پلاسما جت بینی | بهترین مرکز پلاسما جت بینی

پلاسما جت بینی


پلاسما جت بینی که در حال حاضر طرفداران زیادی در سراسر دنیا دارد، این روزها به گونه ای، جایگزین عمل جراحی بینی شده است. این روش کاربردی و مقرون به صرفه، برای درمان نقاط مختلف صورت و بدن به کار می رود. در اصلاح بینی، پلاسما جت میتواند با کمترین میزان درد و عوارض به بینی فرم داده و آن را کوچک نماید. برای توضیح و درک بهتر از این روش، ابتدا با توضیح مختصری از پلاسما جت شروع می کنیم.

پلاسما جت بینی

پلاسما جت چیست؟

بازسازی پوست با پلاسما جت، نوعی روش درمانی غیر لیزری است که در آن با استفاده از دستگاهی، انرژی را به صورت پلاسما، برای جوان سازی پوست به کار می گیرند. در این روش از طریق بهبود خطوط صورت و چین و چروک، عمل جوانسازی انجام می گیرد. این فناوری جدیدِ بدون برش و خونریزی، برای از بین بردن بافت های اضافی مورد نظردر نقاط مختلف بدن، استفاده می شود.
پلاسما یکی از حالتهای اصلی ماده است، سایر حالتها جامد، مایع و گاز هستند، در حالیکه پلاسما از طریق یونیزاسیون گازهای جوی تشکیل می شود، به عبارتی دیگر پلاسما یک گاز یونیزه شده، متشکل از یونها و الکترون ها است که با جداسازی الکترونها از پوسته الکترون اتمهای گاز یا پارگی مولکول (یونیزاسیون)، ایجاد می شود.

جشنواره تخفیف زیبایی و لیزر، دستگاه لیزر مدیواستار (اسکلپیون) 2024

مشاوره رایگان با پزشک، کلیه ایام هفته

22612171_021  22612108_021

09027610748

instagram پیج مرکز تخصصی زیبایی قلهک

instagram پیج تخصصی لیزر موهای زائد

instagram نمونه کارهای زیبایی

برای ورود به پیج اینستاگرام روی لینک مربوطه کلیک کنید

پلاسما جت چیست

پلاسما جت بینی چیست؟

در پلاسما جت بینی پوست بینی توسط دستگاه پلاسما سوزانده می شود که این امر باعث ضخیم شدن، سفت تر شدن ، جمع شدن و تا حدودی لیفت شدن پوست بینی می شود. بدین ترتیب می توان فرم بینی را اصلاح و یا آن را کوچک کرد. این روش بدون خونریزی و بریدگی در حال حاضر یکی از پرطرفدارترین روش ها برای اصلاح نقاط مختلف صورت و بدن می باشد.

پلاسما جت بینی چیست

پلاسما جت بینی گوشتی

پلاسما جت بینی گوشتی

شاید بسیاری از شما این سوال را در ذهن خود داشته باشید: ” آیا با استفاده از پلاسما جت، بینی کوچک می شود؟ ” در پاسخ به این سوال بهتر است بگوییم که در پلاسما جت بینی گوشتی، با کاهش حجم پوست اضافی بینی، بافت چربی اضافی مورد هدف قرار می گیرد. در این روش پوست بینی با نقطه ای در پلاسما می سوزد و پس از بازسازی، پوست بینی ضخیم و کمی بلند می شود. با استفاده از این روش می توان از طریق سفت شدن پوست بینی، حجم بینی گوشتی را کاهش و فرم آن را تا حدودی تغییر داد.

پلاسما جت چقدر ماندگاری دارد؟

نتایج سفت شدن و جوانسازی پوست از طریق پلاسما دائمی است، اما از آنجاییکه صورت، گردن و بدن پیر می شوند، اثرات این روش نیز در طول زمان کمتر خواهد شد و ماندگاری آن معمولاً بین دو تا چهار سال طول می کشد.
اثرات مثبت این درمان بلافاصله پس از اولین درمان قابل مشاهده خواهد بود، اما نتایج نهایی پس از 8 هفته مشاهده خواهد شد. برای برخی افراد ممکن است برای رسیدن به حداکثر نتیجه، بعد از 8 هفته به درمان مجدد نیاز باشد. نتایج این روش درمان می تواند به سن مراجعه کنندگان، شرایط پوستی، میزان شلی پوست، میزان مطلوب اصلاح پوست و همچنین پاسخ بیمار به درمان لیفت پلاسما بستگی داشته باشد. علاوه بر این، فاکتورهای سبک زندگی نیز می تواند ماندگاری نتایج را تا حد امکان تحت تاثیر قرار دهد. برخی از این عادات مانند سیگار کشیدن، مصرف الکل و قرار گرفتن طولانی مدت در معرض آفتاب می توانند اثرات و نتایج این روش را در طول زمان کاهش دهند.

بهترین دستگاه پلاسما جت بینی

دستگاه پلاسماجت بینی

دستگاه Plarox در حال حاضر یکی از بهترین دستگاه های موجود برای انجام پلاسما جت است. در واقع نحوه عملکرد این دستگاه ها به این صورت است که دستگاه انرژی را بین نوک قلم و پوست تأمین می کند، جایی که پلاسما (هوای یونیزه) سطح پوست را کربونیزه می کند و مواد پوست را به گاز تبدیل می کند (فرایند تصعید).
دستگاه پلاسما یک فلاش کوچک پلاسما ایجاد می کند که از نوک به سطح پوست می پرد و بخار می شود و لکه های قهوه ای سطحیِ بسیار کوچکی بر جای می گذارد. این لکه های کوچک قهوه ای با جمع شدن پوست اضافی و بدون گرم شدن پوست یا بافت های اطراف، پوست را بهم نزدیک می کند. این روش درمانی که تحت عنوان ‘جراحی نرم’ نیز شناخته می شود، یک روش درمانی غیر جراحی و غیرتهاجمی است که کیسه های پوستی و چین و چروک های اضافی را کاهش می دهد.
از مزایای دستگاه پلاروکس این است که با بهره گیری از 5 اپلیکاتور مختلف، برای انجام کلیه درمان های ممکن از طریق پلاسما، بدون ایجاد گاز یا دود های سمی، مورد استفاده قرار می گیرد.

عوارض پلاسما جت بینی

به نظر می رسد که بازسازی پوست پس از پلاسما توسط اکثر بیماران، به ویژه در درمان های کم انرژی، به خوبی تحمل می شود. اصلاح یا استفاده از آرایش به زودی پس از درمان می تواند انجام شود. در بیشتر موارد، بیماران می توانند پس از درمان یا روز بعد، بسته به شرایط پوست و درمان، مستقیماً به محل کار خود برگردند.
تا به امروز هیچ عارضه جانبی عمده ای از این روش گزارش نشده است. برخی از عوارض جانبی و عوارضی که ممکن است ( به ویژه پس از درمان های با سطح انرژی بالاتر ) بوجود آیند به شرح زیر می باشند:

• مقداری پوسته پوسته شدن و لایه برداری پوست
• قرمزی و تورم تا یک هفته پس از درمان – با استفاده از کیسه یخ در فواصل 10 دقیقه در 24 ساعت اول می توان به حل این مشکل کمک کرد. در مواردی که بیماران درمان با انرژی بالا را دو بار دریافت کرده اند، قرمزی می تواند تا 6 تا 8 هفته پس از درمان ادامه یابد.
• هایپرپیگمانتاسیون موقت ( هایپرپیگمنتاسیون در واقه همان لکه های پوستی هستند که رنگشان نسبت به سایر نقاط بدن تیره تر است)

 


آیا پلاسما جت درد دارد؟


معمولا قبل از شروع عمل، از بی حسی موضعی استفاده می شود. بنابراین درد ناشی از درمان باید کم باشد. روند بهبود نیز می تواند باعث ایجاد برخی دردهای خفیف شود اما برای حل این مشکلات، با مشورت پزشک، می توان از مسکن استفاده کرد.

مراقبت های قبل از انجام پلاسما جت


• ابتدا باید برای تعریف زمینه های درمان و تعیین و توضیح اهداف درمان با بیمار مشورت شود.
• در صورت لزوم عکس های قبل از درمان گرفته شود.
• برای درمان با انرژی کم، می تواند یک ساعت قبل از شروع درمان کرم بی حس کننده موضعی استفاده می شود. برای درمان های با انرژی بالاتر، یک کرم بی حس کننده موضعی حتما مورد نیاز است.
• از قرار گرفتن در معرض آفتاب و یا استفاده از محصولات برنزه کننده جلوگیری کنید.

مراقبت های بعد از انجام پلاسما جت


• درمان های با انرژی پایین ممکن است باعث قرمزی خفیف پوست شود که معمولا 2-3 روز طول می کشد. همچنین ممکن است در اثر جایگزینی پوست مرده با پوست جدید، مقداری پوسته پوسته ایجاد شود.
• درمان های با انرژی بیشتر، باعث ایجاد قرمزی خفیف تا متوسط پوست می شوند. در این روش ها ممکن است پوست کمی قهوه ای شده و 5-10 روز پس از درمان، پوسته پوسته شود. به بیماران باید توصیه شود برای جلوگیری از ایجاد زخم، پوسته ها را جدا نکنند.
• در طی مرحله بهبودی و برای چندین ماه پس از درمان، توصیه می شود که ناحیه درمان با استفاده از ضد آفتاب و یا مرطوب کننده با SPF حداقل 50+ محافظت شود. از لباس های محافظ و کلاه های لبه پهن نیز باید استفاده شود.
• معمولاً نتایج فوری و پیشرونده هستند. مطالعات بالینی نشان می دهد که پیشرفت به مدت حداقل یک سال پس از درمان ادامه دارد.

مزایای پلاسما جت در مقایسه با سایر روش ها


• روشی بسیار کم خطر
• عوارض جانبی بسیار کم و امکان خرابی حداقل
• بدون جراحی و غیر تهاجمی
• روشی سریع و آسان، بدون نازک شدن پوست

تخفیف پلاسما جت بینی

تخفیف پلاسما جت بینی

پلاسما جت بینی یکی از روش های زیبایی مقرون به صرفه است و هزینه انجام آن به عوامل متعددی بستگی دارد. هزینه انجام این روش به نوع پوست، اندازه بینی، اندازه نواحی انجام این کار و تعداد جلسات مورد نیاز برای درمان بستگی دارد. برای آگاهی بیشتر از تخفیفات مربوط به شرایط خودتان می توانید با مشاورین ما تماس بگیرید.

بهترین مرکز پلاسما جت تهران

بهترین مرکز زیبایی شمال تهران با در اختیار داشتن بهترین متخصصین و با بهره گیری از بهترین و جدیدترین دستگاه ها، آماده خدمت رسانی به شما عزیزان برای انجام کلیه امور مربوط به پوست و زیبایی می باشد. جهت اطلاع از چگونگی تخفیفات و مشاوره و تعیین نوبت انجام پلاسما جت می توانید از طریق لینک زیر با ما تماس بگیرید.

تحقیق و ترجمه: سحر خزایی نژاد

0 0 رای ها
به نظر شما چند ستاره ؟

بیشترین تخفیف های زیبایی و لیزر در بهترین مراکز تهران و شهرستان ها
اینجا کلیک کنید

Subscribe
Notify of
guest

0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments