کاملترین مقاله در مورد لیزر موهای زائد لب + فیلم

[su_animate type=”swing” duration=”2″ delay=”0.5″]

لیزر موهای زائد لب

[/su_animate]

جشنواره تخفیف زیبایی و لیزر، دستگاه لیزر مدیواستار (اسکلپیون) 2024

مشاوره رایگان با پزشک، کلیه ایام هفته

22612171_021  22612108_021

09027610748

instagram پیج مرکز تخصصی زیبایی قلهک

instagram پیج تخصصی لیزر موهای زائد

instagram نمونه کارهای زیبایی

برای ورود به پیج اینستاگرام روی لینک مربوطه کلیک کنید

[su_animate type=”wobble” duration=”2″ delay=”0.5″][masterslider id=”30″][/su_animate]

[su_animate type=”fadeInRight” delay=”0.5″]

کاملترین مقاله در مورد لیزر موهای زائد لب

موهای بالای لب برای تمام خانم ها غیر قابل تحمل است و همیشه به دنبال روشی برای رفع آن هستند. شیو کردن و تراشیدن موها معمولا کوتاه مدت است ، وکس کردن به پوست آسیب می رساند و کرم ها و پودر های موبر کمی بدبو هستند و دائمی نیستند. الکترولیز نیز بسیار طولانی و دردناک و گران قیمت است. دکلره کردن مو ها هم تنها رنگ موها را از بین می برد و پوست را به شدت تحریک می کند. دائما خانم ها به دنبال روشی هستند تا به نتایجی عالی برسند. بهترین روش لیزر موهای زائد بالای لب ها است.

لیزر موهای زائد بالای لب ، روشی مناسب برای رفع موهای زائد تمام قسمت های صورت است. لیزر موهای زائد بالای لب و سایر نواحی بدن معمولا روی پوست های روشن و موهای تیره بسیار عالی عمل می کند. با توجه به مقدار کم رنگ دانه ها در موهای بلوند، سفید یا خاکستری، لیزر موهای زائد کار دشواری است زیرا پرتو های لیزر توسط رنگدانه های موجود در مو جذب می شوند و در ریشه ها حرارت ایجاد کرده و مو ها را از بین می برد.

به یاد داشته باشید که برای لیزر موهای زائد بدن خود حتما پزشکی متخصص و کاردان را برای خود انتخاب کنید تا از بروز عوارض جانبی حتما در امان بمانید.

قبل از لیزر موهای زائد بالای لبتان حتما چند تست بدهید تا پزشک تنظیمات مناسب برای پوست شما را تشخیص دهد و با بهترین شرایط و با خبر از عکسالعمل پوست شما به لیزر موهای زائد بالای لب تان به این کار اقدام نماید.

مراحل اصلی لیزر موهای زائد بالای لب هایتان

برای لیزر موهای زائد باید چندین روش را در پیش بگیرید. به یاد داشته باشید که در جلسه ی مشاوره ی خود قبل از لیزر موهای زائد با پزشک خود کاملا در مورد بیماری ها و داروهای مصرفی تان صحبت کنید. در صورت مشکل سندرم تخمدان پلی کیستیک با پزشک خود مشورت کنید، زیرا معمولا این موضوع سبب ایجاد موهایی ضخیم در ناحیه ی بالای لب و چانه می شود.

به هیچ عنوان خانم هایی که باردار هستند به لیزر موهای زائد نپردازند.

برخی از خانم ها هم به طور ارثی دچار موهای تیره و ضخیم هستند که گزینه های مناسبی برای لیزر موهای زائد هستند.

آیا لیزر موهای زائد دائمی است؟

برای پاسخ به این سوال باید بگوییم که این موضوع کامل بستگی به تعداد جلسات درمانی شما دارد. هر چه تعداد جلسات درمانی شما بیشتر باشد لیزر موهای زائد به سمت دائمی شدن خواهد رفت. حدود 80 درصد موها در جلسات درمانی در نظر گرفته شده از بین می روند و باقی آن ها در طول زمان و جلسات بیشتر نابود می شوند.

[/su_animate][su_button url=”https://www.tehranskin.com/9867-2/” target=”blank” style=”3d” background=”#b7eff6″ color=”#3d0101″ icon=”icon: hand-o-left”]مقاله ای در مورد مقایسه ی لیزر و IPL[/su_button]

[toggle title=”فیلم هایی از تفاوت های IPL و لیزر??” state=”close” ]


[/toggle]

[box type=”shadow” align=”aligncenter” ]

در این قسمت ویدئویی برای داشتن لب هایی برجسته و زیبا برای شما تهیه شده که توجه شما را به آن جلب می کنیم!!!

[/box]

[su_spoiler title=”نمونه های فیلم برای لیزر موهای زائد بالای لب و توضیحاتی کامل در مورد آن??” style=”fancy” icon=”plus-circle”]

[box type=”shadow” align=”aligncenter” ]




[/box]

[/su_spoiler]

[su_spoiler title=”نکاتی که باید قبل از لیزر موهای زائد بالای لب رعایت کنید???” style=”fancy” icon=”plus-circle”]

[su_animate type=”swing” duration=”2″ delay=”0.5″]

لیزر موهای زائد لب

[/su_animate]

آمادگی قبل از لیزر موهای زائد بالای لب

هنگامی که به دنبال روشی برای لیزر موهای زائد بالای لب های خود می گردید، لیزر موهای زائد بهترین روش خواهد بود. چرا که روشی دائمی است. معمولا لیزر موهای زائد بالای لب ها کاملا سریع است و در چند مرحله انجام می شود. تنها تعداد کمی از مراجعین اظهار ناراحتی و درد در هنگام لیزر کرده اند. ( که البته آستانه ی درد افراد کاملا با یکدیگر متفاوت است.) برای رسیدن به بهترین نتایج حتما پیرو حرف های متخصص پوستتان باشید.

گام اول:

برای داشتن جلسات لیزر به موقع برنامه ای تهیه کنید….

گام دوم:

با متخصص خود در مورد نوع درمان مورد نظر و نتایج پایانی دلخواهتان مشورت نمایید.

گام سوم:

اطلاعاتی در مورد تاریخ و سابقه ی پزشکی و دارویی خود در اختیار پزشکتان قرار دهید.

گام چهارم:

به متخصص خود در مورد محصولات مراقبت و زیبایی پوست خود که استفاده می کنید کاملا توضیح دهید.

گام پنجم:

از متخصص خود خواهش کنید تا لیزر را برای پوست شما آزمایش کند و در صورت نیاز، تنظیمات مورد نظر را بر پوست شما اعمال نماید.

گام ششم:

از برنزه کردن بدن خود از 4 تا 6 هفته به هر روشی جدا خود داری کنید. در صورت خارج شدن از منزل حتما از کرم های ضد آفتاب استفاده نمایید. لیزر موهای زائد معمولا روی پوست های روشن با موهای تیره خوب جواب می دهد.

گام هفتم:

در بین درمان ، از روش هایی که سبب شود موها از ریشه کنده شوند ، مانند؛ وکس، موچین و دستگاه اپلاسیون و یا مواد شیمیایی ، جدا خود داری نمایید.

گام هشتم:

از شیو کردن موهای زائد درست قبل از لیزر خود داری کنید، لیزر بر ته ریش و یا مقداری خیلی کمی از مو که بیرون از پوست باشد بهتر عمل می کند.

گام نهم:

قبل از لیزر موهای زائد حتما پوستتان را کامل بشویید و با دستمال های مناسب پاک کنید و از هیچ گونه مرطوب کننده و یا آرایشی بر روی پوستتان استفاده نکنید.

گام دهم:

قبل از لیزر موهای زائد در صورت نیاز و با هماهنگی پزشک از کرم های بی حسی موضعی در بالای لب استفاده نمایید.

هشدار

در صورتی که دچار سرماخوردگی هستید حتما به پزشک خود اطلاع دهید تا اقدامات لازم را برای شما انجام دهد و یا در صورت نیاز جلسه ی شما را به وقت دیگری موکول نماید.

[/su_spoiler]

[su_spoiler title=”مزایا و معایب لیزر موهای زائد بالای لب ???” style=”fancy” icon=”plus-circle”]

[su_animate type=”swing” duration=”2″ delay=”0.5″]

لیزر موهای زائد لب

[/su_animate]

مزایا و معایب لیزر موهای زائد بالای لب ها

هر خانمی آرزو دارد تا پوستی صاف و نرم و به دور از هر نوع لکه ای داشته باشد. با استفاده از لیزر موهای زائد در چند جلسه برای همیشه از شر موهای زائد بدنتان خلاص می شوید. اما باز هم این روش مانند روش های سابق دارای مزایا و معایبی است.

مزایای لیزر موهای زائد

  • روشی بی درد (البته درد دارد، افرادی که این روش را تجربه کرده اند آن را به اصابت یک کش به پوست مانند کرده اند.
  • تمام قسمت های بدن قابل درمان هستند، که شامل قفسه ی سینه، بالای لب ها و غیره…..
  • هر جلسه در کوتاهترین زمان انجام می شود و خیلی سریع است.
  • در اولین جلسه تاثیر شگرفی را مشاهده خوید کرد.

معایب لیزر موهای زائد

  • قیمت بالا ( که البته در ایران نسبت به سایر کشور ها هزینه بسیار پایین است و اگر قیمتی بالا تنها در چند جلسه از شما دریافت شود، شما دیگر تا پایان عمر نیازی به هزینه کردن برای وکس و تیغ ندارید.)
  • مدت زمان طولانی برای رسیدن به نتیجه ای عالی. مثلا برای لیزر موهای زائد بالای لب مدت زمان بین 3 تا 5 جلسه با فواصل 4 تا 6 هفته ای در نظر گرفته می شود. که این خود پروسه ای طولانی مدت است.
  • لیزر موهای زائد بالای لب و سایر مکان ها خود سبب می شود تا پوست کمی حساس شود و عکس العمل نشان دهد. در نتیجه حدود 4 تا 6 هفته قبل از لیزر موهای زائد از نور شدید خورشید دور بمانید و کرم ضد آفتاب قوی استفاده کنید.
  • لیزر موهای زائد بر روی پوست ها روشن با موهای زائد تیره عالی عمل می کند. زیرا لیزر رنگ دانه های تیره را هدف می گیرد و با این روش به راحتی می تواند رنگدانه های موجود در ریشه ی موها را تشخیص دهد و نابود سازد.
  • در صورت وجود بیماری هایی باید از لیزر موهای زائد خودداری نمود؛ بیماری های پوستی، موهای بلوند و خاکستری، پوست های برنزه و حمام آفتاب گرفته، افرادی که به دیابت دچار هستند.
  • پس از لیزر موهای زائد معمولا قرمزی بر سطح پوست دیده می شود. این علائم حدود 3 روز بعد کاملا از بین می روند.

به یاد داشته باشید که لیزر موهای زائد بالای لب و سایر مناطق بدنتان را حتما تحت نظر پزشکی متخصص و مجرب انجام دهید زیرا در غیر این صورت ممکن است دچار سوختگی، تاول و عوارض جبران ناپذیری شوید.

[/su_spoiler]

[su_spoiler title=”تجربه ی افراد در مورد لیزر موهای زائد بالای لب??” style=”fancy” icon=”plus-circle”]

[masterslider id=”31″]

تجربه ی مراجعین عزیزمون در مورد لیزر موهای زائد ??????

تجربه ی افراد در مورد لیزر موهای زائد بالای لب

خانمی با آی دی Laladoll در این رابطه می گوید:” من دختری ارمنی هستم و تمام بدم پراز موهای تیره و ضخیم است. بنابراین تصمیم گرفتم برای لیزر موهای زائد بالای لبم اقدام کنم. به کلینیکی حرفه ای رفتم و اپراتور بسیار حرفه ای داشت، اطلاعات زیادی در اختیارم گذاشت و متوجه شدم در جلسه ی اول در چه حالتی قرار گرفته ام و از هیچ چیز ترسی نداشتم. اولین جلسه به بهترین شکل ممکن گذشت. در جلسه ی دوم رژ لب قهوه ای زده بودم و او به من تذکر نداد تا رژ لبم را پاک کنم و سپس دچار کمی زخم شدم. ولی با این همه پس از مدتی که این زخم ها مانند خط لب شده بودند فرو ریختند و دوباره لب هایی زیبا و بدون مو داشتم. من قطعا این روش را به همه پیشنهاد می کنم.”

خانم مادلین پروست در این رابطه می گوید:” من برای لیزر بالای لب هایم اقدام کرده ام و به بهترین کلینیکی که در محله ی ما قرار داشته است مراجعه نمودم و موفق شدم تا از بهترین امکانات و پزشکان آن ها استفاده کنم. پزشک متخصص این کلینیک برخوردی عالی و دوست داشتنی با من داشت و به بهترین شکل مرا راهنمایی نمود. من 6 جلسه ی درمانی لیزر موهای زائد بالای لب انجام دادم و از شر تمام موهای زائد بالای لبم خلاص شدم. واقعا حسی عالی دارم و به همه ی شما این روش را پیشنهاد می کنم. ”

خانم مندی بین در این مورد می گوید:” من بهترین نتیجه را از لیزر موهای زائد بدنم گرفتم و الان بدنم کاملا صاف و بدون مو است.

اما انجام این روش روی صورتم ، اشتباه محض بود. اون باعث شد تا PIH در سراسر بالای لبم پخش شود و خیلی عذابم داد.

پس لطفا قبل از اینکه به انجام این روش اقدام کنید، چند تست روی نقاط مختلف پوست خود، مثل؛ گونه ها، بالای لب ها و غیره انجام دهید. زیرا عکس العمل مناطق مختلف بدن متفاوت است. همچنین به نظر من بهتر است یک پزشک به لیزر موهای زائد بالای لب های شما بپردازد تا یک متخصص پوست.

در هر صورت لیزر موهای زائد برای فردی که موهای زیادی بر سطح بدن داشته باشد مانند من ، بسیار عالی عمل می کند و من با اعتماد به نفس کامل این روش را برای همه پیشنهاد می کنم.”

[/su_spoiler]

[su_spoiler title=”پرسش و پاسخ متخصصین در مورد لیزر موهای زائد بالای لب??” style=”fancy” icon=”plus-circle”]

سوال و پاسخ متخصصین به لیزر موهای زائد بالای لب

سوال:

چگونه می توان از لکه های موجود در اثر لیزر موهای زائد بر روی لب خلاص شد؟

پاسخ متخصصین:

دکتر مایکل گلد

دکتر مایکل گلد در این رابطه می گوید:” معمولا لکه هایی که در اثر لیزر بر روی پوست ایجاد می شود موقتی هستند ولی مدت زیادی طول می کشد که پوست به حالت اول باز گردد (حدود 2 تا 3 ماه یا حتی بیشتر). اکثر اوقات این اتفاق برای افراد با پوست های تیره می افتد. و این مشکل می تواند دلایل مختلفی داشته باشد.

  • بالا بودن انرژی دستگاه
  • تنظیمات اشتباه دستگاه
  • استفاده نکردن از سیستم های خنک کننده مناسب

از حرفه ای بودن تکنسین و اوپراتور خودتون مطمئن باشید. در صورتی که به کلینیک لیزر موهای زائد مراجعه می نمایید حتما پزشک باید دارای برد تخصصی باشد. اگر فرد دچار سوختگی شود، حتما باید به کلینیک خود بارها و بارها مراجعه کند تا با استفاده از دارو هایی که پزشک تجویز می کند به بهبودی دست یابد. پزشک متخصص پوست معمولا برای شما بهترین درمان و دارو را تجویز خواهد کرد. و با استفاده از آن ها روند بهبودی سریعتر خواهد شد.

یادتان باشد که لیزر موهای زائد باید قیمتی منطقی داشته باشد، ارزان قیمت بودن به معنای خوب بودن نیست.”

رابرت اسلیتلم

دکتر رابرت اسلیتم در این رابطه می گوید:” به این دلیل که کار لیزر هدف قرار دادن ملانین موجود در مو است در صورت تیره بودن پوست، ممکن است ملانین را اشتباه تشخیص دهد و فرد دچار سوختی شود. یکی از مسائلی که سبب تغییر رنگ پوست قبل و بعد از لیزر می شود، قرار گرفتن فرد در معرض نور شدید خورشید است. پس حدود 4 تا 6 هفته قبل از لیزر موهای زائد از نور شدید خورشید دوری کنید.”

سوال:

آیا تورم و قرمزی پوست روز پس از لیزر موهای زائد طبیعی است؟

پاسخ متخصصین:

دکتر سونیا بادرشیا – بنسال

به عقیده ی دکتر بادرشیا – بنسال:” این موضوع اغلب به دلیل تحریک فولیکول های مو است که پس از 3 تا 4 روز بهبود می یابد. دو بار در روز از مقدار کمی کرتیزون و کمپرس آب یخ برای ناحیه ی مورد نظر استفاده نمایید که این امر سبب کاهش تورم و قرمزی می شود. اگر این علا ئم ادامه دار شدند، حتما به پزشک خود مراجعه کنید. از با تجربه بودن و مهارت پزشک خود در این زمینه مطمئن شوید.”

دکتر میشل اس گرین

دکتر میشل اس گرین در این رابطه می گوید:” معمولا تورم و قرمزی در همان روز اول بعد از لیزر کاملا طبیعی است. سعی کنید 1 یا 2 روز با اطلاع پزشک از هیدروکرتیزون استفاده نمایید. و از با تجربه بودن و تخصص پزشک خود در این زمینه اطمینان حاصل نمایید.”

سوال:

بهترین دستگاه برای لیزر موهای زائد بالای لب چیست؟

پاسخ متخصصین:

دکتر جرومی ادلستین

دکتر جرومی ادلستین در این رابطه می گوید:” خوب …دستگاه های متفاوتی برای درمان پوست شما در بازار وجود دارد. نکته ی اولی که افراد باید در این رابطه رعایت کنند، تشخیص رنگ پوست و نوع موها است. دوم شخصی که به لیزر موهای زائد بالای لب شما اقدام می کند. تعداد جلسات مناسب برای شما (معمولا بین 3 تا 5 جلسه) .

برای مطمئن شدن از لیزری که برای شما انتخاب شده است، بهتر است که چند تست در درمانگاه ها داشته باشید. تا از واکنش پوستتان به لیزر مطمئن شوید. ”

سوال:

آیا لیزر موهای زائد بالای لب ها تاثیری بر داندان ها دارد؟

پاسخ متخصصین:” تا کنون هیچ مطالعه ای مبنی بر تاثیر لیزر بر دندان ها گزارش نشده است و اطلاعاتی در این مورد در دسترس نیست. تنها توضیح این است که لیزر تنها به لایه های پوست نفوذ می کند و نفوذی به اندام های داخلی ندارد.”

[/su_spoiler]

منابع

  1. www.realself.com
  2. ibid
  3. www.medicineinfo.net
  4. www.livestrong.com
  5. www.facialplasticsurgery.net

 محقق: میترا کرمانیان

0 0 رای ها
به نظر شما چند ستاره ؟

بیشترین تخفیف های زیبایی و لیزر در بهترین مراکز تهران و شهرستان ها
اینجا کلیک کنید

Subscribe
Notify of
guest

0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments