بهترین مرکز لیزر موهای زائد جردن

مرکز تخصصی لیزر موهای زائد جردن (بخش اول)

سلام. نیوشا هستم. من یه وبلاگ دارم که خاطرات روزمره مو توش می نویسم و افراد زیادی هم صفحه مو دنبال می کنن. راستش چند ماه پیش تو یه پست نوشته بودم که دارم برای لیزر موهای زائدم به یه مرکز لیزر می رم. ظاهرا این پست خیلی مورد استقبال دوستان قرار گرفت چون زیر پستم پر شد از نظرات و سوالات. بعضی ها تجربیاتشون رو در این زمینه باهام در میون گذاشتن. اما بیشتر قریب به اتفاق دوستان ازم پرسیده بودن: آیا لیزر خوبه؟ – برای لیزر موهای زائد کدوم مرکز می ری؟ – آیا از نتیجه لیزر راضی هستی؟ – هزینه هر جلسه لیزر چنده؟ و …

برای همین تصمیم گرفتم از سیر تا پیاز مراجعه مو به مرکز لیزر برای دوستام بازگو کنم و این مطلب رو با شما هم به اشتراک بگذارم تا همه ابهامات و سوالات تون رفع شه.

جشنواره تخفیف زیبایی و لیزر، دستگاه لیزر مدیواستار (اسکلپیون) 2024

مشاوره رایگان با پزشک، کلیه ایام هفته

22612171_021  22612108_021

09027610748

instagram پیج مرکز تخصصی زیبایی قلهک

instagram پیج تخصصی لیزر موهای زائد

instagram نمونه کارهای زیبایی

برای ورود به پیج اینستاگرام روی لینک مربوطه کلیک کنید

یکی از دوستانم به نام صنم که چند ماه بود برای رفع موهای زائدش به مرکز لیزر مراجعه می کرد، بهم پیشنهاد کرد که منم برای از بین بردن موهای زائدم اقدام کنم. صنم به مرکز لیزر موهای زائد جردن مراجعه کرده بود و از کارشون خیلی راضی بود. البته ناگفته نماند که قبل از این که به این جا مراجعه کنه، یه مطب دیگه می رفت اما چون دستگاهاشون استاندار و مدرن نبودن و متخصص هم با تجربه نبوده، پوستش دچار سوختگی شده بود. خلاصه با تعریف و تمجیدهای صنم، منم تصمیم گرفتم برم به این مرکز.

صنم بهم گفته بود روزی که نوبت جلسه لیزرشه باهاش برم تا اول از هر چیز مشاوره بشم. این مرکز لیزر تو خیابون جردن واقع شده و دسترسی خیلی خوبی از شمال جنوب، شرق و غرب تهران داره. خانم دکتر مریم ابراهیم اژدری کار لیزر رو انجام میدن که متخصص پوست، مو، زیبایی و لیزر درمانی هستن.

بهترین مرکز لیزر موهای زائد جردن
مرکز لیزر موهای زائد جردن

روز مراجعه صنم رسید و منم باهاش رفتم. تو فرصتی که صنم خودشو برای لیزر آماده کنه، منشی یه سری توضیحات به من داد که فکر می کنم  لازمه هم بدونن. خانم منشی توضیح دادن:

در این مطب تخصصی، خدمات لیزر با دستگاه های الکساندرایت، ان-دی-یاگ، لوترونیک کلاریتی (تکنولوژی سال آمریکا و اروپا و دارای FDA آمریکا و مجهز به سیستم سرمایش فوق پیشرفته هوای سرد و دایود سوپرانو  فوق سریع)، خدمات تزریق بوتاکس و ژل، درمان بیماری های پوستی و همچنین خدمات جوانسازی پوست صورت و بدن ارائه می شود.

بعد بهم گفتن باید یه تست پچ بدم. من سوال کردم: تست پچ چیه؟

منشی: تست پچ همون تست حساسیت پوست هستش. معمولا تست حساسیت پوست بر روی ناحیه کوچکی از پوست انجام می شود. انجام این تست به منزله ی چگونگی واکنش پوست نسبت به لیزر انجام می شود. هر واکنش پوستی به غیر از قرمزی خفیف یا سوزش بسیار نادر است، ما با انجام پچ تست پوست را ارزیابی می کنیم و بررسی می کنیم که چه دستگاهی و با چه تنظیماتی با پوست شما سازگاری دارد. برای همین انجامش خیلی به نفع تونه.

بعد خانم منشی گفتن قبل از شروع کار لیزر دوستم برم پیش خانم دکتر برای مشاوره و اگه سوالی دارم بپرسم.

وارد اتاق خانم دکتر اژدری شدم. ایشون خیلی خوش برخورد و صمیمی بودن چون همه سوالای منو با صبر و حوصله جواب دادن. سوالای من اینا بود:

بهترین مرکز لیزر موهای زائد خانم دکتر اژدری
خانم دکتر اژدری

کارکرد لیزر موهای زائد چگونه ست؟

خانم دکتر اژدری: لیرز به طور انتخابی، فولیکول های موی شما رو مورد هدف قرار میده و اونها رو تا جایی که تخریب بشن حرارت میده. اما سطح پوست هیچ آسیبی نمیبینه و سالم باقی می ماند.

 

هر کسی با هر نوع پوست و مویی می تونه موهای زائدش رو لیزر کنه؟

خانم دکتر اژدری: با انتخاب لیزر مناسب، هر کسی با هر نوع پوست و مویی می تونه از مزایای لیزر برخوردار بشه. با این حال، لیزر موهای زائد در موهای تیره موثرتره.

 

آیا همه قسمت های بدن رو میشه لیزر کرد؟

خانم دکتر اژدری: خیر، مثلا ابروها رو نمیشه لیزر کرد. اما وسط ابرو قابلیت لیزر شدن رو داره. همینطور لیزر موهای زائد برای داخل بینی یا گوش که آقایون خیلی دنبالش هستن، مناسب نیست. به غیر از این موارد، تمام قسمت های بدن رو می توان لیزر کرد.

 

ادامه مطلب …

بیشترین تخفیف های زیبایی و لیزر در بهترین مراکز تهران و شهرستان ها
اینجا کلیک کنید