پاکسازی صورت نی نی سایت

مهمترین نکات برای پاکسازی پوست صورت در دوران قرنطینه

پاکسازی پوست صورت

همه ما دوست داریم که پوست مان شاداب و سالم به نظر برسد اما یافتن زمانی برای پاکسازی پوست صورت به شکل روتین کمی سخت است. آیا می دانید پاکسازی صورت نه تنها در هنگام شب مهم است ، بلکه حتی در صبح ها نیز توصیه می شود؟

پوست صورت شما در تمام طول روز در معرض آلاینده ها و آلودگی ها قرار دارد. در واقع ، ما اغلب به طور ناخودآگاه صورت خود را لمس می کنیم و باکتری ها را به آن انتقال می دهیم یا گسترش می دهیم ، چه زمانی که با تلفن صحبت می کنیم و چه زمانی که بینی مان را مالش می دهیم. یک برنامه رویتن و منظم پاکسازی پوست صورت به جلوگیری از انسداد منافذ پوست و زدودن آلودگی ، میکروب ها ، سبوم و آرایش (ته مانده) کمک می کند. این امر در نهایت به شادابی و زیبایی پوست می انجامد.

جشنواره تخفیف زیبایی و لیزر، دستگاه لیزر مدیواستار (اسکلپیون) 2024

مشاوره رایگان با پزشک، کلیه ایام هفته

22612171_021  22612108_021

09027610748

instagram پیج مرکز تخصصی زیبایی قلهک

instagram پیج تخصصی لیزر موهای زائد

instagram نمونه کارهای زیبایی

برای ورود به پیج اینستاگرام روی لینک مربوطه کلیک کنید

اگر به اهمیت پاکسازی پوست صورت پی ببرید و چگونگی پاکسازی پوست را به طور روتین و منظم بیاموزید ، دیگر هیچگاه به درمان های سخت و تهاجمی نیاز نخواهید داشت و همیشه پوست تان شاداب و جوان به نظر خواهد رسید.

اما برای داشتن پوستی سالم و شاداب باید عشق و مراقبت لازم را نثار پوست صورت تان کنید. با مراقبت از پوست خود به روش صحیح ، تفاوتی واقعی را در تون پوست خود مشاهده و احساس خواهید کرد. ما در این مطلب روش های طلایی پاکسازی پوست را به شما آموزش می دهیم که بسیار کم هزینه (بعضا بدون هزینه) هستند ؛ نکات ساده ای که به شما کمک می کنند در دوران قرنطینه از رفتن به سالن های زیبایی یا نزد پزشک بی نیاز شوید.

مراحل پاکسازی پوست صورت

  1. ابتدا دستان خود را بشویید

پاکسازی صورت نی نی سایت

اگر دستان شما هر گونه باکتری داشته باشد (که به دلیل استفاده مکرر روزمره نیز دارند) ، در نهایت به صورت شما منتقل می شود. بنابراین قبل از هر کار ابتدا دستان خود را بشویید.

  1. آب به تنهایی کافی نیست

پاکسازی پوست در خانه نی نی سایت

آب به تنهایی قادر به از بین بردن سبوم (چربی) اضافی ، ذرات محلول در چربی یا انواع دیگر آلودگی ها نخواهد بود و راحتی ، قدرت و توانایی پاک کنندگی پاک کننده های موثر را ندارد. از اینرو همیشه برای پاکسازی پوست صورت یک پاک کننده متناسب با پوست تان در نظر داشته باشید.

  1. آب ولرم

روغن برای پاکسازی پوست

اگر از پاک کننده های صورت که به آب احتیاج دارند استفاده می کنید ، حتماً از آب ولرم برای شستن صورت تان استفاده کنید. آب ولرم به باز شدن منافذ پوست کمک می کند در حالی که آب خیلی گرم موجب خشکی و از ست دادن آب پوست تان می شود.

  1. با پوست خود ملایم رفتار کنید

مراحل پاکسازی صورت با اسکراب

پوست صورت حساسیت بیشتری نسبت به بقیه اعضای بدن دارد ، بنابراین باید با ملایمت و احتیاط بیشتری با آن رفتار شود. کل مطلب این است که ملایم باشید. هنگام شستشو یا استفاده از مرطوب کننده ، پوست خود را به شدت نکشید. برای خشک کردن صورت ، کافی است به آرامی یک حوله نرم را روی سطح پوست بگذارید و بردارید و از محکم کشیدن حوله خودداری کنید.

  1. پاکسازی پوست بیش از حد ممنوع

تبلیغ پاکسازی پوست

بله ، پاکسازی پوست صورت خوب است اما نه در حد بسیار زیاد. دو بار در روز پاکسازی پوست کافی است. پاکسازی بیش از حد می تواند رطوبت طبیعی و سد محافظ چربی را که به محافظت از پوست شما کمک می کند ، تضعیف کند. این عمل همچنین می تواند احتمال ورود مواد تحریک کننده و حساسیت زا به پوست را افزایش دهد.

  1. پاک کننده مناسب نوع پوست خود را پیدا کنید

فیلم پاکسازی صورت در منزل

پیدا کردن پاک کننده متناسب با نوع پوست بسیار حائز اهمیت است. استفاده از یک محصول اشتباه در واقع می تواند منجر به آسیب دیدن پوست شود. به همین دلیل بسیار مهم است که به دنبال یک پاک کننده ملایم باشید که صورت تان را کاملا پاکسازی کند و در عین حال از پوست تان نیز مراقبت کند.

  1. صرف نظر از نوع پوست تان از محصولات ملایم استفاده کنید

پاکسازی صورت در خانه با بخور

این مهم است که پاک کننده ای را استفاده کنید که خیلی خشن نباشد. یک پاک کننده نا متناسب می تواند چربی های طبیعی پوست را از بین ببرد ، منجر به احساس خشکی ، سفتی و ناراحتی شود. به همین دلیل بهتر است محصولاتی را انتخاب کنید که هم پوست شما را پاکسازی و هم مرطوب کنند ، مانند کرم نیوآ که هر دوی این تاثیرات را در آن واحد دارد.

  1. از استفاده از صابون خودداری کنید

پاکسازی صورت با بخور

صابون می تواند چربی های طبیعی صورت را از بین ببرد و منجر به خشن شدن و خشکی پوست نسبت به قبل شود. علاوه بر این ، صابون PH طبیعی پوست شما را نیز مختل می کند.

  1. پاکسازی پوست صورت لازم است ، حتی اگر آرایش نمی کنید

 

حتی اگر آرایش نمی کنید ، پاکسازی صورت به منظور از بین بردن آلاینده ها و آلودگی هایی که در طول روز روی صورت شما تجمع پیدا می کنند بسیار حائز اهمیت است.

  1. لایه برداری بیش از حد ممنوع

همان گونه که پاکسازی پوست بیش از حد می تواند مضر باشد ، لایه برداری بیش از حد پوست نیز می تواند بیشتر از آن که فایده داشته باشد به پوست شما آسیب برساند. بسته به نوع پوست تان توصیه می کنیم تنها هفته ای یک یا دو بار لایه برداری انجام دهید.

پاکسازی پوست توسط پزشک

با وجودی که در روزهای کرونایی به سر می بریم و باید اصول بهداشتی مانند حفظ قرنطینه را رعایت کنیم ، اما چرخه کار و زندگی را نمی توان متوقف ساخت. در این بین بسیاری از مراکز زیبایی هستند که با رعایت پروتکل های بهداشتی خدمات زیبایی را به نحوی شایسته ارائه می دهند. یکی از این مراکز ، مرکز زیبایی و لیزر شمال تهران (واقع در قلهک شریعتی) است.

یکی از خدمات این مرکز زیبایی ، پاکسازی پوست صورت با دستگاه فیس آپ است. این دستگاه نتایج چشمگیری را به ارمغان آورده است و از اینرو در زمره بهترین روش های پاکسازی پوست قرار گرفته است.

در ادامه قصد داریم شما را با فواید پاکسازی پوست با دستگاه میکرودرم فیس آپ آشنا کنیم. پس چنانچه به دنبال یک راه حل دائمی برای پاکسازی صورت تان هستید ، این مطلب را تا انتها مطالعه کنید.

پاکسازی پوست با دستگاه میکرودرم فیس آپ

درمان کک و مک صورت با فیس آپ

اگر راهکارهای طبیعی و راه حل های درمانی مختلف قادر نبوده اند کاری در زمینه پاکسازی پوست صورت برای تان انجام دهند، فن آوری به شما کمک می کند تا با استفاده از دستگاه فیس آپ ، جدید ترین نسل میکرودرم ابریشن، به ویژه برای روشن شدن، جوانسازی، سفت شدن پوست، به حداقل رساندن چین و چروک و لایه برداری این نیاز شما محقق گردد. فیس آپ صورت یک روش قطعی برای پاکسازی صورت به شمار می رود که بدون دردسر و در مدت زمان کمی قادر است شما را به نتیجه مطلوب تان برساند.

دستگاه پاکسازی کننده ، لایه بردار و جوان کننده فیس آپ دارای یک هندپیس مکانیکی میکرو پالس مداری است.

در این روش، میکرودرم ابریشن با مجموعه ای از هندپیس های قابل تعویض از جنس کاربید سیلیکون انجام می شود. حرکت مداری هندپیس اجازه می دهد یک یا چند لایه اپیدرم از بین برود و پوست صورت را روشن و نرم سازد.

میکرو پالس، پوست را ماساژ می دهد و همزمان موجب تحریک عضلات در زیر پوست می شود و همچنین گردش خون را بهبود می بخشد. عمل هم افزایی این دو تکنیک که تنها در یک هندپیس گنجانده شده است ، پوست را نسبت به تولید کلاژن جدید ترغیب و تحریک می کند.

فیلم پاکسازی صورت با فیس آپ 

فواید پاکسازی پوست با دستگاه میکرودرم فیس آپ

این دستگاه جدید مجهز به یک هندپیس مداری است که میکرو پالس مکانیکی را فراهم می کند. درمان میکرودرم ابریشن با سرهای قابل تعویض که با کاربید سیلیکون پوشانده شده است، صورت می پذیرد. حرکت مداری هندپیس اجازه می دهد یک یا چند لایه اپیدرم از بین برود و پوست را نرم ، لطیف و روشن تر سازد و هر گونه آلودگی را از عمق پوست بزداید.

 مراحل پاکسازی پوست صورت با فیس آپ

در این روش، میکرودرم ابریشن با مجموعه ای از هندپیس های قابل تعویض از جنس کاربید سیلیکون انجام می شود. حرکت مداری هندپیس اجازه می دهد یک یا چند لایه اپیدرم از بین برود و پوست صورت را روشن و نرم سازد.

میکرو پالس، پوست را ماساژ می دهد و همزمان موجب تحریک عضلات در زیر پوست می شود و همچنین گردش خون را بهبود می بخشد. عمل هم افزایی این دو تکنیک که تنها در یک هندپیس گنجانده شده است ، پوست را نسبت به تولید کلاژن جدید ترغیب و تحریک می کند.

از همان اولين درمان فیس آپ صورت ، پوست صاف و صاف تر به نظر می رسد ، بدون عیب و نقص و قرمزی خاصی. برای نتیجه قابل توجه تر ، یک سری درمان 4 الی 8 جلسه ای مورد نیاز است ، اگرچه تعداد جلسات درمان به مشکل مورد نیاز برای درمان و پاسخ بیمار به این روش درمانی بستگی دارد.

درمان فیس آپ بسیار سریع است و شما می توانید پس از پایان جلسه، فعالیت های روزمره خود را از سر بگیرید. در نتیجه درمان فیس آپ به مراقبت های خاصی نیاز ندارد.

پس چنانچه به دنبال بهترین خدمات و با کیفیت ترین مواد هستید، همین حالا روی این لینک کلیک کنید و نوبت خود را رزرو کنید.

0 0 رای ها
به نظر شما چند ستاره ؟

بیشترین تخفیف های زیبایی و لیزر در بهترین مراکز تهران و شهرستان ها
اینجا کلیک کنید

Subscribe
Notify of
guest

0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments