چند روش ساده برای رهایی از شر جوش صورت

 

آکنه

 

آب لیمو:

یکی از درمان های ساده برای خلاص شدن از شر جوش استفاده از آب لیمو قبل از خواب است. صبح، پس از یک خواب راحت خواهید دید که جوشها خشک شده اند.

جشنواره تخفیف زیبایی و لیزر، دستگاه لیزر مدیواستار (اسکلپیون) 2024

مشاوره رایگان با پزشک، کلیه ایام هفته

22612171_021  22612108_021

09027610748

instagram پیج مرکز تخصصی زیبایی قلهک

instagram پیج تخصصی لیزر موهای زائد

instagram نمونه کارهای زیبایی

برای ورود به پیج اینستاگرام روی لینک مربوطه کلیک کنید

عسل و دارچین:

عسل و دارچین  را مخلوط  کرده و به صورت خمیر درآورید و قبل از رفتن به رختخواب روی جوشها بمالید. صبح روز بعد صورت خود را با آب سرد بشویید. در دقایق اول به علت چسبناک بودن عسل احساس خارش خواهید کرد اما در صبح روز بعد خواهید دید که جوش ها خشک شده اند.

روغن اسطو خودوس :

اگر چه این درمان برای همه موثر نیست، اما در بسیاری از نوجوانان به کم شدن جوش کمک کرده است. استفاده ازروغن اسطو خودوس  به خلاص شدن از شر آکنه یک شبه کمک می کند.

پاپایا:

آب پاپایا خام و استفاده آن در مناطق تحت تاثیر آکنه طبق برنامه منظم  به از بین بردن جوش صورت کمک می کند.

سیب زمینی:

سیب زمینی را رنده کرده و آب آن را بگیرید. سپس آب آن را روی جوش با حرکات دایره ای  مالیده و اجازه دهید به مدت 5 دقیقه روی پوست بماند. پس از آن، با آب بشویید. این یکی دیگر از درمان های ساده برای جوش است.

شنبلیله:

با برگ های شنبلیله خمیری تهیه کرده و آن را  قبل از خواب بر روی صورت بمالید. اجازه دهید به مدت 10-15 دقیقه باقی بماند و سپس با آب گرم بشویید. این روش خانگی نه تنها مانع از تشکیل چین و چروک می شود بلکه به رفع دانه های سرسیاه و جوش نیز کمک می کند.

سفیده تخم مرغ:

سفید تخم مرغ یکی از بهترین درمانهای طبیعی برای جوش است. سفید تخم مرغ را به مدت 20 دقیقه روی  جوش مالیده و سپس با آب گرم بشویید. با تکرار این روش برای چند روز می توانید از شرجوش خلاص شوید.

آلوئه ورا:

آلوئه ورا یک عصاره طبیعی  شناخته شده برای از بین بردن جوش است. ژل آلوئه  ورا را برای 10-15 دقیقه روی جوش بمالید و سپس با آب بشویید. این بهترین درمان خانگی برای جوش است.

با این چند داروهای خانگی می توانید از شر جوش در طول یک شبانه روز خلاص شوید. این روشها هیچ اثر سوء بر پوست شما ندارد اما برخی ممکن است بر روی پوست شما موثر نباشد. این درمانها را دنبال کنید و اگر بهبودی حاصل نشد با یک متخصص پوست برای اطلاعات بیشتر مشورت کنید.

0 0 رای ها
به نظر شما چند ستاره ؟

بیشترین تخفیف های زیبایی و لیزر در بهترین مراکز تهران و شهرستان ها
اینجا کلیک کنید

Subscribe
Notify of
guest

0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments