دستگاه لیزر دایود 1500،LASEmarR

دستگاه لیزر دایود 1500،LASEmarR

دستگاه لیزر دایود 1500،LASEmarR،به همراه فیبرهای اپتیکی و هندپیسهای مختلف ،ایده آل برای کاربردهای پوست و زیبایی (دارای اسکنز)،جراحی پلاستیک (لیپولیزر،اندولیفت)،زنان و زایمان (توسط هندپیس منحصر به فرد )،بیماریهای عروقی ،جراحی عمومی ،پروکتولوژی و فیزیوتراپی می باشد .

در کاربرد لیپولیزر مزیت این دستگاه بهره گیری از طول موج 1470نانومتر است که ضریب جذب بالایی در آب و چربی دارد .در نتیجه با اعمال سطح پایینی از انرژی ،ذوب سریع چربی به همراه سفت سازی همزمان پوست ،بدون آسیب حرارتی به بافت های اطراف میسر می گردد.

جشنواره تخفیف زیبایی و لیزر، دستگاه لیزر مدیواستار (اسکلپیون) 2024

مشاوره رایگان با پزشک، کلیه ایام هفته

22612171_021  22612108_021

09027610748

instagram پیج مرکز تخصصی زیبایی قلهک

instagram پیج تخصصی لیزر موهای زائد

instagram نمونه کارهای زیبایی

برای ورود به پیج اینستاگرام روی لینک مربوطه کلیک کنید

به واسطه هندپیس فرکشنال Lightscan امکان درمان ضایعات پوستی از جمله اسکار آکنه ،استریا و چین و چروک وجود دارد .همچنین این دستگاه یک لیزر غیر تخریبی ایده آل برای جوان سازی و تحریک کلاژنی است .

در کاربرد جراحی عروقی ،طول 1470 گلد استاندارد EVLA (Endovenus Laser Ablation) در درمان GSV Great Saphenous Vein

ویژگی های فنی دستگاه
*کنترل کارکرد بالا در طول روز
*پر تابل بودن ،هزینه نگهداری پایین ،طول عمر بالا
*نرم افزار کاربرپسند با پارامترهای از پیش تعیین شده
*تشخیص خودکار ایرادات و به دنبال آن توقف دستگاه (سیستم Auto_check)
*کاربردهای چند گانه :وجود هندپیس های مختلف برای کاربردهای متنوع با قابلیت تعویض آسان

در شاخه جراحی پلاستیک ،هندپیس های مختلفی برای کاربردهای لیپولیزر ،اندولیفت ،درمان هایپر هیدروزیس و رفع تومورهای پوستی ،قابل استفاده هستند که مختصری به آنها اشاره می کنیم .

کاربردها
اندولیفت لیزری ،روشی نوین به منظور تحریک بافت های عمقی جهت ساخت کلاژن های جدید ،به منظور کاهش افتادگی پوست و سفت سازی آن ،می باشد .این کار با وارد کردن فیبری بسیار نازک در حد فاصل «درم عمقی و چربی »و تابانده شدن لیزر در طیف مادون قرمز ،نتایج ذیل به همراه خواهد داشت :

*سفت سازی سریع پوست
*فعال سازی ساخت مجدد کلاژن ها
*اصلاح زوایای صورت،گردن و بازوها
*افزایش حرارت و تحریک ساخت عروق
*فعال سازی عملکردهای متابولیک ماتریکس خارج سلولی

این دستگاه در نواحی مختلف بدن (صورت ،گردن ،شکم …)قابلیت ذوب سلولهای چربی را دارا می باشد .نتایج درمان بعد از یک جلسه به وضوح قابل مشاهده است .

*آسیب حرارتی پایین به بافت اطراف
*دارای هندپیس با قابلیت اتصال ساکشن
*کیت های استریل متنوع برای نواحی مختلف بدن
*عدم نیاز به سوراخ نمودن به دلیل استفاده از میکروکانولا
*عدم نیاز به بی هوشی و قابلیت انجام به کمک بی حسی موضعی
*سرعت درمان بالا به دلیل جذب بالای طول موج لیزر توسط سلول های چربی

Hiperhidrosis

این دستگاه برای درمان تعریق بیش از حد نیز استفاده می شود ،رویه درمانی شامل :تخریب غدد تعریق وارد نمودن کانولای بسیار نازک در ناحیه مورد نظر و تابش دهی لیزر می باشد .

*پروسیجر کوتاه مدت
*خونریزی و تورم پایین پس از درمان (به دلیل کواگولاسیون همزمان )

جراحی پلاستیک پوست و زیبایی:

در شاخه جراحی پلاستیک هندپیس های مختلفی برای کاربردهای لیزر لیپولیز ،اندولیفت،هایپر هیدروزیس و رفع تومورهای پوستی قابل استفاده هستند .در نتیجه برای کاهش افتادگی پوست ،سفت سازی ،ذوب و تخلیه چربی ،درمان تعریق بیش از حد ،رفع موهای زائد،درمان چین و چروک ،استریا و … می توان استفاده کرد .

Hyper Hidrosis
Scan_Mar handpiece
Light_Scan hand piece
Endolight Life(Bare Fiber)
Laser Lipolysis & Hyperthidrosis

زنان و زایمان Lady lift

یکی از قابلیت های دستگاهدLASE maR1500 در بخش زنان،جوان سازی داخلی و بیرونی واژن می باشد .از ویژگی های منحصر به فرد این هندپیس ،عدم تخریب و نیز اسپات سایز بزرگ بوده که منحصر به افزایش سرعت درمان به طور چشمگیری میگردد.

جراحی لیزری

از مزایای بارز این دستگاه فرآیند درمان بیماریهای عروقی است که با جذب بالای آب و دوز پایین انرژی ،موجب انسداد عروق می‌شود .بهره گیری از فیبرنوری ،رفع موثر ضایعات عروقی را بدون آسیب حرارتی به نواحی اطراف ممکن ساخته است و در شاخه «پروکتولوژی»امکان برش و انعقاد بافت را بدون آسیب حرارتی به بافتهای اطراف فراهم می کند و درد بعد از عمل را تا حد بالایی کاهش می دهد.

فیزیوتراپی

این دستگاه بعنوان یک لیزر تراپی توان بالا ،مزایای فراوانی در درمان دردهای عضلانی و مفاصل ،دردهای عصبی ،طب ورزشی و اثر مناسبی روی بهبود بافت دارد .بارزترین اثر مثبت آن شامل :کاهش زمان درد و التهاب ،به دنبال آسیب های فیزیکی می باشد .

اثر بخشی تا 70% با اولین جلسه درمانی

آتروفن واژن (VVA)در طول یائسگی و بطور فزاینده بعد از آن به دلیل کاهش میزان ترشح استروژن و به دنبال آن باریک و نازک شدن دیواره ی واژن،علائم آن شامل :خشکی ،التهاب و درد به هنگام روابط زناشویی است .بی اختیاری ادرار (UI)نیز به دلیل کاهش قابلیت ارتجاع عضلات کف لگن و کاهش کلاژن در مخاط و عضلات رخ می دهد.

از نظر علمی اثبات شده است که اثر لیزر روی بافت موکوس واژن بصورت اثرات بایومدولاسیون می باشد که در نهایت به تحریک ساخت کلاژن های جدید و بازسازی اپیتلیوم و بافت های همبند ،منجر می‌شود .اثرات ماندگار آن بصورت «سفت سازی و احیای انعطاف پذیری و رفع خشکی »به وضوح مشاهده می شود .

مزیت استفاده از لیزر دایودLASEMRA1500 با تابش 360 درجه بصورت ،پوشش کامل دیواره ی داخلی واژن است .همچنین این روش درمانی را برای بیمار قابل تحمل می سازد .

استفاده از هندپیس LADYLIFT درمان بدون دردی را برای بیماران فراهم می نماید.نرم افزار هوشمند این دستگاه این اطمینان را به پزشک می دهد که دوز مناسب انرژی را به دیواره ی داخلی واژن انتقال دهد.افزون بر این ،هندپیس دیگری به منظور جوان سازی ظاهر بیرونی واژن وجود دارد .

کاربردهای درمانی :
کیست ها
جوان سازی
رفع آتروفی
رفع خشکی و التهاب
رفع بی اختیاری ادرار
HPV

مزایا

موثر و بدون درد
غیر تخریبی بودن
عوارض جانبی بسیار پایین
بدون بی حسی موضعی

بیشترین تخفیف های زیبایی و لیزر در بهترین مراکز تهران و شهرستان ها
اینجا کلیک کنید