بهترین مرکز لیزر موهای زائد یزد

لیزرموهای زائد من در مرکز لیزر یزد (بخش اول)

بهترین کلینیک لیزر موهای زائد در یزد
کلینیک لیزر موهای زائد در یزد

سلام من بهارک هستم. یه دختر سبزه رو با موهای مشکی که تو یزد زندگی می کنه. حتما از خودتون می پرسید چرا بعد از سلام و احوالپرسی، خصوصیات ظاهریم رو بهتون گفتم! آخه می خوام تجربه ای که از لیزر موهای زائدم داشتم رو براتون بگم. چون مطمئنم به دردتون می خوره. همونطور که می دونید، افرادی که پوست سبزه دارن، غالبا پر مو هم هستن. منم از این قاعده مستثنی نیستم و بدنم از موهای زائد سیاه و ضخیمی پوشیده شده. اما من اجازه ندادم این موضوع خللی تو زندگی و روحیاتم وارد کنه. به خاطر همین با کمک لیزر موهای زائد به جنگش رفتم و البته شکستش دادم. این نبرد حماسی، کمتر از جنگ تروا نبود برام (نخندید، براتون تعریف می کنم چرا). زمانی که درمان لیزر موهای زائد رو شروع کردم، 25 سالم بود (2 سال پیش). خیلی خوشحالم که تو اوج جوونیم، تکنولوژی اونقدر پیشرفت کرده که بتونم ازش بهره ببرم. تا اون سن، من روش های مختلف و متعددی رو برای از بین بردن موهای زائدم انجام داده بودم:

  • شیو کردن، هزاران بار
  • کرم های موبر، صدها بار
  • اپیلاسیون، بارها
  • الکترولیز، یک بار
  • بند انداختن، به اندازه نخ هایی که به دور یه دوک بزرگ پیچیده شده!

اما هیچ کدوم از این روش ها خوب و طولانی مدت نبودن و اگر هم بودن فایده ای نداشتن، چون باز موهای زائدم به همون اندازه قبل رشد می کردن. خلاصه پس از تلاش های بسیار که با ناکامی همراه بود، با کلینیک دکتر ثوابی تو شهر یزد آشنا شدم و به همه دغدغه هام درباره موهای زائد خاتمه دادم.

جشنواره تخفیف زیبایی و لیزر، دستگاه لیزر مدیواستار (اسکلپیون) 2024

مشاوره رایگان با پزشک، کلیه ایام هفته

22612171_021  22612108_021

09027610748

instagram پیج مرکز تخصصی زیبایی قلهک

instagram پیج تخصصی لیزر موهای زائد

instagram نمونه کارهای زیبایی

برای ورود به پیج اینستاگرام روی لینک مربوطه کلیک کنید

معرفی یکی از بهترین مراکز لیزر موهای زاید یزد
معرفی یکی از بهترین مراکز لیزر موهای زاید یزد

موضوعی که درباره لیزر موهای زائد وجود داره و می خوام اول از همه بهتون بگم و شاید باعث شده خیلی ها سمتش نرن، موضوع درد لیزر هست. درد لیزر اون چیزی نیست که شماها تصور می کنید. از اونجایی که سوزن های الکترولیز در قسمت های بزرگی از بدنم فرو رفته بود، به خوبی با درد از بین بردن موهای زائد آشنا بودم. خوشبختانه توانایی خارق العاده ای تو تحمل این موضوع دارم و با آمادگی و پذیرش این که شاید لیزر هم مثل الکترولیز دردناک باشه، درمان لیزرمو شروع کردم. اما دردی که از لیزر موهای زائد ناشی میشه، اصلا قابل مقایسه با الکترولیز یا اپیلاسیون نیست. درد لیزر موهای زائد، مثل نیشگونیه که از کشیدن کش روی پوست ایجاد میشه. در ضمن، دکتر هم بهم گفت اگه آستانه دردم پایینه، میتونه از کرم بی حس کننده موضعی استفاده کنه.

خوب بریم سراغ بقیه داستان…

بهترین مرکز لیزر موهای زاید یزد
مرکز لیزر موهای زاید یزد

وقتی که من برای اولین بار به کلینیک دکتر ثوابی مراجعه کردم، تو جلسه مشاوره منشی به من گفت قسمت هایی از بدنم رو که قصد لیزر موهای زائد دارم، از روز قبل با ژیلت اصلاح کنم. اما از موم، وکس و موچین نباید استفاده می کردم. چون این روش ها مو رو از ریشه می کنن و دیگه لیزر نمی تونه روشون تاثیری بذاره. بنابراین همیشه شیو کرده و تر و تمیز به جلسه لیزر می رفتم.

من برای لیزر موهای زائد برزیلی و ناحیه زیر بغل به این مرکز لیزر مراجعه می کردم. حدود 30 الی 45 دقیقه پیش از هر جلسه به زدن کرم بی حس کننده اختصاص داده می شد.

 

ادامه مطلب …

بیشترین تخفیف های زیبایی و لیزر در بهترین مراکز تهران و شهرستان ها
اینجا کلیک کنید