بهترین مرکز لیزر موهای زائد یزد

لیزرموهای زائد من در مرکز لیزر یزد (بخش دوم)

مطالعه بخش قبل

بهترین مرکز لیزر موهای زائد یزد
مرکز لیزر موهای زائد یزد

بعد روی یک تخت دراز می کشیدم و آقای دکتر ثوابی نسب به همراه دستیارشون کار لیزر موهای زائد منو انجام می دادن. هم افرادی که تو اتاق لیزر حاضر بودن باید از عینک محافظ استفاده می کردن تا به چشماشون آسیبی وارد نشه. جلسه درمان لیزر من ابتدا از زیر بغل آغاز می شد. پیش از شروع فرایند، یک ژل بی رنگ به ناحیه زیر بغلم می زدند و کار رو شروع می کردن.

جشنواره تخفیف زیبایی و لیزر، دستگاه لیزر مدیواستار (اسکلپیون) 2024

مشاوره رایگان با پزشک، کلیه ایام هفته

22612171_021  22612108_021

09027610748

instagram پیج مرکز تخصصی زیبایی قلهک

instagram پیج تخصصی لیزر موهای زائد

instagram نمونه کارهای زیبایی

برای ورود به پیج اینستاگرام روی لینک مربوطه کلیک کنید

دکتر، لیزر رو در امتداد لبه بیرونی زیر بغل راستم شروع می کرد. در طول فرایند لیزر من مدام صدای جرقه به گوشم می خورد. این صدا مربوط به زیر سطح پوستم بود که در حال سوختن بود. نترسید، این اصلا چیز بدی نیست. چون به نظر من درد خیلی کمی داره. تو اولین جلسه لیزر موهای زائد زیر بغلم، همینطور که دکتر لیزر رو به مرکز زیر بغلم هدایت می کرد، گفت: معمولا ناحیه وسط زیر بغل کمی دردناک تره.

بهترین لیزر موهای زائد زیر بغل
لیزر موهای زائد زیر بغل

تو همون لحظه احساس می کردم گرمای زیادی داره به پوستم منتقل میشه و اونجا بود که داشتن توانایی خارق العاده تو تحمل درد، به نظرم چیز مسخره ای رسید! آخه اون ناحیه واقعا دردناک بود! همونطور که دکتر ثوابی زیر بغلمو لیزر می کرد، شروع کردم به شر شر عرق ریختن. توی اون لحظه به خودم گفتم: دیوانه ام؟ برای شکنجه دادن خودم دارم هزینه پرداخت می کنم!؟

اما راستش الان خودم رو به خاطر این طرز فکر بچه گانه سرزنش می کنم. چون اون درد خیلی زودگذر و آنی بود ولی نتیجه اش بلند مدت و فوق العاده.

خلاصه تو افکار خودم غرق شده بودم که دکتر بهم گفت: آفرین! خیلی خوب داری تحمل می کنی و پیش می ری. بعضی از افراد نمی تونن در جای خودشون آروم باشن. بعضی ها هم شروع به داد و فریاد می کنن. برخی هم قرارشون رو کنسل می کنن و مراجعه نمی کنن. اما اونا سخت در اشتباهن. ممکنه تو جلسات اول، لیزر موهای زائد دردناک باشه، اما رفته رفته که از حجم موهاشون کم میشه، درد لیزر خیلی قابل تحمل میشه و البته شاهد نتایج خوبی هم خواهند بود.

بعدها خودم به موضوعی که دکتر اشاره کرد، پی بردم و در جلسات بعدی دردی که برام آزار دهنده و غیر قابل تحمل باشه، حس نکردم. نکته مهم درباره لیزر موهای زائد تو کلینیک دکتر ثوابی این بود که دستگاه لیزرشون مجهز به یک سیستم خنک کننده ست که اون هم تو کاهش درد حین فرایند خیلی موثره. این سیستم رو فقط دستگاه های پیشرفته دارن و خوشبختانه کلینیک دکتر ثوابی به قدر کافی مجهز و مدرن بود که این دستگاه رو داشته باشن.

هر جلسه، پس از لیزر موهای زائد زیر بغلم، دکتر کار رو روی ناحیه بیکینی ادامه می داد. در انتها هم کمی لوسیون خنک کننده بهم می داد که تو کنترل درد و ناراحتی بعد از لیزر خیلی موثر بود و من عاشقش بودم.

مهمترین نکات لیزرهای زائد ناحیه بیکینی
لیزرهای زائد ناحیه بیکینی

بعد از هر جلسه، منشی بهم وقت جلسه لیزر بعدی رو می داد. جا داره همین جا بابت انعطافی که کلینیک داره تشکر و قدردانی کنم. این کلینیک انقدر حرفه ای و خوبه که جلسات لیزر را مطابق با میل و برنامه های شما تنظیم می کنه.

در مجموع من 6 جلسه برای درمان کامل لیزر موهای زائد زیر بغل و برزیلی مراجعه کردم. امروز که دارم این تجربه رو باهاتون در میون می ذارم، باید اعتراف کنم که واقعا از نتیجه ش راضی ام. لیزر موهای زائد، موها رو برای همیشه از بین نمی بره، اما برای همیشه اونارو کم می کنه و دیگه لازم نیست هر روز درگیر در اومدن موهای زائدتون باشید. با لیزر، شاید ماهی یک بار هم به ژیلت نیاز پیدا نکنید و چی از این بهتر؟! حالا انقدر به این روش اعتماد دارم که دارم برای لیزر موهای زائد کل بدنم هم برنامه ریزی می کنم.

اگه شما هم مثل من تو یزد زندگی می کنید و به فکر یه چاره اساسی برای موهای زائدتون هستید، به کلینیک دکتر ثوابی مراجعه کنید.

بیشترین تخفیف های زیبایی و لیزر در بهترین مراکز تهران و شهرستان ها
اینجا کلیک کنید