هزینه لیفت صورت با نخ کلاژن ، نخ سیلوئت و قیمت لیفت با نخ

قیمت لیفت صورت با نخ و انوع نخ لیفت

هزینه لیفت با نخ
لیفت با نخ

قبل از اینکه بریم سراغ هزینه لیفت صورت با نخ اول باید بدونیم که لیفت با نخ، صورت رو خیلی جوان تر (از اون چیزی که هستین) میکنه! این روش با استفاده از نخ ( نخی که به راحتی بعد از گذشت دوره ی نقاهت، جذب پوست میشه) ، پوست افتاده ی مناطق مختلف صورت مثل؛ ابروها ، چانه و فک رو خیلی راحت و بدون درد لیفت ( جمع میکنه و بالا میکشه) میکنه.

اگه کمی به طراحی نخ هایی که برای لیفت استفاده میشه دقت کنید، متوجه میشید که این نخ ها خیلی ظریف و باریک اند، اسمشون پروموتلیا ست (Promotalia) ست و پوست و بافت هایی که توی پوست هستش اجازه نمیده به نخ که تکون بخوره و سرجاش محکم نگهش میداره و فقط چندتا سوراخ خیلی ریز برا اینکه نخ از پوست در بیاد لازمه، هیچ زخمی رو صورت مشخص نمیشه و اصلا به عنوان یه عمل شناخته شده نیست!

جشنواره تخفیف زیبایی و لیزر، دستگاه لیزر مدیواستار (اسکلپیون) 2024

مشاوره رایگان با پزشک، کلیه ایام هفته

22612171_021  22612108_021

09027610748

instagram پیج مرکز تخصصی زیبایی قلهک

instagram پیج تخصصی لیزر موهای زائد

instagram نمونه کارهای زیبایی

برای ورود به پیج اینستاگرام روی لینک مربوطه کلیک کنید

آخه خیلی راحت مریض میتونه چشماشو باز نگه داره اطرافشو ببینه یا پزشکو ببینه که داره با صورتش چیکار میکنه!!!! ?

نکته ی مهم در مورد لیفت صورت با نخ اینه که ، نخ های موجود در بازار قابلیت های مختلفی دارند، بعضی از نخ ها دارای دندانه و بعضی خاردار هستند، این خارها ی موجود توی نخ به عمق پوست و بافت های توی پوست می ره و خودشو محکم می کنه ( یه مثالی هست که میدونم حالتون بد میشه ولی میگم، مثل پای سوسکه، پر از خاره که راحت میتونه حتی روی دیوار بدون اینکه بیافته حرکت کنه، خارای پاهاش گیر میکنه به سطح دیوار که پر از بالا  و پایینه)، حالا خارای این نخ ها هم همینطورین، گیر میکنن تو پوست و اگه دکتر بکشتش و ولش کنه به همون مقدار که کشیده پوستو یکم ملایمتر میکشه بالا!! به همین راحتی! ( آره راحته؛ چرا پس خودت اختراعش نکردی؟ ?)

 

لیفت صورت با نخ در سال 1992 توسط دکتر متخصص و جراح زیبایی ، گرگوری ال. راف اختراع شد.

 

لیفت صورت با نخ چطوری عمل می کنه؟

 

این روش خیلی ساده ست، اصلا نیازی به جراحی نداره، هیچ چاقوی جراحی لازم نداره ، بیهوشی اصلا نمی خواد ( البته کرم بیحس کننده توصیه می شه) بدون دوره ی نقاهت = بیماران راضی و شاد.

قیمت لیفت صورت با نخ
وارد شدن نخ به پوست

1 تزریق و جای دادن نخ توی پوست با یک سوزن ریز و طویل نخ در پوست جای داده میشه (البته لایه های سطحی پوست )

2 در آوردن سوزن از پوست در این حالت که نخ با یک سوزن به داخل پوست هل داده شده، سریع سوزن رو پس از یک مکث کوتاه در میارن، و نه پی دی او (PDO) در محل باقی میمونه.

در طی لیفت صورت با نخ در واقع جراح با استفاده از یک سوزن نخ را به درون پوست می فرستد و سپس این نخ به پوست می چسبد، و به راحتی با بالا کشید نخ به صورت فرم داده می شود. در این زمان بیمار کاملا هوشیارست و به همه چی نظارت داره. در پایان هم نخ لیفت شده قیچی میشه و به همین راحتی پنهان میشه.

نخ پی دی او
نخ پی دی او برای لیفت

نخ پلیدایوکسانون

ماده ای قابل جذب پلیدایوکسانون برای بخیه ها و جراحی هایی که داخل بدن انجام میشه، کاربرد زیادی داره، خصوصا جراحی هایی که روی قلب انجام میشه، چون به راحتی بوسیله ی هیدرولیز در طی 4 تا 6 ماه به طور کلی جذب میشه.

و به هیچ عنوان ایجاد زخم (اسکار) نمی کنه. منطقه ی خارجی بدن شروع به تولید کلاژن می کند و این کار از 12 تا 15 ماه ادامه داره. در گذشته ، نخ هایی که برای لیفت استفاده می شده قابل جذب با جاذب نبودن، همین باعث می شده که کلی مشکل پیش بیاد، اما این روزها، با پیشرفت علم نخ ها هم پیشرفته تر شدن و جاذب شدن ( نخ های پی دی او ).

راستشو بخواین این روش برای لیفت گردن و فک خیلی عالی عمل می کنه

البته اگه بخواین می تونید منطقه های دیگه ی صورت و حتی بدن رو با نخ های پی دی او لیفت کنین. یکی از قسمت هایی که تاثیر فوق العاده ای از این روش میگیره، ناحیه ی فک و گردن هستش.

اگه بخوایم صورتمون رو به صورت افقی به 3 قسمت مساوی تقسیم کنیم باید بگم که قسمت پایینی یا همون منطقه ی سوم صورتمون به بوتاکس و پر کننده ها به درستی پاسخ نمی دهد. بیشتر از این مواد در قسمت های بالایی صورت استفاده میشه. شکل دادن صورت به شکل وی V چهره ی زیبا و سالم معمولا به شکل وی است. با پیر شدن بافت ها و عمل گرانش، این “شکل V ” حالت معکوس پیدا میکنه.

 

نظرات مردم در مورد لیفت با نخ

 

جین هوک
جین هوک
جین هوک
جین هوک

جین هوک در این باره می گه: ” همش دنبال یه راه بودم تا صورتمو جوان کنم به چهرام جان بدم. ظاهر فک و گردنمو بهتر کنم. تا اینکه لیفت با نخ توسط پزشکم به من معرفی شد. اولش یکم نگرانبودم ولی بعد از اینکه شروع به انجام این روش کردن احساس کردم که دردی نداره. اول از همه چند شات یا همون تزریق بی حسی موضعی داشتم. در همون لحظه بلافاصله بعد از لیفت با نخ تغییرو روی پوستم دیدم و فرم صورتم عوض شد، اما الان که روز 4 هست خیلی بهتر از قبل شدم.”

Ulph در این باره می گه:” در طی زمان پوست فک و گردنم شل تر و افتاده تر می شد. در ابتدا به گونه هایم کمی فیلر تزریق کرد تا چهره ای لیفت شده داشته باشم، اما ناحیه ی فکم هیچ تغییری نکرد. در ابتدا کمی استرس داشتم ، اما پزشکم کاملا به من این اعتماد به نفس را داد که نگران هیچ موضوعی نباشم. بعد از اون سراغ لیفت صورت با نخ رفتم و او با دقت و مهارت بالا این شیوه ی راحت و آسان را روی صورت پیاده کرد و تا امروز خیلی از نتیجه ی کار راضی بودم.”

خانم JS78
خانم JS78
خانم JS78
خانم JS78
خانم JS78

خانم JS78 میگه:” در مورد اینکه بخواین لیفت با نخ رو امتحان کنید، باید یکم تحقیق کنید و بهش خوب فکر کنید. من تو سن 4 سالگی هستم و احساس می کنم که کمی صورتم افتاده شده. حدود 6 سال پیش به تزریق اسکالپترا اقدام کردم. دنبال این بودم که کمی صورتم دایره ای شکا و کمی هم وی مانند بشه. البته اسکالپترا گونه هامو خیلی گرد کرد و باعث لیفت صورتم هم نشد. خلاصه بعد از کلی پرس و جو به لیفت صورت با نخ رسیدم. البته یه موردی باید بگم که من ورزش های سخت و شدیدی در طول روز دارم. یکی از روزای تولدم که راحتر بودم و وقت آزاد بیشتری داشتم رفتم برای لیفت نخ به یک کلینیک مراجعه کردم. در طی عمل، خیلی درد داشتم، دردش مثل تاتو کردن بود. شاید یکم بیشتر. بعد از عمل همونطور که تو عکسام میبینید کلی کبودی و تورم داشتم. اما الان خیلی بهتر شده و دیگه هیچ مشکلی ندارم.”

خانم بین مایا
خانم بین مایا

خانم بین مایا می گوید” من در واقع خیلی دنبال یه روش عالی برای لیفت صورتم بودم که بلاخره با این روش آشنا شدم. خیلی درد داشت و بدتر از همه این بود که گفتن فقط واسه 8 ماه میمونه و من تقریبا ماه 4 یا 5 بود که نتیجه ی اصلی رو دیدم. وقتی حدود 40 تا نخ تو صورتم بود، مثل یه مجسمه شده بودم، اصلا هیچ حرکتی نداشت ماهیچه هاش ( نه خنده، نه گریه و کاملا مثل یه مجسمه بودم) . الان کاملا می تونم بگم که درد صورت یعنی چی!!

 

دکترا لیفت با نخ رو تایید کردن؟

 

سوال: مدت ماندگاری اثرات لیفت با نخ چه مدت طول میکشه ؟

دکتر برنت موئلکن

دکتر برنت موئلکن: در این باره می گوید: ” بیماران زیادی از نتایج پایانی گله کرده اند و یا از کوتاهمدت بودن این روش شکایت کرده اند. بخیه ها بدون هیچ کمکی جز سوزن در لایه های پوست قرار می گیرند. یک جراح حرفه ای به 20 تا 40 بخیه برای نگه داشتن پوست نیاز داره. این روش در واقع برای افرادی مناسب است که افتادگی پوستی شدیدی ندارند و افراد مسن تر باید به دنبال روش های قوی تر کارامد ترری باشند”

دکتر چاد کی. ویلر

دکتر چاد کی. ویلر اینگونه می گوید که:” این روش هم سریع و هم مقرون به صرفه است. معمولا این روش به همون اندازه که ازش تعریف میشه عالیه. این روش در حدود 8 ماه طول میکشه ولی من معمولا این روش رو برای بیمارانم انجام نمیدم.”

دکتر نسیم الحق

دکتر نسیم الحق در این رابطه اینگونه می گوید که:” لیفت نخ با صورت معمولا پس از 3 تا 6 ماه اثر خود را از دست می دهد، و خیلی عجیبه که از مدت این روش همگی شکایت می کنند.”

سوال: آیا لیفت با نخ درد دارد؟

دکتر چایتالی نانگرانی

دکتر چایتالی نانگرانی در این مورد می گوید:” این روش معمولا در مدت زمان کوتاهی در کلینیک انجام میشه، با کنترل کامل به درون پوست نفوذ میکنه و گاهی مقدار کمی کبودی و یا حتی هیچ کبودی از خود به جای نمی گذارد. این نخ ها در هر جایی از بدن به راحتی کار گذاشته می شوند. بیشتر برای گونه، خط فک و گردن استفاده می شود. با استفاده از این روش حالتی Vشکل به صورت داده می شود. ”

دکتر اوتو جوزف پلاسیک

دکتر اوتو جوزف پلاسیک می گوید :” به طور کلی این روش دردی ندارد. اما بین بیماران این حس متفاوته، مثلا بعضی از افراد پوست حساس تری دارند و ممکنه درد احساس کنند. بیمارانی که استرس و اضطراب بیشتری دارند معمولا مسکن های خوراکی و بی حسی موضعی دریافت می کنند ولی باز هم درد حس می کنند. به مرور زمان خارهای موجود در نخ پوست و عصب های موجود در پوست رو تحریک می کنه و در روزهای آینه پس از لیفت، درد احساس میشه.”

سوال: بعد از لیفت با نخ، نخ ها دیده و یا احساس می شن؟

دکتر ریچارد پی رند

دکتر ریچارد پی رند در این باره می گوید:” بله ممکنه، البته اگه بیمار خیلی لاغر باشه و یا نخ ها خیلی نزدیک به سطح پوست کار شده باشند.البته مشکل اصلی اینجاست که اگر در عمق زیاد این نخ ها کار گذاشته بشن، اثری نخواهند داشت. به نظر من لیفت با نخ نسبت به مدتی که طول می کشه و نتایج کمی که با خود به همراه داره، مقرون به صرفه نیست، روش دیگری رو امتحان کنید بهتره.”

دکتر آندره برگر

دکتر آندره برگر در این باره می گوید:” پروسه ای عالی ست که بدون بیهوشی انجام می شود و صورت را لیفت می کند. اگر نخ به خوبی در پوست جای بگیرد شما این نخ ها را به هیچ وجه احساس نمیکنید. حتی با جراحی متخصص در این باره مشورت نمایید.”

سوال: چطور متوجه بشیم که گزینه ای مناسب برای لیفت صورت هستیم؟

دکتر ناوین سونیا در این باره می گوید:” این روش معمولا برای افراد با پوست های شل و افتاده در ناحیه ی فک و گردن مناسب ست، اما افرادی که پوستی جوان و زیبا دارند معمولا به این عما اقدام نمیکنند، اگه زیر چشماتون گود ست و یا زیبایی زیادی نداره سراغ فیلر ها و ژل ها برید.”

سوال: آیا لیفت صورت با نخ به برطرف شدن اسکارها کمک میکنه؟

دکتر آنا اولیانی

دکتر آنا اولیانی در این باره می گوید:” برای از بین بردن اسکار ها و جای آکنه، شما به هیچ وجه نیازی به لیفت صورت با نخ ندارید. بلکه به لیزر های فرکشنال و میکرونیدلینگ و همچنین به پی آر پی نیاز دارید.

 

مزایای لیفت با نخ

• سریع و آسان بودن – معمولا انقدر سریع انجام میشه که جراحان نام ” وقت ناهار ” رو براش انتخاب کردن. این روش کمتر از 1 ساعت برای شما انجام میشه و اصلا نگران نباشید چرا که هیچ عارضه ی جانبی گزارش نشده است.

• نتایج سفارشی برای افراد – در این روش از بی حسی موضعی استفاده می شود و هر محلی که فرد علاقه داشته باشد لیفت می کند. فرد در طول عمل هوشیار ست و به تمام اعمال پزشک نظارت دارد. پزشک به راحتی میزان لیفت این پوست را کنترل می کند.

• در این روش بلافاصله پس از اتمام کار فرد قادر به مشاهده ی نتایج ست و مانند سایر روش ها چندین روز طول نمی کشد.

• هزینه ی این روش نسبت به عمل لیفت کامل صورت در حدود نصف کمتر ست. دوره ی نقاهتی ندارد و فرد بلافاصله می تونه به کارای روزانش رسیدگی کنه.

خطرات لیفت با نخ

• نتایج قطعی نیستند – این روش ماندگاری های متفاوتی داره ممکنه از چند ماه تا 1 سال متفاوت باشه. در این روش کلاژن و الاستین تولید میشه و معمولا تا 5 ماه بهترین نتایج خودشو نشون میده ولی ممکنه در ماه ششم تاثیرش از بین بره و این خودش تو این روش یه معضل بزرگ شده.

• محدودیت این روش – معمولا این روش برای تمام انواع پوست ها مناسب نیست. مثلا برای افراد با پوست های شل و چروکیده عالیه.

 

هزینه لیفت با نخ چقدره؟

 

به این دلیل که لیفت صورت با نخ خیلی سریع با هیچ ماده ی بیهوشی جز بیحسی موضوعی در کلینیک انجام می شود، معمولا از هزینه ی کمتری نسبت به عمل کامل لیفت صورت بر خوردار است.

در حقیقت، لیفت با نخ به طور معمول حدود نصف جراحی لیفت صورت هزینه می برد. البته به تعداد نخ هایی هم که استفاده می شود بستگی دلره. البته این هزینه در کلینیک های مختلف متفاوت است.

بله که داریم ، لطفا اینجا کلیک کنید تا هر شهری که دوستدارین و با هر پزشکی که مایلید مشاوره داشته باشید. این فیلم رو هم ببینید یکی از نمونه کارهامونه!!

منابع

  1. www.nytimes.com
  2. www.youtube.com
  3. www.pdotrainings.com
  4. www.docshop.com 1 
  5. www.docshop.com 2
  6. www.realself.com 1
  7. www.realself.com 2
  8. www.plasticsurgeons.com
0 0 رای ها
به نظر شما چند ستاره ؟

بیشترین تخفیف های زیبایی و لیزر در بهترین مراکز تهران و شهرستان ها
اینجا کلیک کنید

Subscribe
Notify of
guest

0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments