بهترین جراح بینی طبیعی در تهران

پلاسما جت بینی: فرم دهی بینی بدون جراحی در 15 دقیقه

پلاسما جت بینی | بهترین مرکز پلاسما جت بینی در تهران

فرم دهی و كوچك كردن بيني بدون عمل جراحي نوعی جایگزین جدید و جالب برای بیماران علاقمند به بهبود شکل بینی بدون انجام عمل جراحی تهاجمی است. از فواید این روش زیبایی غیر جراحی می توان از نتیجه ای سریع تر، زمان بهبودی کوتاه تر ، بدون درد یا با حداقل درد نام برد. این روش نوظهور ” پلاسما جت بینی ” نام دارد. پس چنانچه در فکر کوچک کردن بینی بدون عمل جراحی هستید یا حتی تصمیم دارید عمل رینوپلاستی یا جراحی بینی را انجام دهید، توصیه می کنیم این مطلب را مطالعه کنید.

برای جستجوی آسان و دسترسی سریع تر به پاسخ سوالات خود می توانید بر روی لینک های موجود در جدول زیر کلیک کنید و مستقیما به سوالاتی که مد نظر شماست رجوع کنید.

جشنواره تخفیف زیبایی و لیزر، دستگاه لیزر مدیواستار (اسکلپیون) 2024

مشاوره رایگان با پزشک، کلیه ایام هفته

22612171_021  22612108_021

09027610748

instagram پیج مرکز تخصصی زیبایی قلهک

instagram پیج تخصصی لیزر موهای زائد

instagram نمونه کارهای زیبایی

برای ورود به پیج اینستاگرام روی لینک مربوطه کلیک کنید

 

پلاسما جت بینی چیست؟

پلاسما جت بینی چیست؟
پلاسماجت بینی چیست

در حال حاضر، دستگاه های نوآورانه پزشکی با استفاده از تکنولوژی پلاسما به عنوان یک جایگزین مناسب برای جراحی پیشنهاد شده اند. پلاسما به گاز یونیزه‌ شده‌ ای اطلاق می ‌شود که همه یا بخش قابل توجهی از اتم‌ های آن یک یا چند الکترون از دست داده و به یون های مثبت تبدیل شده باشند. پلاسما گازی است که توسط تخلیه الکتریکی، یونیزه شده است. این انرژی به شکل گرما در سلول های هدف مورد استفاده قرار می گیرد تا بتواند پوست بینی را مستحکم سازد، در حالی که به بافت اطراف آن آسیبی وارد نمی سازد.

این یک روش سرپایی، بدون تماس با پوست، بدون ایجاد برش و معمولا با بی حسی موضعی همراه است و دوره بهبودی کوتاه مدتی (به طور متوسط ​​5 روز) نیز دارد. علاوه بر این، هیچ گونه خطر بروز اسکار در این روش وجود ندارد. دستگاه پزشکی لیفت پلاسما جت بینی که در سال 2016 در فرانسه راه اندازی شد، جدید ترین دستگاه برای تخلیه پلاسما است که اثر “لیفت” از خود بر جای می گذارد.

این درمان جدید و محبوب ، جایگزین بسیار خوبی برای روش سنتی جراحی زیبایی بینی به شمار می رود.

بهترین مرکز پلاسماتراپی بدون جراحی: لیفت ارزان پلک و بینی

فیلم پلاسما جت بینی گوشتی

در ویدئوی زیر فیلم پلاسماجت بینی را مشاهده خواهید کرد:

نظرسنجی در مورد پلاسما بینی

فرم دهی بینی
نظرسنجی در مورد پلاسما بینی

هم پزشکان و هم بیمارانی که به دنبال یک روش کمتر تهاجمی جهت بهبود ظاهر و فرم دهی بینی هستند، بیشتر و بیشتر به استفاده از پلاسما جت بینی علاقه مند شده و نظر مساعدی در مورد نتایج آن دارند، زیرا مزایای متعددی در پی دارد. به طور کل مزایای پلاسما جت عبارتند از:

  • بدون نیاز به بیهوشی
  • بدون ایجاد برش
  • بدون بخیه
  • حداقل خطر و عوارض جانبی
  • روشی سریع و آسان (تنها در یک جلسه 15 دقیقه ای)
  • بازگشت به فعالیت های روزمره در همان روز

نظرات در مورد پلاسما جت بینی

چگونگی كوچك كردن بيني بدون عمل جراحي در 15 دقیقه

فرم دهی بینی با پلاسما جت
پلاسماجت بینی گوشتی

امروزه کوچک کردن و فرم دهی بینی بسیار سریع تر و آسان تر از گذشته است. پلاسما جت بینی بدون نیاز به عمل جراحی بینی تنها در 15 دقیقه این امکان را به شما می دهد که ظاهر بینی خود را زیباتر کنید و در عین حال منجر به افزایش اعتماد به نفس تان نیز می شود.

در طی این فرایند 15 دقیقه ای ، دستگاه ظریف و بسیار دقیق پلاسما با به کارگیری ولتاژ موجود در هوا بین نوک دستگاه و گازهای طبیعی منتشر شده روی پوست کار می کند. این روند، شارژ پلاسما را تشکیل می دهد. سپس قوس الکتریکی کوچکی ایجاد می شود و سلول های فیبروسیت شما که مجددا به شکل سلول های فیبروبلاست فعال می شوند را مورد هدف قرار می دهد. این امر بلافاصله منجر به آغاز تولید کلاژن می شود و به سرعت پوست بینی را صاف و کشیده می سازد (لیفت می کند).

پلاسما جت یک منبع جریان مستقیم با ولتاژ بالا را تامین می کند و یک اپلیکاتور با یک الکترود فعال نیز دارد. الکترود فعال با یک نقطه فوق العاده ریز در دست پزشک، نزدیک به پوست قرار می گیرد، اما به منظور رسیدن به اثر حرارتی با بافت پوست تماسی ندارد. هر تخلیه (شات) پلاسما جت به طور موضعی تنش الکتریکی غشاء سلولی را افزایش می دهد که پس از آن، بافت بینی سفت و مستحکم می گردد. بینی، از طریق ضربات بسیار ریز و پیوسته، سفت و محکم می شود و به شکل دلخواه فرم پیدا می کند.

پس از اتمام جلسه، حفره و خراش های تیره ای روی بینی ظاهر می شوند که کربن کراست (carbon crusts) نام دارند و به صورت نقطه نقطه هستند. این اثر معمولا بین 3 تا 10 روز پوسته پوسته می شود و می ریزد و پوست جدید صورتی رنگی جایگزین آن می گردد.

پلاسما جت بینی نسبتاً بدون درد است و در طی یک مراجعه به مطب پزشک قابل انجام است.

پلاسما جت بینی همچنین گزینه ای عالی و مقرون به صرفه برای بیمارانی است که می خواهند بدون انجام جراحی زیبایی بینی ، ظاهری زیباتر و دلپذیرتر داشته باشند.

هزینه پلاسما جت بینی

چه کسانی کاندیدای مناسبی برای انجام پلاسما جت بینی هستند؟

فرم دهی بینی بدون جراحی
ماندگاری پلاسماجت بینی

پلاسماجت بینی گزینه ای عالی برای بیمارانی است که می خواهند از یک روش غیر تهاجمی برای فرم دهی و رفع عیب بینی خود استفاده کنند و به دنبال نتایج سریع و رضایت بخش هستند. بهترین کاندیدا برای فرم دهی بینی با پلاسما جت افرادی هستند که علاقه مند به اصلاح نقص های جزئی مانند برآمدگی یا غوز در بینی خود هستند.

متأسفانه ، افرادی که دارای ناهنجاری های بزرگ در بینی خود هستند و افرادی که به دنبال کاهش اندازه بینی خود هستند ، کاندیدای فرم دهی بینی با پلاسما جت نیستند. برای این بیماران مداخله جراحی ضروری است.

 

آیا فرم دهی بینی با پلاسما جت دردناک است؟

فرم دهی بینی
هزینه پلاسماجت بینی

خیر ، در حقیقت یکی از دلایلی که فرم دهی بینی بدون جراحی بسیار رایج شده است به دلیل نداشتن درد یا حداقل درد است. با وجودی که ممکن است برخی از بیماران ناراحتی جزئی را تجربه کنند ، اما درد قابل توجهی در این فرایند وجود ندارد. لازم به ذکر است که پزشک متخصص پیش از انجام این پروسیجر ، بی حسی موضعی اعمال می کند.

بیماران معمولاً بعد از پلاسما جت بيني مستقیماً به روال عادی خود بر می گردند و می توانند نتایج را به سرعت مشاهده کنند.

 

عوارض پلاسما جت بینی

عوارض پلاسما جت بینی

انتظار می رود پس از درمان پلاسما جت بینی، کمی تورم حاصل شود. بنابراین اثر جانبی تورم، کاملا طبیعی است. اقداماتی برای کاهش تورم وجود دارد اما نمی توان از بروز آن اجتناب کرد. شما نمی توانید از بروز تورم جلوگیری کنید و یا آن را درمان کنید. این یک پاسخ طبیعی به آسیب و جراحت است. تورم به طور طبیعی طی چند روز از بین خواهد رفت.

تحمل درد تقریبا در تمام بیماران خوب است. عوارض جانبی شایع برای تمام تکنیک های زیبایی در این روش نیز مشاهده می شود. قرمزی، خراش های کوچک در ناحیه درمان شده و تجمع آب (ادم) در بافت اطراف بینی از عوارض جانبی اصلی پلاسما جت به شمار می روند.

با این حال، همگی این عوارض خفیف، کوتاه مدت و برگشت پذیر می باشند. در موارد بسیار نادر ممکن است دچار قرمزی حاد در ناحیه درمان شوید که تقریبا دو الی سه هفته طول می کشد تا برطرف شود. هیپرپیگمانتاسیون یا تیره شدن پوست نیز در برخی افراد احتمال دارد.

جای زخم پلاسما جت

جای زخم پلاسما جت معمولا پس از 10 روز برطرف شده و پوست قدیمی می ریزد و پوست جدید صورتی رنگی جایگزین آن می گردد.

در پلاسما جت بینی تا کنون هیچ گونه عوارض جانبی غیرقابل برگشت مانند اسکار یا سوختگی مشاهده نشده است.

 

ماندگاری پلاسما جت بینی چقدر است ؟

ماندگاری پلاسما جت بینی معمولا بین 3 تا 5 سال به طول می انجامد. شما می توانید جهت حفظ زیبایی بینی خود ، در سال های بعد مجددا پلاسما جت بینی را انجام دهید.

 

بهترین مرکز پلاسما جت بینی و بهترین جراح بینی طبیعی در تهران

فرم دهی بینی با پلاسما جت
بهترین مرکز پلاسماجت در شمال تهران

برای اطلاع از اینکه آیا شما کاندید خوبی برای فرم دهی بینی با پلاسما جت هستید ، یا این که باید برای رفع عیب بینی خود جراحی کنید ، همچنین اطلاع از قیمت پلاسما جت بینی به این صفحه مراجعه فرمایید.

خوشبختانه مفتخریم اعلام کنیم که ” مرکز زیبایی برکه “ مجهز به این دستگاه جدید و مدرن می باشد و شما می توانید با خیالی آسوده فرم دهی بینی خود را به دست متخصصین با تجربه ما دهید.

مرکز برکه با بهره گیری از بهترین پزشکان و متخصصین زیبایی و هم چنین بهترین و با کیفیت ترین مواد، افتخار دارد کلیه خدمات زیبایی ، خدمات میکرودرم ، پوست و مو، و لیزر را در محدوده شمال تهران (شریعتی ، قلهک ، زرگنده ، میرداماد ، تجریش ، فرمانیه ، پاسداران) به شما عزیزان ارائه کند. شما می توانید جهت کسب اطلاعات بیشتر و همچنین اخذ نوبت از این مرکز به این صفحه مراجعه کنید.

شاد و تندرست باشید…

تحقیق و ترجمه: مینو زرفش

منابع:

JETT-PLASMA-LIFT

NON-SURGICAL

0 0 رای ها
به نظر شما چند ستاره ؟

بیشترین تخفیف های زیبایی و لیزر در بهترین مراکز تهران و شهرستان ها
اینجا کلیک کنید

Subscribe
Notify of
guest

0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments