لیزر موهای زائد

لیزر موهای زائد بدن در فصل تابستان| لیزر موهای زائد| بهترین مرکز لیزر تهران

لیزر موهای زائد بدن در فصل تابستان

زمستان فصل پوشیدن لباس های کلفت آستین بلند به پایان رسیده است و هوا در حال گرم شدن است و همه ما ترجیح می دهیم که به لباس های نازک و آستین کوتاه روی بیاوریم. فرا رسیدن فصل گرما برای برخی از افراد بسیار ناراحت کننده است چرا که گرم شدن هوا به معنای خداحافظی با لباس های آستین بلند است و از آنجایی که همه افراد دوست دارند لباس آستین کوتاه بپوشند دیده شدن موهای زائد بدن به یک معضل بزرگ برای آنها تبدیل خواهد شد. لیزر موهای زائد بدن در فصل تابستان پیشنهاد ما به شما برای داشتن پوستی تمیز و بدون مو است و به این ترتیب شما دیگر نگران دیده شدن موهای زائد خود نخواهید بود و می توانید با خیال راحت هر نوع لباسی که دوست دارید را بپوشید.

هنگامی که شما از سایر روش های موجود برای برطرف کردن موهای زائد خود استفاده می کنید معمولا طی مدت یک هفته مجددا شاهد رشد آن ها و پر مو شدن موضع مورد نظر خواهید بود اما لیزر موهای زائد بدن در فصل تابستان شما را از این دغدغه آسوده خاطر خواهد کرد.

جشنواره تخفیف زیبایی و لیزر، دستگاه لیزر مدیواستار (اسکلپیون) 2024

مشاوره رایگان با پزشک، کلیه ایام هفته

22612171_021  22612108_021

09027610748

instagram پیج مرکز تخصصی زیبایی قلهک

instagram پیج تخصصی لیزر موهای زائد

instagram نمونه کارهای زیبایی

برای ورود به پیج اینستاگرام روی لینک مربوطه کلیک کنید

لیزر موهای زائد

برخی از افراد از شنیدن عبارت لیزر موهای زائد بدن در فصل تابستان وحشت می کنند چرا که تصور می کنند نور لیزر باعث بروز سرطان می شود اما واقعیت این است که نور لیزر هیچ تاثیری در بروز این مشکل ندارد بلکه پرتوهای نور خورشید باعث بروز سرطان پوست و تومورهای ملانوما می شوند.

حقایقی درباره لیزر موهای زائد

در لیزر موهای زائد نور لیزر به سمت فولیکول های مو هدایت می‌ شود و به گرما تبدیل می گردد. گرمای تولید شده توسط رنگدانه‌ های موجود در مو جذب می ‌گردد. اپراتور لیزر هند پیس را به آرامی روی سطح پوست به حرکت در می آورد تا موضع مورد نظر تحت درمان قرار بگیرد.

به خاطر داشته باشید که برای لیزر موهای زائد بدن در فصل تابستان باید فقط موهای زائد خود را شیو کنید چرا که وجود ریشه موها اهمیت بسیار زیادی دارد تا فرایند درمان تکمیل شود. پس از اتمام لیزر موهای زائد نباید در مقابل نور آفتاب قرار بگیرید تا ریسک بروز مشکلات احتمالی به حداقل برسد.

لیزر موهای زائد اندامهای خصوصی

اگر شما به هر دلیلی نمی توانید پس از لیزر موهای زائد در فصل تابستان کمی در منزل بمانید یا از کرم ضد آفتاب استفاده کنید بهتر است در فصل پاییز یا زمستان لیزر موهای زائد خود بپردازید. دو عامل مهم در این مسئله نقش دارند که به شرح زیر می باشند:

  • نکته اول این است که زمانی که شما در فصل پاییز لیزر موهای زائد خود را شروع می ‌کنید دوران درمان شما در اواسط زمستان به اتمام می ‌رسد و در این دوران پرتوهای فرابنفش خورشید که باعث آفتاب سوختگی می شوند در ضعیف ترین سطح ممکن قرار دارند و پوست می تواند با سرعت بهتری خودش را بازسازی کند و به سطح عادی برگردد.
  • در فصل زمستان معمولاً پوست بدن روشن تر می شود و تضاد بهتری بین پوست و مو به وجود می ‌آید به این ترتیب انرژی بیشتری توسط سلول های مو جذب می شود و میزان جذب نور لیزر توسط سلول ‌های پوستی به حداقل می ‌رسد.

عوارض جانبی نور خورشید بر لیزر موهای زائد بدن در فصل تابستان

هایپر پیگمنتیشن یا همان نقاط تیره روی پوست زمانی به وجود می ‌آید که ملانین پوست انرژی حاصل از نور لیزر را به عنوان نور خورشید تلقی کند و سعی کند با تولید سلول های ملانین بیشتر از پوست محافظت نماید. در این حالت نقاط تیره ای روی سطح پوست به وجود می ‌آید که معمولاً خطرناک نیست و فقط به لحاظ زیبایی ظاهری ناخوشایندی را ایجاد می کند. این اختلال موقت است و معمولاً پس از مدتی سطح ملانین کاهش پیدا می ‌کند و رنگ پوست به حالت حالت عادی برمی گردد.

لیزر موهای زائد
هایپوپیگمنتیشن یکی دیگر از عوارض جانبی لیزر است که در این حالت شدید بودن نور لیزر و قرار گرفتن در مقابل پرتوهای خورشید باعث می ‌شود که تولید ملانین پوست مختل شود. این عارضه خود را به صورت نقاط سفید روی پوست نشان می دهد.
سوختگی پوست و تاول پوستی بعد از لیزر موهای زائد یکی دیگر از عوارض جانبی لیزر است که با مراقبت صحیح طی مدت کوتاهی بهبود پیدا می کند.

سرطان پوست و لیزر موهای زائد بدن در فصل تابستان

متاسفانه امروزه شاهد بروز سرطان پوست در افراد مختلف هستیم حتی برخی از افراد بروز این اختلال را به لیزر موهای زائد در فصل تابستان نسبت می دهند اما واقعیت این است که سرطان پوست حاصل از قرار گرفتن در معرض نور آفتاب در ۱۰ یا ۱۵ سال گذشته است.

اکثر کرم های ضد آفتاب و لوسیون هایی که تحت عنوان محصولات مراقبت از پوست خریداری می کنید از پوست شما در برابر پرتوهای فرابنفش نوع A محافظت نمی کنند و فقط کمتر از ۱۰ درصد از این محصولات دارای چنین قابلیتی هستند. در چنین حالتی استفاده از کرم ضد آفتاب نامناسب تاثیری در محافظت از پوست موضعی که لیزر شده است در مقابل نور خورشید ندارد زیرا پرتوهای خطرناک خورشید باعث افزایش ریسک بروز مشکلات احتمالی می شود.

نتیجه گیری در خصوص لیزر موهای زائد بدن در فصل تابستان

اگر شما قصد دارید که پس از لیزر موهای زائد بدن در فصل تابستان به کنار دریا بروید و شنا کنید یا آنکه بدن خود را برنزه کنید باید خدمت تان عرض کنیم که فکر قرار گرفتن در معرض نور آفتاب پس از لیزر موهای زائد را از ذهن تان بیرون کنید در غیر این صورت پوست شما در معرض بروز خطرات غیر ضروری قرار خواهد گرفت.

در چنین شرایطی باید دوره درمان با لیزر را تکمیل کنید و از همه نکاتی که پزشک به شما گوشزد می کند پیروی نمایید یا اینکه لیزر موهای زائد بدن خود را به فصل پاییز یا زمستان موکول کنید و در تابستان از سایر روش های موجود برای برطرف کردن موهای زائد خود استفاده کنید. اگر بدن تان را دوست دارید و به سلامت خود اهمیت می دهید بهتر است از همه نکات مهم قبل و بعد از جلسات لیزر پیروی کنید تا نتایج عالی به دست بیاورید هیچ گونه مشکلی برای تان پیش نیاید.

متخصصان ما در مرکز لیزر برکه با چندین سال سابقه کار تخصصی در زمینه لیزر موهای زائد همه نقاط بدن با به ‌کار گیری آخرین دستگاه های لیزر آماده خدمات رسانی به شما سروران گرامی هستند. شما می توانید با مراجعه به مرکز لیزر بر که از خدمات متنوع این مرکز بهره مند شوید.

مترجم: لیلا عبدالملکی
منبع

0 0 رای ها
به نظر شما چند ستاره ؟

بیشترین تخفیف های زیبایی و لیزر در بهترین مراکز تهران و شهرستان ها
اینجا کلیک کنید

Subscribe
Notify of
guest

0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments