لیفت پلک

انجام انواع لیفت پلک در مرکز لیزر و زیبایی برکه

انجام انواع لیفت پلک در مرکز لیزر و زیبایی برکه

 

یکی از نکات شگفت انگیز در مورد لیفت پلک ، تاثیر کلی آن بر کل چهره است که باعث می شود صورت فرد حتی تا اندازه ی ده سال جوانتر به نظر بیاید. در اینترنت جستجو کنید و با نگاه کردن به عکس های پیش و پس از عمل لیفت پلک،  خودتان تاثیر شگفت انگیز آن را بر جوانسازی صورت ببینید.

لیفت پلک
لیفت پلک

ممکن است متعجب و شگفت زده شوید که یک لیفت پلک ساده چقدر می تواند ظاهر فرد را به طور چشمگیری بهبود بخشد و یک چهره ی یکنواخت و طبیعی را برای او به ارمغان بیاورد. پوست پلک ها نازک ترین بخش پوست روی صورت است، به همین خاطر علائم پیری را زودتر از سایر نقاط صورت جلوه می دهد.

جشنواره تخفیف زیبایی و لیزر، دستگاه لیزر مدیواستار (اسکلپیون) 2024

مشاوره رایگان با پزشک، کلیه ایام هفته

22612171_021  22612108_021

09027610748

instagram پیج مرکز تخصصی زیبایی قلهک

instagram پیج تخصصی لیزر موهای زائد

instagram نمونه کارهای زیبایی

برای ورود به پیج اینستاگرام روی لینک مربوطه کلیک کنید

از طرف دیگر چشم ها به قول معروف دروازه ی روح هستند، این ضرب المثل نشان از آن دارد که مهمترین بخش ارتباط چهره به چهره بین افراد، چشمانشان است. چشما هر فرد گویای تمام عواطف درونی است و اولین ناحیه از صورت است که در برخورد های شخصی دیده شده و به آن توجه می شود. لذا وجود چین و چروک و علائم پیری در پلک و نواحی اطراف چشم، با اینکه بخش بزرگی از صورت نیست، اما تاثیر به سزایی در پیر تر به نظر رسیدن دارد.

مرکز زیبایی برکه مجهز به جدیدترین دستگاه ها و تجهیزات عمل جراحی پلک یا لیفت پلک است که با در اختیار داشتن کادری مجرب، متشکل از متخصصان زیبایی کاملا حرفه ای آماده ی ارائه ی خدمات لیفت پلک به شما متقاضیان عزیز می باشد. مرکز زیبایی برکه دارای گواهینامه ی رسمی و معتبر بوده و کیفیت خدمات زیباییش را تضمین می کند. چنانچه مایلید برای درمان یا حتی مشاوره ی پزشکی به ما مراجعه کنید، می توانید هم اکنون از اینجا با ما تماس بگیرید.

به طور کلی، عمل های لیفت پلک به سه دسته تقسیم می شوند: لیفت پلک (بلوفاروپلاستی) بالایی؛ لیفت پلک(بلفاروپلاستی )پایینی و بلفاروپلاستی ترکیبی

 

لیفت پلک بالایی

منطقه هدف: پلک های بالایی

طول جراحی: 1الی 2 ساعت

زمان بازیابی و بهبود: 1الی 2 هفته

نتیجه نهایی: ظاهری سرحال و هوشیار

طول اثر: بیش از 8 سال

جراحی زیبایی پلک افتادگی پلک بالا، پف کردگی و چین و چروک آن را هدف قرار می دهد که می تواند شما را خسته، مسن تر و گاهی حتی با ظواهر ناخواسته ای مانند فردی غمگین و اندوهگین نشان دهد. در اغلب موارد پیر شدن پلک ها می تواند بینایی کامل فرد را کاهش دهد. به این معنی که افتادگی پلک باعث می شود پلک جلوی قرنیه بیفتد و بخشی از دید فرد را مختل کند. لیفت پلک اما این مسئله را نیز حل می کند. در طی این روش درمانی، پزشک متخصص برش های بسیار ریز و پیچیده ای را در سراسر شکاف پلک ایجاد می کند.

لیفت پلک
لیفت پلک

با توجه به نیازهای منحصر به فرد هر بیمار، عضلات پلک بالایی به شکل مناسبی کشیده و مستحکم می شود، در حالی که پوست اضافی از روی پلک برداشته می شود و جای چربی اضافی جمع شده در پلک تغییر می کند تا طبیعی ترین نتیجه را به دست دهد.  بهتر است بدانید که معمولا علت اصلی افتادگی یا هرگونه عارضه ای مانند چین و چروک و غیره به خاطر تشکیل پوست اضافی و تجمع چربی اضافی روی پلک است. اتفاقاتی که اغلب ناشی از بالا رفتن سن است. اما نتیجه؟ ظاهری کاملا تازه که شکل اصلی چشم شما را تغییر نمی دهد.

 

لیفت پلک پایینی

منطقه هدف: گودی یا حالت کیسه ای زیر چشم یا پلک پایینی

طول جراحی: 1الی 2 ساعت

زمان بازیابی و بهبود: 10 روز الی 2 هفته

نتیجه نهایی: ظاهری روشن تر و سرحال تر

طول اثر: بیش از 8 سال

بالا رفتن سن عضلات زیر چشم ما را تضعیف می کند، به این معنا که در طول زمان به چربی های در حال عبور بیشتر اجازه ی تجمع می دهد. برای بعضی از افراد، به جود آمدن کیسه های سنگین زیر چشم ، یک ظاهر خسته و عبوس و ناراحت به فرد می دهد که رفته رفته صورت را پیرتر و عنق تر نشان می دهد. دایره های تیره یا سایه هایی که توسط چربی های ناسازگار یا نا به جا ایجاد می شوند اغلب دست در دست کیسه های زیر چشم می دهند. یکی دیگر از رایج ترین عارضه های پلک پایینی، تخلخل یا “گودی زیر چشم” است که از حرکت چربی هایی که فشار کافی روی آنها نبوده به سمت گونه ها ناشی می شود. لیفت پلک پایینی از طریق زدن برش های کوچکی انجام می شود که به پزشک متخصص اجازه می دهد جای چربی ها را تغییر داده و پوست شل را اصلاح کند تا ظاهری صاف تر و جذاب تر، از خط مژه های پایینی تا وسط صورت، به فرد بدهد. اما  نتیجه؟ ظاهری متعادل و جوان تر.

 

لیفت پلک ترکیبی

منطقه هدف: پلک بالایی و پایینی

طول جراحی: 1الی 3 ساعت

زمان بازیابی و بهبود: 10 روز الی 2 هفته

نتیجه نهایی: ظاهری متعادل تر و جوانتر

طول اثر: بیش از 8 سال

اتفاق رایجی نیست که بیماری بخواهد در هر دو ناحیه ی پلک بالا و پایین صورتش عمل لیفت پلک یا جراحی پلک انجام دهد( پلک بالا و پایین که معمولا اضافات چربی با بالا رفتن سن در آنجا جمع می شوند). عمل لیفت پلک ترکیبی هر دو ناحیه ی پلک بالا و پایین را هدف عمل قرار می دهد تا ظاهری جوان و متناسب برای فرد بسازد. بیمار می تواند از پزشک توقع داشته باشد که برش های میکروسکپی در خط پلک یا در خط مژه ایجاد کند تا پوست اضافی را بکشد یا از بین ببرد، چربی را باز تنظیم کند یا بیرون بکشد، عضلات را مستحکم کند و ظاهری در کل تازه تر به فرد بدهد. لیفت پلک ترکیبی  معمولا پشت سر هم با لیفت ابرو، که هدف آن درمان کبودی دور چشم و حالت کیسه ای زیر چشم است انجام می شود. در این مورد، پزشک متخصص از یک تکنیک سفارشی استفاده می نماید تا برشی موازی روی خط مو برای بلند کردن و حتی خارج کردن چهره بزند، تا در نهایت آن را با چشم متعادل کند. اما نتیجه؟ ظاهری جوان و نو که سال ها از سن شما می کاهد.

 

مترجم و محقق : ندا ناصری

بیشتر بدانید

0 0 رای ها
به نظر شما چند ستاره ؟

بیشترین تخفیف های زیبایی و لیزر در بهترین مراکز تهران و شهرستان ها
اینجا کلیک کنید

Subscribe
Notify of
guest

0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments