جراحی زیبایی نرمه گوش Earlobe یا لوبوپلاستی | فیلم جراحی نرمه گوش

جراحی زیبایی نرمه گوش Earlobe یا لوبوپلاستی |فیلم جراحی نرمه گوش

جراحی زیبایی نرمه گوش Earlobe یا لوبوپلاستی | فیلم جراحی نرمه گوش

جراحی زیبایی نرمه گوش Earlobe یا لوبوپلاستی  

اتوپلاستی یا جراحی زیبایی گوش ، اندازه ، شکل یا موقعیت و نرمه گوش شما را بهبود می بخشد. جراحی زیبایی گوش می تواند دفورمیتی گوش را که با آن متولد شده اید و یا تغییر شکل ناشی از آسیب دیدگی را تغییر بدهد.

در بزرگسالان ممکن است برای ترمیم سوراخ گوش یا کشش زیاد نرمه از این روش استفاده شود.  نرمه گوش بسیاری از خانم ها گاهی به علت استفاده از گوشواره های سنگین آسیب می بیند. با بالا رفتن سن ممکن است نرمه گوش کلاژن خود را از دست بدهد و آویزان بشود.

جشنواره تخفیف زیبایی و لیزر، دستگاه لیزر مدیواستار (اسکلپیون) 2024

مشاوره رایگان با پزشک، کلیه ایام هفته

22612171_021  22612108_021

09027610748

instagram پیج مرکز تخصصی زیبایی قلهک

instagram پیج تخصصی لیزر موهای زائد

instagram نمونه کارهای زیبایی

برای ورود به پیج اینستاگرام روی لینک مربوطه کلیک کنید

اتوپلاستی در کودکان معمولاً پیش از مدرسه رفتن و برای جلوگیری از آزار و تمسخر از سوی هم سن ها انجام  می شود. زیبایی گوش می تواند تأثیر زیادی بر اعتماد به نفس شما داشته باشد.

آناتومی گوش خارجی

آناتومی گوش خارجی

اتوپلاستی اصلاحی و ترمیم پارگی نرمه گوش     

ژنتیک ، تروما و پیری باعث می شود که نرمه گوش آویزان و چروکیده به نظر برسد.  گوش بد شکل و بزرگ می شود. شکل و اندازه نرمه گوش در زیبایی کلی گوش  تأثیر دارد.  پارگی نرمه گوش اغلب به علت کشیده شدن گوشواره ایجاد می شود.    ​​

 

نرمه گوش آویزان ، دراز و بد شکل  

نرمه گوش آویزان ، دراز و بد شکل

یک یا هر دو نرمه گوش شما ممکن است :

  • به علت پیری و یا استفاده از گوشواره های بیش از حد سنگین کشیده شود.
  • پاره شدن نرمه گوش به دلیل استفاده از گوشواره های سنگین تا آنجا که نرمه گوش کاف برداشته و دو تکه شود ،
  • غیرعادی بودن شکل گوش به علت تغییر شکل و شکاف مادرزادی گوش (“کلوبوما لوبولا”) ،
  • نامتقارن بودن شدید گوش به علت ژنتیک یا تروما ،
  • ضخامت نرمه گوش به طوری که کلفتی آن از بقیه گوش بیشتر باشد ،
  • بزرگ بودن سوراخ گوش به علت سوراخ کردن اشتباه ، به طوری که نتوانید از گوشواره استفاده کنید.

این مسائل ممکن است به سلامت جسمی شما آسیب نرساند اما مطمئنا روی ظاهر شما تاثیر می گذارد. مهمتر از همه، آنها در معرض چگونگی درک خودتان هستند.

در باره جراحی زیبایی گوش بیشتر بخوانید

لوبوپلاستی یا عمل جراحی تغییر شکل نرمه گوش

لوبوپلاستی یا عمل جراحی تغییر شکل نرمه گوش

با لوبوپلاستی که نوعی اتوپلاستی otoplasty است می توان تغییر شکل و تغییر اندازه گوش ها را انجام داد.  لوبوپلاستی اصطلاح فنی برای جراحی تغییر شکل یا تغییر اندازه گوش است.  این جراحی برای کودکان و بزرگسالانی که از ظاهر گوش خود ناراضی هستند ، انجام می شود.

در بزرگسالان ، علل رایج عمل جراحی زیبایی گوش پتوز (افتادگی) ناشی از پیری است. نتایج این عمل موجب بهبود نرمه گوش شده و ظاهر گوش نرمال می شود.

عمل جراحی تغییر شکل نرمه گوش ممکن است تنها 15 تا 45 دقیقه طول بکشد تا تمام شود.  اگر غضروف نیاز به ترمیم داشته باشد ، جراحی گوش می تواند به یک ساعت و یا بیشتر نیاز داشته باشد.

مرکز لیزر و زیبایی برکه بهترین خدمات را توسط پزشکان متخصص و مجرب و کادر آموزش دیده و خوش برخورد به شما ارائه خواهد داد.  برای تماس با ما اینجا کلیک کنید.

پارگی نرمه گوش در افرادی که گوش های شان را سوراخ نکرده اند هم رخ می دهد.  گاهی اوقات گوشواره هایی که بیش از حد تنگ هستند می تواند جریان خون را به گوش محدود کنند و منجر به نکروز یا مرگ بخشی از بافت گوش شده و باعث ایجاد شکاف گوش می شود. همچنین علل مادرزادی برای شکاف گوش وجود دارد.

بزرگ بودن سوراخ گوش گاهی اوقات باعث شکاف نرمه گوش می شود.  شکاف گوش ممکن است از پوشیدن گوشواره های سنگین که به تدریج سوراخ گوش را بزرگ تر می کند و یا گوشواره هایی که سنگین هستند ایجاد شود.  برخی از گوشواره ها طوری طراحی شده اند که به طور هدفمند سوراخ گوش را بزرگ تر کنند.

خبر خوب این است که این مورد قابل درمان و ترمیم است.  در اینجا مواردی که شما نیاز دارید در مورد اصلاح و ترمیم شکاف یا کشیدگی گوش بدانید را آورده ایم.

 

ترمیم و جراحی زیبایی گوش

ترمیم و جراحی زیبایی نرمه گوش

ترمیم و جراحی زیبایی نرمه گوش  برای اصلاح شکاف گوش ، سوراخ گوش بزرگ یا سوراخ گوش دراز یک روش جراحی ضروری است. جراحان پلاستیک ، متخصصان گوش و حلق و بینی ENT و جراحان پوست از جمله پزشکانی هستند که می توانند این روش ها را انجام دهند.

در ابتدا منطقه عمل با یک محلول ضد عفونی کننده تمیز می شود.  سپس بیهوشی موضعی به داخل ناحیه یا اطراف آن تزریق می شود تا موضع بی حس  شود.  مقدار کمی از پوستی که در اطراف سوراخ پاره یا گشاد گوش قرار داد برداشته می شود و سپس به هم بخیه زده می شود.

بخیه ها ممکن است قابل جذب و یا کشیدنی باشند.  برخی از بخیه ها توسط بدن جذب می شوند و نیازی به برداشتن آنها نیست. اگر بعد از عمل مشکلی پیش نیاید شما می توانید مرکز جراحی را ترک کرده و به خانه بروید.

اگر علاقه مند هستید جراحی زیبایی گوش انجام دهید ، برای مشاوره با پزشک متخصصی که این روش را انجام می دهد به مراکز ما مراجعه کنید.  اگر سابقه زخم های بزرگ یا کلوئید دارید ، حتماً به پزشک خود اطلاع دهید.  اگر می خواهید پس از عمل گوش های تان را دوباره سوراخ کنید ، به پزشک بگویید.  برخی از تکنیک های جراحی شامل به جا گذاشت یک سوراخ کوچک برای استفاده از گوشواره پس از ترمیم است.

 

 آیا جراحی لاله گوش خطرات و عوارضی دارد؟

بله ، مانند هر روش جراحی دیگر که در آن پوست برش داده می شود ، ممکن است در این عمل هم خطرات و عوارض جانبی وجود داشته باشد.  بعضی از خطرات احتمالی ناشی از اتوپلاستی عبارتند از : درد ، عفونت ، کبودی ، تورم ، مشکل در بهبود زخم ، خونریزی ، بی حسی پوست ، عدم تقارن گوش ها ، فرو رفتگی و یا به جا ماندن جای زخم ، نتایج نامطلوب یا زخم هایی که ممکن است نیاز به جراحی تجدید نظر داشته باشند.

با این حال اگر سابقه شخصی یا خانوادگی زخم های بزرگ و اسکار دارید ، خطر ابتلا به این نوع زخم پس از جراحی افزایش می یابد.

 

مراقبت پس از جراحی نرمه گوش

پزشک شما زخم ها را پس از عمل  بررسی خواهد کرد.  معمولاً زخم باید 24 تا 48 ساعت بعد از عمل خشک شود.  پس از گذشت این دوره ، مراقبت روزانه از زخم  توصیه می شود.   اگر شما در معرض خطر ابتلا به زخم های بزرگ مانند کلوئید هستید ، بعضی از پزشکان ممکن است استفاده از ورقه های ژل سیلیکون یا تزریق را توصیه کنند.

برای مشاوره و گرفتن وقت برای عمل های زیبایی اتوپلاستی و رینوپلاستی و سایر درمان های زیبایی با مرکز برکه تماس بگیرید.

محقق و مترجم : مینو شفیعی minoo shafie

 

 

0 0 رای ها
به نظر شما چند ستاره ؟

بیشترین تخفیف های زیبایی و لیزر در بهترین مراکز تهران و شهرستان ها
اینجا کلیک کنید

Subscribe
Notify of
guest

0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments