاقی بروید! قابل توجه کسانی که می خواهند خوش اندام بشوند

با پیکرتراشی به جنگ چاقی بروید! قابل توجه کسانی که می خواهند خوش اندام بشوند

با پیکرتراشی به جنگ چاقی بروید!

پیکر تراشی چیست؟ واقعیت این است که حتی با رژیم غذایی دقیق و عرق کردن در ورزشگاه ، تعداد کمی از مردم به صورت ژنتیکی اندام زیبایی دارند.

اکثر ما دوست داریم شکم مان را با غذاهای چرب و شیرین پر کنیم.  این چربی معمولاً بر روی بخش های داخلی و خارجی ران ها و یا در قسمت فوقانی و پایین شکم تجمع می کنند.

جشنواره تخفیف زیبایی و لیزر، دستگاه لیزر مدیواستار (اسکلپیون) 2024

مشاوره رایگان با پزشک، کلیه ایام هفته

22612171_021  22612108_021

09027610748

instagram پیج مرکز تخصصی زیبایی قلهک

instagram پیج تخصصی لیزر موهای زائد

instagram نمونه کارهای زیبایی

برای ورود به پیج اینستاگرام روی لینک مربوطه کلیک کنید

بر خلاف تکنیک های خنک کننده ، گرم کننده و چربی سوز برای از بین بردن  ذخیره های چربی بدن ،   پیکرتراشی به شما نتایج فوری می دهد. و شما می توانید لاغر شدن خود را در اتاق عمل ببینید!

بر خلاف لیپوساکشن که باید تحت بیهوشی عمومی انجام شود ، لیپواسکالپچر فقط با دادن قرص آرام بخش به بیمار انجام می شود و یک رکورد ایمنی برجسته دارد. دکتر سالمون برای بیش از 20 سال این عمل را بدون هیچ عارضه ایمنی مهم انجام داده است.

موفق آمیز ترین روش تغییر اندام  برداشتن چربی های ناخواسته از مناطق انتخاب شده مانند ران یا شکم ، باسن و پشت است. گاهی نیز با استفاده از این روش می توان چربی های موضعی کمی را از مناطقی مانند بالای سینه و غبغب برداشت.  لیپواسکالپچر مطمئن ترین شکل لیپوساکشن در جهان است. عمل لیپواسکلاپچر علاوه بر اینکه بدون ایجاد برش انجام می شود ، جای زخم واضحی نیز بر روی بدن بیمار بجا نمی گذارد.

پیکرتراشی شما را از شر چربی های اضافی موضعی در مناطقی از بدن که به رژیم غذایی یا ورزش پاسخ نمی دهند ، خلاص می کند. این یک تکنیک است که به طور ایمن و به طور دائمی سلول های چربی اضافی را از مناطق خاص با استفاده از فرمول بندی و محاسبه قسمت های مورد نظر از بدن دور می کند.

این روش انقلابی با از بین بردن چربی های اضافی بدن ، اندام شما را زیبا می کند. در ضمن این که روشی ایمن ، موثر و دائمی است. با این حال ، لیپواسکالپچر به عنوان یک روش برای کاهش وزن در نظر گرفته نشده است.  بلکه به عنوان یک روش فرم دهی برای مناطقی است که ذخایر چربی ارثی  و مقاوم در برابر رژیم و ورزش در آنجا انباشته شده است. اگر نمی توانید وزن خود را  ثابت نگه دارید ،  این روش خوبی برای شما نیست. پزشکان متخصص جراح می توانند فرم دلخواه را به بدن شما بدهند. اما نگهداری از این اندام زیبا پس از عمل بستگی به خود شما دارد. اگر بعد زا عمل مجدداً پرخوری کنید ،  ممکن است چربی دوباره در همان مناطقی که درمان شده ذخیره شود.

 

پیکرتراشی چیست؟

با پیکرتراشی به جنگ چاقی بروید!

تحولات جدید هیجان انگیز در تکنولوژی لیپواسکالپچر توسط متخصصین  پیشگام ، یک دوران جدید را در پیکر تراشی ایجاد کرده است. این پیشرفت ها این روش را آسان تر و ارزان تر کرده است. پس از عمل شما فقط اندکی  کبودی موقت خواهید داشت.  و فقط به 1 تا 2 روز استراحت نیاز دارید.

 

عمل جراحی پیکرتراشی

جراحی پیکر تراشی برای از بین بردن ذخایر موضعی چربی در مناطقی که به رژیم غذایی یا ورزش پاسخ نمی دهند ، انجام می شود. این عمل به عنوان یک روش جایگزین برای کاهش وزن در نظر گرفته نشده است ، بلکه پیکر تراشی یک روش کانتورینگ و فرم دهی به اندام است. بنابراین بهتر است همراه با یک برنامه ورزشی و رژیم غذایی مناسب برای ثابت نگهداری وزن باشد.

 

جراحی پیکرتراشی چطور انجام می شود؟  

لیپواسکالپچر برای حذف چربی بیش از حد با یک وسیله باریک مانند نی انجام می شود  که میکرو کانولا نامیده می شود. که به دستگاه اسپیریتور متصل است. از این میکرو کانولا ها برای خرد کردن چربی های سفت زیر پوست استفاده می شود. سپس دستگاه اسپیریتور چربی ها را مکیده و از بین می برد.  پس از عمل یک گن الاستیکی برای فشرده سازی پوست در بافت های زیرین به بیمار پوشانیده  می شود. نتیجه کار یک اندام زیبا و جذاب است.

استفاده از میکرو کانولاها  به قطر 1 تا 2 میلیمتر در این عمل جراحی باعث می شود که عمل راحت تر و با کبودی کمتر انجام شود. همچنین به علت باریک بودن کانولاها سوراخ های ایجاد شده بسیار ریز و تقریباً غیر قابل مشاهده می باشند.

 

مراقبت های قبل از عمل جراحی پیکرتراشی

قبل از جراحی لیپواسکالپچر با جراح خود مشورت کنید.  متخصص جراحی باید از سابقه پزشکی شما با خبر باشد.  همچنین یک معاینه دقیق و کامل برای ارزیابی وضعیت شما قبل از عمل توسط ایشان انجام خواهد شد.  در طول مشاوره پزشک معالج شما را از نحوه عمل و نتایج واقعی قابل انتظار اگاه می کند  و به همه پرسش های شما پاسخ می دهد.

پزشک شما گزینه های درمان جایگزین را نیز بررسی می کند و خطرات و عوارض احتمالی  را که ممکن است رخ دهد ، برای تان توضیح می دهد. اغلب عکس هایی قبل و بعد از جراحی برای ارزیابی میزان بهبودی گرفته می شود. آنتی بیوتیک نیز برای  بعد ازعمل برای تان تجویز می شود.

از 6 هفته قبل از عمل جراحی آسپرین  مصرف نکنید. تنها داروی مطمئن برای درد پاراستامول است. از 7 هفته قبل از جراحی ، از مصرف  ویتامین E و یا  جینکو بیلوبا  خودداری کنید.

 

پروسه عمل جراحی پیکرتراشی 

عمل جراحی پیکرتراشی

عمل جراحی پیکرتراشی را می توان در کلینیک  ، در یک محیط امن و زیبا انجام داد.  در این روش از بی حسی موضعی استفاده می کنیم. در این تکنیک پیشرفته یک محلول حاوی بی حس کننده موضعی  بهمنظور از بین بردن احتمال خون ریزی به میان بافت چربی فرستاده می شود.  سپس مخلوط این مایع بی حسی و چربی خرد شده در نهایت از همان منافذ ایجاد شده خارج می گردد.  در این روش پزشک جراح مقدار زیادی چربی را به طور یکنواخت ، با کمترین خونریزی و كبودی بر می دارد.

این روش جراحی دارای سیستم ایمنی فعال می باشد. به صورتی که هنگام برخورد با بافت غیر چربی دستگاه  متوقف می شود. بنابراین خطر پارگی احشائی و یا پرفوراسیون (سوراخ) وجود ندارد. و به دلیل عدم ایجاد حرارت در بافت چربی خطر سوختگی پوست ، نکروز پوست ویا سوختگی محل ورود کانولا نیز منتفی می باشد.

 

پیکرتراشی برای چه قسمتهای از بدن انجام می شود؟

از روش پیکرتراشی در برخی از قسمت های بدن استفاده می شود از جمله :

  • پیکرتراشی برای تمام نواحی بدن ،
  • پیکرتراشی شکم و پهلو ،
  • پیکرتراشی بازو ،
  • پیکرتراشی غبغب ،
  • پیکرتراشی باسن و ساق پا ،
  • پیکرتراشی پشت ،
  • جراحی پلاسیتک سینه ( ماموپلاستی ، لیفت سینه ، ایمپلنت سینه).

این مطلب ادامه دارد……

محقق و مترجم : مینو شفیعی

پزشکان متخصص  در کلینیک تهران اسکین روش های خاصی برای درمان های زیبایی با لیزر به مراجعین ارائه می دهند.  شما هم می توانید با مراجعه به کلینیک های ما زیبایی خود را چند برابر کنید.
                                                   برای تماس با کلینیک تهران اسکین اینجا کلیک کنید.
0 0 رای ها
به نظر شما چند ستاره ؟

بیشترین تخفیف های زیبایی و لیزر در بهترین مراکز تهران و شهرستان ها
اینجا کلیک کنید

Subscribe
Notify of
guest

0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments