بهترین مرکز هیدرودرمی میکرودرم ابریژن در تهران

بهترین مرکز هیدرودرمی و میکرودرم ابریژن در تهران: ترکیبی از سه روش منحصر به فرد برای پوست درخشان

بهترین مرکز میکرودرم ابریژن فیس آپ در تهران (مرکز برکه)

سلام به همگی و روزها و لحظه هایتان به نیکی.

دوستای گلم. این روزها گوش ما پر شده از عبارت های جوانسازی و زیبایی مانند هایفوتراپی، آر.اف.فرکشنال، میکرونیدلینگ، میکرودرم ابریژن و آبرسانی به پوست و ِالی آخر.

جشنواره تخفیف زیبایی و لیزر، دستگاه لیزر مدیواستار (اسکلپیون) 2024

مشاوره رایگان با پزشک، کلیه ایام هفته

22612171_021  22612108_021

09027610748

instagram پیج مرکز تخصصی زیبایی قلهک

instagram پیج تخصصی لیزر موهای زائد

instagram نمونه کارهای زیبایی

برای ورود به پیج اینستاگرام روی لینک مربوطه کلیک کنید

نکته جالب اینه که: با این همه تنوع در روش ها و دستگاه های زیباسازی پوست، هر کدام کاربرد و اثر منحصر به فرد خود رو دارند. برای مثال، کربوکسی تراپی برای رفع ترک های پوستی یا همان استریا عالی عالی جواب می دهد. اما میکرودرم ابریژن سنتی اصلا برای درمان ترک پوستی گزینه مناسبی نیست، مگر با دستگاه جدید فیس آپ.

خریداری که قوه ی تشخیص طلای ناب یا فرش نفیس از تقلبی و نامرغوب را دارد، هرگز سرش کلاه نمی رود. با خواندن مطالب تهران اسکین، می توانید روش ها، پزشکان و دستگاه های طلایی را از نقره ای و برنجین یا آهنی تشخیص دهید. وقتی شما از قبل بدانید چرا میکرودرم ابریژن برای رفع چین و چروک عمیق مناسب نیست، فریب افراد ناآگاه را نمی خورید و از این روش برای چین های عمیق استفاده نمی کنید. اما احتمالا برای پاکسازی جای آکنه و جوش غیرفعالِ خود، میکرودرم ابریژن را انتخاب می کنید؛ چون می دانید جوابدهی خوبی خواهد داشت.

موضوع امروز: سه ترکیب عالی برای پاکسازی، آبرسانی و زیباسازی پوست: هیدرودرمی+ میکرودرم ابریژن فیس آپ+ ماسک حرارتی

میکرودرم ابریژن و هیدرودرمی: ارزان، بی عارضه با نتایج فوری

دو روش هیدرودرمی و میکرودرم ابریژن به معنی آبرسانی و پاکسازی پوست هستن. این دو تا از نظر مکانیسم و کارکرد با هم یکی نیستند. هیدرودرمی به یک چشمه زلال آب معدنی شفابخش می ماند. میکرودرم نقش یه تمیز کننده و صاف کننده قوی را دارد.

معانی اصطلاحات:

هیدرو= آب، درم= پوست؛ میکرو= کوچک و ریز، ابریژن (abrasion)= سایش/ لایه برداری.

اطلاعات پودر لایه بردار در میکرودرم ابریژن، اینجا کلیک کنید.

مزیای دستگاه میکرودرم ابریژن+ فیس آپ

کاربردها و مزایای دستگاه فیس آپ
دستگاه فیس آپ

میکرودرم ابریژن نوعی دستگاه یا روش لایه برداری آرام + ساکشن و تخلیه مواد آلوده از پوست هست.

نیروی الکتریکی یا شوک در کار نیست. پودر کریستالی لایه بردار روی پوست اسپری شده و برای رفع لک های قهوه ای و نقاط پیری مناسب است.

نکته مهم:

در جدیدترین روش میکرودرم ابریژن (فیس آپ)، به جای پودر از ماساژور دَوَرانی استفاده می شود که می تواند به کمک پنج هندپیس متفاوت عمق های مختلفی از پوست را لایه برداری کند (بسته به نیاز هر فرد). بنابراین، به لحاظ ایمنی و دقت در لایه برداری بر میکرودرم ابریژن پودری برتری دارد و نتایج آن سریع تر و از نظر هزینه مقرون به صرفه تر است.

 مناسب برای هر نوع پوست با هر رنگ نژادی مناسب است (مزیت میکرودرم به درم ابریژن)، به خصوص برای پوست حساس.

♦ عدم ایجاد زخم اسکار یا تغییر رنگدانه پوستی.

 بر خلاف درم ابریژن، به هیچ ماده بی حس کننده موضعی نیاز نیست.

کاربردهای میکرودرم ابریژن فیس آپ

  1. لایه برداری پوست به روش طبیعی و پاکسازی کک و مک، انواع تیرگی پوست (زیر بغل، قوزک پا، زانو، کشاله ران، لب، چانه و …)، لکه آفتاب سوختگی، خال، ملاسما بارداری، بهبود لکه، رفع جای جوش و بخیه و اسکارهای کوچک، …
  2. رفع چین و چروک های ریز و سطحی یا عمیق
  3. باز کردن و تمیز کردن منافذ مسدود و انباشته از چربی و ناخالصی پوستی
  4. براق کنندگی و شفاف سازی  پوست

برای مشاهده مقاله جامع دستگاه فیس آپ میکرودرم (جدیدترین و بهترین درمان لک صورت و انواع تیرگی های پوست: زیر بغل، زانو، قوزک، کشاله ران، لب و چانه…، لینک زیر را کلیک کنید:

لینک مقاله جامع دستگاه فیس آپ میکرودرم ابریژن: کلیک کنید.

یک نکته منفی میکرودرم ابریژن

برای رفع چین و چروک های عمیق، اسکار عمیق (جای زخم، سوختگی، آکنه، بریدگی) و ترک های بارداری یا خطوط عمیق پوست مناسب نمی باشد. البته در روش جدید فیس آپ، ترک پوستی نیز قابل درمان است.

نکات مهم مشاوره پیش از میکرودرم ابریژن

در بهترین مرکز هیدرودرمی میکرودرم ابریژن به نکات زیر توجه می شود:

1.سابقه آلرژی و وجود هر گونه ضایعه پوستی ویروسی، باکتریایی

2. ابتلا به هرگونه بیماری خاص

3.مصرف داروهای خاصی که با میکرودرم و هیدرودرمی تداخل دارند.

4. شرایط محیطی و شغلی تاثیر گذار بر پوست؛ برای مثال، فردی که در پالایشگاه صنعت و نفت ماهشهر در تابستان داغ دایم با مواد آلوده مواجه است، با این روش جوانسازی سازگاری ندارد چون دوباره دردسرهایش شروع می شود.

5. بارداری و شیردهی

بهترین مرکز هیدرودرمی میکرودرم (تماس با مرکز برکه در تهران)

تماس با مرکز برکه: بهترین مرکز میکرودرم فیس آپ در تهران: 09027610748
 اینستاگرام مرکز برکه: berkelyzerr
لینک مقاله کامل فیس آپ میکرودرم با لیست جدید هزینه فیس آپ صورت: کلیک کنید.

هیدرودرمی (آبرسانی) پوست: آب سرچشمه جوانی

آبرسانی به پوست با دستگاه هیدرودرمی

هیدرودرمی مکمل میکرودرم ابریژن و جزو بهترین تکنیک های مراقبتی پوست هست. وظیفه اصلی اش رساندن آب و مواد مغذی به کمک ماسک حرارتی به پوست هست.

دستگاه هیدرودرمی از جریان گالوانیک کمک می گیره تا مواد آبرسان رو به سلول برسونه. جریان گالوانیک با ایجاد نفوذ به غشاء سلول و فضای میان بافتی، از یه اپلیکاتور واتر جت و ماساژ تخلیه برای بیرون کشیدن مواد زائد و مزاحم از پوست استفاده می شه.

برای اطلاعات تخصصی تر درباره روش کار گالوانیک، اینجا کلیک کنید.

چند کاربرد هیدرودرمی برای پوست

کلینیک هیدرودرمی آبرسانی پوست

رساندن رطوبت به پوست

باز کردم منافذ مسدود و تمیز سازی آنها

افزایش جریان خون در بافت پوست و تحریک تولید کلاژن (فراوانترین پروتئین بدن).

بهترین مرکز هیدرودرمی میکرودرم: پرسش و پاسخ

هیدرودرم ابریژن در مرکز زیبایی سپهر

سلام. من یه سری اطلاعات خوب از یکی از بهترین مراکز هیدرودرم-میکرودرم ابریژن در تهران گرفتم که با شما به اشتراک می گذارم.

***پوست من و شما با هم خیلی فرق دارد. بنابراین، نمی شود یکسان نظر داد. ممکنه دوست شما جایی لیزر یا مثلا میکرونیدلینگ کرده و خیلی زود جواب گرفته؛ اما همان دستگاه لیزر یا همان روش نه تنها برای پوست حساس شما جواب نداده، بلکه اون رو بدتر کرده.

***خیلی مهمه که روش جوانسازی یا زیبایی و یا دستگاه مورد نظر با پوست شما همخوانی داشته باشد. بهترین کلینیک های زیبایی به این مسئله توجه فراوانی می کنند و بهترین روش های انفرادی یا ترکیبی را برای شما انتخاب می کنند. برای من جالبه که کربوکسی تراپی برای درمان استریا (ترک پوستی) عالی جواب می دهد اما میکرودرم ابریژن اصلا مناسب درمان استریا نیست.

***باور کنید مراکز نامعتبر چندان به این امور آشنا نیستند. آن ها بیشتر به دستگاه وابسته هستند تا تبحر و تجربه تیم پزشکی! هر چند پیشرفته بودن دستگاه ها اهمیت دارد، تشخیص پزشک در شناسایی بهترین روش برای پوست شما و طرز کار وی خیلی مهم تر است. برای همین، ما سعی می کنیم مراکزی را پیشنهاد بدهیم که از نزدیک روش کار و رضایت مشتریان از آن ها را مشاهده و مسئولیت و تعهد آن ها برایمان ثابت شده.

بهترین مرکز هیدرودرمی میکرودرم: ترکیب میکرودرم ابریژن با هیدرودرمی و ماسک حرارتی

آبرسانی به پوست با دستگاه هیدرودرمی

این روزها در بهترین مراکز، تاکید زیادی بر عدم استفاده از روش های تهاجمی لایه برداری شیمیایی می شود. قبل از ابداع میکرودرم ابریژن، پیلینگ های شیمیایی پدر پوست را در می آوردند. مدت کوتاهی دلتان خوش بود که پوست پاکسازی شده اما با گذشت زمان خشکی شدید پوست و از دست رفتن تعادل آب و مایعات زیرپوستی دردسرآفرین می شد. با آمدن میکرودرم ابریژن، امید تازه تری به پوست داده شد. البته، حتی میکرودرم ابریژن نیز در حال بازسازی نسخه های قبلی خود است. هم اکنون، این روش به صورت ترکیبی با آبرسانی به پوست (هیدرودرمی) و ماسک حرارتی جوابدهی بیشتری دارد.

پوست همزمان با جوانسازی به حفظ تعادل آب، چربی و مایعات در لایه های زیرین خود نیاز دارد. بنابراین، در کنار میکرودرم ابریژن از روش آبرسانی به پوست یا همان هیدرودرمی کمک گرفته می شود.

بیو-هیدرودرم ابریژن نسخه ای تازه از هیدرودرمی

در تکنولوژی جدید بیوهیدرودرم، معایب قبلی برطرف شده و همزمان لایه برداری شبیه روش میکرودرم انجام می شود. خارش و تحریک پوستی خاصی در کار نیست. پوست شما طوری بازسازی می شود که دیگر جایی برای رشد باکتری های آکنه و جوش باقی نمی گذارد. به این روش گاهی “موع ناهار” می گویند.

نکته: این روش برای همه تیپ های پوستی مناسب نیست. همچنین، برای رفع چین و چروک های عمیق خوب جواب نمی دهد. از نظر کارشناسان ما، بهتر است همان سه ترکیب میکرودرم+هیدرودرم+ماسک حرارتی را انتخاب کنید. در بهترین مرکز تخصصی پیشنهادی ما، پزشکان به تمامی انواع روش های جوانسازی آشنایی دارند. آن ها با توجه به سن، شرایط فیزیکی و روحی روانی، ساختار و حساسیت های پوستی شما نوع دستگاه را انتخاب می کنند.

میکرودرم ابریژن برای پاکسازی جای آکنه و جوش

لینک طرز کار میکرودرم ابریژن برای پاکسازی جای آکنه و جوش، اینجا کلیک کنید.

قیمت میکرودرم ابریژن تخفیفان و نت برگ؛ تخفیف غیرواقعی و واقعی!

چرا تخفیفان و نت برگ! تهران اسکین هیچ گونه پورسانتی به ازای معرفی مراکز از آن ها نمی گیرد. به همین دلیل، هزینه ها برای شما بسیار به صرفه تر خواهد بود. تخفیف های مراکز معرفی شده ی ما واقعی و بر مبنای انصاف است. به علاوه، در اعیاد و جشن های ملی ما ایرانیان، جشنواره های تخفیف واقعی برگزار می شود. شما می توانید با مراجعه با سایت و درج ایمیل یا اینستاگرام خود، از کد تخفیف واقعی برخوردار شوید. برای مشاهده اطلاعیه های نمونه، اینجا کلیک کنید.

بهترین مرکز هیدرودرمی و میکرودرم ابریژن با ماسک حرارتی در تهران

مریم اکبری زاده

شاد و امیدوار باشید حتی اگر…

0 0 رای ها
به نظر شما چند ستاره ؟

بیشترین تخفیف های زیبایی و لیزر در بهترین مراکز تهران و شهرستان ها
اینجا کلیک کنید

Subscribe
Notify of
guest

0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments