لیزر موهای زائد

سوالات متداول در مورد لیزر موهای زائد | مرکز لیزر برکه

سوالات متداول در مورد لیزر موهای زائد | مرکز لیزر برکه

 

درباره ی لیزر موهای زائد

لیزر موهای زائد امروزه یکی از محبوب ترین درمان ها است، چراکه به بیماران اجازه می دهد تا از شر شیو کردن های روزانه یا اپیلاسیون های دردناکِ گاه به گاه خلاص شوند. مناطقی از بدن که معمولا لیزر می تواند موهای زائد موجو در انها را از بین ببرد عبارت از زیر بغل، پاها، دست ها، منطقه بیکینی، کمر، سینه و صورت است. درمان های لیزر موهای زائد کاهش طولانی مدت رشد موها را برای بیماران به ارمغان می آورد.
لیزر مو های زائد
لیزر مو های زائد

با توجه به تقاضای روزافزون مردم برای لیزر موهای زائد، امروزه شاهد آن هستیم که مراکز بسیاری بدون اینکه گواهینامه ی رسمی و معتبر داشته باشند اقدام به ارائه ی خدمات لیزر موهای زائد می کنند. انجام لیزرینگ توسط فرد غیر متخصص و با دستگاه های نامرغوب می تواند صدمات جدی به پوست شما وارد کند. بنابراین چنانچه دیدید مرکزی با شرایط و قیمت های بسیار ارزان و غیر منطقی ادعای ارائه ی خدمات لیزر موهای زائد می کند، به آن اعتماد نکنید.

مرکز لیزر برکه مجهز به آخرین تجهیزات و دستگاه های لیزر موهای زائد آماده ی ارائه ی خدمات لیزرینگ به مراجعین و متقضیان محترم می باشد. مرکز لیزر برکه دارای گواهینامه ی معتبر بوده و کارکنانش را مجموعه ای متخصصان کاملا حرفه ای و پزشکان ماهر تشکیل می دهند. هم اکنون می توانید از اینجا با ما تماس بگیرید.

جشنواره تخفیف زیبایی و لیزر، دستگاه لیزر مدیواستار (اسکلپیون) 2024

مشاوره رایگان با پزشک، کلیه ایام هفته

22612171_021  22612108_021

09027610748

instagram پیج مرکز تخصصی زیبایی قلهک

instagram پیج تخصصی لیزر موهای زائد

instagram نمونه کارهای زیبایی

برای ورود به پیج اینستاگرام روی لینک مربوطه کلیک کنید

اما لیزر موهای زائد چگونه کار می کند؟  لیزرها پالس ها و پرتوهای خاص کنترل شده ای را از طریق پوست ارسال می کنند که توسط ملانین (رنگدانه) موجود در فولیکول های مو جذب می شوند. این انرژی به حرارت تبدیل می شود، و پس از آن فولیکول مو را از بین می برد (بدون آسیب رساندن به بافت اطراف آن) و به طور قابل توجهی باعث کاهش توانایی آنها(فولیکول ها) برای رشد دادن دوباره مو می شود. از آنجا که مو در یک چرخه و دوره رشد می کند، تعداد جلسات درمانی به نوع پوست بیمار، رنگ مو و میزان ریزش موی او بستگی مستقیم دارد.

هرچه پوست تیره تر، مو ضخیم تر، رنگ مو روشن تر باشد، به تعداد جلسات درمانی بیشتری احتیاج خواهد بود. اما معمولا این جلسات بین 6 تا 8 جلسه ی درمانی طول می کشند. بین هر دو جلسه معمولا باید 4 تا 8 هفته فاصله باشد . علاوه بر این ممکن است لازم باشد سالیانه در چند نوبت برای ترمیم عملیات و لیزر دوباره به پزشک خود مراجعه کنید. بسته به هر فرد و با توجه شرایط ویژه ی خودش، این مراجعه های با فاصله می توانند بین سالیانه یک تا سه بار مورد نیاز باشند.

همه لیزرها برای رفع موهای زائد با هم برابر نیستند. تحقیقات نشان داده است که تنها دسگاه های لیزری که واجد کیفیت لازم و مورد تایید فنی هستند می توانند نتایج طولانی مدت و مثبت در کاهش رشد موهای زائد داشته باشند.

مهم نیست که بیمار به چه علت ممکن است به دنبال رفع دائمی و موثر موهای زائد باشد، انجام لیزرینگ توسط کارکنان حرفه ای و آموزش دیده گزینه ی ایمن تر و موثر تری است که می تواند هر دو نواحی بزرگ و کوچک بدن که در آنها موهای زائد رشد می کند درمان نماید.

 

سوالات متداول در مورد لیزر موهای زائد

 

آیا می توانم در فصل تابستان موهای منطقه ی بیکینی بدن خود را لیزر کنم؟

شما می توانید عمل لیزر موهای زائد را در هر فصل و زمان از سال که می خواهید انجام دهید، اما به یاد داشته باشید که اگر پوست خود را حال با روش روغن و نور آفتاب یا در دستگاه سولاریوم،  برنزه کنید، نمی توانید عمل لیزر موهای زائد را انجام دهید. دلیل این امر اینست که رنگدانه در پوست (حاصل از برنزه شدن و یا اثرخشک کنندگی برنزه کردن بر روی  پوست) با موها برای جذب انرژی لیزر رقابت می کند و اثربخشی درمان را کاهش می دهد.علاوه بر آن اثر لیزر بر روی رنگ پوست های تیره تر کمتر است.

 

من سال ها پیش عمل لیزر موهای زائد انجام دادم و باعث شد پوستم تاول بزند و قرمز شود. و البته هنوز هم مقداری از موهای زائد در بدنم باقی مانده است. آیا لیزر موهای زائد واقعا موثر است؟

استفاده از لیزر برای حذف موهای زائد از سالهای آغازین ورود خود به حوضه ی درمان  ، راه طولانی ای را طی کرده و پشت سر گذاشته است. امروزه روش های لیزر موهای زائد پیشرفته تر شده اند و نتایج بسیار موثرتری دارند (برای مثال حذف موی بلند).اوایل در سالها پیش لیزر موهای زائد درد زیادی داشت اما امروزه این فرآیند با کمترین درد و حتی بدون درد انجام می شود.  بنابراین بله، این جدیدترین لیزرها فوق العاده موثر هستند. اگر سال ها پیش آنها را امتحان کرده اید و  میخواهید دوباره آن را امتحان کنید، ما به شکل خوشبینانه ای  معتقدیم که از روش های نوین و پیشرفت تکنولوژی در این زمینه شگفت زده خواهید شد.

مرکز لیزر برکه امروز به جدیدترین و بهترین دستگاه لیزر موهای زائد، یعنی دستگاه “الکساندرایت” مجهز است و افتخار دارد بهترین خدمات لیزر با کمترین عوارض و بیشترین تاثیر را به متقضیان محترم ارائه می دهد.

لیزر مو های زائد
لیزر مو های زائد

آیا لیزر موهای زائد فقط روی موهای تیره اثر می کند؟

در سال های اولیه آمدن تکنولوژی لیزر موهای زائد، تنها افرادی که پوست هایی با رنگ میانه و رو به روشن با موهای تیره داشتند می توانستند درمان شوند. اما امروزه، لیزرهایی وجود دارند که می توانند برای رفع موهای زائد از روی تقریبا همه رنگ پوستی و همه رنگ مویی مورد استفاده قرار گیرند. با این حال، به یاد داشته باشید که موهای تیره تر بهتر با لیزر برطرف می شوند. اگر موهای شما به شدت روشن باشد (به عنوان مثال سفید یا بسیار بلوند) یا قرمز باشد، ممکن است به جلسات بیشتری را برای به دست آوردن نتایج  مطلوب احتیاج داشته باشید. زیرا این رنگدانه در فولیکول مو است که انرژی لیزر را جذب می کند. هرچه فولیکول مو  رنگدانه ی کمتری داشته باشد ، انرژی کمتری را به خود جذب می کند.

 

مترجم و محقق : ندا ناصری

بیشتر بدانید

0 0 رای ها
به نظر شما چند ستاره ؟

بیشترین تخفیف های زیبایی و لیزر در بهترین مراکز تهران و شهرستان ها
اینجا کلیک کنید

Subscribe
Notify of
guest

0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments